Şimdi Ara

Tatsız olay. Jandarma Trafik ile Çarpıştım ! (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
0
Favori
9.743
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • -s-laughter kullanıcısına yanıt

    geçmiş olsun. peki aracınız perte çıksa kimden ne kadar ödeme alacaktınız?

  • dinc10 kullanıcısına yanıt

    14 bn lirayı tramer çıkmaması için mi kabul etmediniz? sonuçta 14 bin lirayı kasko ödeyecekti

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Anladığım kadarıyla sigorta şirketi perte cikarsaydi bana teklif sunacaklardi. Aracı benden alacakları bedel x satacakları bedel y x-y 43.000 den düşük olsaydı perte çıkarıp satın alırlardı diye anladım ben . Tabi bu anladığım ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır.

    Yarın otokoca araç yapımı için ön ödeme yapacağım. Gelişmelerden haberdar edeceğim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • yani böyle ne kadar zararınız var öyle olsaydı ne kadar karşılaştırma yapmak için merak etmiştim.


    aracınız ne kadar piyasası mesela.

    böyle olursa 46 bin lira alsanız bile aracınızın değer kaybı olacak vs sanırım

    perte çıkartırlarsa ne kadar olacak

    ve full kasko olsaydı nasıl olacaktı gibi. bu şekilde açıklarsanız süper olur.




    bende ilk araç alacağım acemiyim. evdekiler al 60-70 bin liralık araç diyor da ne kasko olur ne güvenliği olur aracın istemiyorum. alayım 170-180 ya da 200 neyse kaskolu şekilde ne aracın güvenliğinden şüphe duyarım ne de Allah korusun kaza durumunda masraftan. sonuçta kasko perte çıkarsa paranı alıyorsun, çıkarmasa da max 200 binlik arabada kaybın 20 bin olur herhalde. ona da güvenli şekilde arçatan çıktığına sayarsın.

  • sigorta şirketleri ile uğraşmamak için kasko mantıklı olabilir, hukuki olarak (avukat eş dost bolluğu) iyi temsil edilmiyecegini ya da çok masraflı olacağını düşünüyorsan kasko mantıklı olabilir. Agrasif sürüş tarzın varsa kasko mantıklı olabilir. Bu araç benim az kullandığım , Max 110-120 km hız yaptığım , makas vs atmadığım bir araç. Büyük konuşmayım ancak yapacağım kazada maks %50 kusurlu olurum, onu da karsilayabilcegimi düşünüyorum. Haaa tabiki , kasko bedava olsa koşa koşa yaptırırım , ama yıllık 5-6.000 TL.

    Ancak size önerim muhakkak kasko yaptırmanız , acemisiniz, kendi hatanizla tek taraflı kaza dahi yaparsınız. Kasko olmadığı vakit bu hasarlar can sıkıcı olabilir, evdekilerin dediğine kulak verin bence , bütçenize göre hesaplı bir araç ile 1 sene takılın , sonra gönlünüzdeki aracı alın bana sorarsanız .

    Benim zararım ne kadar olcak; tahmini 15-20.000 zararım olacaktir, neden ?
    Maks servise 20.000 TL ödeyeceğim sigortanın üstüne. Bu parayı + bu süreçteki araç kiralama masraflarımı, ve değer kaybını karşı taraftan alacağım. Ancak değer kaybı hesaplanırken muhakkak zarar edeceğimi düşünüyorum, veya arabulucu nun teklifini kabul ederek(boşa 1 sene bekleme riskim olmasın dersem) zarar edeceğimi düşünüyorum. Kasko olsa da zararım olur muydu ? Yine olurdu değer kaybında açtığım davadan alacağım paranın gerçek değer kaybından düşük olacağını düşünüyorum çünkü.

    İşin özü , hatanız yok ise kasko sizin sigorta şirketleri ve karşı taraf ile muhattap olmanızın önüne geçiyor .

