Şimdi Ara

Telefonu iade ettim paramı vermiyorlar yardım edin ( N11 ) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
211
Cevap
8
Favori
18.769
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
133 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • E_Y_B_H_P_T E kullanıcısına yanıt

    İlk önce iade talebi açtım. İade ederken N11 üzerinden hasarlı / arızalı ürün seçeneğini ve hangi kargoyla göndereceğimi işaretledim. Daha sonra Yurtiçi kargoya gittim ve sipariş kodu verdiler onu girdim N11 sitesinde. Bu kadar.

  • bu nasıl saçmalık ya


    n11'in kargo koduyla iade yapıyorsun ne demek satıcıyla ilişiğimiz kesildi.


    Direkt savcılığa dolandırıldım diye başvuru da bulun. Hem n11'den hem satıcıdan şikayetçi ol.


    iki tarafada savcılık dilekçesini gönder. (Göndermeden önce savcıya danış, belki satıcıya gönderme biz takibe alalım gibi bir öneri sunarlar) Telefon numaraları, ekran görüntüleri, fatura vs. vs herşeyi de ekte sun


    Bu iş tüketici hakem heyetini aşar gibi ortada bildiğin dolandırıcılık var.


    Ayrıca bankana harcama itirazında bulun


    Hiç vakit kaybetme enflasyon diye birşey var sen o parayı ne kadar geç alırsan o kadar zararda olursun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Man in the Suit -- 2 Ocak 2023; 18:40:26 >
  • ben niye N11 yada diğer pazar yerlerinden alışveriş yapıyorum güvencesi bunlar diye. İşlerini kapatıp kapatmaması N11 sorunu o ürün güvencesi N11 böyle rezalet bir şey olamaz. Sosyal medyanın her yerinden şikayette bulunun. Şikayetvar falan yazın bu tip yerler sosyal medyadan korkarlar.

  • The Man in the Suit kullanıcısına yanıt

    Harcama itirazı yaptım yazı için teşekkürler.

  • EjderLefLef kullanıcısına yanıt

    Bütün haklarımı arıyıcam hocam.

  • Tüketici hakem heyetiyle uğraşma, savcılıktan dolandırıcılık olarak şikayet başvurusu yap, şikayetçi olduğun tarafa ise n11 ve satıcı firmayı muhatap al. Buna istinaden de satın alma sözleşmeni oku.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • N11 son zamanlarda iyice bozdu. Geçtiğimiz sene hesabımı silmiştim. Anlaştıkları çoğu satıcı problemli.

  • Bu arada hangi kart ile aldıysan o bankaya da elindeki belgeler ile tutanak, yazışmalar vs ne varsa başvuru yapman. Başka bir sitede ürünü aldığım halde yollamadı fakat banka iade etmişti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fautzin -- 2 Ocak 2023; 19:55:40 >
  • Bankaya harcama itirazı yapacaksınız ve paranızı geri alacaksınız. şaka gibi n11 e bak sen.

    Ekonomi zor a girdikçe herkes yolunu bulmaya çalışıyor


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • "Satıcı bana 1 hafta önce telefonlarda genel sıkıntı var bütün müşterilerimizden bu model telefonları topluyoruz iade edin isterseniz dediler tamam dedim gönderdim"


    Ne derdin vardı da telefonla geri gönderdin cidden anlamak zor. Çalışıyosa elleme demişler nası böyle hemen her şeye atlamayı seviyoz millet olarak :)

  • n11 de kusurlu ama bana satıcı işgüzarlığı gibi geliyor.

    n11 ilişiği kesilmişse satıcı ürünü geri kargolar olur biter. ama size yollamıyorsa n11'in açığından yararlanıp bir dolandırıcılık yapmış diye düşünürüm.

    tüketici mahkemesini de savcılığı da aksatmayın siz.

  • N11'i muhattap alın paranızın güvencesi N11'de zaman kaybetmeden adli süreci başlatın.

  • Öncelikle geçmiş olsun benimde başıma geldi zamanında sahibinden den bilgisayar aldım bana çöp bir bilgisayar gönderdi ben bütün belgeleri ekran görüntüleri dahil savcılığa gidip şikayetçi oldum sonra dolandiriciya ağır cezada dava açıldı sonra babası geldi paramı ödedi bende duruşmada parami ödedi dedim sonra ne oldu bilmiyorum
    Savcılığa git şikayetçi ol

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hala N11 den alışveriş yapanlara müstehak. Basbas bağırıyoruz bunlar dolandırıcı diye.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Explorer_e E kullanıcısına yanıt

    Bende fazla delil yok. Satıcıyı arayarak iletişim kurdum. Sadece N11 iade red talebi var. Bir de N11'i aradığımı ve N11 güvencesi altında olduğum teğit edildi denildiğini Tüketici Hakem Heyeti' nde belirttim. Yarın savcılığa gidicem ama bu sefer hem N11' den hem de satıcıdan şikayetçi olucam. Bakalım ne olacak.

  • kuyuduzu kullanıcısına yanıt

    Satıcı kusurlu olsa bile N11' in mağdur taraf ben olduğum için benim tarafımda olması gerekiyor. N11 bana benim yapabileceğim bişey yok mağaza bizimle olan ilişkisini kesmiş diyor.

  • nemesis kullanıcısına yanıt

    Burada benim suçum N11' den alışveriş yapmak doğrudur. Ama N11'in böyle olduğunu bilseydim almazdım. Buradaki yorumlara bakmak aklıma gelmedi. Umarım N11' den alışveriş yapacak olanlar bu başlığı görürde vazgeçerler. Keşke böyle bir kampanya başlatılsa ama herkesin katılacağını sanmıyorum.

  • Şikayetvar.com a yaz. Hatta san dönüş yaparlarsa para iadesi almadan şikayeti silmeyeceğim diye söyle. Varsa bir tanıdığın ekşi sözlükte de başlık açtır. İşlemlerin hızlanır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fautzin kullanıcısına yanıt

    Harcama itirazı yaptım. Elimde çok delil yok ama N11 ile konuşmalarımdan ve ben mağdur olduğum halde bana yardım etmediklerinden bahsettim. Umarım bende para iadesi alırım.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.