Şimdi Ara

Tartarini İle İlgili Bilmek İstedikleriniz!!!! (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.549
Cevap
3
Favori
211.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ünal usta aklıma takılan bişey oldu da
    hangi marka lpg yi kullanmalıyız? tavsiyen nedir? biz kendi aracımızda sürekli aygaz kullanıyoruz.
  • SELAMLAR BİZDE AYGAZ,MİLANGAZ TAVSİYE EDİYORUZ MÜŞTERİLERİMİZE.TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: brutalsk

    ünal usta aklıma takılan bişey oldu da
    hangi marka lpg yi kullanmalıyız? tavsiyen nedir? biz kendi aracımızda sürekli aygaz kullanıyoruz.
  • ünal bey, iyigünler verdiğiniz yanıtkar için teşekkürler.Bir sorum olacak Tartarini kiti CNG yede uyumlumu . cng yaygınlaşınca değiştirmek zorunda kalırmıyız.yada şimdiden cng ye uymlu kitmi taktırmalıyız.teşekkürler
  • SELAMLAR ŞU ANDA DAHA CNG ÇOK FAZLA YAYGIN DEĞİL TARTARİNİ SIRALI LPG SİSTEMİ CNG YE DE UYUMLU SADECE REGÜLATÖR VE TANKINIZI DEĞİŞTİRMEK ZORUNDA KALACAKSINIZ .....TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    ünal bey, iyigünler verdiğiniz yanıtkar için teşekkürler.Bir sorum olacak Tartarini kiti CNG yede uyumlumu . cng yaygınlaşınca değiştirmek zorunda kalırmıyız.yada şimdiden cng ye uymlu kitmi taktırmalıyız.teşekkürler

  • sn ünal bey,bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
  • RİCA EDERİM HERZAMAN...
    quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    sn ünal bey,bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim.
  • İLTİFATLARINIZ İÇİN TEŞEKÜR EDERİM FAKAT NORMAL OLANI YAPTIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM ÖNEMLİ OLAN TAVSİYE ETMEK DEĞİL ARKASINDA DURMAK.STRESSİZ VE TASARRUFLU GÜNLER..
    quote:

    Orjinalden alıntı: baltacı77

    ya ünal usta sen ne yaptın öle ya araba dehşet oldu ne titreme ne stop etme hiçbirşey kalmadı helal olsun valla bu memlekette herkes senin gibi işine sahip çıksa bu memlekette
    hiçbir sorun olmaz helal olsun sana abi




  • ünal bey tekrar merhaba.geçen hafta cuma günü golf marka aracıma ankara uludağ otogazda lpg dönüşümü yaptırdım,ki taktırmadan önce sizden bilgi almıştım hatırlıyorsanız.bugün ilk depoyu tam olarak bitirdim ve 58 liralık gazla 435 km gittim ve gayet memnunum.ama 2 gün önce sabah yola çıktıktan ve araç gaza geçtikten biraz sonra araba gürültülü çalışmaya ve çekiş düşmeye başladı.bu arada da arıza lambası yandı.arabayı durdurdum ve tekrar çalıştırıp yola devam ettim.arıza lambası yanmaya devam etti çekiş ise bir süre sonra normale döndü.gün içinde de arıza lambası da söndü.ertesi günde aynı sorun oluştu ve kısa süre sonra yine bir sorun kalmadı.nedir sizce problem?
  • BENCE HİÇ ZAMAN KAYBETMEDEN SERVİSE GİDİN VE TEKRAR AYARLARINA BAKTIRIN EĞER ENJEKTÖR ZAMANLARI DÜZGÜN AYARLANIRSA ARIZA LAMBASI YANMAZ VE ARAÇ ÇEKİŞ PROBLEMİ YAŞAMAZ...
    quote:

    Orjinalden alıntı: smoke93

    ünal bey tekrar merhaba.geçen hafta cuma günü golf marka aracıma ankara uludağ otogazda lpg dönüşümü yaptırdım,ki taktırmadan önce sizden bilgi almıştım hatırlıyorsanız.bugün ilk depoyu tam olarak bitirdim ve 58 liralık gazla 435 km gittim ve gayet memnunum.ama 2 gün önce sabah yola çıktıktan ve araç gaza geçtikten biraz sonra araba gürültülü çalışmaya ve çekiş düşmeye başladı.bu arada da arıza lambası yandı.arabayı durdurdum ve tekrar çalıştırıp yola devam ettim.arıza lambası yanmaya devam etti çekiş ise bir süre sonra normale döndü.gün içinde de arıza lambası da söndü.ertesi günde aynı sorun oluştu ve kısa süre sonra yine bir sorun kalmadı.nedir sizce problem?






  • quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    bana yanıt yazdıysanız teşekkür ederim yeni üyeyim ve yazılarım görülüyormu emin olamadım
  • TASARRUFLU GÜNLER...
    quote:

    Orjinalden alıntı: unalgedik


    quote:

    Orjinalden alıntı: evren40

    bana yanıt yazdıysanız teşekkür ederim yeni üyeyim ve yazılarım görülüyormu emin olamadım


  • arabam kangoo 1.4. lpg dönüşümü (tartarini) yapıldıktan 15 gün sonra arabam motor soğukken zor çalışmaya başladı. aracımı 3 kez ayara götürmeme rağmen aynı sorun devam ediyor. aracın benzin ecusuna baktırdım hata kodları yok. yanlız lpg yakıtına bağlı olarak lambda değerlerinde değişimler olmuş buda motor soğukken yakıt oranını benzin ecusu bu lambda değerlerinden yola çıkarak hesapladığı için ya çok zengin veya fakir bir karışımla arabanın ilk çalışmasını yapıyor. buda arabanın çalışmamasını veya tekleyerek çalışmasına sebep oluyor.arabamın benzin ecusunu resetledim.(bu bilgiler arabanın kendi servisi tarafından verilmiştir). arabamı şu an üç gündür benzinle kullanıyorum. daha henüz tam bir iyileşme olmadı. bir kaç güne kadar normal hale gelir diye düşünüyorum.
    ünal bey size sorum şu: tartarinin bizim arabalar konusunda bir sıkıntısı var mı? bu lambda değerlerindeki değişimleri engellemek için nasıl bir ayar (ince ayar) yaptırmak gerekiyor. bu ayarı yapmak için ayrı bir ekipmana ihtiyaç var mıdır? ayarı yaptırırken neye dikkat edilmesi gerekiyor.yoksa 2 depoya karşılık bir depo benzin kullanın tavsiyeleri bu durumun üstesinden gelinemeyen bir sorun olmasından dolayı verilen tavsiyeler midir. ben izmir deyim ve bu işi yapan bir yer var bu marka için. şimdiden yardımlarınız için teşekkürler.




  • ben valla tartariniden çok memnunum babam 1999 senesi taktırdı bizim 93 manager e bayağı iyi bir tek geçene sene tüp sistemi komple bakımdan geçtiiii
  • Merhaba Ünal Bey,
    >
    >Donanımhaber de bir kaç kere yazışmıştık, gaziantep de tartarini takdırmak
    >istemiştim ama firma taksit yapmıyoruz peşin deyince tartarini taktıramayıp
    >brc sistemi gaziantep gazikent de takdırmıştım. Aracımda brc takdırdığım
    >günden buyana problmeler bitmedi, öncelikle aracım ford escort CL 1600
    >motor
    >tek nokta enjeksiyonlu sistem var, aracım gazda giderken normal ama vitesi
    >değiştirmek için debriaja bastığım anda stop ediyordu, bunun için servise
    >iki kere götürdüm birincisinde aracın hava filtresinin hava girişlerini bir
    >bant ile birazını tıkayıp fazla hava girişine engel olarak sorunum çözülmek
    >istendi, bu şehir içinde işe yaradı ama yüksek hızlara 70 km yi geçtikten
    >sonra işe yaramadı, ikinci kez bu yüzden götürdüm bu sefer de resimde
    >görüldüğü gibi hava filtresi nin ön mazgal boşluklarından hava alan plastik
    >parçasını iptal edip,motora bakan parçayı takdılar, bu parça takılınca
    >aracım havayı ön mazgaldan değilde motorun içindeki yerden almaya başladı,
    >bu olaydan tesadüf veya değil bilemiyorum benzin püskürten enjektörüm
    >kirlendi ve yenisi için 100 ytl fiyat istediler,ayrıca lpg taktırdıktan
    >sonra araç ilk çalışmada 400 -500 devirde çalışıyor ancak gaza bastığımda
    >rölantisini düzeltebiliyor bı sorunuma hala çözüm bulamadım, anlayışınıza
    >sığınarak size birkaç soru sormak istiyorum.
    >1. aracın bu şekilde hava almasının bir sakıncası varmıdır
    >2.yakıt sarfiyatı bu hava yüzünden artarmı ben havanın ön mazgaldan
    >alınmasını istiyorum bu problemimi nasıl halledebilirm
    >3.brc sistemi tartarini ile değiştirmemin maliyeti ne olur ve bu işi
    >gaziantep hariç başka nerde yaptırabilirm ben kayseriliyim ama kiliste
    >oturuyorum kayseriye gittiğimde dönüşümü değiştirebilirm
    >4. Rölanti sorununu nasıl halledebilirim ford servisi yapamadı, brc servisi
    >yapamadı ne yapacağımı şaşırdım
    >5. sistemleri niçin taksitli satmıyorsunuz,
    >
    >yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder, başarılarınıızın devamını
    >dilerim
    >




