Şimdi Ara

Tamir edilemeyen buzdolabı arızası!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
2.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, ben 5 sene önce vestelden 3500 tlye whirpool marka buzdolabı almıştım ve buzdolabım bozuldu.Servisi çağırdım, yurtdışından parça gelicek dendi. ücreti ise 350 tl. Ben tamam dedim. 1 ay sonra servis aradı, parçanın gelmediğini ve 1350 tl karşılığında vestel puzzle buzdolabı ile değişim önerdiler. Fakat ben bu fiyatla bu teklifi kabul etmeyi düşünmüyorum. Satılan beyaz eşyanın garantisi bitse bile 10 yıl parça temin etme zorunluluğu varmış. Fakat parçanın nezaman geleceğide belli değil. Parçayı bulamayan onlar, tamiratı yapamayan onlar.Ben niye durduk yere 1350 tl vereyim.Üstelik buzdolabını satın alırken özellikle sormuştum, serviste sorun yaşarmıyım diye. Tabiki cevapları kesinlikle hayır, asla sorun yaşamazsınız dendi. Herşey bi ürünü satana kadar. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim? Buna benzer bir sorun yaşayan oldumu? yardımcı olursanız sevinirim.







  • Muhtemelen size verilen fiyat pazarliga acik fiyattir biraz bastirin bakalim kaca dusuyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Atl@s

    Muhtemelen size verilen fiyat pazarliga acik fiyattir biraz bastirin bakalim kaca dusuyorlar

    Teşekkürler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevvil

    Merhabalar, ben 5 sene önce vestelden 3500 tlye whirpool marka buzdolabı almıştım ve buzdolabım bozuldu.Servisi çağırdım, yurtdışından parça gelicek dendi. ücreti ise 350 tl. Ben tamam dedim. 1 ay sonra servis aradı, parçanın gelmediğini ve 1350 tl karşılığında vestel puzzle buzdolabı ile değişim önerdiler. Fakat ben bu fiyatla bu teklifi kabul etmeyi düşünmüyorum. Satılan beyaz eşyanın garantisi bitse bile 10 yıl parça temin etme zorunluluğu varmış. Fakat parçanın nezaman geleceğide belli değil. Parçayı bulamayan onlar, tamiratı yapamayan onlar.Ben niye durduk yere 1350 tl vereyim.Üstelik buzdolabını satın alırken özellikle sormuştum, serviste sorun yaşarmıyım diye. Tabiki cevapları kesinlikle hayır, asla sorun yaşamazsınız dendi. Herşey bi ürünü satana kadar. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim? Buna benzer bir sorun yaşayan oldumu? yardımcı olursanız sevinirim.

    kart arızası olabilir forumda aratırsanız bir kişinin de başına bu şekilde bir sorun gelmişti.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Whirlpool yerine Vestel buzdolabı almak pek iyi olmaz. Parçayı temin etmeleri için ısrar edin. Şikayet sitelerine yazabilirsiniz ilgilenen yoksa.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vestel puzzle alınmayacak bir cihaz değil.Gayet üstün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Vestel puzzle alınmayacak bir cihaz değil.Gayet üstün

    O fiyata daha iyi cihazlar var. Vestel bu konuda kendini geliştirmiş olabilir eskisine göre ama o fiyat pahalı. Üstelik durum burda yeni dolap alınması değil. Vestel servis konusunda, parça teminini pek umursamamış. Tüketici haklarını kullanıp parça temin edilmelidir bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @CAN@


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Vestel puzzle alınmayacak bir cihaz değil.Gayet üstün

    O fiyata daha iyi cihazlar var. Vestel bu konuda kendini geliştirmiş olabilir eskisine göre ama o fiyat pahalı. Üstelik durum burda yeni dolap alınması değil. Vestel servis konusunda, parça teminini pek umursamamış. Tüketici haklarını kullanıp parça temin edilmelidir bence.

    Whirpoll turkiyeden cekildi artik biraz zor bulunur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol


    quote:

    Orijinalden alıntı: @CAN@


    quote:

    Orijinalden alıntı: lazpanyol

    Vestel puzzle alınmayacak bir cihaz değil.Gayet üstün

    O fiyata daha iyi cihazlar var. Vestel bu konuda kendini geliştirmiş olabilir eskisine göre ama o fiyat pahalı. Üstelik durum burda yeni dolap alınması değil. Vestel servis konusunda, parça teminini pek umursamamış. Tüketici haklarını kullanıp parça temin edilmelidir bence.

    Whirpoll turkiyeden cekildi artik biraz zor bulunur.

