bursa tartarini bayinin adres ve tlf verebilirmsiniz ünal bey
birde bu hafta sehiriçinde 0.180 yaktı araç normal mi 2004 marea exc
quote:
Orjinalden alıntı: onuuur20
ünal bey ben eskişehirden yazıorum aracım fiat brava 1,6 103hp ekim ayında aracıma morgazotogazda tartarini taktırdım ilk 2hafta hiç sorun yasamamıstım.taki kasım ayına gecene kadar havaların soğumasıyla aracım benzinden lpg ye gecerken stop etmeye baslamıstı hemen morgaza götürdüm ve sağolsunlar yardımcı oldular programı tekrar yüklediler sorunum çözüldü.fakat birkaç gün sonrada aracımı kırmızı ısıkta durduğumda 3 kez çok hafif sarsıntı yaptığını farkettim bunun üzerine yine yetkili bayiinin yolunu tuttum ve sorunun buji kablolarından olduğu söylendi kablolar çok sertlesmişti bunun üzerine buji kabloları değiştirildi.biz sorun cözüldü diye aracı ordan cıkardık ama birde baktık ki sorun devam ediyor..ve ogün bugündür geri götürmedim oraya aracımı 8aydır bu halde kullanıyorum bundan baska hiç bisorun yasamadım çok memnunum performansı muhtesem benzin gaz farketmiyor çekişi süper aracımın.birde su ısıklarda veya baska bi yerde durunca 3 kez sarsıntıyı yapmasa harika olucak.unutmadan bu sarsıntıyı birde yine arac dururken bosta gaz verip çekince gene yapıo 3kez hafif bi sarsıyo..aracımı periyodik bakımları motor bakımları için servisine götürdüm ordaki ustada lpg dendir dedi senin aracının bişeysi yok dedi.depo 50 ytl ye doluyo ve yaklasık 315km yol yapabiliorum sehir içinde bu değerler sizce nasıl.bazı arkadaslar 380km yaptıklarını yazmıslar? simdiden tesekkür ederim size iyi forumlar..
ünal bey cevap alamadım sizden arabayla durunca bu titreme neden olur tekrar söylüorum 3 kez oluyor ne 3ü geçiyor nede 3 den asağıya iniyor?
ARACINZI ESKİŞEHİR SERVİSİNE TEKRARDAN GÖTÜRÜN SORUN ATEŞLEME SİSTEMİNDEN GİBİ BUJİ KABLOLARINIZI DEĞİŞTİRDİĞİNİZİ SÖYLÜYORSUNUZ BİRDE BUJİ VE ATEŞLEME BOBİNİNİ KONTROL ETTİRİN...
quote:
Orjinalden alıntı: onuuur20
quote:
Orjinalden alıntı: onuuur20
ünal bey ben eskişehirden yazıorum aracım fiat brava 1,6 103hp ekim ayında aracıma morgazotogazda tartarini taktırdım ilk 2hafta hiç sorun yasamamıstım.taki kasım ayına gecene kadar havaların soğumasıyla aracım benzinden lpg ye gecerken stop etmeye baslamıstı hemen morgaza götürdüm ve sağolsunlar yardımcı oldular programı tekrar yüklediler sorunum çözüldü.fakat birkaç gün sonrada aracımı kırmızı ısıkta durduğumda 3 kez çok hafif sarsıntı yaptığını farkettim bunun üzerine yine yetkili bayiinin yolunu tuttum ve sorunun buji kablolarından olduğu söylendi kablolar çok sertlesmişti bunun üzerine buji kabloları değiştirildi.biz sorun cözüldü diye aracı ordan cıkardık ama birde baktık ki sorun devam ediyor..ve ogün bugündür geri götürmedim oraya aracımı 8aydır bu halde kullanıyorum bundan baska hiç bisorun yasamadım çok memnunum performansı muhtesem benzin gaz farketmiyor çekişi süper aracımın.birde su ısıklarda veya baska bi yerde durunca 3 kez sarsıntıyı yapmasa harika olucak.unutmadan bu sarsıntıyı birde yine arac dururken bosta gaz verip çekince gene yapıo 3kez hafif bi sarsıyo..aracımı periyodik bakımları motor bakımları için servisine götürdüm ordaki ustada lpg dendir dedi senin aracının bişeysi yok dedi.depo 50 ytl ye doluyo ve yaklasık 315km yol yapabiliorum sehir içinde bu değerler sizce nasıl.bazı arkadaslar 380km yaptıklarını yazmıslar? simdiden tesekkür ederim size iyi forumlar..