  • SELAMLAR HOCAM ÖNCELİKLE MAİL İLE GÖNDERMİŞ OLDUĞUNUZ MONTAJA BAKIYORUM VE MONTAJ BAŞTAN YANLIŞ OLMUŞ REGÜLATÖR YOLA PARALEL OLARAK BAĞLANMASI GEREKİR ÖNCE ONU DÜZELTTİRİN DAHA SONRA PROBLEMLERİNİZ DEVAM EDECEK OLURSA TEKRARDAN GÖRÜŞELİM GAZİANTEP TARTARİNİ BAYİİ KREDİKARTI İLE TAKSİT UYGULAMASI YAPIYOR DİYE BİLİYORUM REGÜLATÖRÜNÜZÜ DÜZELTTİRDİKDEN SONRA TEKRAR GÖRÜŞELİM....
    quote:

    Orjinalden alıntı: memoli79

    Merhaba Ünal Bey,
    >
    >Donanımhaber de bir kaç kere yazışmıştık, gaziantep de tartarini takdırmak
    >istemiştim ama firma taksit yapmıyoruz peşin deyince tartarini taktıramayıp
    >brc sistemi gaziantep gazikent de takdırmıştım. Aracımda brc takdırdığım
    >günden buyana problmeler bitmedi, öncelikle aracım ford escort CL 1600
    >motor
    >tek nokta enjeksiyonlu sistem var, aracım gazda giderken normal ama vitesi
    >değiştirmek için debriaja bastığım anda stop ediyordu, bunun için servise
    >iki kere götürdüm birincisinde aracın hava filtresinin hava girişlerini bir
    >bant ile birazını tıkayıp fazla hava girişine engel olarak sorunum çözülmek
    >istendi, bu şehir içinde işe yaradı ama yüksek hızlara 70 km yi geçtikten
    >sonra işe yaramadı, ikinci kez bu yüzden götürdüm bu sefer de resimde
    >görüldüğü gibi hava filtresi nin ön mazgal boşluklarından hava alan plastik
    >parçasını iptal edip,motora bakan parçayı takdılar, bu parça takılınca
    >aracım havayı ön mazgaldan değilde motorun içindeki yerden almaya başladı,
    >bu olaydan tesadüf veya değil bilemiyorum benzin püskürten enjektörüm
    >kirlendi ve yenisi için 100 ytl fiyat istediler,ayrıca lpg taktırdıktan
    >sonra araç ilk çalışmada 400 -500 devirde çalışıyor ancak gaza bastığımda
    >rölantisini düzeltebiliyor bı sorunuma hala çözüm bulamadım, anlayışınıza
    >sığınarak size birkaç soru sormak istiyorum.
    >1. aracın bu şekilde hava almasının bir sakıncası varmıdır
    >2.yakıt sarfiyatı bu hava yüzünden artarmı ben havanın ön mazgaldan
    >alınmasını istiyorum bu problemimi nasıl halledebilirm
    >3.brc sistemi tartarini ile değiştirmemin maliyeti ne olur ve bu işi
    >gaziantep hariç başka nerde yaptırabilirm ben kayseriliyim ama kiliste
    >oturuyorum kayseriye gittiğimde dönüşümü değiştirebilirm
    >4. Rölanti sorununu nasıl halledebilirim ford servisi yapamadı, brc servisi
    >yapamadı ne yapacağımı şaşırdım
    >5. sistemleri niçin taksitli satmıyorsunuz,
    >
    >yardımlarınız için şimdiden teşekkür eder, başarılarınıızın devamını
    >dilerim
    >





