Şimdi Ara

TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET (91. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.492
Cevap
44
Favori
158.414
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • chaviourknight kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Keenetic Modemler ile ilgili şikayet çözümlenmiştir.


    Saygılarımla.

  • Siteniz açılmıyor. Wifi logosu dolup duruyor sadece. Farklı browser da denedim sonuç aynı.
    Mobilde görünümü çok kötü, hiç olmamış. Elden geçmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz_Peynir kullanıcısına yanıt

    .




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamcrypt -- 7 Ekim 2021; 18:20:38 >
  • @TBTNET Sitenizdeki destek sayfasındaki destek talebi oluştur butonu çalışmıyor bu yüzden buraya yazıyorum.


    Müşteri no : 2102339 


    2 gündür gpon terminalime bağlı fiber kablo sinyalinde meydana gelen paket kayıpları, gecikmeler ve sinyal kalitesinde düşme mevcut. Problemin giderilmesini rica etmekteyim.


    Not : Sorunun kaynağı WI-FI channel gibi görünüyor. wireless üzerinden modeme attığım pinglerde sünmeler ve kayıplar mevcut. Kanal denemesi yapmak istedim ama 2. kez kanal değiştirmeme izin vermiyor. ZTE H298A




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi keylogger38 -- 6 Ekim 2021; 22:46:33 >
  • Wifi internet hizmeti nasıl oluyor? Her ile sunulabiliyor mu ve nasıl sunuluyor, şu, anteni 300, 400TL olan "AirWifi" lerden mi oluyor?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz_Peynir kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Sorun çözümlenmiştir.


    Saygılarımla.

  • keylogger38 K kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Öncelikli olarak arıza kayıtlarımızı 0850 650 00 41 numaralı çağrı merkezi üzerinden iletmenizi talep etmekteyiz.


    Yaşamış olduğunuz sorun ile ilgili destek birimimiz modeminizde güncelleme gerçekleştirmiştir.


    ONT sinyalinizde sorun gözlemlenmemekte olup. kablolu testlerinizi Özel mesaj ile iletmenizi talep ederiz.


    Saygılarımla.

  • Bey V kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Wifi internet hizmetini sadece Kocaeli ilinde sunmaktayız.


    Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz.


    Saygılarımla.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TBTNET -- 7 Ekim 2021; 11:26:26 >
  • TBTNET kullanıcısına yanıt
    Birde sinyali geri verirseniz çok memnun olurum. Vanayı kapalı unuttunuz herhalde

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Merhabalar,


    Bölgenizdeki genel kesinti çözümlenmiş olarak görünmektedir.


    Saygılarımla.

  • 7 ay önce dh kampanyası ile kullanmaya başlamıştım, problemlerden sıkılıp 7.ayin sonunda başka firmaya taşıdım şimdi bana 6 ay dolmadan ayrıldınız diye ekstra fatura çıkardılar. müşteri hizmetleri faturayı ödemeniz lazım diyor başka da birşey demiyor, ben ömrümde böyle bir uygulama görmedim. abone olurken sözleşmede 6 ay kalmam gerektiği yazıyordu,ben 7 ay kaldım ancak 5 ay kalmışım gibi muamele görüyorum, buradaki görevlinin ilgilenmesini rica ediyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • tekepan kullanıcısına yanıt
    Merhabalar,

    Abone bilgilerinizi özelden iletebilirseniz kontrol sağlayabiliriz.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • @TBTNET


    Basvurum hakkinda bilgilendirme yapar misiniz? Dun email atmistim.


    selcuk.xxx@gmail.com

  • selcuk1709 S kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    Takip konusunda müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

  • Dün akşamüstü gelip interneti bağladılar. 35mbps'yi geçtim 20-25 i bile göremiyorum hızda. Wifi'dan 2mbps'leri gördüğüm oldu. İki kere oyundayken internet koptu. Dün iki kere aradım. Bugün wp'den de yazdım. Tek dedikleri şey değerleriniz düzgün görünüyor. Herhangi bir çözüm arayışında veya yardım etme çabasında değiller. Daha 24 saat bile geçmeden bu kadar sorun yaşıyorsam, sonrasını hayal bile edemiyorum.


    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET


    İlk üç kablosuzda gördüğüm, son üç kabloluda gördüğüm hızlar.


    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET
    TBTNET TELEKOM - ANA KONU - KESINTISIZ INTERNET


    Son olarak şimdi sorun modem kaynaklı görünüyor dediler. (modemi yeni aldım, Zyxel VMG3625-T50B) En kısa sürede benimle iletişime geçeceklermiş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Archillea -- 12 Ekim 2021; 14:22:2 >




  • Archillea A kullanıcısına yanıt

    Modemde kanal seçiminiz yapılı mı yoksa otomatikte mi? Birde modem arayüzünden altyapı değerlerinizi yollarsanız bir bakalım.

  • Archillea A kullanıcısına yanıt

    Merhabalar,


    speedtest.net veya nperf ile yapılmış Kablolu testleri paylaşabilirmisiniz.


    Sorun gözlemlenmesi durumunda destek birimine ileterek yardımcı olabiliriz.

  • Archillea A kullanıcısına yanıt

    Benzer sorunu bende ilk bağlattığımda yaşamıştım farklı firmada kanalı sabitleyince hızım düzelmişti arayüze giremezseniz en kötü modemi resetleyip yapın internet kullanıcı adı ve şifrenizi biliyorsanız.

  • Ara yüze giriş yapabildim, aynı şifreleri denedim halbuki. Dün neden giriş yapamadım anlamadım. Kanal sabitleme işlemi nasıl yapılıyor anlatabilir misiniz?

  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.