Şimdi Ara

TELEDÜNYA Temel paket 01.01.2012 Tarihinde 12,5 olacakmış

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
2.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TELEDÜNYA Temel paket 01.01.2012 Tarihinde 12,5 olacakmış

    Az önce mesaj geldi,2011 tarihinde var olan eski fiyatı 9,5 TL. Doğalgaza endeksli herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi !soulreaper@@ -- 27 Aralık 2011; 14:38:09 >



  • Arkadaşlar ben 2.5 yıl ayda 9,5 tl üzerinden sözleşme imzalamıştım. Benim tele mesaj geldi ne yani bana da mı ayda 12,5 tl olacak?
  • muhtemelen fiyat değişikliği hakkını saklı tutuyorlardır sözleşmede, mesaj geldiğine göre
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur01

    Arkadaşlar ben 2.5 yıl ayda 9,5 tl üzerinden sözleşme imzalamıştım. Benim tele mesaj geldi ne yani bana da mı ayda 12,5 tl olacak?

    evet fiyat degisikligi eski aboneleri de kapsiyor. Sacma ama oyle. O zaman sozlesme imzalayip tahahhut vermenin mantigi nedir? Yeni fiyatlardan etkilenme riski varsa ve kafasina esip 12.5tl degil de 22.5tl yapsalar ne olacak?
  • Bugün fatura ödemek için Turksat bayiine gittim.Orda bir yaşlı adam vardı.Telefonda ona taahhüt verirseniz sabit fiyat olacak demişler.Bayan görevli Ocakta 12.5 olacak öyle bir garantiyi kimse veremez diyordu.Adam uzaktan kalkıp gelmiş,köpürüyordu.

    İşim acele olduğu için uyduneti soramadım.
  • sözleşmeyi kendi taraflarına gayet güzel yontuyorlar. %30 zammı kim almış. haram zıkkım olsun
  • Arkadaşlar merhaba,

    Teledünya ile ilgili bazı yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum.
    Evet 2 ay önce taahhüt vererek aldığım Hd Teledünya için aynı msj bana da geldi. Müşteri hizmetlerimi aradığımda taahhüt vermeme rağmen bundan sonra benimde zamlı fiyattan faturalarımı ödeyeceğimi söylediler.
    Burdan teledünya almayı düşünen arkadaşlara bir tavasiyede bulunayım. Sakın teledünya almayın.
    Üye olduğum tarihten yaklaşık 1 hafta sonra yayınlarımda donma problemi olmaya başladı. Defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen sorunumu çözemediler.
    Ayrıca gelen teknik servis elemanlarının hiç bir bilgileri yok, sorunu deneme yanılma yöntemi ile bulmaya çalışıyorlar. Hatta öyle lakayıtlar ki gelen eleman hiç çekinmeden
    sigara içip, içtiği sigarayı apartmanda bulunan ana teledünya kutusunun içine söndürebiliyor. 444 0 126 ise tam bir kabus ne söyleniz bizim yetkimiz yok diyerek başlarından atıyorlar. Bölge müdürlükleri bile aynı, hiç bir şekilde ilgilenilmiyor. Kesinlikle müşteri memnuniyeti sıfır.
    Artık bende bu yaşadıklarımdan sıkılıp, üstüne bir de zam gelince iptal ettirmek istedim onda da taahhütünüz var diyerek para istiyorlar, tamam iptal et dediğimde de buna yetkimiz yok diyorlar. Hizmet vermedikleri gibi iptal de edemiyorum. Siz siz olun sakın bu firmadan bir şey satın almayın. Ben kesinlikle firmayı mahkemeye vereceğim. Hayatımda bunlar kadar kötü hizmet veren bir firma görmedim.

    Herkese iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metropol80 -- 27 Aralık 2011; 22:45:38 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    İNTERNET.04 06 11 HAKKINDA
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • aynı mesaj banada geldi 12,5 olacakmış.30 ay taahüdüm var,sözleşmeye bi göz atmak gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi historical2012 -- 28 Aralık 2011; 16:34:19 >
  • Ağustos ayında 2 yıl taahhüt ile yarım düzine kampanyasına üye olmuştum. Ayda 38,5 TL ödüyorum, bu zamla birlikte 41,5 tl mi ödeyeceğim? Bundan önce taahhüt verdiğim firmaların hiçbiri bu şekilde bir artış yapmamıştı..
  • ben taahütlü değilim.tüketici heyetine verirseniz büyük ihtimalle 12.5 tl yerine 9.5 ödersiniz. ödenen farkı geri alırsınız. taahütte karşılıklılık söz konusudur.
  • Kablo tv de 7 yerine 9 olmus aylik...
  • Evet bana da mesaj geldi... 12.5 lira olacakmış fahiş bir zam ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    Arkadaşlar merhaba,

