Şimdi Ara

Tarife değişikliği ve çift faturalandırma SAÇMALIĞI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
993
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • online self servis üzerinden tarife değişikliği yaptım

    Çok kolay bir şekilde (daha düşük ücretli bir tarifeye geçmeme rağmen hemde) tarife değişikliği sağlanınca işkillendim.
    Ekrana daha dikkatli bakınca (baştan baksam böyle olmayacaktı elbet) hem önceki tarifemin hem de yeni tarifemin ücretinin ilk faturama yansıtılacağı saçmalığı gördüm.
    Müşteri hizmetlerini aradım bir iki takladan sonra ulaşabildiğim müşteri temsilcisi bu işlemin online self servis üzerinden yapıldığını anlık değişiklik olduğunu yapabileceği birşey olmadığını söyledi. Eğer müşteri temsilcisini arayarak bu işlemi yaptırmış olsam bunun uyarısının yapılacağını böyle bir mağduriyetin oluşmayacağını çünkü sadece müşteri temsilcileriyle yapılan görüşmelerde fatura dönem sonu için tarife değişikliği talimatı verilebildiğini söyledi. O halde ben ödeyeceğim fakat kullanmadığım eski tarifemden kalan mesaj vs kullanmak istediğimi söyleyince öyle birşeyin mümkün olmadığını çünkü anlık tarife değişikliği yaptığımı tekrar etti. Durumun bu şekilde aleyhime olması halinde hattımı fatura dönemim bitmeden taşıyacağımı belirtince biraz hatta bekleyin yapabileceğim başka birşey varmı bakayım dedi bir iki dakika sonra suratıma kapandı. sonra yine aradım bu sefer farklı bir temsilciyle yine aynı diyalogları yaşadım. ikinci temsilci numaramı aldığını daha yetkili birinin bana ulaşacağını söyledi sonra bakayım musait birileri varsa görüştüreyim dedi 2dakika kadar hatta bekletti sonra evet dedi sizi yetkili birine aktarıyorum dedi yetkiliye bağlanamadan yine suratıma kapandı telefon.
    Yine aradım bu sefer beni en çok sinir eden temsilci çıktı karşıma daha yetkili birine bağlayamayacağını en yetkilinin kendisi olduğunu belirtti ve aynı şeyleri tekrar etti tam 20dakika beynim kaynadı. Temsilciyi kendi dahil diğer temsilcilerle birlikte şikayet etmesini istedim yaptığını söyledi nasıl inanacağımı sorunca kapattıktan sonra tekrar arayıp kontrol edebileceğimi söyledi.
    Bende aradım bu sefer çok daha mantıklı biri çıktı karşıma yapabileceği birşey olmadığını fakat vodafone.com.tr üzerinden şikayet edebileceğimi fatura kesildikten sonra aynı şekilde şikayet kaydı oluşturup parayı geri talep edebileceğimi vs. söyledi

    bende teşekkür edip kapattım

    eşe dosta vodafone tavsiye eden biri olarak vodafone un bu kazığı hiç hoş olmadı elbet

    Allah tan taahhüt vermemişim( sırf böyle şeylerin korkusuna vermiyordum haksızda çıkmadım)

    şimdi ne yapsam

    aklı selim tavsiyeler lütfen







  • Yani durum eski tarifenizin detaylarında paketten her türlü çıkış işleminde abone toplu süre ücretinin tamamını öder şeklinde bulunmaktadır.Sizde tarife değişikliği yoluyla paketten çıktığınızdan ilk tarifenin ücreti tam olarak yansır.Geçtiğiniz tarifeyi 15 günden az kullanırsanız kullandığnız kadarını,15 günü geçerse tamamını ödersiniz.
    İşinize yarayabilecek birşey paylaşayım size tarife değişikliği yaptığınızda ilk tarifenin ücreti tam yansır fakat kalan kullanım haklarınızın hepsi silinir.Parasını ödediğiniz hizmeti alamamaktasınız.Bu durumu şikayet kaydı oluştururken belirtin hatta parayı alıp hakları kullandırmadkları için kendilerini BTK ya şikayet edeceğinizi söyleyin bir faydası olabilir.
  • bakalım bişeyler düşünecez artık deli oldum ateş bastı akşam akşam




  • ne oldu hattı komple iptal ettirdim
    kim zararlı çıktı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtlf

    ne oldu hattı komple iptal ettirdim
    kim zararlı çıktı

    kısa vadede müşteri. uzun vadede operatör.

