Şimdi Ara

Tartarini İle İlgili Bilmek İstedikleriniz!!!! (123. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.549
Cevap
3
Favori
211.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sönmez bey merhaba. verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. uludağ servisine gittim lpg bakımı için. sizin standart paket bakımında belirttiklerinizi onlara söyleyerek yaptorıyorsunuz. sadece filtre değişimi yapılmış. dedim kaçak kontrolü, elektrik aksamına bakmayacakmısınız gerek yok dedi. motor soğutma suyu eksiliyor dedim. sen doldur bi bak fazla kaçırmıyorsa sorun değil önemli eksilme varsa bakarız diyor usta. kaçak kontrolünü yaptırdık bide ücrete tabi deyip ekstra ücret talep ediyorlar. anlamadım. yani bu konuda memnun kalmadım. servis kalibrasyon ayarı yaptı sanırım. umarım yakıt seviyleri aracımın iyiydi bozmamışlardır inşallah.
    ayrıca araç gaza geçince enjektörlerden ses geliyor usta enjektörlerin arızalanmak üzere değiştirmeniz gerekiyor dedi. araca 11200 km de sizde takılmış lpg şu an 67500 km de. bukadar kısa sürede enjektör arızası vermesi normalmi yada temizlenirse düzelirmi. sanırım izmite gelip size emanet edecem aracı:)))
    birde sanırım tartarini artık servis ağını genişletmiş. ankarada birkaç firma daha var. önerebileceğiniz bir firma varsa bildirirseniz sevinirim. aklıma takılan bir soruda lpg bakımında gaz deposu ile herhangi bi işlem yapılmıyormu. kaputu açıp oralarda bişeyler yaptılar. bagajı hiç açmadılar. depoya bakmadılar bile. tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.





  • Başta SÖNMEZ bey;
    Tüm arkadaşların yardımseverliğini görmek beni mutlu etti..
    Bu arada Arkadaşlar sıfır TARTARİNİ beyin tek satılır mı?
    Ve fiatını nasıl öğrenebiliriz?
    Veya 2.el TARTARİNİ beyin bulabilir miyiz?
    Yeni radyatör alıp içine Antfiriz koyunca benim arabanın beyni(regülatör) delindi..
    Zaten çok yıpranmıştı..
    Yerine emanet bir atiker beyin taktık ama araç çalışır çalışmaz
    hemen tüpe geçiyor..
    Aracım Hyundai 2006 - 1,6..
    Yardımlar için şimdiden teşekkürler..


    Not;Bu arada enjektörlerden en sağdaki(tüp girişine en uzak olan) aşırı derecede ısınıyor..Neredeyse el sürülmüyor..
    Başka bir enjektör taktık, o da aynı şekilde sadece en sağdaki müthiş ısındı..
    Bunun sebebi ne olabilir..
    Değerli yorumlarınızı heyecanla bekliyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metinogretmen -- 3 Şubat 2012; 1:07:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutbey

    sönmez bey merhaba. verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. uludağ servisine gittim lpg bakımı için. sizin standart paket bakımında belirttiklerinizi onlara söyleyerek yaptorıyorsunuz. sadece filtre değişimi yapılmış. dedim kaçak kontrolü, elektrik aksamına bakmayacakmısınız gerek yok dedi. motor soğutma suyu eksiliyor dedim. sen doldur bi bak fazla kaçırmıyorsa sorun değil önemli eksilme varsa bakarız diyor usta. kaçak kontrolünü yaptırdık bide ücrete tabi deyip ekstra ücret talep ediyorlar. anlamadım. yani bu konuda memnun kalmadım. servis kalibrasyon ayarı yaptı sanırım. umarım yakıt seviyleri aracımın iyiydi bozmamışlardır inşallah.
    ayrıca araç gaza geçince enjektörlerden ses geliyor usta enjektörlerin arızalanmak üzere değiştirmeniz gerekiyor dedi. araca 11200 km de sizde takılmış lpg şu an 67500 km de. bukadar kısa sürede enjektör arızası vermesi normalmi yada temizlenirse düzelirmi. sanırım izmite gelip size emanet edecem aracı:)))
    birde sanırım tartarini artık servis ağını genişletmiş. ankarada birkaç firma daha var. önerebileceğiniz bir firma varsa bildirirseniz sevinirim. aklıma takılan bir soruda lpg bakımında gaz deposu ile herhangi bi işlem yapılmıyormu. kaputu açıp oralarda bişeyler yaptılar. bagajı hiç açmadılar. depoya bakmadılar bile. tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.


