< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Telefonu iade ettim paramı vermiyorlar yardım edin ( N11 ) (4. sayfa)
-
-
Satıcı kendince sistem açığı bulmuş. Tahminimce piyasada altı satışa koydular. Tüm cihazlar satılınca da bunlarda sorun var geri gönderin dediler. O ara n11 bağlantılarını kestiler. Telefonları çalmış oldular. Burada satıcı kadar n11 de suçlu, paranın havuzda falan bekletilmesi lazımdı.
O kadar alışveriş yaptım. Kutudan bozuk ürün çıktığı da oldu. Onda bile garantiye gönder rapora göre değişir diyene denk geldim. Kavga kıyamet yenisiyle değiştirttim. Bozuk ürünüme garantiden sorun yoktur dendiği de oldu. Hiçbirine hepsini toplatıyoruz siz de gönderin demediler.
Koca koca firmalar bile bozuk üründe iade almamakta diretirken, sizin satıcının bu kadar melek olması hayli ilginç.
Siz iade yaptığınız ve kodu sisteme girdiğiniz için iş sizden geçmiş. Parayı n11 vermek zorunda. Satıcı ve n11 arasındaki ilişki sizi ilgilendiren bir durum değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi asertyu -- 3 Ocak 2023; 1:14:31 > -
N11 ile uğraşmayalım IBAN atayım paramı gönderin ürün zaten sizde diyorum. Siteden ( N11 ) olması lazım diyor.
-
Telefonu geri istediniz mi? Sizdeyken bir sorun var mıydı? Bir de piyasa altında bir fiyata mı aldınız?
-
Telefonu geri istedim ama telefonu geri gönderemiyoruz ya ürünün yenisini ya da para iadesi yapıyoruz dediler. Evet piyasa altında bir fiyata satın aldım.
-
Bozuk ürünü neden göndermiyorlar anlamadım. Yenisini göndersinler o zaman. Ona da n11 mi izin vermedi diyecekler. Hani n11 le ilişkileri kesilmişti. Yan çiziyorlar. Yardımcı oluyorum ayağına zaman kazanıyorlar. Aldığınız cihaz neydi? Siz kaça aldınız piyasası nedir?
-
Geçmiş olsun, konuyu öne çıkardım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bende satıcıdan paranın iade edileceği hakkında aldığım maili ve tüketici hakem heyeti'ne yazdığım yazının bir resmini banka ile görüşme sırasında verdikleri maile yollamıştım. bunlar yeterli olmuştu. ekstradan savcılığa gittiğinizi belirtmeniz fazlası ile yeterli olacağını düşünüyorum.
-
Geçmiş olsun hocam.. İnsan hayret ediyor gerçekten..
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aldığım cihaz Xiaomi Redmi Note 10 5G 4500 TL fiyatı. Güncelleme falan almıyordu zaten telefon.
-
Bana öyle bir mail gelmedi. N11' i aradım Tüketici Hakem Heyeti' ne başvurduğumu ve yarın savcılığa başvuracağımı söyledim. İleticem dedi başka bişey demedi. Bankaya harcama itirazında bulunduğumda Tüketici Hakem Heyeti' ne başvurduğumu söyledim ama belgesini istemedi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SYRISN -- 3 Ocak 2023; 2:17:47 > -
Teşekkürler
-
Öncelikle geçmiş olsun.Yazilan tüm mesajları okudum.
1)Burada suçlu dolandırıcı 100% Satıcı.Urun onlarda IBAN para göndermeleri gerek
2) Satıcı şuan n11 yada başka yerde satış yapmıyor mu?
Adamlar önce ürün satıp sonra geri iade deyip !! Dükkanı kapattılar mı?
3) Satıcı firma size çok Uzak mı?? Gerçek adresi varmı?
Sizin şüphe etmeniz gereken neden iade aldıkları geri topladıkları olmalıydı..
Ülkemizde Satarken çok iyi oluyorlar kardeşim dostum.. Satın aldın açtın memnun kalmadın
İade değişim yanaşmıyorlar. Servise ver onlar rapor versin öyle diyor.
Ama tabiki servis asla böyle rapor vermiyor!!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibo83 -- 3 Ocak 2023; 4:45:48 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
N11 in parayı vermesi gerektiğine katılıyorum. Aracı firma olarak sistem üzerinden gerçekleşen bir dolandırıcılık durumunda parayı önce müşteriye iade edip, ardından hukuki yollar ile kendisi satıcıdan alması lazım. Kaldı ki şu an sistemde sizin telefon satıcıya ulaşmış ve iade red edilmiş görünüyor. Bu durumda belli bir süre içinde satıcının ürünü geri kargoya vermesi gerekir. İşte N11 bu noktada sorumlu ve müşterinin muhatabı. Satıcı burada aslında N11 i dolandırmış oluyor, N11 de bu işten sıyrılmaya ve yükü müşteriye yıkmaya çalışıyor. Burada bir çok arkadaş gibi yorum yaptım sadece ve hakuktan anlamam, Size tavsiyem bir avukata bu konuyu danışın bence, size daha doğru bir açıklama yapacaktır. Ama içinizi de karartmamanızı öneririm, bir şekilde paranızı alırsınız N11 den.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Yukarı
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
https://forum.donanimhaber.com/11-11-kandirmacasi-ve-dolandiricilik-n11-kirmizielma-lg-ceva-icerir-iade-geldi--146704661
2 yıl önce başıma gelen bir N11 vakası, bir daha asla N11’den alışveriş yapmam. THH sayesinde iade almıştık fakat $1000 verdiğimiz tvye $500 gibi bir tutar almıştık. Ürün tutarı 4 hane ve üstüyse Amazon veya Hepsiburada’dan şaşmayın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Satıcı kim
Ürünü kargodan teslim aldıktan kaç gün sonra satıcıya geri gönderdin
Ürünün faturası var mı faturada seri numarası yazıyor mu
Konu hakkında tüketici hakem heyeti yerine il ticaret müdürlüğüne gidip durumunu anlat oradan daha hızlı sonuç çıkabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aynı telefondan 2 tane mi aldın? verdiğin ekran görüntüsünde 2 tane alınmış gözüküyor (4500 tl'den aldım demişsin ona istinaden 9000 tl'lik harcama yapılmış)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam geçmiş olsun umarım kısa zamanda para iadeniz gerçekleşir. Bu konu çok önemli hepimizin başına gelebilir herkesin görmesi faydalı olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Amazonunda onlardan bir farkı yok. Kendi sattığı üründe tamam iyiler ama farklı satıcı oldu mu tüketici yanında değiller n11.den farkları yok. Amazondan aldığım ürünü satıcı keyfi olarak iptal etti ve fiyat artırarak tekrar satışa koydu, amazon hiç bir şekilde yardımcı olmadı. Amazondan sonuç alamayınca bende hakem heyetine başvurmak zorunda kaldım, süreç 1-2 aydır devam ediyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X