Şimdi Ara

Tartarini İle İlgili Bilmek İstedikleriniz!!!! (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.549
Cevap
3
Favori
211.270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çok nokta enj. 2001 clio symbol aracım var, brc ile tartarini arasında kaldım, fazla maddi gücümde yok işin açıkcası. bartında yaşıyorum, ankaradada taktırma şansım var, Marka olarak siz hangisini tercih edersiniz, tercih ettiğiniz markayı ankarada kime ve kaça taktırabilirim? (önceki aracım karburatörlüydü ve brc ile hiç sorun yaşamamıştım.)
  • bana yanıt yazdıysanız teşekkür ederim yeni üyeyim ve yazılarım görülüyormu emin olamadım
  • Merhaba Arkadaşlar,

    Kütahya'da ikamet etmeme rağmen 1 ay kadar önce İzmir'de 99 model Mazda 626 (136BG'lik) aracıma Tartarini marka sıralı sistem LPG taktırdım. Başlarda rölanti de dalgalanma ve stop etme sorunum vardı. LPG'yi yeni taktırdığım için LPG'den şüphelendim. MSN'den Ünal Bey'e ulaştım. Kendisi aracı benzinde de denememi söyledi. Benzinde de daha az da olsa dalgalanma vardı. Bunun üzerine sorunun aracımda olduğunu boğaz kelebeği ve potansiyel metreyi kontrol ettirmemi söyledi. Sanayideki ustama gittiğimde o da sıksık bu tip problemler ile karşılaştığını söyledi ve aracın boğaz kelebeğini temizledi. Temizlikten sonra dalgalanmadan eser kalmadı. Bu sayede bende sorunsuz olarak aracıma Tartarini LPG taktıranlar kervanına katıldım
    Ama Ünal Bey'e özellikle teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten kendisi çok ilgili ve her soruma yanıt verdi.
    Teşekkürler Tartarini,
    Teşekkürler Ünal Bey

    Sayeniz de aracıma korkmadan binebiliyorum...




  • SİZE TARTARİNİ TAVSİYE DERİM OPELLERLE ÇOK UYUMLU HANGİ İLDE OLDUĞUNUZU YAZARSANIZ YARDIMCI OLURUM ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    aracım opel vectra 20cd 98 ne uygun olur
  • BEN SİZE TARTARİNİ TAVSİYE EDECEM ANKARA DA TAKTIRABİLECEĞİNİZ YER ULUDAĞ OTOGAZ TEL:0312 3420056...
    quote:

    Orjinalden alıntı: mtnplt

    çok nokta enj. 2001 clio symbol aracım var, brc ile tartarini arasında kaldım, fazla maddi gücümde yok işin açıkcası. bartında yaşıyorum, ankaradada taktırma şansım var, Marka olarak siz hangisini tercih edersiniz, tercih ettiğiniz markayı ankarada kime ve kaça taktırabilirim? (önceki aracım karburatörlüydü ve brc ile hiç sorun yaşamamıştım.)
  • YARDIMCI OLABİLDİYSEK NE MUTLU BİZE KEYİFLİ SÜRÜŞLER TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: [Chamur]MaveRick

    Merhaba Arkadaşlar,

    Kütahya'da ikamet etmeme rağmen 1 ay kadar önce İzmir'de 99 model Mazda 626 (136BG'lik) aracıma Tartarini marka sıralı sistem LPG taktırdım. Başlarda rölanti de dalgalanma ve stop etme sorunum vardı. LPG'yi yeni taktırdığım için LPG'den şüphelendim. MSN'den Ünal Bey'e ulaştım. Kendisi aracı benzinde de denememi söyledi. Benzinde de daha az da olsa dalgalanma vardı. Bunun üzerine sorunun aracımda olduğunu boğaz kelebeği ve potansiyel metreyi kontrol ettirmemi söyledi. Sanayideki ustama gittiğimde o da sıksık bu tip problemler ile karşılaştığını söyledi ve aracın boğaz kelebeğini temizledi. Temizlikten sonra dalgalanmadan eser kalmadı. Bu sayede bende sorunsuz olarak aracıma Tartarini LPG taktıranlar kervanına katıldım
    Ama Ünal Bey'e özellikle teşekkür etmek istiyorum. Gerçekten kendisi çok ilgili ve her soruma yanıt verdi.
    Teşekkürler Tartarini,
    Teşekkürler Ünal Bey

    Sayeniz de aracıma korkmadan binebiliyorum...