    tekrar merhaba tankut bey motor suyu eksiliyorsa ''t'' bağlantılarından yada regülatör su dirseklerinden olabilir tabi şöyle bi durum var su eksilltmeyi sadece bu noktalardan yapmaz .bu dediğim noktalar lpg sistemiyle alakalı olduğu için kontrol edilmesinde fayda var .motor bakımı yaptırdığınız serviste bunu rahatlıka saptayabilir .elektrik bağlantilarınıda gözle ve elle kontrol etmiş olabilirler .

    tabi lpg deposunun bulunduğu bagaj bölmesininde açılıp depo giriş ve çıkış noktalarına sızdırmazlık testi uygulanmalı ...

    enjektörlerden gelen ses tıkırtımı yaksa metalin metale çarparken çıkardığı ses gibimi .eğer çok keskin bir ses çıkarıyolarsa enjektör tamir takımı değişimi gerekebilir .enjektörlerinizde böyle bi bi sorun varsa şundan emin olunki tek nedeni kullandığınız yakıt.

    benim size tavsiyem şimdilik bişey yaptırmayın ,zaten enjektörleriniz o boyuta gelmişse yakında rolantide ve sürüş anında tekleme yaptıracak sabah soğukken geçişlerde stop olayına kadar gidecek .bir süre daha kullanın bu tarz şikayetleriniz olursa benim size tavsiyem hiç düşünmeden tamir ve temizleme yoluna gitmeden yenisi takıp köklü olarak sorunu çözmenizdir.

    ANKARA KANTAŞ OTO LPG SİSTEMLERİ.LTD.ŞTİ. M.Gökçek Bulvarı Öz İş San. Sit. 738 Sokak No:17-19 İvedik 0312 395 14 77
    ANKARA ÖZOK OTOMOTİV İTH. İHR. ve TİC. LTD. ŞTİ. Ayaşyolu 21.Km No: 249 Sincan 0312 271 82 82
    ANKARA ULUDAĞ MOTORLU ARAÇLAR SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ. K.Karabekir Cad. Aslanbey Sk. No:19/A İskitler 0312 341 27 43

    şuan mevcut üç bayisi var.hepsindenfikir ve bilgi almak gibi bir hakkınız var kim size güven veriyorsa o servisle yolunuza devam edebilirsiniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sönmez usta-yıldız otogaz -- 3 Şubat 2012; 8:38:01 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen


    Başta SÖNMEZ bey;
    Tüm arkadaşların yardımseverliğini görmek beni mutlu etti..
    Bu arada Arkadaşlar sıfır TARTARİNİ beyin tek satılır mı?
    Ve fiatını nasıl öğrenebiliriz?
    Veya 2.el TARTARİNİ beyin bulabilir miyiz?
    Yeni radyatör alıp içine Antfiriz koyunca benim arabanın beyni(regülatör) delindi..
    Zaten çok yıpranmıştı..
    Yerine emanet bir atiker beyin taktık ama araç çalışır çalışmaz
    hemen tüpe geçiyor..
    Aracım Hyundai 2006 - 1,6..
    Yardımlar için şimdiden teşekkürler..


    Not;Bu arada enjektörlerden en sağdaki(tüp girişine en uzak olan) aşırı derecede ısınıyor..Neredeyse el sürülmüyor..
    Başka bir enjektör taktık, o da aynı şekilde sadece en sağdaki müthiş ısındı..
    Bunun sebebi ne olabilir..
    Değerli yorumlarınızı heyecanla bekliyorum..


    sayın hocam sorunuza pm den cvp verdim .aklınıza takılan başka bişey varsa lütfen paylaşın kalın sağlıcakla .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız


    sayın hocam sorunuza pm den cvp verdim .aklınıza takılan başka bişey varsa lütfen paylaşın kalın sağlıcakla .