    Teledünya ile ilgili bazı yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum.
    Evet 2 ay önce taahhüt vererek aldığım Hd Teledünya için aynı msj bana da geldi. Müşteri hizmetlerimi aradığımda taahhüt vermeme rağmen bundan sonra benimde zamlı fiyattan faturalarımı ödeyeceğimi söylediler.
    Burdan teledünya almayı düşünen arkadaşlara bir tavasiyede bulunayım. Sakın teledünya almayın.
    Üye olduğum tarihten yaklaşık 1 hafta sonra yayınlarımda donma problemi olmaya başladı. Defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen sorunumu çözemediler.
    Ayrıca gelen teknik servis elemanlarının hiç bir bilgileri yok, sorunu deneme yanılma yöntemi ile bulmaya çalışıyorlar. Hatta öyle lakayıtlar ki gelen eleman hiç çekinmeden
    sigara içip, içtiği sigarayı apartmanda bulunan ana teledünya kutusunun içine söndürebiliyor. 444 0 126 ise tam bir kabus ne söyleniz bizim yetkimiz yok diyerek başlarından atıyorlar. Bölge müdürlükleri bile aynı, hiç bir şekilde ilgilenilmiyor. Kesinlikle müşteri memnuniyeti sıfır.
    Artık bende bu yaşadıklarımdan sıkılıp, üstüne bir de zam gelince iptal ettirmek istedim onda da taahhütünüz var diyerek para istiyorlar, tamam iptal et dediğimde de buna yetkimiz yok diyorlar. Hizmet vermedikleri gibi iptal de edemiyorum. Siz siz olun sakın bu firmadan bir şey satın almayın. Ben kesinlikle firmayı mahkemeye vereceğim. Hayatımda bunlar kadar kötü hizmet veren bir firma görmedim.

    Herkese iyi forumlar.

    Kablo tv / teledünya aboneliğini şubelerden, internet aboneliğini telefondan iptal ettirebilirsiniz.




  • Benim oturduğum yerde olsa almayı düşünürüm.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zopheal

    quote:

    Orijinalden alıntı: metropol80

    Arkadaşlar merhaba,

    Teledünya ile ilgili bazı yaşadıklarımı sizinle paylaşmak istiyorum.
    Evet 2 ay önce taahhüt vererek aldığım Hd Teledünya için aynı msj bana da geldi. Müşteri hizmetlerimi aradığımda taahhüt vermeme rağmen bundan sonra benimde zamlı fiyattan faturalarımı ödeyeceğimi söylediler.
    Burdan teledünya almayı düşünen arkadaşlara bir tavasiyede bulunayım. Sakın teledünya almayın.
    Üye olduğum tarihten yaklaşık 1 hafta sonra yayınlarımda donma problemi olmaya başladı. Defalarca arıza kaydı bırakmama rağmen sorunumu çözemediler.
    Ayrıca gelen teknik servis elemanlarının hiç bir bilgileri yok, sorunu deneme yanılma yöntemi ile bulmaya çalışıyorlar. Hatta öyle lakayıtlar ki gelen eleman hiç çekinmeden
    sigara içip, içtiği sigarayı apartmanda bulunan ana teledünya kutusunun içine söndürebiliyor. 444 0 126 ise tam bir kabus ne söyleniz bizim yetkimiz yok diyerek başlarından atıyorlar. Bölge müdürlükleri bile aynı, hiç bir şekilde ilgilenilmiyor. Kesinlikle müşteri memnuniyeti sıfır.
    Artık bende bu yaşadıklarımdan sıkılıp, üstüne bir de zam gelince iptal ettirmek istedim onda da taahhütünüz var diyerek para istiyorlar, tamam iptal et dediğimde de buna yetkimiz yok diyorlar. Hizmet vermedikleri gibi iptal de edemiyorum. Siz siz olun sakın bu firmadan bir şey satın almayın. Ben kesinlikle firmayı mahkemeye vereceğim. Hayatımda bunlar kadar kötü hizmet veren bir firma görmedim.

    Herkese iyi forumlar.

    Kablo tv / teledünya aboneliğini şubelerden, internet aboneliğini telefondan iptal ettirebilirsiniz.

