Şimdi Ara

telefon var internet yok

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
2.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 8 inde perşembe günü türknet e başvuru yaptım taşındığım gibi hemen internet olsun diye 12 gün oldu hala internetim yok.

    ayın 11 12 si gibi türk telekom çalışanı geldi ankastreye bağlantı yaptı sonra da eve bağalntıyı yapsın hemde kontrol etsin diye telefoncu çağırdım. bağalntı yapıldı kontrol edildi hiç bir sıkıntı olmadığı görüldü daha ne telefon ne de internet aktive edilmemişti ama telefonda sekreter arama ypaılamaz diye sesi vardı.

    14 ünde modem kullanıcı adı şifresi gönderildi kurulum yaptım ama internet yoktu modemde dsl ışığı yanmıyor internet sinyali alamıyordum. ama telefoncuya kontrol ettirmiştim bi sıkıntı yoktu zaten

    arıza kaydı bıraktım anca bu pazartesi aradılar klasik cümleler iç tesisata baktırın modem değiştirin modem i zaten kullanıyordum taşınmadan önce zaten modem bağrıyor dsl yok diye iç tesisatta sorunsuz telefon geliyor ama dsl yok ben böyle bir iç tesisat sorunu görmedim duymadım zaten imkansız nasıl oalbilir yani ikiside aynı kablodan geliyor.

    baya baya telefon portu takılmış ama internet portu takılmamış ya da arızalı ama bana aşağıdaki ankstrede dahil internet sinyali gelmediği ortada nabayım ben mi gidip porta takayım.







  • Selamlar,

    Turknet destek'e özel mesaj atabilir misin? kontrol ettirsin. Birkaç alternatif var,

    Ya atlak bağlantı yapıldı.(ankastrede uçlar hatalı takıldı.) yada sinyalleşme ile ilgili başka bir sıkıntı var. Port problemi olsaydı hiç bağlantı sağlanmazdı zaten.

    Tabi incelenmesi gerek.
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    İlginiz için teşekkür ederim. özel mesaj attım buradan da yazayım.

    müşteri no : 927611
    son açtığım destek no :13636031
  • Benzer soruna sahibim. Vodafone dan vdsl aboneliğim var. Birgün yağmur gök gürültüsü felan oldu. İnternet gitti. 18 gündür internetim yok. 4 kere felan ariza kaydı açıldı. TT den geldi bi eleman baktı kendi cihazı sinyal alıyor benim kablomdan alamıyor kabloyu değiştir dedi. Değiştirdim. Yine fayda etmedi. Iptal ettiricem aboneliğimi bugün ben de ve Türknete geçicem. Sonuç aldığında günceller misin konuyu hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • saçmasapansözler kullanıcısına yanıt
    Tabii ki güncellerim. Umarım en kısa zamanda sorunlarımız çözülür.
    Siz de gelişmeleri aktarırsanız sonradan aynı sorunu yaşayacaklara bilgi aktarmış oluruz.

    biraz daha bekleyin benim sorunum çözülürse geçiş yaparsınız hocam yoksa tt ye geçersiniz.
    sorunun çözülmesi için saha ekipleri filan ttnin olduğundan yine en iyi şans orda gibi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubemotho -- 22 Haziran 2017; 14:16:43 >
  • Sorunun akıbeti ne oldu?
  • Güya dün 12:30 da yerinde teknik destek gelecekti. Coğrafi/fiziki sorunlar nedeniyle gelememişler.
    Sıcak olduğu için sanırım ama başka zamana randevu vermemişler aynı şeyi söylemişler ankastreye sorunsuz geliyor filan

    türknet Ömer bey de bunu aktardı. Klasik oyalama taktikleri kabloyu değiştirmemi elektrikçiye kontrol ettirmemi söyledi. Yani koskoca şirket türknet bir ekip yollayamayacak ama ben sürekli elektrikçi parası kablo parası vereceğim ve sorunum çözülmeyecek.

    Yasal olarak süreleri olduğu için herhalde arıza kaydımı kapatmışlar daha önce söylenen aynı şeyleri söyleyerek arızayı gidermişler sanırım. Şimdi tekrar arıza kaydı bırakacağım.