    Teşekkürler.. Hayırlı Kandiller.
  • HERKESE HAYIRLI KANDİLLER....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez usta-yıldız otogaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: tankutbey

    sönmez bey merhaba. verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. uludağ servisine gittim lpg bakımı için. sizin standart paket bakımında belirttiklerinizi onlara söyleyerek yaptorıyorsunuz. sadece filtre değişimi yapılmış. dedim kaçak kontrolü, elektrik aksamına bakmayacakmısınız gerek yok dedi. motor soğutma suyu eksiliyor dedim. sen doldur bi bak fazla kaçırmıyorsa sorun değil önemli eksilme varsa bakarız diyor usta. kaçak kontrolünü yaptırdık bide ücrete tabi deyip ekstra ücret talep ediyorlar. anlamadım. yani bu konuda memnun kalmadım. servis kalibrasyon ayarı yaptı sanırım. umarım yakıt seviyleri aracımın iyiydi bozmamışlardır inşallah.
    ayrıca araç gaza geçince enjektörlerden ses geliyor usta enjektörlerin arızalanmak üzere değiştirmeniz gerekiyor dedi. araca 11200 km de sizde takılmış lpg şu an 67500 km de. bukadar kısa sürede enjektör arızası vermesi normalmi yada temizlenirse düzelirmi. sanırım izmite gelip size emanet edecem aracı:)))
    birde sanırım tartarini artık servis ağını genişletmiş. ankarada birkaç firma daha var. önerebileceğiniz bir firma varsa bildirirseniz sevinirim. aklıma takılan bir soruda lpg bakımında gaz deposu ile herhangi bi işlem yapılmıyormu. kaputu açıp oralarda bişeyler yaptılar. bagajı hiç açmadılar. depoya bakmadılar bile. tekrar teşekkür eder iyi çalışmalar dilerim.


    tekrar merhaba tankut bey motor suyu eksiliyorsa ''t'' bağlantılarından yada regülatör su dirseklerinden olabilir tabi şöyle bi durum var su eksilltmeyi sadece bu noktalardan yapmaz .bu dediğim noktalar lpg sistemiyle alakalı olduğu için kontrol edilmesinde fayda var .motor bakımı yaptırdığınız serviste bunu rahatlıka saptayabilir .elektrik bağlantilarınıda gözle ve elle kontrol etmiş olabilirler .

    tabi lpg deposunun bulunduğu bagaj bölmesininde açılıp depo giriş ve çıkış noktalarına sızdırmazlık testi uygulanmalı ...

    enjektörlerden gelen ses tıkırtımı yaksa metalin metale çarparken çıkardığı ses gibimi .eğer çok keskin bir ses çıkarıyolarsa enjektör tamir takımı değişimi gerekebilir .enjektörlerinizde böyle bi bi sorun varsa şundan emin olunki tek nedeni kullandığınız yakıt.

    benim size tavsiyem şimdilik bişey yaptırmayın ,zaten enjektörleriniz o boyuta gelmişse yakında rolantide ve sürüş anında tekleme yaptıracak sabah soğukken geçişlerde stop olayına kadar gidecek .bir süre daha kullanın bu tarz şikayetleriniz olursa benim size tavsiyem hiç düşünmeden tamir ve temizleme yoluna gitmeden yenisi takıp köklü olarak sorunu çözmenizdir.

    ANKARA KANTAŞ OTO LPG SİSTEMLERİ.LTD.ŞTİ. M.Gökçek Bulvarı Öz İş San. Sit. 738 Sokak No:17-19 İvedik 0312 395 14 77
    ANKARA ÖZOK OTOMOTİV İTH. İHR. ve TİC. LTD. ŞTİ. Ayaşyolu 21.Km No: 249 Sincan 0312 271 82 82
    ANKARA ULUDAĞ MOTORLU ARAÇLAR SAN. VE TİC.LTD.ŞTİ. K.Karabekir Cad. Aslanbey Sk. No:19/A İskitler 0312 341 27 43

    şuan mevcut üç bayisi var.hepsindenfikir ve bilgi almak gibi bir hakkınız var kim size güven veriyorsa o servisle yolunuza devam edebilirsiniz

    Alıntıları Göster
    123



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tankutbey -- 3 Şubat 2012; 17:37:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutbey

    123

    Alıntıları Göster
    merhaba Sönmez bey. ilginiz için teşekkür ederim. keşke ankaradaki bayilerde bukadar ilgi gösterseler. anlayış farkı işte. neyse. malesef bagajla bi işlem yapılmadı ve daha öncede bahsettiğim gibi kaçak kontrolü yapıldı deyip ilave ücret istediler. belki sadece motor kısmında yapmışlardır bilemiyorum öyle bile olsa depo kontrolü yapılmalıydı
    enjektörlerdeki sesi tarif etmek biraz zor ama sanırım şıkırtı gibi elinizde bilyeleri oynarken çıkan sese benziyor. kaput açıkken baya bi ses çıkarıyor. dışardan farkedilimiyor. yakıttan kaynaklı demişsiniz ama ben aldım alalı petrol ofisi , shell ve opetten başka yakıt kullanmadım. diğer kullanan abide titiz biri. oda kullanmamıştır. sabahları soğuk havalarda ilk çalıştırmada devir ibresi inip çıkıyor biraz gaz verince düzeliyor. tekleme diye tabir edilen bu sanırım:))
    belkide bu tip aletlerde birazda şans gerekli. yolum sizin taraflara düşerse uğrarım inşallah. bu arada enjektör değişimleri dizel araçlardaki kadar pahalımı. ilginiz için tekrar teşekkürler iyi çalışmalar. hayırlı kandiller..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tankutbey -- 3 Şubat 2012; 17:37:27 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tankutbey

    merhaba Sönmez bey. ilginiz için teşekkür ederim. keşke ankaradaki bayilerde bukadar ilgi gösterseler. anlayış farkı işte. neyse. malesef bagajla bi işlem yapılmadı ve daha öncede bahsettiğim gibi kaçak kontrolü yapıldı deyip ilave ücret istediler. belki sadece motor kısmında yapmışlardır bilemiyorum öyle bile olsa depo kontrolü yapılmalıydı
    enjektörlerdeki sesi tarif etmek biraz zor ama sanırım şıkırtı gibi elinizde bilyeleri oynarken çıkan sese benziyor. kaput açıkken baya bi ses çıkarıyor. dışardan farkedilimiyor. yakıttan kaynaklı demişsiniz ama ben aldım alalı petrol ofisi , shell ve opetten başka yakıt kullanmadım. diğer kullanan abide titiz biri. oda kullanmamıştır. sabahları soğuk havalarda ilk çalıştırmada devir ibresi inip çıkıyor biraz gaz verince düzeliyor. tekleme diye tabir edilen bu sanırım:))
    belkide bu tip aletlerde birazda şans gerekli. yolum sizin taraflara düşerse uğrarım inşallah. bu arada enjektör değişimleri dizel araçlardaki kadar pahalımı. ilginiz için tekrar teşekkürler iyi çalışmalar. hayırlı kandiller..

    dediğim gibi enjektör değişimini şimdilik erteleyin.ayırıca enjektör takımınızı 250 ila 350 tl arası dğiştirme şansınız var tabi daha uygun ürünlerde var ama tavsiye etmek çok güç.ayrıca kaykılı ve katkısız yakıtların birleşimi zaten enjektörleri harab eder .mümkün olduğu kadar YA katkılı YADA katkısız yakıt almaya özen gösterin .

    sağlıcakla kalın efendim




  • Sönmez Bey;
    benim enlektörlerden en sağ taraftaki aşırı ısınıyor;
    Yani tüp girişine en uzak olan..!!
    başka bir enjektör takıldı yine aynı enjektör aşırı ısınıyor..
    Acaba bunun sebebi ne olabilir ve araca zarar verir mi?
    Cevap için şimdiden teşekkürler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    Sönmez Bey;
    benim enlektörlerden en sağ taraftaki aşırı ısınıyor;
    Yani tüp girişine en uzak olan..!!
    başka bir enjektör takıldı yine aynı enjektör aşırı ısınıyor..
    Acaba bunun sebebi ne olabilir ve araca zarar verir mi?
    Cevap için şimdiden teşekkürler..