  • ilginiz için çok sağolun ünal bey. haftaya sözkonusu servise gidip durumu izah edecem. eksozcuya baktırdım ve bir sorun bulamadı. dediğiniz diğer konuyuda serviste haletmeye çalışıp size bilgi verecem. iyi ki sizin gibi değerli insanlar var. tekrar sağolun
  • herkese merhaba.
    yeni satın aldığımız 97 model opel vectra 2.0 otomatik aracımızda tartarini marka sıralı lpg kiti bulunmakta.
    daha önce yazılanları okudum ve başka kullanıcılarda da stop etme sorunları yaşandığını gördüm. aynı sorunu biz de uzun süre yaşadık. aracın otomatik vites oluşu trafikte yaşanan bu durumu iyice çekilmez hale getirmeye başlaması üzerine, sistemi araca uygulayan servise başvurduk. sağolsunlar ilgilendiler. ancak yapılan bütün ayarlar sonuçsuz kaldı. araç stop etmeyi sürdürdü. bunun üzerine rolanti sensörünün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde duruldu ve sensör, bir seferinde çıkma, diğerinde de yenisi ile olmak üzere 2 defa değiştirildi. tabi ki sonuç alınamadı. daha sonra babamın ve benim yaptığımız gözlemler ve aracın yol bilgisayarından alınan verilere göre krank mili konum sensörünün arızalı olabileceği ihtimalini göz önüne alarak bu parçayı değiştirdik. değişim yapıldığından beri 4 gün geçti ve şu ana kadar sorun yok. sorunu çözdüğümüzü düşünüyorum. ancak bir kaç sorum olacak.
    aracın yol bilgisayarından okunan ortalama tüketim ile bizim hesapladığımız tüketim değerleri uyuşmuyor. ekrandan ortalama 7.5 lt gibi bir değer okurken kendi hesabımıza göre 10 lt harcadığımızı görüyoruz. bunun sebebi sadece benzin sarfiyatının hesaplanmasımıdır? rolanti konumunda lgp ile 0.9 lt anlık harcama, benzin ile 1.2 lt anlık harcama değerleri okuyoruz. araçta yapılan son sensör değişimden sonra tekrar ayar yaptırmamız gerekli mi?
    bursa da yaşıyoruz ve lpg dönüşümünü oto ... yapmış. (forum kurallarına aykırı olduğu için ismin tamamını vermiyorum ünal usta anlamıştır zaten)




  • arkadaşta 2005 vectra var lpg takdırmak istiyor 1.6 örnek montaj ve telefon numarası varsa gönderebilirmisiniz
    serdenx@hotmail.com
    mail atarsan bakalım bir
  • SELAMLAR 96-97 MODEL OPELLERDE ELEKTRİK TESİSATININ PROBLEMLİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ STOP ETMELERİN MONTAJ SONRASI SIK SIK OLMASI OLASI FAKAT ŞUAN SİZ SORUNUNUZUN GİDERİLDİĞİNİ SÖYLÜYORSUNUZ SİZE TAVSİYEM ARACINIZIN GAZ KELEBEK BOĞAZINI TEMİZLETMENİZ VE DAHA SONRA YENİDEN BİR KALİBRASYON ATTIRMANIZ OLACAKTIR GÖRECEKSİNİZ HEM ARACINIZ DAHA RAHAT ÇALIŞACAK HEMDE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAPACAK.TASARRUFLU GÜNLER....
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk

    herkese merhaba.
    yeni satın aldığımız 97 model opel vectra 2.0 otomatik aracımızda tartarini marka sıralı lpg kiti bulunmakta.
    daha önce yazılanları okudum ve başka kullanıcılarda da stop etme sorunları yaşandığını gördüm. aynı sorunu biz de uzun süre yaşadık. aracın otomatik vites oluşu trafikte yaşanan bu durumu iyice çekilmez hale getirmeye başlaması üzerine, sistemi araca uygulayan servise başvurduk. sağolsunlar ilgilendiler. ancak yapılan bütün ayarlar sonuçsuz kaldı. araç stop etmeyi sürdürdü. bunun üzerine rolanti sensörünün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde duruldu ve sensör, bir seferinde çıkma, diğerinde de yenisi ile olmak üzere 2 defa değiştirildi. tabi ki sonuç alınamadı. daha sonra babamın ve benim yaptığımız gözlemler ve aracın yol bilgisayarından alınan verilere göre krank mili konum sensörünün arızalı olabileceği ihtimalini göz önüne alarak bu parçayı değiştirdik. değişim yapıldığından beri 4 gün geçti ve şu ana kadar sorun yok. sorunu çözdüğümüzü düşünüyorum. ancak bir kaç sorum olacak.
    aracın yol bilgisayarından okunan ortalama tüketim ile bizim hesapladığımız tüketim değerleri uyuşmuyor. ekrandan ortalama 7.5 lt gibi bir değer okurken kendi hesabımıza göre 10 lt harcadığımızı görüyoruz. bunun sebebi sadece benzin sarfiyatının hesaplanmasımıdır? rolanti konumunda lgp ile 0.9 lt anlık harcama, benzin ile 1.2 lt anlık harcama değerleri okuyoruz. araçta yapılan son sensör değişimden sonra tekrar ayar yaptırmamız gerekli mi?
    bursa da yaşıyoruz ve lpg dönüşümünü oto ... yapmış. (forum kurallarına aykırı olduğu için ismin tamamını vermiyorum ünal usta anlamıştır zaten)