    Böyle bir sorun kablodan kaynaklı olamaz telefon sorunsuz seste hiç bozulma olmadan aynı kablo üzerinden gelecek ama internet sinyali hiç gelmeyecek.

    gerekirse ben vereyim parasını ama sorunumu çözebilecek bir ekip yollasınlar artık haftalardır uğraşıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubemotho -- 30 Haziran 2017; 10:18:48 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Herşey normal, internet yok.
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    bende destek kaydının sonucunu okudum,

    Ekipler ankastreyi sağlama almışlar. Ancak devrede yapısal ankastre sorunu bulunduğu iletilmiş. Acaba ankastrede hatalı bağlantı mı sağlandı? Bunu ilk bağlayan elektirikçi kontrol etti mi?
  • doominsert kullanıcısına yanıt
    hocam kimse gelmedi ki sadece etiket vurmak için geldiler ondada tuttu etiketi koydu elinde kontrol için telefon vardı sadece bu adam nasıl eliyle internet sinyalinin geldiğini anlıcak ki
    aynı sorunu bu kişide yaşamış birebir aynı sorun telefon sıkıntısız dsl sinyali yokhttps://forum.donanimhaber.com/ttnet-den-turknet-e-gecis-deneyimim-adsl-den-vdsl-e-gecis-icerir--127313573

    saha dolabına gelen kimse görmedim apartmana zaten giremez kapı hep kapalı hayalet mi bu adamlar nerden nasıl ne ara kontrol etmişler ayrıca yanlış bağalntıda nasıl telefon düzgün çalışabilirki telefon çalışıyor benim numaram arama alıo arama yapıyor. ben yine telefoncu çağırıcam ama boşa para vericem yine çözülmücek

    tt nin elitt ekip sözleşmeniz var ama nasıl bi ekibi gönderemiyorsunuz parasını ben vereyim yeterki sorunum çözülsün 50 tl bişi tutucak zaten sözleşmeli olduğunuz adamlara bile iş yaptıramıyorsanız şirketin kurumsallığı sorgulanmalı

    lütfen kişisel algılamayın sert bir üslup olmuş olabilir ama bu kesinlikle kimseye kişisel değil sadece sorunumu çözmek istiyorum.




  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    Atlak bağlantı dediğim etiketi çekip bırakıyorlar ya o kabloyu ankastreye çakıldığı yer hatalı ise telefon sinyali gelip ADSL sinyali gelmemezlik yapabilir. Orada hata olması gerek. Çünkü TT kesin bir şekilde ankastrede sinyal var diyor.
  • Bu arada bana gelen ekipte telefon dışında bir DSL kontrol ekipmanı vardı aşağıdaki resme benzer.
    telefon var internet yok

    Bununla hem evde hem bina girişinde kontrol ettiler ve sinyal olmadığını gördüler.
    Daha sonra sorunu çözünce yine bununla bina ankastresinde sinyali gördüler.

    Bununla ankastrende sinyal varsa saha ekibi haklı bağlantını gözden geçirmelisin.

    Kroneye çakarken yanlış yere çaktılarsa sorun olabilir.
    Ya da bazen çakarken kablo düzgün sıyırılmayabiliyor, özellikle çok damarlı kablolar kroneye düzgün çakılamayabiliyor.

    Ayrıca evde splitter varsa onu devre dışı bırakıp dener misin?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 30 Haziran 2017; 15:9:35 >




  • doominsert kullanıcısına yanıt
    bugün 3. ye çağırdım elektirikçiyi güvenmedim bşaka birini çağırdım birine 50 tl birine 100tl verdim anahattan kontrol ettik yine aynıhttps://forum.donanimhaber.com/ttnet-den-turknet-e-gecis-deneyimim-adsl-den-vdsl-e-gecis-icerir--127313573#127318046
    bakın bu arkadaş aynı sorunu yaşamış saha dolabından yeter artık daha ne yapmam lazım haftalardır internetsizim

    elektrikçiler hepsi ucuz etin yahnisi böyle olur diyor hep daha önce netgalaksi diye bir iss den hizmet aldım onlar bile daha kısa sürede çözdü sorunumu ekip geldi portumda sıkıntı olduğunu gördü değiştirdi.

    daha ne yapmam lazım

    allah aşkına doominsert bey yardım edin yönetimdeki bu tür aksaklıklar için sizin şirketinizi terk etmek istemiyorum çünkü gerçekten gelecek vaad ediyorsunuz.

    lütfen bakın bu sorunu kaç kere kontrol ettirdim kaç kere arıza kaydı bıraktım hatırlamıyorum




  • suphion kullanıcısına yanıt
    işte benimkinde o yoktu normal analog telefon vardı sinyal var dedikleride o dur zaten telefon sinyali olduğunu söyledim sinyal var dedikleri o biz sinyal yok demiyoruz ki sinyal var zaten ama sadece telefon var splitter filan yok direk takılı başka paralel bir şeyde yok onla gelip hiç bir ekip kontrol etmedi bu arada teşekkür ederim ilginiz için
  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    Türk Telekom'un oyunları bunlar iyi bir ceza alması gerekir ki bir daha yapamasınlar büyük ihtimalle sinyali vermediler veya başka krone'ye verdiler.