    Hatanız var ise kendi aracinizi cebinizden para çıkmadan yaptırma imkanınız oluyor + karşı tarafın masrafı sigorta bedelinden fazla ise arta kalan masrafı karşılıyor .

    Vızır vızır şehirde sürdüğüm , çalınma riski olan bir aracım var ise, agrasif bir sürüş tarzım var ise, veya isimden kaynaklı yorgun şekilde araba kullanmaya mecbur kaliyorsam kasko çok mantıklı.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • -s-laughter kullanıcısına yanıt

    çok sağolun. geçmiş olsun tekrar.

  • büdünün kaşı kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler hocam , iyi geceler

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 06.05 Güncellemesi

    Araç halen çıkamadı, gerek yetkili servisin işi ağırdan alması, gerek kapanmalardan dolayı bu tarihe kaldı. Bayram sonrasına araç çıkacak.

    Mobese kayıtları geldi, yakın zamanda yükleyeceğim.

    Şimdiden herkesin bayramını kutlarım.

    Sağlıkla kalın.

  • lada samaram bile kaskolu

  • geçmiş olsun, devlete zarar geldiği için üzüldüm

  • Hükümet birkaç yıl önce bir kanun çıkardı. Trafik sigortası 2 yada 3 yaşa kadar(tam hatırlamıyorum) araçları yetkili serviste ve orjinal parçalar ile onarıyor. Bu yaşı geçince aracınız cıvıtasına kadar orjinal dahi olsa trafik sigortasının seçtiği servisde, sigortanın seçtiği tse belgeli parçalar yada çıkma parçalar ile yapılıyor.

    Bunu kabul etmezseniz ve kendi istediğiniz servis ve orjinal parça isterseniz, sigorta size parça ve işlemler için belli bir para ödüyor. Üstünü sizin vermeniz gerekiyor.

    Yanı suçsuz dahi olsanız orjinal arabanız sanayide 3. Sınıf onarma maruz kalabilir.

    Ayrıca karşı taraf %100 suçlu olup sizi onarıma kadar araçsız bıraksa dahi, trafik sigortası ikame araç sağlamıyor.

    Yanı suçsuz olsanız dahi mağduriyetleriniz giderilmiyor, aksine eskiden itilaf olan bu konuların hepsi trafik sigortası şirketini koruyacak şekilde kanuna bağlanmış.

    İkinci bir etki olarak da artık ister istemez konu hakkında bilgisi, tecrübesi olan herkes kasko yaptırma ihtiyacı duyuyor artık. Çünkü eskiden “karşı tarafın sigortası karşılar” mantigi bitti.

    Size çok geçmiş olsun. Böyle bir araca kaskosuz binmemiz büyük bir hata olmuş.

    Teşekkürler emeği geçenlere.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _bluescream_

    katılıyorum, arkadaşa verecek bir önerim yok geçmiş olsun. ama bu devirde kaskosuz araba sahibi olmak nedir abi, hasar karşılama limitini bile en yüksekte yapıyorum kaskolarımı. değmez aga yıllık 3-5 paraya. arabam hurda bişe ama arkadan gidip birine çarpsam kaskosuz bittik.



    Alıntıları Göster

    11 senedir aracım var şuan ki de 2014 model yaklaşık 160 bin tl piyasası var kasko hiç yapmadım çok şükür kazam yok elbette heran olabilir ama herkes yapacak diyede bir kaide yok 11 senede ettiğim kar cabası





  • Vay be memlekette cenderme trafik adama carpıyor ve %100 kusurlu olan cenderme.. memlekete gel.. ülkeye gel..