  • SELAMLAR BALTACI KARDEŞ ZANNEDİYORUM SENİN ARTIK PROBLEMİN YOK ARKADAŞINA ŞUNU SÖYLE TARTARİNİ VE OPEL UYUMU HARİKA MSN DEN BANA ULAŞIRSANIZ SİZE 2006 MODELİNDEN 95 MODELİNE KADAR YÜZLERCE OPEL MONTAJ RESİMLERİ VE TELEFONLARI VEREBİLİRİM BENCE HİÇ TEREDDÜTSÜZ GİDİP TAKTIRSIN ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: baltacı77

    arkadaşta 2005 vectra var lpg takdırmak istiyor 1.6 örnek montaj ve telefon numarası varsa gönderebilirmisiniz
    serdenx@hotmail.com
    mail atarsan bakalım bir
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    SELAMLAR 96-97 MODEL OPELLERDE ELEKTRİK TESİSATININ PROBLEMLİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ STOP ETMELERİN MONTAJ SONRASI SIK SIK OLMASI OLASI FAKAT ŞUAN SİZ SORUNUNUZUN GİDERİLDİĞİNİ SÖYLÜYORSUNUZ SİZE TAVSİYEM ARACINIZIN GAZ KELEBEK BOĞAZINI TEMİZLETMENİZ VE DAHA SONRA YENİDEN BİR KALİBRASYON ATTIRMANIZ OLACAKTIR GÖRECEKSİNİZ HEM ARACINIZ DAHA RAHAT ÇALIŞACAK HEMDE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAPACAK.TASARRUFLU GÜNLER....
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk

    herkese merhaba.
    yeni satın aldığımız 97 model opel vectra 2.0 otomatik aracımızda tartarini marka sıralı lpg kiti bulunmakta.
    daha önce yazılanları okudum ve başka kullanıcılarda da stop etme sorunları yaşandığını gördüm. aynı sorunu biz de uzun süre yaşadık. aracın otomatik vites oluşu trafikte yaşanan bu durumu iyice çekilmez hale getirmeye başlaması üzerine, sistemi araca uygulayan servise başvurduk. sağolsunlar ilgilendiler. ancak yapılan bütün ayarlar sonuçsuz kaldı. araç stop etmeyi sürdürdü. bunun üzerine rolanti sensörünün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde duruldu ve sensör, bir seferinde çıkma, diğerinde de yenisi ile olmak üzere 2 defa değiştirildi. tabi ki sonuç alınamadı. daha sonra babamın ve benim yaptığımız gözlemler ve aracın yol bilgisayarından alınan verilere göre krank mili konum sensörünün arızalı olabileceği ihtimalini göz önüne alarak bu parçayı değiştirdik. değişim yapıldığından beri 4 gün geçti ve şu ana kadar sorun yok. sorunu çözdüğümüzü düşünüyorum. ancak bir kaç sorum olacak.
    aracın yol bilgisayarından okunan ortalama tüketim ile bizim hesapladığımız tüketim değerleri uyuşmuyor. ekrandan ortalama 7.5 lt gibi bir değer okurken kendi hesabımıza göre 10 lt harcadığımızı görüyoruz. bunun sebebi sadece benzin sarfiyatının hesaplanmasımıdır? rolanti konumunda lgp ile 0.9 lt anlık harcama, benzin ile 1.2 lt anlık harcama değerleri okuyoruz. araçta yapılan son sensör değişimden sonra tekrar ayar yaptırmamız gerekli mi?
    bursa da yaşıyoruz ve lpg dönüşümünü oto ... yapmış. (forum kurallarına aykırı olduğu için ismin tamamını vermiyorum ünal usta anlamıştır zaten)