    yapılan araştırmalarda memnun kalmayan bir müşteri memnuniyetsizliğini çevresindeki 12 kişiye anlattığı ortaya çıkmış. ve yeni müşteri kazanmak için harcanan para, mevcut müşteriyi elde tutmak için gerekenden 6 kat daha fazla. bunu öngören turkcell müşteri hizmetleri müşterinin gazını almayı iyi biliyor ve müşteriyi elde tutma adına indirim yapıyor. vodafone bu konuda çok geri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtlf

    ne oldu hattı komple iptal ettirdim
    kim zararlı çıktı

    kısa vadede müşteri. uzun vadede operatör.

    yapılan araştırmalarda memnun kalmayan bir müşteri memnuniyetsizliğini çevresindeki 12 kişiye anlattığı ortaya çıkmış. ve yeni müşteri kazanmak için harcanan para, mevcut müşteriyi elde tutmak için gerekenden 6 kat daha fazla. bunu öngören turkcell müşteri hizmetleri müşterinin gazını almayı iyi biliyor ve müşteriyi elde tutma adına indirim yapıyor. vodafone bu konuda çok geri.

    çok isabetli konuştun hocam
    aynen dediğiniz gibi oldu ben 12 den fazla kişiye anlatmışımdır.
    o kadar geri ki hemde start çizgisinde daha

    (kullanmaya başladığım hat faal olan fakat kullanmadığım eski turkcell hattımdı)

    internetten dönem ortasında tarife değişikliği talebimin fatura kesim tarihinden sonra başlayacağını belirttiler
    özellikle müsteri hizmetlerini arayıp ara dönemde geçmek istediğimi çift ödeme de olsa yapmalarını söyledim
    sağolsun işlemi yaptı ve ben talep etmeden aradaki tarife dışı farkı ödemeyi teklif etti
    çözüm merkezi de teklifi onayladı

    fazla para vereceğimi biliyorum aynı hizmetlere (vodafone da kalite olarak hiç sıkıntı yaşamadım)
    ama kafam rahat en azından

    Vodafone anlayacak bunu ama ne zaman




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtlf

    quote:

    Orijinalden alıntı: Monarch@

    quote:

    Orijinalden alıntı: mhmtlf

    ne oldu hattı komple iptal ettirdim
    kim zararlı çıktı

    kısa vadede müşteri. uzun vadede operatör.

    yapılan araştırmalarda memnun kalmayan bir müşteri memnuniyetsizliğini çevresindeki 12 kişiye anlattığı ortaya çıkmış. ve yeni müşteri kazanmak için harcanan para, mevcut müşteriyi elde tutmak için gerekenden 6 kat daha fazla. bunu öngören turkcell müşteri hizmetleri müşterinin gazını almayı iyi biliyor ve müşteriyi elde tutma adına indirim yapıyor. vodafone bu konuda çok geri.

    çok isabetli konuştun hocam
    aynen dediğiniz gibi oldu ben 12 den fazla kişiye anlatmışımdır.
    o kadar geri ki hemde start çizgisinde daha

    (kullanmaya başladığım hat faal olan fakat kullanmadığım eski turkcell hattımdı)

    internetten dönem ortasında tarife değişikliği talebimin fatura kesim tarihinden sonra başlayacağını belirttiler
    özellikle müsteri hizmetlerini arayıp ara dönemde geçmek istediğimi çift ödeme de olsa yapmalarını söyledim
    sağolsun işlemi yaptı ve ben talep etmeden aradaki tarife dışı farkı ödemeyi teklif etti
    çözüm merkezi de teklifi onayladı

    fazla para vereceğimi biliyorum aynı hizmetlere (vodafone da kalite olarak hiç sıkıntı yaşamadım)
    ama kafam rahat en azından

    Vodafone anlayacak bunu ama ne zaman

    vodafone piyasa lideri olmaya uğraşmıyor, bir aboneden nasıl daha fazla kazanırım derdinde. kısa vadeli küçük oyunlara devam ediyor.




  • Az daha bende aynı oyuna düşecektim taahhütüm geçtikten sonra tarife değişikliği için MH ile görştüm Allahtan aklıma geldide sordum temsilciye yoksa çift fatura gelicekti bu ne adaletsizlik haksız kazanç yararmı bu para hiç düşünen yok
  • Kaç kişinin bloklayacağını merak ettiğim için özellikle yazacağım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.