Şimdi Ara

TEKNOSA.COM DAN ALDIĞIM TV EKRANI KIRIK.LÜTFEN YARDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
1.255
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar forumdan bir arkadaşın teknosa hesabından satın aldığım axen ılgaz 49'' tv bugün öğleden sonra ben evde yokken anneme teslim edilmiş.Gece eve geldim baktım yıpranmış,bantları daha önce açılmış ve yeniden bantlanmış ve kutunun orta yerinde 20-25cm uzunluğunda bir yırtık.Atmış imzayı ve teslim almış bir kere annem ve kutunun daha önce defalarca açılıp kapatıldığı çok belli diye alt kısmından açtım özenle ve kapadım geri.EKRAN PARAMPARÇA.Ne yapmalıyım lütfen yardım ustalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Teknosayı mı arasam,kargoyu mu arasam yoksa bir bardak soğuk su mu içsem.alışverişin yapıldığı hesap benim değil ve fatura da benim adıma kesilmemiş.sadece teslim alacak kişi benim ve teslimat adresi bana ait.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • depodan çıkarken ürünleri çeken kameralar var. eğer durum dediğin gibiyse ki çok muhtemel axen tvlerden birini sehpa olarak kullanan şube gördüm aç telefonu çatur çutur anlat durumu. çözülür.
  • Açtım falan demesem mi hiç acaba.Servis çağırmayıp kendim açmam sıkıntı olur mu ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • servisi çağırın onlar görsünler durumu servise tutanak tutturup teknosaya durumu bildiriniz
    servis dısında acılırsa herhangi bir olumsuzlukta hak talep edemezsiniz
  • hasansenturk2 kullanıcısına yanıt
    Kargocu da biter işlem...
    Kargocu paket zedeliyse teslim almaz...
    Düzgün paketleri teslim alır.Tv benzeri ürünlerde dikkatlidir...

    Ama kargocu bu ürünü zarar verdiyse ki öyle görünüyor.
    Soğuk su iç kesinlikle teslim sonrası, tutanak tutmaz senden geri teslim alırken tutanakla alır...

    Böyle ürünlerde kim teslim alcaksa ürünü özellikle tembih edilir.
    Denilen şey şu olur.

    PAKET ZEDELİYSE KESİNLİKLE TESLİM ALMA...
    Deneyimle oluşan bir durumdur bu.
    İnş sorunsuz halledersiniz,Yoksa acı bir tecrübe olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ju3x -- 1 Eylül 2016; 3:30:29 >
  • servis o şekilde tutanak tutmaz arkadaşın dediği gibi kargo şirketleri alırken ürünü sorar ; içerisinde ne var derler. elektronik ürün ise sigorta yoksa düzgün paketlenip paketlenmediğini kontrol ederler, ayrıca açık gördükleri yerlere bant yapıştırırlar. kargo teslim esnasında tutanak tutturman yada geldiği gibi geri göndermen gerekirdi, o zaman sıkıntı kimden kaynaklı ise cezasını o çekerdi, sen ambalajı kusurlu ürünü teslim alarak bütün kozlarını kaybetmişsin, geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  •  TEKNOSA.COM DAN ALDIĞIM TV EKRANI KIRIK.LÜTFEN YARDIM
  • Kargocular hasarlı urunleri hemen anlıyorlar.
    Bu algı normal bir insana gore 4-5 kat daha gelişmiş.
    bilerek getiriyor muşteriye şansını deniyor.
  • elektronik ve ağır ürünlere kargo firmaları sigorta vermiyor çalıştıgım şirket bilgisayar firmsı kargo gönderilerimde kendim sağlam biçimde paketleyip gönderiyorum ve sigortasız gittigine dair kağıt imzalıyorum teknosada bu da aynı biçimde ürünün orjinal paketi olduğu için sağlam biçimde paketli denilerek sigortasız gönderiliyor ve olay kargoda bitiyor kargocular bişeyler yapmış olmalı kargocuların ana depolarına da girmişligim var kamyondan ürünleri sanki çuval indiriyorlarmış gibi indiriyorlar görseniz içiniz acır adam 2-3 metre yükseklikten kargoyu betona bırakıyor sonra ürün haşat oluyor haliyle
  • keşke siz açmasaydınız. geldiği gibi geri paketleyin. madem bir çok kere açılmış bişey olmaz. kurulum için servisi çağırın. servistekilere bişey söylemeyin. böyle bir deneyin şansınızı.
  • Gidin bir avukat bulun.
  • Aynı olay başıma geldi. Ama ben aynı gün hepsiburada dan aldığım axen tv yi yurtici kargo şubeyi arayarak dedim ki ürün kırık. Sağolsun kurye müdürü aradı o da saat 5e kadar şubeye getirirseniz geri alıp tutanak tutabiliriz dedi. Ben de kasabadan ildeki yurtici kargo şubesine arabayla 4u 40 gece vardım. Sanki kargocu nun yanında açmışım da beraber tutanak tutmuşuz gibi eleman tutanak tuttu iade ettim. Soğuk su falan icmezsiniz. Hatta teknosa böyle kırık çıkan tv leri hiç sorun çıkarmadan iade alıyor vakit geçmeden hareket edin. Sonucu da buraya yazın lütfen millet nasıl bir yol izlediğinizi görsün

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhabalar,

    geçenlerde mağzasından teşhir bulaşık makinesi aldım. ürünün sadece paketi açılmıştı. Kargo ile göndereceklerini söyledir. ürün geldiğinde herhangi bir sorun varsa ne yapacağımı sordum. servis geldiğinde, şayet servis ürün arızalı kullanılamaz raporu verirse ! o raporla bize gelin gereken iade işlemini yaparız. yeterki servis kurup garanti işlemi başlatmasınlar dediler. Makine hala gelmedi ama sizde aynı süreci yapabilirsiniz diye düşünüyorum. geçmiş ola
  • Benzer bir durumda kırık çıkan tabletim için sonradan kargocuların ofisine gidip tutanak tutturdum. Hemen oraya gidip tutanak tutturun.
  • Arkadaşlar öncelikle alakanıza çok teşekkür ederim. Sabah ivedi aradım Teknosa müşteri hizmetlerini biraz atarlı bir şekilde annemin yaşlı olmasına ve benim Evde olmalı fırsat bilip imza atmışlar hasarlı kutuyu bırakıp gitmişler Ayıptır falan dedim Ne yapayım ben bunu geri mi göndereyim muhtemelen hasarlıdır da bu ürün. açmadım ama Muhtemelen öyledir dedim.önce ''beyefendi tutanak tutturmanız gerekirdi Normalde ama farklı bir durum olduğu için size vereceğim Kargo koduyla bize geri yollayın''dedi iade mi yoksa eğişim mi İstediğimi sordu şimdi kargocunun gelip ürünü almasını bekliyorum Sanırım bir sıkıntı çıkmayacak Bu noktadan sonra

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kıytırık bir firma olsaydı kesinlikle değiştirmezlerdi biliyorum.inşallah süreç sorunsuz bir şekilde tamamlanır.Sonucu burdan duyururum.Forumun duyarlılığı gerçekten taktire şayan.Teşekkurler DH Forum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar sonuç olarak ürün değişimi istememe rağmen 3-4 gün beklettikten sonra stokta yokmuş deyip paramı iade ettiler.2 gün sonra da hesaba çeki yeniden tanımladilar.Bundan sonra bu konularda daha dikkatli olacağım kesin.Tekrar herkese teşekkür ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.