ünal bey cevap alamadım sizden arabayla durunca bu titreme neden olur tekrar söylüorum 3 kez oluyor ne 3ü geçiyor nede 3 den asağıya iniyor?
BURSA TARTARİNİ YETKİLİ SERVİSİ GÜR OTO AYHAN BEY TEL:0224 2714504 TASARRUFLU GÜNLER...
quote:
Orjinalden alıntı: alpi4242
bursa tartarini bayinin adres ve tlf verebilirmsiniz ünal bey
Merhabalar,
uzun araştırmalar sonucu aracıma tartarini marka lpg taktırmaya karar verdim. Ancak size 1-2 sorum olacak, yanıtlarsanız memnum olurum. Aracım Renault Clio 1.4 HB Otomatik. Km de son zamlardan sonra 21 kuruş yakıyor. Tabi arabayı olduğunca ekonomik kullanıyorum, 90 km nin üzerine çıkmam, devirli kullanmam vs. Lpg dönüşümünden sonra ortalama ne yakar, bu araca uygulamada bir sorun olur mu ? İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum, okcan otogaz sanırım dudullu da var. Oraya gitmeyi düşünüyorum. Bana bu işlemin maliyeti ne olur ? Yardımcı olursanız sevinirim. Çalışmalarınızda başarılar... Bir de ek yapayım, aracın şanzımanında ufak tefek sorunlar başgösterdi. Bunun için servise gidecek ve belki de şanzımanın tamanen indirilmesi gerekecek. Bu sorunu Lpg dönüşümünden önce mi halledeyim ? Eğer sorun omaz derseniz dönüşümü yaptırıp, 1-2 hafta sonra şanzımana baktıracağım. . . Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. . .
size fikir vermesi açısından yazıyorum imzamdaki arabam km 200 bin yakıyordu artık tartarini ile birlikte 110 bin yakıyor ve üstelikte klima sürekli açık. ben %45 yakıt tasarrufu yakaladım. kit markası ve uygulayan yer çok önemli. bu başlığı baştan sona okumanızı öneririm. müşteri memnuniyeti had safhada. ama mutlaka diğer markalarda iyidir.
Cevap için teşekkürler. Bu başlıkta tüm yazılanları okudum, tartarini ye bu sayede karar verdim. Ancak 2 çekincem var. Birincisi yakıt sarfiyatım 21 kuruştan 15-16 kuruşa düşecekse bu masrafa-zahmete değmez. İkincisi 60.000 km de bir arabaya lpg taktırıp, 120.000 e gelince arabanın hali ne olur ? Birisi şu şanzıman konusu açıklasa ve bir yere yönlendirse, yönlendirecekleri bayi ile konuşup ödeme koşulları vs. belirlendikten sonra nihai kararımı vereceğim. Ünal Bey mesjı almıştır heralde
quote:
Orjinalden alıntı: emr23
Cevap için teşekkürler. Bu başlıkta tüm yazılanları okudum, tartarini ye bu sayede karar verdim. Ancak 2 çekincem var. Birincisi yakıt sarfiyatım 21 kuruştan 15-16 kuruşa düşecekse bu masrafa-zahmete değmez. İkincisi 60.000 km de bir arabaya lpg taktırıp, 120.000 e gelince arabanın hali ne olur ? Birisi şu şanzıman konusu açıklasa ve bir yere yönlendirse, yönlendirecekleri bayi ile konuşup ödeme koşulları vs. belirlendikten sonra nihai kararımı vereceğim. Ünal Bey mesjı almıştır heralde
selamar...
bende yaklaşık 1 ay önce falan aracıma tartarini taktırdım, kullanım alışkanlıklarıma göre eskiden benzindeyken 28 kuruş civarı yakıyordum, şu anda 14-15 kuruş civarı yakıyorum. yani buda yaklaşık %45 yakıt tasarrufu ediyor sanırım.
bundan önceki arabam olam mazda'da LPG liydi 2001 yılında sahip olduğum Kartal'da LPG liydi, yani uzun yıllardır LPG kullanan ve yakından tanıyan biriyim.
