Şimdi Ara

Taner Bey! ve diğer 1.4TSi Passat kullanıcıları lütfen: (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
156
Cevap
0
Favori
11.067
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Her araçla 215 yapılır uygun yol (eğim-düzlük) olduğu sürece..

    Birçok kullanıcı hiçbir sıkıntı çekmediğini söylemiş.. Hele klima açıkken çekmedim denilmesi gerçekten ilginç geldi..

    Arkadaşlar sollamadan kastım, önünüzde 60-70-80 km ile giden kamyonu veya çakılı yüklenmiş 100km'yi geçemeyen bir aracı sollamak değil.. 120-140 aralığındaki bir aracı sollamakdan bahsediyorum.. Sende çok şey istiyorsun be arkadaş demeyin lütfen.. Atmosferik 1.6 sanki sollayacak şeklinde cevaplarda vermeyin lütfen.. Bkz: 2.0TDi.. Vergisi falan fazla kabul ediyorum fakat bence Passat için üretilmiş resmen..


    Uzun kilometreler sonucunda TSI motorun nasıl bir değişim geçirdiği hakkında bilgim yok açıkçası. Etrafımda 100000 devirmiş tanıdıklarım da yok ama, yine de 65000 km bir aracın böyle sorunlar yaşaması ilginç geliyor. Arkadaşınız, bu aracı zamanında bakıma götürdü mü peki ? Servise zamanında gitti mi ? Belki ufak bir turbo arızası olabilir.

    TSI motorların, yüksek hızlarda pek istekli olmadığını biliyorum. Belki bu isteksizlik, sizde sorun açıyor olabilir. Çünkü sizin dediğinize göre sorun yüksek hızlarda. Bence yetkili servise başvurun.




  • Selamın aleyküm 1.4 tsı çekmiyor dediler geldik
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    valla biz arkadaşın torosuyla 180'i gördüysek o passat rahat rahat 220 yi görür.


    Kilometre kadranını el ile ittirmenin nesi zevkli anlayamıyorum. Biz de kadran kırdık, arkadaşa o kadar bastırma kıracaksın demiştim halbuki..

  • valla tsı yı passatta bilmiyorum amaa golfte kullandıgımda gayetiyi cekiyordu hatta ivmelenmesi falan benim cok hosuma gitmiştir =)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Her araçla 215 yapılır uygun yol (eğim-düzlük) olduğu sürece..

    Birçok kullanıcı hiçbir sıkıntı çekmediğini söylemiş.. Hele klima açıkken çekmedim denilmesi gerçekten ilginç geldi..

    Arkadaşlar sollamadan kastım, önünüzde 60-70-80 km ile giden kamyonu veya çakılı yüklenmiş 100km'yi geçemeyen bir aracı sollamak değil.. 120-140 aralığındaki bir aracı sollamakdan bahsediyorum.. Sende çok şey istiyorsun be arkadaş demeyin lütfen.. Atmosferik 1.6 sanki sollayacak şeklinde cevaplarda vermeyin lütfen.. Bkz: 2.0TDi.. Vergisi falan fazla kabul ediyorum fakat bence Passat için üretilmiş resmen..


    Uzun kilometreler sonucunda TSI motorun nasıl bir değişim geçirdiği hakkında bilgim yok açıkçası. Etrafımda 100000 devirmiş tanıdıklarım da yok ama, yine de 65000 km bir aracın böyle sorunlar yaşaması ilginç geliyor. Arkadaşınız, bu aracı zamanında bakıma götürdü mü peki ? Servise zamanında gitti mi ? Belki ufak bir turbo arızası olabilir.

    TSI motorların, yüksek hızlarda pek istekli olmadığını biliyorum. Belki bu isteksizlik, sizde sorun açıyor olabilir. Çünkü sizin dediğinize göre sorun yüksek hızlarda. Bence yetkili servise başvurun.


