Şimdi Ara

-- TDI KULÜBÜ -- KULLANANLAR VE MERAK EDENLER BURAYA! (37 KİŞİYİZ!) (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
2
Favori
23.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: memisoglu

    biri bana tdi motorların avantaj ve dezavantajlarini anlatsincok mu emrivaki oldu


    Yok ne demek

    Dezavantajı, kimisinin hoşuna gitmeyen sesi. TarDarInjection diye isim takarız mesela ama memnunum ben sesinden. Yokuş yukarı gaza getiriyor biraz

    Avantaj olaraksa, torku çok yüksek, gücü tüm motorlarda gayet iyi. Pompa enjeksiyon biraz eski bir teknoloji olabilir ama her türlü mazotla çalışır araç. Commonrail sisteme 2 yıl içinde geçicez E o zamana kadar da yakıtlar anca düzelir. Halen sorunlu eurodizel satan yerler var. Yakıt olarak gayet iyidir. 1.4'leri aşırı ekonomik. 1.9 da iyi işte fena değil. Yani bu kadar performansa bu yakıt gayet iyi. Daha üst motorların da oldukça iyi heralde ki Passat desen 2.0TDI, A6, Q7 desen 3.0TDI, Toureg desen V10 TDI peynir ekmek gibi satıyor


    Ekleme; TDI motorlu araçlar 2. elde her zaman için piyasanın üstünde fiyatlara alıcı bulurlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 13 Mayıs 2007; 17:08:25 >




  • arkadaşlar bir şey soracağım. bu aralar hava sıcaklıkları arttı. Ve imzamdaki aracın ortalama yakıt tüketimi düşeceği yerde artmış gözüküyor. Yani yol bilgisayarı öyle gösteriyor. tam çözemedim ama sanki eskisi gibi yakıtı tükettim gibi.. yol bilgisayarının özellikle sıcak havalarda biraz fazla göstermesi mümkünmü sebebi ne olabilir. yoksa hava filtresimi diye şüphe etmeye başladım araç: 13000 km de.. 7500 yağ değişimde hava filtresine dokunmamış olabillirler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun
    bucakli, Magirus'lardaki ne sesi peki? Elbet duymuşsunuzdur..

    duydum.
    sanırım bu araçlarda egzos freni var ve buna basıldığı zaman havayı sanki içine çeker gibi ses olur önce sonra basma işini bıraktıktan sonra bi anda salar
    aynı blow-off gibi hafif bir ses verir(senin dediğin sesi)
    muhtemelen de o dediğin ses egzos freni'nden kaynaklanıyor
  • bdx, hava filtrelerini kontrol ettir, temizletince ya da değişince sorun düzelir. Ama benim tavsiyem öncelikle depoyu boşken fulleyip yakıtı öyle ölçmen. Yol bilgisayarı da azcık sapıtmış olabilir.

    bucakli, haklısın sanırım. Yokuş aşağı inerken de bazen frenle, hızlı bir şekilde iniyorlar. Çıkan ses yine aynı. Çiuff çiuuff
  • Çoşkun TDI klübü hayırlı olsun

    Baya caddy kullanan arkadaş varmış bu forum ama hepsi TDI bi bizim şirketteki sdi heralde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: K@lken

    Çoşkun TDI klübü hayırlı olsun

    Baya caddy kullanan arkadaş varmış bu forum ama hepsi TDI bi bizim şirketteki sdi heralde



    Eyvallah Berk'cim (ç yerine c)


