Şimdi Ara

Tam Otomatik** şanzıman bakımı ve arızalar (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
8 Misafir (1 Mobil) - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.938
Cevap
62
Favori
751.998
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tekrar merhaba hocam servise götürdüm aracı makinaya bagladılar hiçbir sorun gözükmediğini belirttiler.sarsıntılı vites geçişinin motor kulaklarından olacağını söylediler(aynen sizizn dediğiniz gibi bujilere baktılar bujilerde ıslaklık vardı anlam veremediler.Önerileri alt üst motor kulakları ve bujilerin değişimi 350 tl civarı fiyat çıkardılar.Üst kulak 200 tl civarı üst kulagı yan sanayi taktırsam sorun olur mu acaba?Ayrıca bu anlık otomatik vites arıza ışıgı yanması nedeniyle hata kaydetmemesi normal mi.Bu makina şanzımanda sorun yok diyor.Yanılma payı nedir.Sorularıma bıkmadan cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim
  • ARKADAŞLAR BÜGÜN 1 AYDIR UĞRAŞTIĞIM ŞANZIMAN SORUNUNU EN SONUNDA ÇÖZDÜK.SORUN VİTES GEÇİŞLERİDE GECİKME OLMASIYDI 2 DEN 3 E 3 DEN 4 E 3000-3200 DEVİRLERDE GEÇİYODU BİLGİSAYARDA VİTES ARIZASI VERMİYORKEN FREN PEDALI SWICİNİ DEĞİŞİNCE ARABA ŞIKIR ŞIKIR OLDU MAŞALLAH
  • umutech,

    kulakları orjinal veya yan sanayi taktırmak sorun değildir yan sanayi tabii ki taktırabilirsin ama orjinal kulak gibi uzun ömürlü olmaz.elbette benim için maliyet önemli kulak yan sanayi olsun dersen de sorun değil.arıza ışığının yanıp sönmesi nedeniyle arıza kaydı yapılamaması da normaldir.sorun yok demesi arıza kaydı olmadığından arıza tesbiti yapamaması demektir.yani makine doğru çalışıyor.bu makineler kolay kolay yanılmaz.

    A.B.D,


    senin de probleminin çözüldüğüne sevindim.. artık araca ağız tadı ile binersin umarım..
  • selamlar
    2007 mitsubishi l200 otomatık aracım var. km 85000. şanzıman yagı değişim vakti geldi sanırsam. fakat araca ne yag koyacagımı bilmiyorum. yadımcı olabilirmisiniz?
  • aracınıza uygun yağ dexron3g dir.yağ markası önemli değildir..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    aracınıza uygun yağ dexron3g dir.yağ markası önemli değildir..



    cevap için teşekkürler.
    servis kitabında sp 3 denilen bir standartdan bahsediliyor. peki bu dexron 3 standardı ile aynımı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhappyb -- 31 Mart 2010; 0:10:54 >
  • sp3 standardı diye birşey duymadım,bence yazım hatası var o sp3 değil s3 olmalı yani s sentetik anlamına geliyor 3 de 3.nesil yağ anlamına geliyor olmalı.sonuç olarak doğru olan standart budur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi meteg -- 31 Mart 2010; 0:24:24 >
  • Bakımları ile ilgilendiğim, Hyundai Accent aracın hidrolik direksiyon sistemi için de kılavuzunda; PSF-3 tipi yağ kullanın denilmiş..
    Ben de, bu standartta yağ bulamadım bu güne kadar..
    Muhtemelen uzun ömürlü Atf-3 ve Dexron-3g ile aynı..Ama tam da emin olamadım.
  • PSF harfleri kafanızı karıştırmış..

    Power Steering Fluid in ilk harfleridir bunlar. 3 ün ne olduğu zaten belli.yani adamlar 3.nesil yağ koyun hidrolik direksiyon kutusuna demek istemişler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg


    sp3 standardı diye birşey duymadım,bence yazım hatası var o sp3 değil s3 olmalı yani s sentetik anlamına geliyor 3 de 3.nesil yağ anlamına geliyor olmalı.sonuç olarak doğru olan standart budur.


    biraz araştırma yaptım. anladığım kadarı ile sp3 denilen bisey var. hyundai mitsubishi kia nın bazı modellerinde kullanılıyormuş. dexron 3 den farkları varmış. ama türkiyede örnek verebilecegim yağ bulamadım.
  • oldukça ilginç bir durum ama önemli bu çünkü bu tür bir yağ kullanmak yanlış olacaktır dex3 kullanılması gereken bir araç için.. ben de araştırayım bakayım nedir ne değildir bu sp3 olayı..
  • sevgili arkadaşım,


    ben çözdüm olayı.. bu sp3 denen yağ mitsubishinin yağa verdiği isim.. yani aslında dex3 ile hemen hemen aynı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhappyb


    quote:

