Şimdi Ara

Tek Kapılı FORD FİESTA 1.4 TDCI Yorumlariniz/Önerileriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
0
Favori
9.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar öncelikle üniv son sınıf öğrencisiyim.

    Bu sebeple kendime uygun bir araç ariyorum malesef bütçeme (max 13-14 civari) göre araştirdiğim araç hep yaşlı oluyor sonra tuhaf bir şekilde fiestalar gözüme çarpti ve tek kapılı fiestalarin fiyatlarinin çok uygun olduğunu gördüm.

    Sizce bu tarz arabalar alınır mı ve genellikle şirket arabasi diyorlar ki şirketler biliyoruz arabayi hor kullaniyorlar , ilerde satmak istersem sıkıntı çıkarır mı bu tarz arabalar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-ford-sahibinden-cok-temiz-bakimli-2007-beyaz-ford-fiesta-1.4-tdci-230880127/detay

    Ve şu zamanda ikinci el bu tarz arabalar almak makul mudur malum dolar dalgalanmasindan dolayi , ilanda gösterdiğim arabanında hakkı nedir sizce?

    Forumdaki abilerimin kardeşlerimin yardımına ihtiyacim var cevaplarsaniz sevinirim.







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Tek Kapılı Fiesta 1.4 TDCi: Kapsamlı Bir İnceleme

    Ford Fiesta, uzun yıllardır popüler bir kompakt otomobil olmuştur ve tek kapılı modeli, şık tasarımı ve pratikliğiyle öne çıkmaktadır. Eğer tek kapılı bir Fiesta satın almayı düşünüyorsanız, bu kapsamlı inceleme size yardımcı olacaktır.

    Başlıca Özellikler

    Ford Tek Kapılı Fiesta 1.4 TDCi, 1,4 litrelik turbo dizel motorla güçlendirilmektedir. Bu motor, 68 beygir gücü ve 160 Nm tork üretmektedir. Otomatik şanzımanla birlikte sunulmakta olup, yakıt ekonomisi 100 kilometrede yaklaşık 4,1 litredir.

    Tasarım ve Stil

    Tek kapılıFiesta, üç kapılı muadilinden daha sportif ve şık bir görünüme sahiptir. Alçak tavan çizgisi, geniş hava girişleri ve 17 inçlik alaşım jantlar, dinamik bir yol tutuşu izlenimi vermektedir.

    İç Mekan ve Donanım

    İç mekanda, Fiesta modern ve ergonomik bir kabin sunmaktadır. Dokunmatik ekranlı bilgi-eğlence sistemi, ses kontrolü ve Bluetooth bağlantısı gibi özellikler standart olarak sunulmaktadır. Ön koltuklar destekleyicidir ve uzun yolculuklarda bile konfor sağlar.

    Performans ve Yol Tutumu

    1,4 litrelik TDCi motor, Fiesta'ya yeterli güç ve tork sağlamaktadır. Otoyolda sakin ve rafine bir sürüş sunarken, şehir içi trafikte çevik ve dinamiktir. Süspansiyon sistemi, dengeli bir sürüşü ve iyi yol tutuşunu garanti eder.

    Güvenlik Özellikleri

    Fiesta, güvenlik konusunda taviz vermez. standart güvenlik özellikleri arasında yedi hava yastığı, çekiş kontrolü ve elektronik stabilite programı bulunur.

    Artıları ve Eksileri

    Artıları:

    • Şık ve sportif tasarım
    • Verimli ve ekonomik motor
    • Modern ve ergonomik iç mekan
    • Çevik ve dinamik sürüş
    • Güvenilir güvenlik özellikleri

    Eksileri:

    • Bazı kişiler için sınırlı arka koltuk alanı
    • Bazı ek özellikler için ek ücret gerektirebilir