Benim 2001 yılında kullandığım Kartal LPG ile yaklaşık 100.000 km yol yaptı hiç motor yemedi. yani sanıldığı gibi LPG nin motoru öldürmediğini ben kendime ispatladığım için artık içim rahat.
sizede LPG öneririm ama kaliteli bir sistem olmalı, yoksa çok sorunlar yaşarsınız ve en sonunda arabadanda soğursunuz, LPG yede lanet okursunuz, hemde boşu boşuna.
ŞAnzuman konusuna gelince, önce arabanızdaki bütün sorunları hallettirip ondan sonra LPG dönüşümüne gitmeniz daha mantıklı bir seçim olacaktır.
Zaten LPG takan yerler bir araç geldiğinde ilk olarak araba tam olarak düzgün çalışıyormu çalışmıyormu diye bakıyorlar. yoksa araçtaki küçük bir sorun bir süre sonra LPG sistemine malediliyor.
hayırlı geceler...
Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum...Ben suzuki vitara kullanıyorum , 2000 cc V 6 motor makine var.bundan tam 2 yıl önce enjeksiyonlu araçlar için olan (sıralı sistem değil) zavolli marka sistemi uygulatmıştım.ancak sonuç hayal kırıklığı oldu;araba sürekli bir küçük vites istedi akselerasyon sorunları ortaya çıktı,hava filitresinin kapağını hemen hemen her hafta bir kez patlattı ve araç her kompresyona binişinde motor uyarı lambasını yaktı motorun sesi bile değişmişti vs ,vs...ancak 6 ay dayanabildim ve yine aynı yıl İstanbul Küçükyalıda G***Ü LPG de taktırdığım yerde söylene söylene söktürdüm. Şimdilerde yine böyle bir fikrim var; o zamlar sgi sistem olmadığından bana bu olur denerek taktırdığım sistemdeki yaşadıklarım beni endişelendiriyor...Gerçi etarfımda yavaş yavaş tahoe'larda cherokee'lerde discovery'lerde sgi duymaya istasyonlarda görmeye başladık ama suzuki v6 bu sistemi sorunsuz taşırmı tecrübesi olan varmı ? Birde aracı off-road aktivasyonlarımda sık kullanıyorum zor şartlarda yani kum çamur su geçişleri tepe tırmanışlarında yüksek tork lazım olduğunda bu sistem yeterli geliyor mu? (Bu sıkı off-road zeminlerde 4 Low pozisyonunda neredeyse 60 -70 ykr benzin tüketiyorum km'de )
TÜM SORULARINIZA MSN DEN CEVAP VERDİM .SANIRIM YETERLİ OLMUŞTUR ŞİMDİDEN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER TASRRUFLU GÜNLER DİLERİM....
quote:
Orjinalden alıntı: emr23
Merhabalar,
uzun araştırmalar sonucu aracıma tartarini marka lpg taktırmaya karar verdim. Ancak size 1-2 sorum olacak, yanıtlarsanız memnum olurum. Aracım Renault Clio 1.4 HB Otomatik. Km de son zamlardan sonra 21 kuruş yakıyor. Tabi arabayı olduğunca ekonomik kullanıyorum, 90 km nin üzerine çıkmam, devirli kullanmam vs. Lpg dönüşümünden sonra ortalama ne yakar, bu araca uygulamada bir sorun olur mu ? İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum, okcan otogaz sanırım dudullu da var. Oraya gitmeyi düşünüyorum. Bana bu işlemin maliyeti ne olur ? Yardımcı olursanız sevinirim. Çalışmalarınızda başarılar... Bir de ek yapayım, aracın şanzımanında ufak tefek sorunlar başgösterdi. Bunun için servise gidecek ve belki de şanzımanın tamanen indirilmesi gerekecek. Bu sorunu Lpg dönüşümünden önce mi halledeyim ? Eğer sorun omaz derseniz dönüşümü yaptırıp, 1-2 hafta sonra şanzımana baktıracağım. . . Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. . .