    orjinal enjektör bobinleri bahsettiğiniz kadar ısınmaz orjinal bobin taktrısanız sorun kalkacaktır .eğer kalkmazsa tesisatta yada ecü kaynaklı bir sorun olabilir mutlaka baktırınız .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    Sönmez Bey;
    benim enlektörlerden en sağ taraftaki aşırı ısınıyor;
    Yani tüp girişine en uzak olan..!!
    başka bir enjektör takıldı yine aynı enjektör aşırı ısınıyor..
    Acaba bunun sebebi ne olabilir ve araca zarar verir mi?
    Cevap için şimdiden teşekkürler..


    orjinal enjektör bobinleri bahsettiğiniz kadar ısınmaz orjinal bobin taktrısanız sorun kalkacaktır .eğer kalkmazsa tesisatta yada ecü kaynaklı bir sorun olabilir mutlaka baktırınız .

    sönmez bey öncelikle iyi akşamlar aracım 2000 model 1.6 astra üzerinde tartarini sistem var sorun şu aracımla lpg de giderken(lpg ye gecer gecmez degil geçtikten 10-15 km sonra ısındıktan sonra yani) hızlanırken tekleme yapmaya baslıyor kucuk viteslerde siddetli olan tekleme 5. ve 4. viteste azalıyor bunun yanında 3000 devrin üzerine cıktıktan sonra tekleme yapmıyor(yapsada çok nadir) sadece 3000 devrin altında tekliyor bu tekleme ani bir kesilip tekrar hızlanma şeklinde oluyor benzinde hic bir sıkıntı yok kendi op com cihazımla ateşleme bobini egr valfi gibi parçaları test ettim sıkıntı yok aynı zamanda arıza lambasıda yanmıyor deviri sabit tuttugumda tekleme olmuyor sadece hızlanmak istedigimde yapıyor araç aynı tempoda km yaptıkca teklemeside cogalıyor durup dinlendikten sonra 25-30 km yapana kadar tekleme olmuyor kırmızı ışıkta durup boşta gaz verdikten sonra(bunu yaparken inanılmaz bir titreşim oluşuyor) tekleme azalıyor çok garip bir arıza oldugu icin size danısmak istedim gaz filtreleri bayadır degismedi benim gittigim servis data kablosunun olmadıgını şuan için birşey yapamayacaklarını söylediler bugun gittiğim bir usta önce araç gaz yetiştiremiyor dedi sonrada regulator arızalı basıncı cok yuksek gonderiyor dedi bu sırada bilgisayarda gözüm basınç yazan yere ilişti 2 tane basınçla ilgili şey yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam biri 0,60 diğeri 1,05 gibi birşeydi 500 liralardan kapı açınca hemen kaçtım soluğu burada aldım şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar

    bizim tespitlerimiz: aracın suyu kontrol edildi su tamam bağlantılarda sorun yok tekleme sırasında regulatoru kontrol ettim elim yandı aracın bakımları tam benzinde hiç bir sıkıntısı yok

    not: ustanın verdiği fiyat 500 tl
    filtreler 60 tl
    filtre kütüğü 60 tl
    tamir olursa regülatör diyaframı 90 lt
    tamir olmayacak gibiyse regülatör 270 tl
    işçilik 100 tl




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinogretmen

    Sönmez Bey;
    benim enlektörlerden en sağ taraftaki aşırı ısınıyor;
    Yani tüp girişine en uzak olan..!!
    başka bir enjektör takıldı yine aynı enjektör aşırı ısınıyor..
    Acaba bunun sebebi ne olabilir ve araca zarar verir mi?
    Cevap için şimdiden teşekkürler..


    orjinal enjektör bobinleri bahsettiğiniz kadar ısınmaz orjinal bobin taktrısanız sorun kalkacaktır .eğer kalkmazsa tesisatta yada ecü kaynaklı bir sorun olabilir mutlaka baktırınız .