    Teşekkürler




  • Böyle saçma birşey mi olur, hem taahhüt alıyorsun 2 sene hem de istediğim gibi fiyatlandırma yaparım diyorsun. O zaman 9-TL olan hizmeti şak diye 50-TL yaptı ne olacak? ödemek zorunda mı kalacağız? arkadaşlar Tüketici yasasına göre sözleşmede olsa dahi bu tür tek taraflı hükümler geçerli değildir. Hakkınızı arayın, hakem heyetlerine başvurun, gerekirse hattı iptal edin. Karşı taraf kendi yükümlülüklerini yerine getirmediği için hiçbir ceza vs. de alamazlar sizden...
  • 1 yıl sonra taahhüdüm bitecek o zaman teledünyayı kapattırıcam.
  • Ogrencilik doneminde yedigim kaziklardan dolayi son 5 yildir hicbir firmayla hicbir hizmet icin taahhut yapmiyorum, ilerdede yapmayi dusunmuyorum.
    Siz siz olun bu taahhut tuzaklarina dusmeyin arkadaslar. Taahhutun tek espirisi baslangicta modem ucreti yok vs.
    3 kurus verin gidin kendi modeminizi vs. kendiniz alin. Hemde secme sansiniz olsun.
    Hizmette aksama olmasa kalitede dusus olmasa taraflar karsilikli verilen sozlere sadik kalsalar taahut cok guzel bir secenek..
    Lakin tuketici hep bu ve buna benzer sekilde magdur ediliyor. Kafasina gore fiyat artiriyorlar, cagri merkezini ariyorsun ciddiyetsizlik, teknik servise cagiriyorsun lakayitlik vs. vs..
    Sonuc olarak sinir harbi geciriyorsun resmen. Lanet olsun kapattircam diyorsun hemen taahhudu ileri suruyorlar.

    Taahhut yaptigin anda hizmet veren kurum taahhut suresi boyunca senden aylik bilmem kac TL almayi garantilemis oluyor.
    Ne kadar lakayitda olsa ciddiyetsizde olsa kisa vadede maddi kaybi olmadigi icin sozkonusu kurumlar rahat.
    taahhut suresi bitincede zaten Turk halki unutkandir. Unutur, devam eder hersey.
    Gerektiginde bu tip kurum ve kuruluslara tuketicinin tokadini indirebilmek, an azindan kendince sozkonusu kuruma ceza kesebilmek icin aninda sak diye kapattrimak sonlandirmak lazim hizmet alimini. O zaman herkes akilli olur. Vatandasa dalga gecer gibi davranamazlar. Resmen artist hepsi ya.
    Sinirlendim birden :D

    Sonuc olarak karsiyim ben arkadaslar bu taahhut olayina.




  • Bu artışı umarım Voip hizmetini uygun fiyata ve hemen hizmete açarak telafi ederler. Ancak Voip hizmeti için şuana kadar pek parlak bir düşünce duymadım :(
  • Arkadaşlar Turksat A.Ş. aleyhinehttp://www.btk.gov.tr/basvuru_ve_sikayetler/tuketici_sikayetleri/bireysel/index.php linkinden BTK'ya şikayette bulundum. BU kurum yüksek para cezaları verebiliyor. Birçok kişi itiraz ederse bu konu ile ilgileneceklerini düşünüyorum. Turksatın sabit fiyat garantisi ile abone yaptığı kişilerden milyonlarca TL haksız çıkar sağlamasına göz yummayalım. Ben şikayetimi şu şekilde yazdım:

    " Hizmet veren firma tarafından yanlış hatırlamıyorsam Ağustos 2010'da telefonla aranarak 24 ay sabit fiyat garantisi ile aylık 9-TL üzerinden Teledünya hizmetine abone oldum. Ancak 2012 yılında bu hizmetin aylık 12,50-TL olarak uygulanacağı tarafıma SMS ile bildirildi. 28 Aralık 2011'de mail ile yapmış olduğum itiraza bir yanıt verilmediği gibi 05.01.2012 günü müşteri hizmetleri ile yaptığım görüşmede bu ücretin herkes için uygulanacağı bildirildi. Oysa ki daha önce de belirtiğim üzere bu hizmet bana sabit fiyat garantisi ile sunuldu. Hizmet veren kuruluş bana vermiş olduğu taahhüdünü ihlal etmekte, benden ise ücreti ne kadar olursa olsun bedelini ödemem aksi halde cezai şartların uygulanacağını söylemektedir. Bu mantıkla hareket edilirse 9-TL'ye abone olduğum bir hizmet, aboneliğimin ikinci ayında 50-TL'ye yükseltilirse, tüketici olarak bunu ödemek zorunda kalmam hangi hakkaniyete sığacaktır. Hizmet veren kuruluşun bu ücret artışını Türkiye çapında yaptığı göz önüne alınırsa benim gibi sözde sabit fiyat ile taahhüt altına aldığı birçok insandan milyonlarca lira bu şekilde haksız kazanç elde edecek, ayrıca sektöre de zarar verecektir. Yukarıda açıklanan nedenlerle konu ile ilgili gerekli inceleme ve soruşturmanın yapılarak ilgili kurum hakkında yasal prosedürlerin işletilmesini ve cezalandırma yoluna gidilmesini saygıyla arz ve talep ederim."




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.