ÖNEMLİ OLAN BU MEMNUNİYETİN SÜREKLİLİĞİ. TAKILDIKDAN SONRA SİZLERİ YANLIZ BIRAKMIYORUZ.HERTÜRLÜ SORU VE SORUNLARINIZA 24 SAAT İÇİNDE CEVAP VE ÇÖZÜM GARANTİSİ SADECE TARTARİNİ DE........
quote:
Orjinalden alıntı: dondurmacı
size fikir vermesi açısından yazıyorum imzamdaki arabam km 200 bin yakıyordu artık tartarini ile birlikte 110 bin yakıyor ve üstelikte klima sürekli açık. ben %45 yakıt tasarrufu yakaladım. kit markası ve uygulayan yer çok önemli. bu başlığı baştan sona okumanızı öneririm. müşteri memnuniyeti had safhada. ama mutlaka diğer markalarda iyidir.
Cevap için teşekkürler. Bu başlıkta tüm yazılanları okudum, tartarini ye bu sayede karar verdim. Ancak 2 çekincem var. Birincisi yakıt sarfiyatım 21 kuruştan 15-16 kuruşa düşecekse bu masrafa-zahmete değmez. İkincisi 60.000 km de bir arabaya lpg taktırıp, 120.000 e gelince arabanın hali ne olur ? Birisi şu şanzıman konusu açıklasa ve bir yere yönlendirse, yönlendirecekleri bayi ile konuşup ödeme koşulları vs. belirlendikten sonra nihai kararımı vereceğim. Ünal Bey mesjı almıştır heralde
selamar...
bende yaklaşık 1 ay önce falan aracıma tartarini taktırdım, kullanım alışkanlıklarıma göre eskiden benzindeyken 28 kuruş civarı yakıyordum, şu anda 14-15 kuruş civarı yakıyorum. yani buda yaklaşık %45 yakıt tasarrufu ediyor sanırım.
bundan önceki arabam olam mazda'da LPG liydi 2001 yılında sahip olduğum Kartal'da LPG liydi, yani uzun yıllardır LPG kullanan ve yakından tanıyan biriyim.
Benim 2001 yılında kullandığım Kartal LPG ile yaklaşık 100.000 km yol yaptı hiç motor yemedi. yani sanıldığı gibi LPG nin motoru öldürmediğini ben kendime ispatladığım için artık içim rahat.
sizede LPG öneririm ama kaliteli bir sistem olmalı, yoksa çok sorunlar yaşarsınız ve en sonunda arabadanda soğursunuz, LPG yede lanet okursunuz, hemde boşu boşuna.
ŞAnzuman konusuna gelince, önce arabanızdaki bütün sorunları hallettirip ondan sonra LPG dönüşümüne gitmeniz daha mantıklı bir seçim olacaktır.
Zaten LPG takan yerler bir araç geldiğinde ilk olarak araba tam olarak düzgün çalışıyormu çalışmıyormu diye bakıyorlar. yoksa araçtaki küçük bir sorun bir süre sonra LPG sistemine malediliyor.
hayırlı geceler...
quote:
Orjinalden alıntı: unalgedik
TÜM SORULARINIZA MSN DEN CEVAP VERDİM .SANIRIM YETERLİ OLMUŞTUR ŞİMDİDEN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER TASRRUFLU GÜNLER DİLERİM....