    Türk Telekom personeli beni arıyor Türknet'e geçişim için bağlantı hazır diyorlar ben diyorum ki dsl sinyali daha gelmedi yanlış yere bağlamış olabilirim dedi saha dolabına gidip düzeltti.
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    peki ya nasıl çözebilirim başka bir konuda mesajınızda btk ya şikayet et demişsiniz türknet i mi şikayet edicem tt yi mi

    ayrıca bunun olabileceğinin ben de farkındayım ama türknet beni tamamen yalnız bırakıyor yapabileceğim hiç bir şey olmadan orta yerde bırakıyor.

    telefon ttnin olsa en azından önceden telefon arızası bırakıyordum ttye eve gelmek zorunda oluyorlardı gelincede saha ekibine anlatıyordum durumu o şansımda yok

    türknette komple her şeyi sallayan bu ekibin yanında duruyor adamlar bunları sallıyor baskı kurup yaptırcakları yerde onlarda beni sallıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubemotho -- 30 Haziran 2017; 19:3:44 >
  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    Sizin işiniz artık Türknet ile telefon arızası için Türk telekom'a şikayet yazabilirsiniz ilgileneceklerdir.

    Ayrıca musterihizmetleri@turk.net adresine detaylı bir şekilde sorununuzu iletirseniz daha hızlı çözüm sağlanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ya neler oluyor tam sorunum çözüldü herkese teşekkür ederim filan derken yine net gitti dsl ışığım yanmıyor telefon düzgün çalışıyor şaka gibi 4-5 saat filan çalıştı gitti

    masa 5 i 1 saat daha uzatın bari
  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    BTK'ya şikayet iletin ve musterihizmetleri@turk.net adresine Türk Telekom santral çalışanları hakkında şikayet kaydı açtırın eğer personel gelirse baya bir köpürün!
  • NitroNos kullanıcısına yanıt
    hocam bir şey daha soracağım başka konudaki mesajınızda btk, bimer, cimer şikayet ettimde anca sorunum çözüldü demişsiniz tam olarak ne yazdınız ve kimi şikayet ettiniz tt yi mi türkneti mi
    ö.m. atıcaktım ama buradan yazmamız aynı sorunu yaşayan diğer arkadaşlara da yardımcı olur. şimdiden teşekkürler.
  • ubemotho U kullanıcısına yanıt
    Konu:BTK , Cimer , Bimer Şikayet Kaydı;

    Bilgi;musterihizmetleri@turk.net



    01.06.2017 tarihinde nakil işlemi yaptığım Türknet hattım 09.06.2017 tarihinde açılmış olup sorunsuzca kullanım sağlayıp hizmeti kullandım.



    12.06.2017 tarihinde ara ara modemdeki internet ışığının kırmızı yanıp tekrar yeşil'e dönmesini bekledim ve reset atıp tekrar yeşile döndü bu şekilde kullanım yapıp bu sorun ilerleyen günlerde daha fazla artmasına sebep oldu.



    14.06.2017 tarihinde açılan arıza kaydına istinaden 4 gündür internet hizmeti hiç bir şekilde sağlanmamıştır bu sebeple Türknet'in teknik ekibi dahil Türk Telekom Santralinde çalışan personeller görevini yapmamış olup kullandığım hizmeti kullanamadığım için 96 saattir beni mağdur etmektedir.



    Bir çok defa Türknet'in müşteri hizmetleri olan 0850 288 80 80 numaralı müşteri hizmetlerine en az 10 dakika beklememe rağmen bağlanamadım ayrıca saat 18 ile 24 arasında en az 20 dakika bekmeme rağmen hiç bir şekilde bağlantı kuramadığımı bildirmek isterim zira müşteri hizmetlerine bağlanmak imkansız hal almaktadır.



    Türknet tarafından arıza kayıtlarıma ilişkin hiç bir şekilde geri dönüş yapılmamış olup devamlı benim kendilerine geri dönüş sağlamak amacıyla aramama rağmen hiç bir bilgi alamamakla birlikte net bir süre zaman bilgisi verememektedir.



    İnternet arızasına ilişkin maksimum süre 48 saat içerisinde çözüleceği bilgisini verdikleri için çözüm sağlamamıştır.



    Altyapısal problemlerin maksimum 4 gün içerisinde söylemelerine rağmen buda sağlanmamıştır.



    BTK olarak Türknet'i detaylı bir şekilde incelemenizi istiyorum!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.