Şimdi Ara

Tarife Kontratı sona erip Cihaz kontratı devam ederken numara taşıma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Turkcell’de tarife kontratımız bitti ve cihaz kontratımız devam ediyor. 1,5 seneye yakın taksit ödemesi var diyelim, numara taşımadan sonra bu taksitleri ay ay ödemeye devam edebiliyor muyuz yoksa cezalı şekilde tek seferde mi talep ederler..?

    Daha önce bu şekilde numara taşıyan oldu mu? Detaylı bilgiye ulaşamadım.. yeşillendirirseniz sevinirim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tek seferde talep ederler.

    Kaynak:
    www.turkcell.com.tr
    Peşin Fiyatına 12 Ay Taksit’e Varan Avantajlı Teklifler Kampanyası
    https://www.turkcell.com.tr/kampanyalar/cihazlar/pesin-fiyatina-12-ay-taksite-varan-avantajli-teklifler-kampanyasi#sss


    Kontratlı cihaz teklifinin iptali, bilgilendirme metninde belirtilen yükümlülüklere kısmen veya tamamen uyulmaması durumunda ve/veya seçilen kampanyanın süresi sona ermeden kampanyadan ayrılmak istenmesi durumunda ve/veya taahhütnamede belirtilen her bir mobil hattı başka bir mobil operatöre taşındığı durumunda geçerlidir. Turkcell Finansman sözleşmesi kapsamında cihaza ilişkin erken ödeme tutarı, söz konusu aykırılığın gerçekleştirildiği gün itibarıyla Turkcell Finansman cihaz finansman geri ödemelerinden kalan ana paranın, kalan vade ve aylık faizi üzerinden hesaplanır.
    Kontratlı cihaz teklifi ile alınan tarife teklifleri erken iptal ücret hesaplamasında Yıllık Abonelik Kampanyası kapsam ve koşulları geçerlidir.
    Turkcell Finansman A.Ş. ile imzaladığınız Tüketici Finansman Sözleşmesi için cayma/iptal koşullarınawww.financell.com.tr linkinden ulaşabilirsiniz.




  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    tek seferde veya taksitle ödenebilir deniyordu ama bilemedim,epey bilgi kirliliği var bu konuda :)

    faturalı hattı faturasıza çevirsek sıkıntı olur mu acaba..en azından tarife ücretini düşürürüm bir şekilde.
  • Makale_Helvetia kullanıcısına yanıt
    tek fatura çıkarsa en kötü ararsın müşteri hizmetleri taksitlendirirler
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    en iyisi sanırım tim'le görüşmek. veya financell müşteri hizmetleri ile
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.