quote:
Orjinalden alıntı: emr23
Merhabalar,
uzun araştırmalar sonucu aracıma tartarini marka lpg taktırmaya karar verdim. Ancak size 1-2 sorum olacak, yanıtlarsanız memnum olurum. Aracım Renault Clio 1.4 HB Otomatik. Km de son zamlardan sonra 21 kuruş yakıyor. Tabi arabayı olduğunca ekonomik kullanıyorum, 90 km nin üzerine çıkmam, devirli kullanmam vs. Lpg dönüşümünden sonra ortalama ne yakar, bu araca uygulamada bir sorun olur mu ? İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum, okcan otogaz sanırım dudullu da var. Oraya gitmeyi düşünüyorum. Bana bu işlemin maliyeti ne olur ? Yardımcı olursanız sevinirim. Çalışmalarınızda başarılar... Bir de ek yapayım, aracın şanzımanında ufak tefek sorunlar başgösterdi. Bunun için servise gidecek ve belki de şanzımanın tamanen indirilmesi gerekecek. Bu sorunu Lpg dönüşümünden önce mi halledeyim ? Eğer sorun omaz derseniz dönüşümü yaptırıp, 1-2 hafta sonra şanzımana baktıracağım. . . Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. . .
Teşekkürler Ünal Bey, sizi de pazar pazar msn de esir aldım :) p.tesi yönlendirdiğiniz yer ile irtibata geçiyorum. İnşallah memnun kalırım herkes gibi. . .
MSN İLE BANA ULAŞABİLİRSENİZ HER TÜRLÜ SORULARINIZI YANITLAR VE YARDIMCI OLMAYA ÇALIŞIRIM.SİZE TARTARİNİ TAVSİYE EDERİM DÜNYADA İLK KEZ SUBARU İMPREZA WRX STI A LPG Yİ BİZ TAKTIK 300 hp LİK DEHŞET BİR MAKİNA ÇEKİŞ VE PERFORMANSDA EN KÜÇÜK BİR DÜŞÜŞ OLMADI.ARAÇ SAHİBİ OKADAR MEMNUN KALDIKİ EŞİNE AİT SUBARU FORESTER 2500 MOTOR TURBO 240 hp LİK KESİNLİKLE STI DAN GERİ KALMAZ ,BU ARACADA LPG TAKTIK VE SONUÇ YİNE MÜKEMMEL HER İKİ ARAÇDA 2006 MODEL SİZE TARTARİNİ TAKTIRIN RAHAT EDİN DERİM...
quote:
Orjinalden alıntı: 4 L
Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum...Ben suzuki vitara kullanıyorum , 2000 cc V 6 motor makine var.bundan tam 2 yıl önce enjeksiyonlu araçlar için olan (sıralı sistem değil) zavolli marka sistemi uygulatmıştım.ancak sonuç hayal kırıklığı oldu;araba sürekli bir küçük vites istedi akselerasyon sorunları ortaya çıktı,hava filitresinin kapağını hemen hemen her hafta bir kez patlattı ve araç her kompresyona binişinde motor uyarı lambasını yaktı motorun sesi bile değişmişti vs ,vs...ancak 6 ay dayanabildim ve yine aynı yıl İstanbul Küçükyalıda G***Ü LPG de taktırdığım yerde söylene söylene söktürdüm. Şimdilerde yine böyle bir fikrim var; o zamlar sgi sistem olmadığından bana bu olur denerek taktırdığım sistemdeki yaşadıklarım beni endişelendiriyor...Gerçi etarfımda yavaş yavaş tahoe'larda cherokee'lerde discovery'lerde sgi duymaya istasyonlarda görmeye başladık ama suzuki v6 bu sistemi sorunsuz taşırmı tecrübesi olan varmı ? Birde aracı off-road aktivasyonlarımda sık kullanıyorum zor şartlarda yani kum çamur su geçişleri tepe tırmanışlarında yüksek tork lazım olduğunda bu sistem yeterli geliyor mu? (Bu sıkı off-road zeminlerde 4 Low pozisyonunda neredeyse 60 -70 ykr benzin tüketiyorum km'de )
HİÇ ŞÜPHENİZ OLMASIN.....