    sönmez bey öncelikle iyi akşamlar aracım 2000 model 1.6 astra üzerinde tartarini sistem var sorun şu aracımla lpg de giderken(lpg ye gecer gecmez degil geçtikten 10-15 km sonra ısındıktan sonra yani) hızlanırken tekleme yapmaya baslıyor kucuk viteslerde siddetli olan tekleme 5. ve 4. viteste azalıyor bunun yanında 3000 devrin üzerine cıktıktan sonra tekleme yapmıyor(yapsada çok nadir) sadece 3000 devrin altında tekliyor bu tekleme ani bir kesilip tekrar hızlanma şeklinde oluyor benzinde hic bir sıkıntı yok kendi op com cihazımla ateşleme bobini egr valfi gibi parçaları test ettim sıkıntı yok aynı zamanda arıza lambasıda yanmıyor deviri sabit tuttugumda tekleme olmuyor sadece hızlanmak istedigimde yapıyor araç aynı tempoda km yaptıkca teklemeside cogalıyor durup dinlendikten sonra 25-30 km yapana kadar tekleme olmuyor kırmızı ışıkta durup boşta gaz verdikten sonra(bunu yaparken inanılmaz bir titreşim oluşuyor) tekleme azalıyor çok garip bir arıza oldugu icin size danısmak istedim gaz filtreleri bayadır degismedi benim gittigim servis data kablosunun olmadıgını şuan için birşey yapamayacaklarını söylediler bugun gittiğim bir usta önce araç gaz yetiştiremiyor dedi sonrada regulator arızalı basıncı cok yuksek gonderiyor dedi bu sırada bilgisayarda gözüm basınç yazan yere ilişti 2 tane basınçla ilgili şey yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam biri 0,60 diğeri 1,05 gibi birşeydi 500 liralardan kapı açınca hemen kaçtım soluğu burada aldım şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar

    bizim tespitlerimiz: aracın suyu kontrol edildi su tamam bağlantılarda sorun yok tekleme sırasında regulatoru kontrol ettim elim yandı aracın bakımları tam benzinde hiç bir sıkıntısı yok

    not: ustanın verdiği fiyat 500 tl
    filtreler 60 tl
    filtre kütüğü 60 tl
    tamir olursa regülatör diyaframı 90 lt
    tamir olmayacak gibiyse regülatör 270 tl
    işçilik 100 tl


    tekrar merhaba hocam 0,60 ve 1,05 bar dediğiniz veriler de bi anormallik yok bana kalırsa tabi görmeden %100 kesin demek yanlış olur ama aracınızdaki sorun ayar kaynaklı pek regülatör arızası gibi durmuyor basınç değerlerini birde sürüş anında görebilseydim o zman kesin bişey söyleyebilirdim .

    eğer araç lpd iken map sayfsının resmini atabilirseniz buraya onun üzerinde konuşmak daha doğru olur .

    takım filtre değişimi yani iki adet 70 tl tüm ayar ve kontroller dahil.
    regülatör eğer tartarini regülatörse verdiği fiat normal yani montaj dahil 350 tl normal bi rakam olur .

    regeültör +takım filtre değişimi 400 tl fazlası abartı olur .

    saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug


    sönmez bey öncelikle iyi akşamlar aracım 2000 model 1.6 astra üzerinde tartarini sistem var sorun şu aracımla lpg de giderken(lpg ye gecer gecmez degil geçtikten 10-15 km sonra ısındıktan sonra yani) hızlanırken tekleme yapmaya baslıyor kucuk viteslerde siddetli olan tekleme 5. ve 4. viteste azalıyor bunun yanında 3000 devrin üzerine cıktıktan sonra tekleme yapmıyor(yapsada çok nadir) sadece 3000 devrin altında tekliyor bu tekleme ani bir kesilip tekrar hızlanma şeklinde oluyor benzinde hic bir sıkıntı yok kendi op com cihazımla ateşleme bobini egr valfi gibi parçaları test ettim sıkıntı yok aynı zamanda arıza lambasıda yanmıyor deviri sabit tuttugumda tekleme olmuyor sadece hızlanmak istedigimde yapıyor araç aynı tempoda km yaptıkca teklemeside cogalıyor durup dinlendikten sonra 25-30 km yapana kadar tekleme olmuyor kırmızı ışıkta durup boşta gaz verdikten sonra(bunu yaparken inanılmaz bir titreşim oluşuyor) tekleme azalıyor çok garip bir arıza oldugu icin size danısmak istedim gaz filtreleri bayadır degismedi benim gittigim servis data kablosunun olmadıgını şuan için birşey yapamayacaklarını söylediler bugun gittiğim bir usta önce araç gaz yetiştiremiyor dedi sonrada regulator arızalı basıncı cok yuksek gonderiyor dedi bu sırada bilgisayarda gözüm basınç yazan yere ilişti 2 tane basınçla ilgili şey yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam biri 0,60 diğeri 1,05 gibi birşeydi 500 liralardan kapı açınca hemen kaçtım soluğu burada aldım şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar

    bizim tespitlerimiz: aracın suyu kontrol edildi su tamam bağlantılarda sorun yok tekleme sırasında regulatoru kontrol ettim elim yandı aracın bakımları tam benzinde hiç bir sıkıntısı yok

    not: ustanın verdiği fiyat 500 tl
    filtreler 60 tl
    filtre kütüğü 60 tl
    tamir olursa regülatör diyaframı 90 lt
    tamir olmayacak gibiyse regülatör 270 tl
    işçilik 100 tl


    tekrar merhaba hocam 0,60 ve 1,05 bar dediğiniz veriler de bi anormallik yok bana kalırsa tabi görmeden %100 kesin demek yanlış olur ama aracınızdaki sorun ayar kaynaklı pek regülatör arızası gibi durmuyor basınç değerlerini birde sürüş anında görebilseydim o zman kesin bişey söyleyebilirdim .

    eğer araç lpd iken map sayfsının resmini atabilirseniz buraya onun üzerinde konuşmak daha doğru olur .

    takım filtre değişimi yani iki adet 70 tl tüm ayar ve kontroller dahil.
    regülatör eğer tartarini regülatörse verdiği fiat normal yani montaj dahil 350 tl normal bi rakam olur .

    regeültör +takım filtre değişimi 400 tl fazlası abartı olur .

    saygılarımla


    öncelikle cevabınız için teşekkürler bende ayar kaynaklı olduğunu düşünüyorum regülatör ve 500 liralardan kapı açan (usta demeyeceğim) adam ayar yapmadı bilgisayara bağladı bakım süresinin geçmiş olduğunu söyledi ve sadece bir iki saniye içerisinde programa doğru düzgün bakmadan söyledi araç arıza lambası yakıyor fakir karışım diye ama gidebileceğim servis yok kablo satın alsam bana yardımcı olabilirmisiniz ? teşekkürler..




  • merhaba laguna 1.6 16 walf aracım lpg de iken rolantide veya 1.vitesde gider iken ayagımı gazdan cektiğimde sirkeleme yapıyor gaza yüklendiğimde veya benzinde iken böyle bir problem yok.neden yapabilir acaba.tartarini marka lpg.sizce neyine baktırmalıyım Sönmez bey
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug

    quote:

    Orijinalden alıntı: sönmez yıldız

    quote:

    Orijinalden alıntı: skyrunnerug


    sönmez bey öncelikle iyi akşamlar aracım 2000 model 1.6 astra üzerinde tartarini sistem var sorun şu aracımla lpg de giderken(lpg ye gecer gecmez degil geçtikten 10-15 km sonra ısındıktan sonra yani) hızlanırken tekleme yapmaya baslıyor kucuk viteslerde siddetli olan tekleme 5. ve 4. viteste azalıyor bunun yanında 3000 devrin üzerine cıktıktan sonra tekleme yapmıyor(yapsada çok nadir) sadece 3000 devrin altında tekliyor bu tekleme ani bir kesilip tekrar hızlanma şeklinde oluyor benzinde hic bir sıkıntı yok kendi op com cihazımla ateşleme bobini egr valfi gibi parçaları test ettim sıkıntı yok aynı zamanda arıza lambasıda yanmıyor deviri sabit tuttugumda tekleme olmuyor sadece hızlanmak istedigimde yapıyor araç aynı tempoda km yaptıkca teklemeside cogalıyor durup dinlendikten sonra 25-30 km yapana kadar tekleme olmuyor kırmızı ışıkta durup boşta gaz verdikten sonra(bunu yaparken inanılmaz bir titreşim oluşuyor) tekleme azalıyor çok garip bir arıza oldugu icin size danısmak istedim gaz filtreleri bayadır degismedi benim gittigim servis data kablosunun olmadıgını şuan için birşey yapamayacaklarını söylediler bugun gittiğim bir usta önce araç gaz yetiştiremiyor dedi sonrada regulator arızalı basıncı cok yuksek gonderiyor dedi bu sırada bilgisayarda gözüm basınç yazan yere ilişti 2 tane basınçla ilgili şey yazıyordu yanlış hatırlamıyorsam biri 0,60 diğeri 1,05 gibi birşeydi 500 liralardan kapı açınca hemen kaçtım soluğu burada aldım şimdiden teşekkürler iyi çalışmalar