    Evet biliyorum hocam. Ama şöyle ki bu ürün satıldıktan sonra 10 yıl yedek parça sağlamak zorunda. Bu nedenle yedek parça bulunamıyor diye bir bahaneleri olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sevvil S kullanıcısına yanıt
    bence süper teklif zaten kendi dolabını tamir ettirsen 400 tl para vereceksin pazarlık yap üç beş daha fiyatında indirim talep et puzzle
    buzdolabını al derim
    puzzle iyi bir cihazdır
    gerçekten iyibir cihazdır
    kaldıki elektronik şans işidir
    200.000 euroya mercedes otomobil alıyorsun o bile arızalanıyor yolda kalıyor

    başta yazdığım gibi biraz naz tuz yap 10 yıl parça bulundurma yasasını söyle yeni dolabı daha çok indirimli iste
    zaten 1 tl dahi versen yeni dolabın güncel garanti şartlarına tabii olacaktır çünkü o ürün için para veriyorsun ürün faturası kestiriyorsun

    5 yıl komple ürün 10 yıl kompressör garantisinden faydalanırsın

    tabii bizler bunları rahat yazıyoruzda
    bürrrrrttt demeye dudak ister

    yani paran varmı soran yok hepimiz bu ülkenin ekonomik şartlarına tabiyiz
    paralar zor kazanılıyor
    tekrar geçmiş olsun umarım puzzle buzdolabını alırsın
    mutlu rahat edersin




  • Arakadaşlar cevaplarınız için teşekkürler.Buzdolabım 1ay bozuk bekledi.Bu sırada servisin ilgileniyoruz deyip, hiç bir şekilde geri dönüş yapmaması devam etti. Biz evde buzdolabını fişe takıp deneyelim dedik.ve buzdolabı çalışmaya başladı. Normalde fişe taktığımızda şartel anında atıyordu. Veya fişe takılıyken evin şarteli kalkmıyordu. Ölürmüsün öldürürmüsün... Ve şuanda buzdolabım sorunsuz çalışıyor. Hiç bi işlem yapılmadı. Servis rezistans arızası tespiti yapmıştı. Ben 1 ay boşuna bekletildim. Buzdolabının arızası varsa bile bu onların ısrar ettiği gibi rezistans arızası değil. Rezistans arızası olan buzdolabı soğutma yapmazki.buzdolabımın sağlam parçasını değiştireceklerdi. Buzdolabı çalıştıktan sonra servisi aradım ve kontrol etmelerini istedim. Bu çalışma normal mi yoksa, anormal bir durum varmı diye. Gelip baktılar sapa sağlam hiçbirşey yok. Eee siz dediniz rezistansı bozuk diye. Cevap yok tabiki. Ama tekrar şartel atıcak diye korkuyorum. Ve dolabın neden böyle yaptığı hala belirsiz. Umarım tekrar aynışey başıma gelmez.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevvil

    Merhabalar, ben 5 sene önce vestelden 3500 tlye whirpool marka buzdolabı almıştım ve buzdolabım bozuldu.Servisi çağırdım, yurtdışından parça gelicek dendi. ücreti ise 350 tl. Ben tamam dedim. 1 ay sonra servis aradı, parçanın gelmediğini ve 1350 tl karşılığında vestel puzzle buzdolabı ile değişim önerdiler. Fakat ben bu fiyatla bu teklifi kabul etmeyi düşünmüyorum. Satılan beyaz eşyanın garantisi bitse bile 10 yıl parça temin etme zorunluluğu varmış. Fakat parçanın nezaman geleceğide belli değil. Parçayı bulamayan onlar, tamiratı yapamayan onlar.Ben niye durduk yere 1350 tl vereyim.Üstelik buzdolabını satın alırken özellikle sormuştum, serviste sorun yaşarmıyım diye. Tabiki cevapları kesinlikle hayır, asla sorun yaşamazsınız dendi. Herşey bi ürünü satana kadar. Şimdi ben nasıl bir yol izlemeliyim? Buna benzer bir sorun yaşayan oldumu? yardımcı olursanız sevinirim.

    doktor musunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevvil

    Arakadaşlar cevaplarınız için teşekkürler.Buzdolabım 1ay bozuk bekledi.Bu sırada servisin ilgileniyoruz deyip, hiç bir şekilde geri dönüş yapmaması devam etti. Biz evde buzdolabını fişe takıp deneyelim dedik.ve buzdolabı çalışmaya başladı. Normalde fişe taktığımızda şartel anında atıyordu. Veya fişe takılıyken evin şarteli kalkmıyordu. Ölürmüsün öldürürmüsün... Ve şuanda buzdolabım sorunsuz çalışıyor. Hiç bi işlem yapılmadı. Servis rezistans arızası tespiti yapmıştı. Ben 1 ay boşuna bekletildim. Buzdolabının arızası varsa bile bu onların ısrar ettiği gibi rezistans arızası değil. Rezistans arızası olan buzdolabı soğutma yapmazki.buzdolabımın sağlam parçasını değiştireceklerdi. Buzdolabı çalıştıktan sonra servisi aradım ve kontrol etmelerini istedim. Bu çalışma normal mi yoksa, anormal bir durum varmı diye. Gelip baktılar sapa sağlam hiçbirşey yok. Eee siz dediniz rezistansı bozuk diye. Cevap yok tabiki. Ama tekrar şartel atıcak diye korkuyorum. Ve dolabın neden böyle yaptığı hala belirsiz. Umarım tekrar aynışey başıma gelmez.

    rezistans değil , termostattır o.
    herhangibir buzdolabi için termostatı taksalarda olurdu.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.