quote:
Orjinalden alıntı: emr23
quote:
Orjinalden alıntı: unalgedik
TÜM SORULARINIZA MSN DEN CEVAP VERDİM .SANIRIM YETERLİ OLMUŞTUR ŞİMDİDEN HAYIRLI OLMASINI TEMENNİ EDER TASRRUFLU GÜNLER DİLERİM....
quote:
Orjinalden alıntı: emr23
Merhabalar,
uzun araştırmalar sonucu aracıma tartarini marka lpg taktırmaya karar verdim. Ancak size 1-2 sorum olacak, yanıtlarsanız memnum olurum. Aracım Renault Clio 1.4 HB Otomatik. Km de son zamlardan sonra 21 kuruş yakıyor. Tabi arabayı olduğunca ekonomik kullanıyorum, 90 km nin üzerine çıkmam, devirli kullanmam vs. Lpg dönüşümünden sonra ortalama ne yakar, bu araca uygulamada bir sorun olur mu ? İstanbul anadolu yakasında ikamet ediyorum, okcan otogaz sanırım dudullu da var. Oraya gitmeyi düşünüyorum. Bana bu işlemin maliyeti ne olur ? Yardımcı olursanız sevinirim. Çalışmalarınızda başarılar... Bir de ek yapayım, aracın şanzımanında ufak tefek sorunlar başgösterdi. Bunun için servise gidecek ve belki de şanzımanın tamanen indirilmesi gerekecek. Bu sorunu Lpg dönüşümünden önce mi halledeyim ? Eğer sorun omaz derseniz dönüşümü yaptırıp, 1-2 hafta sonra şanzımana baktıracağım. . . Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler. . .
Teşekkürler Ünal Bey, sizi de pazar pazar msn de esir aldım :) p.tesi yönlendirdiğiniz yer ile irtibata geçiyorum. İnşallah memnun kalırım herkes gibi. . .
ünal bey, öğrenmek istediğim bir diğer şey de çok yakın arkadaşım 2003 lagunaya (140 hp) landirenzo taktı 20 haziranda.ancak aracın sesi değişti rolantide şık şık ses geliyor daktilo gibi... montaj yapan servis landirenzo enjektorlerinin ( ya da başka bişeylerinin , yanılıyor olabilirim) bosch ve metal olduğunu söylemiş . bu dayanıklılık ve mukavemet getirirken ses gibi bir handikap ortaya çıkartır demiş. Tartarini de bu zamanzingolar plastik olduğundan ses yapmazmış ancak mukavim değilmiş doğrumudur ve bunun plastik yada metal olması önemlimidir.Arcın sesinin değişmesi hoş bişey değil hele benim gibi homurtulu V motor sesi seviyorsanız. (Vitara V6).
SELAMLAR ARACINIZ BENZİNLİ HALİNDEN DAHA SESSİZ ÇALIŞIR AYRICA HEPSİ ISIYA DAYANIKLI OLUP 100 BİN KM. GARANTİLİDİR....
quote:
Orjinalden alıntı: 4 L
ünal bey, öğrenmek istediğim bir diğer şey de çok yakın arkadaşım 2003 lagunaya (140 hp) landirenzo taktı 20 haziranda.ancak aracın sesi değişti rolantide şık şık ses geliyor daktilo gibi... montaj yapan servis landirenzo enjektorlerinin ( ya da başka bişeylerinin , yanılıyor olabilirim) bosch ve metal olduğunu söylemiş . bu dayanıklılık ve mukavemet getirirken ses gibi bir handikap ortaya çıkartır demiş. Tartarini de bu zamanzingolar plastik olduğundan ses yapmazmış ancak mukavim değilmiş doğrumudur ve bunun plastik yada metal olması önemlimidir.Arcın sesinin değişmesi hoş bişey değil hele benim gibi homurtulu V motor sesi seviyorsanız. (Vitara V6).
ünal bey arcımda simit tüp var bir arkadasım tüple arabanın sacı arasında köpük olması gerektiğini söyledi iki metalin bir birine temas etmemesi gerekiyormuş ama benim aracımda tüple aracın metali arasında köpük yok sakıncası olablir mi birde aracım bu ay şehiriçi 0.18 yaktı klima açık fazla mı slm lar