Şimdi Ara

Tarife değiştirdim fakat hız aynı...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
1.030
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ben bugüne kadar 1mb - 4gb limitli internet kullanıyordum. Bugün öğlen saatlerinden online işlem merkezinden tarifemi değiştirip 2mb - limitsize geçtim. Tarife değiştirme işlemi tamamlandıktan sonra modemin arayüzünden kontrol ettiğimde modemin aldığı hız 2048/512 olarak görünüyordu. Yani olması gerektiği gibi fakatwww.speedtest.net, speedtest.ttnet.net.tr gibi sitelerden hız testi yaptığımda hız değerlerim downloadda 800 - 1000 kbps arasında uploadda 100-400 kbps arasında değişiyor. Modeme defalarca reset attım. Modemde görünen hız 2048/512 fakat test değerleri ortada. Sizce bunu sebebi nedir?


    Ek olarak modem: Zoom X5
    SNR marjı: local 22 db / remote 20 db
    Hat zayıflığı: local 48 db / remote 29,5 db
    Güç iletimi: local 1,21 db / remote 16,82 db



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PiAniSt_690 -- 29 Temmuz 2009; 17:45:43 >







  • Hat zayıflığına göre 5 mbit alabilirsin.1 saat kadar bekle.Yine hızın artmazsa ttneti ara.
  • TTNet'e arıza kaydı verdikten sonra santralden aradılar ve hattın 1024/256 olarak kaldığını söylediler. Teknik servisteki eleman hızı şimdi 2048 e çektiğini söyledi. Test ettim sonuç 1600-1700 civarı. Sorun çözülmüştür. Teşekkürler arkadaşlar.

    Kıssadan hisse: Mecbur kalmadıkça online işlem merkezinden tarife değişikliği yapmayın, böyle sorunlar çıkabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PiAniSt_690

    TTNet'e arıza kaydı verdikten sonra santralden aradılar ve hattın 1024/256 olarak kaldığını söylediler. Teknik servisteki eleman hızı şimdi 2048 e çektiğini söyledi. Test ettim sonuç 1600-1700 civarı. Sorun çözülmüştür. Teşekkürler arkadaşlar.

    Kıssadan hisse: Mecbur kalmadıkça online işlem merkezinden tarife değişikliği yapmayın, böyle sorunlar çıkabiliyor.


    Bende 1 mbit'ten 8 mbit'e geçerken Online işlem merkezinden geçtim ama hızım 1 mbitti. TTnet'i aradım santrale olan uzaklıktan dolayı hız düşmesi olur dediler.Ama 100 m ileride oturan arkadaşımın internet hızı 2 mbit.O nasıl 2 mbit alabiliyor?Ben neden alamıyorum? Online işlem merkezinden geçtiğim için olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RIDANES


    quote:

    Orijinalden alıntı: PiAniSt_690

    TTNet'e arıza kaydı verdikten sonra santralden aradılar ve hattın 1024/256 olarak kaldığını söylediler. Teknik servisteki eleman hızı şimdi 2048 e çektiğini söyledi. Test ettim sonuç 1600-1700 civarı. Sorun çözülmüştür. Teşekkürler arkadaşlar.

    Kıssadan hisse: Mecbur kalmadıkça online işlem merkezinden tarife değişikliği yapmayın, böyle sorunlar çıkabiliyor.


    Bende 1 mbit'ten 8 mbit'e geçerken Online işlem merkezinden geçtim ama hızım 1 mbitti. TTnet'i aradım santrale olan uzaklıktan dolayı hız düşmesi olur dediler.Ama 100 m ileride oturan arkadaşımın internet hızı 2 mbit.O nasıl 2 mbit alabiliyor?Ben neden alamıyorum? Online işlem merkezinden geçtiğim için olabilir mi?



    Kesinlikle bir arıza kaydı ver. Baksınlar. Çünkü bir çok ihtimali oluyor. İlla uzaklık değil marj değeri kaybından da aynı sorun çıkabilir. Benim kuzenim benden 1-2 km ötede santralle benim evin bulunduğu mevkinin tam ortasında oturuyor. O da 8 mb e geçtiğinde direk kopmuştu. Arıza kaydı vermiştik, uzaklıktan dolayı desteklemez diyordu teknik servisteki eleman. Sonra 4 mb e çektiler düzeldi fakat aldığı hız 3.1 mb civarı. Bunun sorunun da evindeki paralellerden dolayı oluştuğunu düşünüyorum. Ben de kopma yaşıyordum 1 hafta evvel. O sorun da duvardan splitter a gelen telefon kablosunun ucunun oksit yapmasından dolayıydı. Marj değeri 13-14 ü hatta 10 u gördüğü oluyordu. Kabloyu yeniledim düzeldi marj değeri 22-30 arasına çıktı ve gelen teknik eleman benim hattımın 4 mb i destekleyebileceğini söyledi. Hatta ben kullandığı test makinasında gördum "max. 4700 kbps" benzeri bir görüntüyü. Yani o yakındaki kişinin 2 mb hız alabilmesi senin de alabileceğin anlamına gelebilir. Hatta o 2 mb i alan arkadaşın bağlantılarındaki sıkıntıdan daha yüksek alabilme ihtimali bile olabilir. Sen yine arıza kaydı ver. Gerekirse gelsinler kontrol etsinler. İşleri ne...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PiAniSt_690 -- 29 Temmuz 2009; 19:54:11 >




  • Arıza kaydını 444 0 375'e mi vericem yoksa santrale gidip oraya bildiricem?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RIDANES

    Arıza kaydını 444 0 375'e mi vericem yoksa santrale gidip oraya bildiricem?


    444 0 375 e arıza kaydını ver. Onlar santrale yönlendiriyorlar.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Elimde direk santralin telefonuda var ama.
  • Tam olarak bilemeyeceğim ama müşteri hizmetlerinden yönlendirme isteyebilirler.
  • Tamam o zaman TTnet'i arıyım.
  • hort gibi olacak belki ama yeni konu açmak istemedim.4gb dan sınırsıza geçtim online işlem merkezinden.daha sonra ttneti aradım.şuanda geçerli tarifeniz sınırsız dediler.ben bunlara güvenipde bu ay içersinde indirmeye başlayayım mı yoksa ay başını mı bekleyeyim??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaXSiMuM_KiLL3R

    hort gibi olacak belki ama yeni konu açmak istemedim.4gb dan sınırsıza geçtim online işlem merkezinden.daha sonra ttneti aradım.şuanda geçerli tarifeniz sınırsız dediler.ben bunlara güvenipde bu ay içersinde indirmeye başlayayım mı yoksa ay başını mı bekleyeyim??


    İnternetten ve telefondan tarifenizi kontrol ettikten ve aynı 2 sonucu aldıysanız hiç bir sorun yoktur . Gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz artık yeni tarifenizi .
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.