    Orijinalden alıntı: meteg


    sp3 standardı diye birşey duymadım,bence yazım hatası var o sp3 değil s3 olmalı yani s sentetik anlamına geliyor 3 de 3.nesil yağ anlamına geliyor olmalı.sonuç olarak doğru olan standart budur.


    biraz araştırma yaptım. anladığım kadarı ile sp3 denilen bisey var. hyundai mitsubishi kia nın bazı modellerinde kullanılıyormuş. dexron 3 den farkları varmış. ama türkiyede örnek verebilecegim yağ bulamadım.

    Bp ayrı isimlendirmiş bu yağı..Fakat performans seviyeleri belirtilmemiş.Sadece otomotiv markalarının onayları yazıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C.McRae -- 31 Mart 2010; 1:42:06 >




  • C.macRae,


    PSF harfleri kafanızı karıştırmış..

    Power Steering Fluid in ilk harfleridir bunlar. 3 ün ne olduğu zaten belli.yani adamlar 3.nesil yağ koyun hidrolik direksiyon kutusuna demek istemişler.. bunu da ilave edeyim unutmadan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg



    C.macRae,


    PSF harfleri kafanızı karıştırmış..

    Power Steering Fluid in ilk harfleridir bunlar. 3 ün ne olduğu zaten belli.yani adamlar 3.nesil yağ koyun hidrolik direksiyon kutusuna demek istemişler.. bunu da ilave edeyim unutmadan




    Sağolun Mete hocam..Zaten öncelikli olarak, dün sorduğum passat 1.8T Tipt. yağ değişimini yaptırmam lazım..Artan yağları direksiyon kutularında değerlendireceğim.
    5-10 lt yağ ve işçilik fiyatı ortalama ne kadardır..?
  • tam sentetik otomaitk vites kutusu yağlarının litresi ortalama 20 tl dir. işçilik konusu aracı nereye götürdüğüne ve orada görevli olan kişilere bağlıdır...
  • hocam verdiğiniz cevaplar için sonsuz teşekkürler
  • Hocam ben vakit bulup daha gidemedim. Kulakları değiştirince bilgi verirseniz çok sevinirim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutech

    tekrar merhaba hocam servise götürdüm aracı makinaya bagladılar hiçbir sorun gözükmediğini belirttiler.sarsıntılı vites geçişinin motor kulaklarından olacağını söylediler(aynen sizizn dediğiniz gibi bujilere baktılar bujilerde ıslaklık vardı anlam veremediler.Önerileri alt üst motor kulakları ve bujilerin değişimi 350 tl civarı fiyat çıkardılar.Üst kulak 200 tl civarı üst kulagı yan sanayi taktırsam sorun olur mu acaba?Ayrıca bu anlık otomatik vites arıza ışıgı yanması nedeniyle hata kaydetmemesi normal mi.Bu makina şanzımanda sorun yok diyor.Yanılma payı nedir.Sorularıma bıkmadan cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim




  • tabi haber veririm hocam
    quote:

    Orijinalden alıntı: soldiersoy

    Hocam ben vakit bulup daha gidemedim. Kulakları değiştirince bilgi verirseniz çok sevinirim.


    quote:

    Orijinalden alıntı: umutech

    tekrar merhaba hocam servise götürdüm aracı makinaya bagladılar hiçbir sorun gözükmediğini belirttiler.sarsıntılı vites geçişinin motor kulaklarından olacağını söylediler(aynen sizizn dediğiniz gibi bujilere baktılar bujilerde ıslaklık vardı anlam veremediler.Önerileri alt üst motor kulakları ve bujilerin değişimi 350 tl civarı fiyat çıkardılar.Üst kulak 200 tl civarı üst kulagı yan sanayi taktırsam sorun olur mu acaba?Ayrıca bu anlık otomatik vites arıza ışıgı yanması nedeniyle hata kaydetmemesi normal mi.Bu makina şanzımanda sorun yok diyor.Yanılma payı nedir.Sorularıma bıkmadan cevap verdiğiniz için tekrar teşekkür ederim







  • quote:

    Orijinalden alıntı: meteg




    tam sentetik otomaitk vites kutusu yağlarının litresi ortalama 20 tl dir. işçilik konusu aracı nereye götürdüğüne ve orada görevli olan kişilere bağlıdır...


    hocam dexron3 olupta tam sentetik olmama ihtimali varmıdır. Ben opet şanzıman yağını litresi 10 liradan aldım.Başka yağ da bulamadım urfa da.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.