    bizim tespitlerimiz: aracın suyu kontrol edildi su tamam bağlantılarda sorun yok tekleme sırasında regulatoru kontrol ettim elim yandı aracın bakımları tam benzinde hiç bir sıkıntısı yok

    not: ustanın verdiği fiyat 500 tl
    filtreler 60 tl
    filtre kütüğü 60 tl
    tamir olursa regülatör diyaframı 90 lt
    tamir olmayacak gibiyse regülatör 270 tl
    işçilik 100 tl


    tekrar merhaba hocam 0,60 ve 1,05 bar dediğiniz veriler de bi anormallik yok bana kalırsa tabi görmeden %100 kesin demek yanlış olur ama aracınızdaki sorun ayar kaynaklı pek regülatör arızası gibi durmuyor basınç değerlerini birde sürüş anında görebilseydim o zman kesin bişey söyleyebilirdim .

    eğer araç lpd iken map sayfsının resmini atabilirseniz buraya onun üzerinde konuşmak daha doğru olur .

    takım filtre değişimi yani iki adet 70 tl tüm ayar ve kontroller dahil.
    regülatör eğer tartarini regülatörse verdiği fiat normal yani montaj dahil 350 tl normal bi rakam olur .

    regeültör +takım filtre değişimi 400 tl fazlası abartı olur .

    saygılarımla


    öncelikle cevabınız için teşekkürler bende ayar kaynaklı olduğunu düşünüyorum regülatör ve 500 liralardan kapı açan (usta demeyeceğim) adam ayar yapmadı bilgisayara bağladı bakım süresinin geçmiş olduğunu söyledi ve sadece bir iki saniye içerisinde programa doğru düzgün bakmadan söyledi araç arıza lambası yakıyor fakir karışım diye ama gidebileceğim servis yok kablo satın alsam bana yardımcı olabilirmisiniz ? teşekkürler..

    elimden geldiğince yardımcı olurum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih4128

    merhaba laguna 1.6 16 walf aracım lpg de iken rolantide veya 1.vitesde gider iken ayagımı gazdan cektiğimde sirkeleme yapıyor gaza yüklendiğimde veya benzinde iken böyle bir problem yok.neden yapabilir acaba.tartarini marka lpg.sizce neyine baktırmalıyım Sönmez bey

    özelikle aracınızın lpg enjektörlerini ve yüklü ayarını kontrol ettiriniz sorun çözülecektir tabi eğer araç kaynaklı bir sorun olmadığından eminseniz.belki çok klasik bi cvp olucak ama racın ateşleme sistemini boğaz kelebeğini ve rolanti moturunu kontrol ettirmenizde ciddi yarar görüyorum .ilk etapta bunları uygulayın sonra gelişmleri tekrar burdan paylaşırsınız




  • Sönmez bey ben kocaeli değirmenderede oturuyorum.Müsait bir zamanda size uğrayacağım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatih4128

    Sönmez bey ben kocaeli değirmenderede oturuyorum.Müsait bir zamanda size uğrayacağım

    tabiki buyrun gelin beklerim .görüşmek dileğiyle
  • Ustam Çinden bluetoothlu obdII cihazı aldım.Kalibrasyonumu yaptım. Benzinde SFT değeri -3,9 ila sıfır arasında geziyor LFT ise +3 de sabit durumda.LPG ye aldığımda ise SFT değeri +3,5 civarında geziyor.LFT ise yine 3 civarında tabi bu rölantide araç duruken yapılan ayarlar sonucu elde edilen değerler.Bu durumda lpg ayarım fakir gibi gözüküyor ancak enjeksiyon süreleri eşit gözüküyor.Bu bilgilere göre yorum yapabilirmisiniz ne yapmam gerekir ayarım nasıl? Teşekkürler.(Araç 2006 corolla 1.6 tartarini sıralı sistem mevcut)
  • 
Sayfa: önceki 121122123124125
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.