Arkadaşlar merhaba . Ben dün'e kadar 1 mbit sınırsız bağlantı kullanıyordum. Telefonla aradım ttnet'i 4mbit'e geçiş yaptım.Bana modemini resetlediğin anda yeni bağlantını kullanabilirsin dediler.Baktım olmadı. Dedim heralde 24 saat içinde aktif olur.24 saati aşkın süre oldu tam 8 defa aradım.Hala bağlantı hızımın değişmediğini modem panelimde 1024/256 bağlantı yazdığını. Her seferinde speedtest yapmamı söylediler.Diyorlar tarifeniz şuanda 4096 bağlantınızda hiç bir problem yok.Arıza bildirimi felan yaptım ondan da sonuç çıkmadı.Bağlantım 4096 mış.Modem panelinin arayüzündeki rakamlar gerçeği yansıtmıyormuş.Benim başka sebepten dolayı bağlantım düşükmüş.İyide hiç değişmediki ? Modemden mi acaba dedim usb modemi taktım ondada bağlandığı an "Şimdi bağlandınız 1 mbps " yazıyor. İyice saçmaladılar. Nedir arkadaşlar bu problem daha önce böyle birşey yaşayan var mı ?
Yalan söylüyorlar. Aynısını ben de 2048e geçerken yaşadım.Birde o kadar yeteneksiz bilgisiz insanları koyuyorlar ki oraya aklınız almaz.Tabi azıcık haşlayınca hemen yola geliyorlar cahiller. Download yaparken ve modem bilgilerime baktıgımda hala 1mb görünen hızımın 2mb olarak değiştirildiğini söylüyorlardı. Adama diyorum "Bak kardeşim download hızım 100kbyi geçmiyor ve modemimde 1024 görünüyor." Bana "Speed test yapın" diyor.Lamer birde bana virüs programını kapattırıp internete girmemi söylüyor. Bunların aynısı senin başına da gelmiştir. Hız artırımı olurken önce sen başvuru yapıyorsun daha sonra bir dahaki aramada konuşmayı kayıt yapıp hız artırımını onaylayıp onaylamadığnızı soruyorlar.Eğer bu şekilde 2. kez bu onaylama işlemi olmazsa hızın artmaz. Çünki benim ilk aramam da böyle birşey yapmadılar.Sonra dhde gezerken böyle bir uygulama yaptıkalrını okudum tesadüfen yani müşteri hizmetleri sana dönmezse onaylanmıyor.
Seni anladımda benim sorun öyle değil.Ben onaylama yaptırdım ve bana 4096 gözüktünüğü söyledi tüm müşteri temsilcileri.Söylediklerinin aynılarını bana yaptırdılar.Yok virüs programını kapa yok winamp'ı kapa. Bilgisayar kullanıyoruz heralde o kadar cahil değiliz anlamayacak kadar.Adama diyorum 1mbit gözüküyor işte panelimde hızımda 1 mbit diyorum.Zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışıyor terbiyesiz bide sesini yükselterek tekrar tekrar bizde problem yok sorun sizde diyor.Varmı böyle bir terbiyesizlik ya.Eğer 5 gün içinde düzelmezse bu sorun.Tarifemi tekrar 1mbit 'e geçirmelerini söylüyecem."Eğer ayda sadece bir kez tarife değişikliğine izin veriyoruz" derlerse tüketici haklarına şikayet edicem.Yok yere neden 1mbit yerine 4mbit ücreti ödeyeyim ki ?
Tekel olunca böyle oluyor mualesef eve gelip tokat atmadıklarına şükredin