    cevabınız için teşekkürler. ancak aracımızın çalışmasında hiçbir problem yok. aksine o kadar düzenli çalışıyor ki başka kullanıcıların bahsettikleri sarsıntılı çalışmadan eser yok. motorun stop ettiğini bile ancak ikaz lambalarının yanması ile anlayabiliyoruz. yaklaşık 2 ay önce araca carbon clean işlemi uygulattık. yine de gaz kelebek boğazının temizlenmesi gerekir mi? tahmin edersiniz artık servise gitmekten gına geldi
    birde şu yol bilgisayarından okunan tüketim ile bizim hesapladığımız arasında ki fark nerden kaynaklı?




  • ASLINA BAKARSANIZ BU KONUDA YORUM YAPMAKTA ZORLANIYORUM ÇÜNKÜ BAHSE KONU SERVİS OLDUKÇA TECRÜBELİ ZİRA BİZİM MONTAJINI YAPTIGIMIZ YOL BİLGİSAYARLI ARAÇLARDA (HATTA SON ZAMANDA RANGE GÖSTEREN DİJİTAL YOL BİLGİSAYARLARINDAKİ BENZİN TÜKETİMİ OLUYORMUŞ GİBİ GÖRÜNEN AMA ASLINDA TÜKETMEYEN BU PROBLEMİ DAHİ ÇÖZDÜK)BÖYLE BİR PROBLEM YOK SERVİSİNİZE GİDEREK ONLARDAN TEKRAR BİR PROGRAM ATILMASINI TALEP EDEBİLİRSİNİZ MUSTAFA USTA ALANINDA OLDUKÇA BAŞARILIDIR...SAYGILAR..
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk


    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik

    SELAMLAR 96-97 MODEL OPELLERDE ELEKTRİK TESİSATININ PROBLEMLİ OLDUĞUNU BİLİYORUZ STOP ETMELERİN MONTAJ SONRASI SIK SIK OLMASI OLASI FAKAT ŞUAN SİZ SORUNUNUZUN GİDERİLDİĞİNİ SÖYLÜYORSUNUZ SİZE TAVSİYEM ARACINIZIN GAZ KELEBEK BOĞAZINI TEMİZLETMENİZ VE DAHA SONRA YENİDEN BİR KALİBRASYON ATTIRMANIZ OLACAKTIR GÖRECEKSİNİZ HEM ARACINIZ DAHA RAHAT ÇALIŞACAK HEMDE DAHA AZ YAKIT TÜKETİMİ YAPACAK.TASARRUFLU GÜNLER....
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk

    herkese merhaba.
    yeni satın aldığımız 97 model opel vectra 2.0 otomatik aracımızda tartarini marka sıralı lpg kiti bulunmakta.
    daha önce yazılanları okudum ve başka kullanıcılarda da stop etme sorunları yaşandığını gördüm. aynı sorunu biz de uzun süre yaşadık. aracın otomatik vites oluşu trafikte yaşanan bu durumu iyice çekilmez hale getirmeye başlaması üzerine, sistemi araca uygulayan servise başvurduk. sağolsunlar ilgilendiler. ancak yapılan bütün ayarlar sonuçsuz kaldı. araç stop etmeyi sürdürdü. bunun üzerine rolanti sensörünün arızalı olabileceği ihtimali üzerinde duruldu ve sensör, bir seferinde çıkma, diğerinde de yenisi ile olmak üzere 2 defa değiştirildi. tabi ki sonuç alınamadı. daha sonra babamın ve benim yaptığımız gözlemler ve aracın yol bilgisayarından alınan verilere göre krank mili konum sensörünün arızalı olabileceği ihtimalini göz önüne alarak bu parçayı değiştirdik. değişim yapıldığından beri 4 gün geçti ve şu ana kadar sorun yok. sorunu çözdüğümüzü düşünüyorum. ancak bir kaç sorum olacak.
    aracın yol bilgisayarından okunan ortalama tüketim ile bizim hesapladığımız tüketim değerleri uyuşmuyor. ekrandan ortalama 7.5 lt gibi bir değer okurken kendi hesabımıza göre 10 lt harcadığımızı görüyoruz. bunun sebebi sadece benzin sarfiyatının hesaplanmasımıdır? rolanti konumunda lgp ile 0.9 lt anlık harcama, benzin ile 1.2 lt anlık harcama değerleri okuyoruz. araçta yapılan son sensör değişimden sonra tekrar ayar yaptırmamız gerekli mi?
    bursa da yaşıyoruz ve lpg dönüşümünü oto ... yapmış. (forum kurallarına aykırı olduğu için ismin tamamını vermiyorum ünal usta anlamıştır zaten)