  • Ünal bey beni hatırladıysanız sivastan 1999 honda civic 1.6 ies sahinbiyim sivas servisinde normal sistem lpg taktırmıştım.(Sivas servisinin hiç bir problem çıkmaz tavsiyesi üzerine)MOntaj yapıldıktan sonra Yeni sistem dokunmatik anahtarların deviri algılamadığını ve eski sistem tartarini anahtar getirip takacaklarını ve bu sorunu çözeceklerini söylediler,siz bana maille sizi aramalarını sorunu çözeceğinizi söylediniz bende sivas servisine gidip aynen ilettim ama oradaki usata eski anahtarın problemi çözeceğindeı srar ederk sizi aramadı.Hemen hemen 1 ay olmasına karşın hala bana böyle idare et anahtarı getirecez deyip geçiştiriyolar.Marka olarak tartarini çok güzel bir sistem ama kişier bu markaya gölge düşürüyor yarın gidip(06.04.2007)Lpg yi sökmelerini söyleyeceğim.(keşke antalyaya gelme imkanım olsaydı):)Selamlar.
  • SEVGİLİ ARKADAŞIM SIRALI SİSTEMDE KULLANDIĞIMIZ SİZİN DOKUNMATİK DİYE TABİR ETTİĞİNİZ DÖNÜŞÜM ANAHTARI DEĞİL TEK NOKTA ENJEKSİYONLU SİSTEMDE KULLANILAN DÖNÜŞÜM ANAHTARI GETİRTMELERİ LAZIM ZATEN ONLARDA BUNU İZAH ETMEYE ÇALIŞMIŞLARDIR YANİ SİZ YANLIŞ ANLAMIŞSINIZ BENİM SÖYLEDİKLERİMİ AMA O ANAHTARI GETİRTSELER BİLE ONUN BİR AYARI VAR ONU EĞER BİLMİYORLARSA ARASINLAR DEDİM ....
    quote:

    Orjinalden alıntı: kactan

    Ünal bey beni hatırladıysanız sivastan 1999 honda civic 1.6 ies sahinbiyim sivas servisinde normal sistem lpg taktırmıştım.(Sivas servisinin hiç bir problem çıkmaz tavsiyesi üzerine)MOntaj yapıldıktan sonra Yeni sistem dokunmatik anahtarların deviri algılamadığını ve eski sistem tartarini anahtar getirip takacaklarını ve bu sorunu çözeceklerini söylediler,siz bana maille sizi aramalarını sorunu çözeceğinizi söylediniz bende sivas servisine gidip aynen ilettim ama oradaki usata eski anahtarın problemi çözeceğindeı srar ederk sizi aramadı.Hemen hemen 1 ay olmasına karşın hala bana böyle idare et anahtarı getirecez deyip geçiştiriyolar.Marka olarak tartarini çok güzel bir sistem ama kişier bu markaya gölge düşürüyor yarın gidip(06.04.2007)Lpg yi sökmelerini söyleyeceğim.(keşke antalyaya gelme imkanım olsaydı):)Selamlar.




  • merhaba ünal bey. daha önce yazdığım kangoo 1.4 ile ilgili bir cavap alamadım. işleriniz yoğun bunu tahmin edebiliyorum. size sorumu özetleyerek sorayım tartarini sıralı sistemin bizim araçlarda bir uyum sorunu var mı? yoksa iyi ayar yapıldığında sonraki süreçte benzinde çalışmama sorununun üstesinden gelinebilinir mi? ayar yapılırken nelere dikkat edilmesi gerekir. ayrıca seyir esnasında sanki araba benzin harcıyormuş gibi ibre düşüyor. sabah ilk çalışmada lpg enjektörlerin olduğu yerden garip takırtılar geliyor sonra kesiliyor. şimdiden cevabınız için teşekkürler
  • TARTARİNİNİN SİZİN ARACINIZLA UYUM SORUNU YOK DAHA ÖNCE MONTAJINI YAPTIĞIMIZ KANGOO ARAÇLAR SERVİSE DAHİ 3-4 AYDA BİR UĞRUYOR.SİZN ARCINIZDAKİ SORUN SIRASIİLE ŞUNLARDAN KAYNAKLANIR:
    1-ARACIN KENDİ ECU Sİ İMO DEVRESİ AÇMIYOR OLABİLİR.DAHA ÖNCE BÖYLR BİR SORUNLA KARŞILAŞTIK.
    2-LPG SİSTEMİNİN LAMPTA KABLOSU(MOR RENKTE OLAN)ARACIN LAMPTA SENSÖR KABLOSUNA BAĞLANDIYSA YAPAR.
    3-SUPER RAİL DİYE TABİR ETTİĞİMİZ (ENJEKTÖR)BAĞLANDI İSE YAPAR.
    4-DOĞRU PROGRAM YAPILMADIYSA(23000 PROBLEMLİ PROGRAM)YANİ KALİBRASYON..
    BUNLARI DEĞERLENDİRİN SONRA YİNE GÖRÜŞELİM...
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.