    Araç çekmiyor diye doğrudan bir şikayetler servise gitmedi araç fakat son bakıma gittiğinde bu sıkıntıdan servis danışmanlarına bahsettiğini söylemişdi.. Teslim alırkende özellikle sormuş, bu konuda herhangi bir sıkıntı bulamadık herşey normal şeklinde bir cevap almış ki bunada çıldırdı kendisi...
    Kardeşim araç gitmiyorrrr eskisi gibi diye bas bas bağarıyorum, yok efendim bunlar böyle gider diyorlar.. diyor kendisi..

    Bu arada servisin hatası olabilir yeni aklıma geldi.. Çünkü malum doğuş oto teknikleri.. Garantiye sokmamak için söylemiyor olabilirler..

    DSG Golf ve Scirocco sahibi arkadaşlarda defalarca şanzumanda vuruntu var diye götürdüler, Doğuş onlardada sıkıntı yok diyor.. Şimdi kara kara garanti bitmeden DSG değiştirme yollarını arıyorlar ama hayırlısı.....




  • Kaldırmıyor kardeşim kal dır mı yoooorrrrrr, gitmiyor araba 50 binden sonra performansı düşüyor dsg hemen arızaya geçip 15 milyar masraf açıyor , 160 dan sonra tıkanıyor araba yürümüyor , ohh be söledim rahatladım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serty23 -- 30 Temmuz 2011; 20:55:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Her araçla 215 yapılır uygun yol (eğim-düzlük) olduğu sürece..

    Birçok kullanıcı hiçbir sıkıntı çekmediğini söylemiş.. Hele klima açıkken çekmedim denilmesi gerçekten ilginç geldi..

    Arkadaşlar sollamadan kastım, önünüzde 60-70-80 km ile giden kamyonu veya çakılı yüklenmiş 100km'yi geçemeyen bir aracı sollamak değil.. 120-140 aralığındaki bir aracı sollamakdan bahsediyorum.. Sende çok şey istiyorsun be arkadaş demeyin lütfen.. Atmosferik 1.6 sanki sollayacak şeklinde cevaplarda vermeyin lütfen.. Bkz: 2.0TDi.. Vergisi falan fazla kabul ediyorum fakat bence Passat için üretilmiş resmen..


    Uzun kilometreler sonucunda TSI motorun nasıl bir değişim geçirdiği hakkında bilgim yok açıkçası. Etrafımda 100000 devirmiş tanıdıklarım da yok ama, yine de 65000 km bir aracın böyle sorunlar yaşaması ilginç geliyor. Arkadaşınız, bu aracı zamanında bakıma götürdü mü peki ? Servise zamanında gitti mi ? Belki ufak bir turbo arızası olabilir.

    TSI motorların, yüksek hızlarda pek istekli olmadığını biliyorum. Belki bu isteksizlik, sizde sorun açıyor olabilir. Çünkü sizin dediğinize göre sorun yüksek hızlarda. Bence yetkili servise başvurun.


    Araç çekmiyor diye doğrudan bir şikayetler servise gitmedi araç fakat son bakıma gittiğinde bu sıkıntıdan servis danışmanlarına bahsettiğini söylemişdi.. Teslim alırkende özellikle sormuş, bu konuda herhangi bir sıkıntı bulamadık herşey normal şeklinde bir cevap almış ki bunada çıldırdı kendisi...
    Kardeşim araç gitmiyorrrr eskisi gibi diye bas bas bağarıyorum, yok efendim bunlar böyle gider diyorlar.. diyor kendisi..

    Bu arada servisin hatası olabilir yeni aklıma geldi.. Çünkü malum doğuş oto teknikleri.. Garantiye sokmamak için söylemiyor olabilirler..

    DSG Golf ve Scirocco sahibi arkadaşlarda defalarca şanzumanda vuruntu var diye götürdüler, Doğuş onlardada sıkıntı yok diyor.. Şimdi kara kara garanti bitmeden DSG değiştirme yollarını arıyorlar ama hayırlısı.....