    Hep SDI motor alanları tanımak istemişimdir




  • Ses dedinizde... millet bu TDI motorların sesine hasta oluyor.. Bir de ön amortisorlerden tümsek veya kasislerde çıkan fııss fıss seslerine...
    Gerçekten kendine has bir sesi var TDI motorların.. transporter in sesi daha değişik caddy nin ki daha değişik. Soğukken ses çıkıyor ama motor ısındığında ve Yüksek hızlarda içerde motor gürrültüsü benzinli araçlardan çok farklı değil.. ammaa multijet lerin sesi hiç yok gibi.
    keza geçen hafta line'nın full emotion 1.3 multijet 90hp modelini test ettim.. Motor sesini duymak için pencereyi açtım. Caddy de alışmışım devirli kullanmaya 3000 devire getirip vites değiştireyim dedim çıkmıyor ki 3000 devire. Çok naz ediyor motor... yanımdaki görevli arkadaş dediki abii bu multijet motorları 2750 devirde vites değiştireceksin 3000devir çok vites değiştirmek için..
    Ama başka türlü de gitmiyor ki kardeşim araba.. Yerinde sayıyor sanki...
    Ne olursa olsun dizel motorun gücü aracın ağaırlığı ile bitiyor.. 1235kğ. linea nın ağırlığı... 1.3 90hp sırtlayamıyor bu aracı ama ilerde 1.3 105hp yi deneyecekler.. Sonucun çok farklı olacağını sanmıyorum fekkatt..müşteri taleplerine göre 1.6 multijet 120hp motor da koyabilirler. O zaman linea nın dizeli dizel olur..
    Zaten fiat düşük devirli yüksek beygirli (iddiaları öyle) araçlardan ne yakıt ekonmisi ne de performans verdi bu güne kadar... Alanlar çok da memnun değiller multijetlerden.. hem ekonomik açıdan hem performans açısından...

    Şöyle bir şey sorayım arkadaşlar... geçenlerde doblo su olan bir arkadaşım bana benim aracın kaput altında ses izolasyonu için keçe var sesi bayaa alıyor.. Seninkinde yok eğer taktırırsan seninkinde de baya bi ses izolasyonu sağlamış olursun.. bende üşenmedim kaput içine takılan keçe yi sordum
    160ytl dediler çok pahalı geldi bana bi keçeye o kadar para verilir mi yaw sanayi de yaptırırım diyorum ne dersiniz olur mu ... sesi izole eder mi??

    Havalar ısınıyor keçe sıcak havalarda motora bölümünde aşırı ısıya neden olursa iyi olmaz...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun


    quote:

    Orjinalden alıntı: K@lken

    Çoşkun TDI klübü hayırlı olsun

    Baya caddy kullanan arkadaş varmış bu forum ama hepsi TDI bi bizim şirketteki sdi heralde



    Eyvallah Berk'cim (ç yerine c)


    Hep SDI motor alanları tanımak istemişimdir


    Biz TDIdan sağlam diye almıştık bide işin Türkiyedeki yakıt kalitesi boyutu var mesela SDI motorlara biodizel rahatlıkla koyuluyo sorunsuzda çalışıyo turbonun bozulma ihtimali yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K@lken -- 14 Mayıs 2007; 17:23:19 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ekirik

    Ses dedinizde... millet bu TDI motorların sesine hasta oluyor.. Bir de ön amortisorlerden tümsek veya kasislerde çıkan fııss fıss seslerine...
    Gerçekten kendine has bir sesi var TDI motorların.. transporter in sesi daha değişik caddy nin ki daha değişik. Soğukken ses çıkıyor ama motor ısındığında ve Yüksek hızlarda içerde motor gürrültüsü benzinli araçlardan çok farklı değil.. ammaa multijet lerin sesi hiç yok gibi.
    keza geçen hafta line'nın full emotion 1.3 multijet 90hp modelini test ettim.. Motor sesini duymak için pencereyi açtım. Caddy de alışmışım devirli kullanmaya 3000 devire getirip vites değiştireyim dedim çıkmıyor ki 3000 devire. Çok naz ediyor motor... yanımdaki görevli arkadaş dediki abii bu multijet motorları 2750 devirde vites değiştireceksin 3000devir çok vites değiştirmek için..
    Ama başka türlü de gitmiyor ki kardeşim araba.. Yerinde sayıyor sanki...
    Ne olursa olsun dizel motorun gücü aracın ağaırlığı ile bitiyor.. 1235kğ. linea nın ağırlığı... 1.3 90hp sırtlayamıyor bu aracı ama ilerde 1.3 105hp yi deneyecekler.. Sonucun çok farklı olacağını sanmıyorum fekkatt..müşteri taleplerine göre 1.6 multijet 120hp motor da koyabilirler. O zaman linea nın dizeli dizel olur..
    Zaten fiat düşük devirli yüksek beygirli (iddiaları öyle) araçlardan ne yakıt ekonmisi ne de performans verdi bu güne kadar... Alanlar çok da memnun değiller multijetlerden.. hem ekonomik açıdan hem performans açısından...