    Sonuç

    Ford Tek Kapılı Fiesta 1.4 TDCi, şık tasarımı, pratikliği ve verimliliği ile öne çıkan harika bir seçimdir. Sportif tarzı ve ekonomik motoru ile hem günlük yolculuklar hem de hafta sonu kaçamakları için idealdir. Ancak sınırlı arka koltuk alanı, sizin için önemli bir faktörse, başka bir model düşünmeniz gerekebilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bunların hususi Olanları tabi kullanılabilir ama bir yakınım kamyonet olarak geçenleri kullanmıştı ,Hız limiti kamyonetlere göre olduğundan sürekli trafik cezası yiyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Otomobil ruhsatlı olmadığı için vergi, hız sınırı ve her yıl muayne yı göz önüne almak lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • @Rozetmen hocam zaten saçmalik orda başliyor ticari diye kamyonet geçiyor ve sadece o da muayene her sene var birde vergisi kamyonete göre hususi olanlari var midir ki bunlarin


    @dtcfli hocam mübarek kutu gibi o arabalar o ilanlara baktim hiç çekinmeden 20 bin lira bile isteyen var bana göre hiç alınmayacak araba tipi , seveni olur birşey diyemem
  • hocam ruhsata işleniyormuş koltuk arka cam vs , hız sınırını bir şekilde aşamaz miyiz birde muayene vergi derken her sene kaça patlar ki , bir kaç sene kullanip saticam
  • ben de cok baktım bunlara -

    fakat hepsinin motoru ömür tamamlamaya yakın gibiydi - kullanan tam kullanmış yani

    diri olanı yok piyasada.. diri olsa ztn bu fiyata düşmezdi .
  • motoru teste sokunca gözüküyor hocam zaten ki çoğu motorun sıfır olduğunu iddaa ediyor sizce nasil güveniyorlar kendine bu kadar hocam ben çıkamadim işin içinden 12-13 bine alinacak daha iyi bir araba var midir ki
  • Yakın bir arkadaşım kazalısını alıp yapıyor şu an. Aracın motoruyla oynanmamış arka sağdan hasar almış kendi. Km de 220 lerde demişti yanlış hatırlamıyorsam. İlgilenirseniz numarasını atarım özelden.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pm atildi hocam
  • Yukari , yeni cevaplar bekleniyor
  • Ogrenciligimde ben 1.7 dti corsa kullandim, hususi olarak geciyordu, sonradan cevirne tabi hepsi. Onlarida dusun derim cok ekonomik arac.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZemberekKuşu kullanıcısına yanıt
    kardeşim, ruhsatta kamyonet olmasının hiç bir şekilde önüne geçemiyorsun ticari sınıfta olduğu için klasik her yıl muayene 1 yıllık vergisi osu busu araba kapının önünde yatsa kullanmasan dahil 1 yıllık masrafı 2bin liranın üstünde, araç 2 kapılı kasası boş olduğu için 1.4 dizel motoru bir hayli tatminkardır tavsiye ederim ama sana tuzlu bir maliyeti olur
  • 1.6tdci olup da fiesta s olanlar hariç gerisi fiesta van olarak gecer.. yek kapisi van oluşundan dolayi.. 1.4tdcilarda intercooler bile yok..
    ama fiesta s ayri

    Corca c 1.7dti temiz var ise cok daha potansiyelli bir makina; full orjinalden baslayip, saka makinasina cevrilebiliyorbununla birlikte kamyonlarla ayni seviyede duman atabiliyor tabi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 13 Eylül 2015; 22:10:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Corsa 1.7 oneririm dizel tek kapili ve hususi olarak geciyor. hiz siniri ve her sene muayeneye tabi tutulmuyorsunuz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2004 ten sonra üretilen 1.7 Corsalar yok bildiğim kadarıyla.Bende bunun 2005 1.3 Corsasını sürüyorum.Panel Vandan dönme.Arka camları sonradan takılmış arkada koltuk var.Muayene giderken çıkaracağız.Hız sınırları 5 km/h daha az oluyor.Ben hızlı sürmediğim için sıkıntısı yok.Muayenesi her sene.Vergisi 512 lira falandı.Arabada klima yok.Başka sorun varsa cevaplayabildiklerimi cevaplarım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.