    cevabınız için teşekkürler. ancak aracımızın çalışmasında hiçbir problem yok. aksine o kadar düzenli çalışıyor ki başka kullanıcıların bahsettikleri sarsıntılı çalışmadan eser yok. motorun stop ettiğini bile ancak ikaz lambalarının yanması ile anlayabiliyoruz. yaklaşık 2 ay önce araca carbon clean işlemi uygulattık. yine de gaz kelebek boğazının temizlenmesi gerekir mi? tahmin edersiniz artık servise gitmekten gına geldi
    birde şu yol bilgisayarından okunan tüketim ile bizim hesapladığımız arasında ki fark nerden kaynaklı?




  • teşekkürler. bizim araçtada range ve ortalama tüketim değeri ölçümü var. demek ki bize gene servisin yolu gözüktü. mustafa usta nın başını ağrıtmaya devam edicez.
  • MALESF.....
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk

    teşekkürler. bizim araçtada range ve ortalama tüketim değeri ölçümü var. demek ki bize gene servisin yolu gözüktü. mustafa usta nın başını ağrıtmaya devam edicez.
  • iyi günler ben daha öncede yazmıştım ama okuduğum sorunlar gözümü korkuttu.ben aramı yeni aldım.ankaradayım.herkeze sizin gibi bir usta dekkelmeyebilir diye korkuyorum.aracım 98 opel vectra CD 20
    Birde merak ettiğim CNG daha tasarruflu ve güvenliymiş fikriniz varsa paylaşırmısınız.
    opellerde lpg sistemi silindir kapaklarını çürütüyormuş doğru mu? şimdiden teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    iyi günler ben daha öncede yazmıştım ama okuduğum sorunlar gözümü korkuttu.ben aramı yeni aldım.ankaradayım.herkeze sizin gibi bir usta dekkelmeyebilir diye korkuyorum.aracım 98 opel vectra CD 20
    Birde merak ettiğim CNG daha tasarruflu ve güvenliymiş fikriniz varsa paylaşırmısınız.
    opellerde lpg sistemi silindir kapaklarını çürütüyormuş doğru mu? şimdiden teşekkürler.


    biz kendi aracımızda kullanıyoruz lpg sistemi. aynı sizin ki gibi opel vectra cd 2.0
    şundan emin olun, aracın lpg ile mi yoksa benzin ile mi çalıştığını anlamanıza imkan yok. aynı şekilde performans konusunda da şüpheniz olmasın. bizim stop etme sorunumuz tamamen araçta bulunan bir sensörden kaynaklıydı. o değiştikten sonra ortada hiç bir dert kalmadı. ayrıca yapacağınız yakıt tasarrufunu düşünürseniz lpg sistemi iyi bir çözümdür.




  • TARTARİNİNİN OPELLERLE UYUMU SON DERECE GÜZEL SORUNSUZ BİR ARAÇ AYRICA ANKARA YETKİLİ BAYİİDE OLDUKÇA ESKİ VE TECRÜBELİ BENCE ZAMAN KAYBETMEDEN GİDİN VE TAKTIRIN AYRICA LPG NİN SİBOPLARA HARHANGİ BİR ZARARI YOK CNG SİSTEMİDE HENÜZ ÇOK YAYGIN DEĞİL...
    quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    iyi günler ben daha öncede yazmıştım ama okuduğum sorunlar gözümü korkuttu.ben aramı yeni aldım.ankaradayım.herkeze sizin gibi bir usta dekkelmeyebilir diye korkuyorum.aracım 98 opel vectra CD 20
    Birde merak ettiğim CNG daha tasarruflu ve güvenliymiş fikriniz varsa paylaşırmısınız.
    opellerde lpg sistemi silindir kapaklarını çürütüyormuş doğru mu? şimdiden teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi unalgedik -- 2 Nisan 2007; 14:08:50 >




  • TARTARİNİCİLER YOKMU PROBLEMİ OLAN....
  • ya ünal usta sen ne yaptın öle ya araba dehşet oldu ne titreme ne stop etme hiçbirşey kalmadı helal olsun valla bu memlekette herkes senin gibi işine sahip çıksa bu memlekette
    hiçbir sorun olmaz helal olsun sana abi
  • 
Sayfa: önceki 1718192021
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.