    Şöyle bir şey sorayım arkadaşlar... geçenlerde doblo su olan bir arkadaşım bana benim aracın kaput altında ses izolasyonu için keçe var sesi bayaa alıyor.. Seninkinde yok eğer taktırırsan seninkinde de baya bi ses izolasyonu sağlamış olursun.. bende üşenmedim kaput içine takılan keçe yi sordum
    160ytl dediler çok pahalı geldi bana bi keçeye o kadar para verilir mi yaw sanayi de yaptırırım diyorum ne dersiniz olur mu ... sesi izole eder mi??

    Havalar ısınıyor keçe sıcak havalarda motora bölümünde aşırı ısıya neden olursa iyi olmaz...

    keçe bi miktar sesi azaltır ama 160 ytl de çok paraymış bi keçe için. benim caddy de orjinalden vardı allahtan. sanayide şöyle güzel bir işçlikle yaptırabilirsin bence. yazın sıcak havalar motor bölümünde fazla ısınmaya neden olsa orjinal olarak da takmazlardı. yani bence dış sıcaklık çok etki yaratmaz motor bölümünde. gerçi sanayide yapılanlar ne derece orj,nale benzer onu da bilemem. yani sanayide yapılan sıcaklığın artmasına neden olurmu? bana olmaz gibi geliyo.




  • yaww daha yeni uye oldun hemen degistirdin demeyinnn yine TDI aldim tabiki
    hemde 2,0 TDI 136 PK


    arkadaslar arabami degistirdim sayilir bugun aldim imza attim
    haftaya aliyorum

    VW touran highline
    2,0 tdi 136 PK

    83 000 de
    2003 aralik ayi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi polotje -- 15 Mayıs 2007; 20:47:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    yaww daha yeni uye oldun hemen degistirdin demeyinnn yine TDI aldim tabiki
    hemde 2,0 TDI 136 PK


    arkadaslar arabami degistirdim sayilir bugun aldim imza attim
    haftaya aliyorum

    VW touran highline
    2,0 tdi 136 PK




    Hayırlı olsun hocam.Resim isterük
  • İçeri gelmese bende çok seviyorum TDI sesini.
  • sagolasin


    resimler haftaya insallah

    ama kabaca rsimleri

    otomobil dunyasi genel de touran alayimmi da iki resim var

    ama kendi cektigim resimler haftaya
  • Hayırlı olsun polotje, değiştirdim bilgileri. Ah ulan almak istediğimiz araba oydu bee Neyse sen güle güle kullan kazasız belasız


    imzayı da değiştir
  • TDI diğer motorlara göre biraz sesli ama tork konuşyor..+ turbodan çok memnunum dizellerde turboyu hissettiren tek motor sanırım..
  • aynen öle.. Turbo devreye girdimi koltuğa yapıştırıyor sizi... Multijet motorlarda böyle bir şey hissetmedim...(1.9 jti. ler nasıl bilmiyorum)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 17 Mayıs 2007; 21:10:47 >
  • TDI iyidir abi



  • ahahaha yeni gördüm TarDarInjection

    bu arada o amortisör sesi beni de mest ediyo, camı açıp dinliyorum fıss fıss



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tanselah -- 17 Mayıs 2007; 21:48:21 >
  • tardartardartardartardar


  • Geyik Yapmayın. Topiği sahiplendim






  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.