    Bence başka bir yetkili servise danışın.




  • cidden çekmiyor o motor o aracı 1 ay önce falan kullanmştm ve arkadaşa verdiğin o paraya yazık etmişsin dedim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    valla biz arkadaşın torosuyla 180'i gördüysek o passat rahat rahat 220 yi görür.


    Kilometre kadranını el ile ittirmenin nesi zevkli anlayamıyorum. Biz de kadran kırdık, arkadaşa o kadar bastırma kıracaksın demiştim halbuki..




    el ile derken anlayamadım? manisa saruhanlı arası yaklaşık 10 km düz bir yol. o yolda basmıştık. el mel anlayamadım. siz öyle mi yaptınız?




  • Arkadaslar yüksek hız marifet değil hız denemesini bir kez yaptım bir daha da yapmam. Yalnız bu araç hafif egimli yolda 228 gördü. Aracı aldığım bayideki satış temsilcisi kullanımında bu rakam görüldü. 200 çok rahat gorulebiliyor zaten Youtube a girseniz 215 i orada da görebilirsiniz bu rakam neden şaşırttı anlamadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    valla biz arkadaşın torosuyla 180'i gördüysek o passat rahat rahat 220 yi görür.


    Kilometre kadranını el ile ittirmenin nesi zevkli anlayamıyorum. Biz de kadran kırdık, arkadaşa o kadar bastırma kıracaksın demiştim halbuki..




    el ile derken anlayamadım? manisa saruhanlı arası yaklaşık 10 km düz bir yol. o yolda basmıştık. el mel anlayamadım. siz öyle mi yaptınız?


    Demek istediğim şu sevgili arkadaşım. O araba, 180'i çok zor görür, hatta göremez. 180'i anca, elinizle kadranı 180'e getirirseniz görür.

    Bir Toros maksimum 150 görür ki o bile zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Raytheon


    quote:

    Orijinalden alıntı: kudal

    valla biz arkadaşın torosuyla 180'i gördüysek o passat rahat rahat 220 yi görür.


    Kilometre kadranını el ile ittirmenin nesi zevkli anlayamıyorum. Biz de kadran kırdık, arkadaşa o kadar bastırma kıracaksın demiştim halbuki..




    el ile derken anlayamadım? manisa saruhanlı arası yaklaşık 10 km düz bir yol. o yolda basmıştık. el mel anlayamadım. siz öyle mi yaptınız?


    Demek istediğim şu sevgili arkadaşım. O araba, 180'i çok zor görür, hatta göremez. 180'i anca, elinizle kadranı 180'e getirirseniz görür.

    Bir Toros maksimum 150 görür ki o bile zor.


    işte orası zannettiğiniz gibi değil. arkadaşımın babası motorunu çok iyi açmıştı. başka bir toros ancak 160 yaparken arkadaşım ve babası ayrı ayrı denemelerde 180'i çok rahat gördüler.




  • Ortalama bir kullanıcıya hitap edece kadar yeterli bir performans sunuyor.

    Genelde orta şeridi tercih eden emekli baba arabası olduğunu düşünürsek, esas hedef kitlesinin beklentilerini karşılıyordur muhtemelen 1.4 TSI.
  • Kullanmayanlarin yaptigi yorumlar hemen seciliyor.Benim aracda arti olarak yazilim var,gayet tatmin edici performansi.
  • Arkadaşlar kusura bakmayın ama yine saçma bir konu olmuş malesef

    1.si VW büyük bir firma ve passattan beklentileri saglamayacak bir motoru seri üretime sokması beklenemez bence.

    2.si bende de 2011 model passat variant var kasa itibariyle daha büyük bir araç olmasına karşın 1.4lt 122bg in hakkını bence veriyor. Şöyle veriyor ilk 0 - 140km/sa hızlanması çok iyi 140 dan sonra BMW e36 320i aracımdaki performansı bulamıyorum araçta ona birşey diyemem 140km/sa den sonra bastımmı kaçmasını bekleyemezsiniz o araçtan zaten.