  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    sigorta şirketleri ile uğraşmamak için kasko mantıklı olabilir, hukuki olarak (avukat eş dost bolluğu) iyi temsil edilmiyecegini ya da çok masraflı olacağını düşünüyorsan kasko mantıklı olabilir. Agrasif sürüş tarzın varsa kasko mantıklı olabilir. Bu araç benim az kullandığım , Max 110-120 km hız yaptığım , makas vs atmadığım bir araç. Büyük konuşmayım ancak yapacağım kazada maks %50 kusurlu olurum, onu da karsilayabilcegimi düşünüyorum. Haaa tabiki , kasko bedava olsa koşa koşa yaptırırım , ama yıllık 5-6.000 TL.

    Ancak size önerim muhakkak kasko yaptırmanız , acemisiniz, kendi hatanizla tek taraflı kaza dahi yaparsınız. Kasko olmadığı vakit bu hasarlar can sıkıcı olabilir, evdekilerin dediğine kulak verin bence , bütçenize göre hesaplı bir araç ile 1 sene takılın , sonra gönlünüzdeki aracı alın bana sorarsanız .

    Benim zararım ne kadar olcak; tahmini 15-20.000 zararım olacaktir, neden ?
    Maks servise 20.000 TL ödeyeceğim sigortanın üstüne. Bu parayı + bu süreçteki araç kiralama masraflarımı, ve değer kaybını karşı taraftan alacağım. Ancak değer kaybı hesaplanırken muhakkak zarar edeceğimi düşünüyorum, veya arabulucu nun teklifini kabul ederek(boşa 1 sene bekleme riskim olmasın dersem) zarar edeceğimi düşünüyorum. Kasko olsa da zararım olur muydu ? Yine olurdu değer kaybında açtığım davadan alacağım paranın gerçek değer kaybından düşük olacağını düşünüyorum çünkü.

    İşin özü , hatanız yok ise kasko sizin sigorta şirketleri ve karşı taraf ile muhattap olmanızın önüne geçiyor .

    Hatanız var ise kendi aracinizi cebinizden para çıkmadan yaptırma imkanınız oluyor + karşı tarafın masrafı sigorta bedelinden fazla ise arta kalan masrafı karşılıyor .

    Vızır vızır şehirde sürdüğüm , çalınma riski olan bir aracım var ise, agrasif bir sürüş tarzım var ise, veya isimden kaynaklı yorgun şekilde araba kullanmaya mecbur kaliyorsam kasko çok mantıklı.

    agrasif sürüs yaparken, agrasif bir şöför agrasif bir dayak atabilir.. yani agrasif sürüs tarzı olan sürücülere.. sonra magandadan dayak yedik diye ağlarlar falan..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fortune 4 -- 8 Mayıs 2021; 13:16:43 >




  • zotacing kullanıcısına yanıt

    Yeni navara otomatik 4 çeker aracım var, ş.içi hiç dikkat etmeden 9 lt yakıyor, yeni nesil hiç bir pickup 12 13 lt yakmaz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -s-laughter

    06.05 Güncellemesi

    Araç halen çıkamadı, gerek yetkili servisin işi ağırdan alması, gerek kapanmalardan dolayı bu tarihe kaldı. Bayram sonrasına araç çıkacak.

    Mobese kayıtları geldi, yakın zamanda yükleyeceğim.

    Şimdiden herkesin bayramını kutlarım.

    Sağlıkla kalın.

    HOCAM ŞU MOBESE KAYITLARINI YÜKLERMİSİN..

  • Daha önce de yazmıştım bir Kamu Kurumunun araç filosundan sorumlu Müdürüm. Kamu Araçlarına Kasko yapmak yasak. Bu tamamen saçmalık. Bir çok Kamu kurumu, "Şöför Kaza Dernekleri" ne üye olarak bu sorunu çözüyor keza benim kurumumda ki Şoförler de öyle. Ama Polis, Jandarma gibi kurumların böyle bir şansı yok. Bu yüzden herhangi bir kaza durumun da maalesef büyük mesuliyet altına giriyorlar. Bu durum hem vatandaş için hem de Kamu çalışanları için büyük sakıncası var, kesinlikle bu durumun değişmesi gerekiyor.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.