    181 km/sa i gördük en son araç daha 6800 km de dsg trip. yani yarı otomatik şanzumanlı düz vites değil ve aracı dip gaz ile kaldırırsanız ilk 3 viteste lastikler cayırdıyor patinaj çekiyor araç.

    Araçtan lütfen 2.0 performansı beklemeyiniz.

    Eğer 2.0 performansı bekleyecekseniz ya 1.4 yerine 2.0 olanını alın ya da hiç almayın boşuna markayı kötülemeyelim.

    NOT: BİR ARKADAŞ YOUTUBE DEN VİDEO YÜKLEME İŞİNCE BANA YARDIM EDERSE ARACIN BİR VİDEOSU VAR YOUTUBE DA (BİR ARALAR ŞANZUMAN SESLİ ÇALIŞIYOR SÖYLENTİLERİ VARDI ONA İSTİNADEN YÜKLEMİŞTİM AMA BURAYA KOYAMADIM ŞANZUMANDAN DA SES GELMEDİĞİNİ GÖSTERMEK AMAÇLI YÜKLENEN BİR VİDEO ANCAK BURAYA KOYAMAMIŞTIM) SAOLUN.


    Benim yorumum ise motor hakkını veriyor çünkü 1.4

    link:

    http://www.youtube.com/watch?v=R_LkrvGqQTk




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serty23

    Kaldırmıyor kardeşim kal dır mı yoooorrrrrr, gitmiyor araba 50 binden sonra performansı düşüyor dsg hemen arızaya geçip 15 milyar masraf açıyor , 160 dan sonra tıkanıyor araba yürümüyor , ohh be söledim rahatladım


    Bizim LPG tehlikeli, patlıyor diyen kişilere "Evet. Haklısınız aman taktırmayın!" dememize benzemiş bu

    1.4 TSI alan kişi biraz da duygusal olarak alıyordur elbette. Herkes binmek ister 3500-4000 motor araca. Fakat bu işler tamamen duygusal. Passat neticede B segmenti değil Polo, 206 gibi yerinden fırlayacak. Ağır oturaklı genellikle uzun yolda tercih edilecek bir araç. Tam benlik




  • bu tsi muhabbeti yedi bitirdi beni günlerdir. çevremde bu araçları kullananlarıda izliyorum. ben atmosferik halimle sabah aracı çalıştırıp bir 30sn bekliyorum ardından motor ısınana kadar sakin kullanıyorum. fakat ne kadar tsi turbo dizel, insignia turbo, tfsi varsa kontak açıp gazı köklüyorlar. akşamda geldiklerinde park eder etmez çat diye kapatıyorlar kontağı. bu adama 1.4tsi yeterde artar bile zaten apaçi gibi bağırta bağırta geziyo. mazallah elinde 2.0tsi falan olsa bi tane yaya sağ kalmıyacak. sonra bu arkadaşlar araçlarının çok yaktığından şikayet ediyorlar. kardeşim o arabanın çalıştığına dua et sen.

    sözün özü fabrikadan çıkışta o kasayı o motor çeker. ama bu beygirler o araçları kullandıkça 100bin görmeden turbo-piston-kol-yatak rektefiye görür bir dahada saatçi görmüş seiko5 gibi dikiş tutmaz.
  • Mesajım bulunsun
  • Bu 1.4 tsi passatlarin cogunda ilerde problemler olucak buna adim gibi eminim degil 122 beygir 222 beygir olsa gene bosss

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı motorun +superchargeli modeli polo gti ve ibiza cuprayı kullandım. Bazı 2000 cc hacimli araçlardan bile çok daha iyi gidiyor ama passatta anca klasik 1600 cc performansı yakalanır diye düşünüyorum .2008 ve2010 arasında ithal edilen 1.8 tsi 160 psler b7 kasalar için daha uygun
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.