Şimdi Ara

Teleservice'den Uzak Durun Lütfen!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
839
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yazım biraz uzun olabilir kusura bakmayın ama artık içimi dökmem gerekiyordu bu şanssızlık ve mağduriyetlerden sonra..

    İlk olarak Sony Xperia Z aldım. Malesef daha 6 ay kullanmadan kameradan su geçirdi Teleservice garanti kapsamı dışında bıraktı benden 1476 TL istedi yenisini vermek için. Öyle böyle derken o zamanlar tüketici lehine sonuçlanan dava da yoktu. Sinirle telefonu kırdık üstüne su içtik. Şanssızlıktı olur geçer dedik.

    İkinci olarak (yine akıllanmadık işte) Teknosa'dan Sony Xperia Z1 aldım. Bu telefonda daha 6 ay kullanmadan ekranı kırıldı ve servise gönderdim. Teleservice ile telefonda görüştüm ekran değiştikten sonra hala suya dayanıklı olur mu filan dedim ona bile olur dediler. Tamam dedim verdim Teknosa'ya servise gitsin diye. Artık 500 - 600 TL'yi gözden çıkardık. 25 gün oldu cevap gelmedi ihtarname çektim. İhtarnameye gelen cevapta Teleservice şöyle;
    "Cihazın ekonomik onarımının mümkün olmadığı ancak onaylamanız durumunda fiyatlandırmaya gidilebileceği, değişim & iade koşullarınında oluşmadığını" bildirmiş. Teknosa'ya gittim bana tanıdığınız varsa alın dışarıda yaptırın zaten telefonu garanti dışı bırakmışlar dediler.
    İhtarnameyi, servis raporunu, ihtarname cevabını vs. aldım Hakem Heyetine başvuru yaptım. 3-4 ay sürecek bir sonuç çıkmayacak onuda biliyorum ama deneyeceğim.

    (Bu arada "ekonomik tamiri mümkün değil demek" tamir etsek telefondan daha pahalı olacak demekmiş.) 2.200,00 TL'lik telefonun tamiri nasıl daha pahalı olabilir? Z1 dokunmatik ekran fiyatları belli 300 - 400 arası hadi 100 de servis alsın 500 TL. Nasıl tamiri mümkün olamaz?

    Hal böyle olunca bizim garantili telefon almamızın esprisi ne? Sadece telefondan kaynaklanan sorunlarda mı yardımcı olacaklar? Onu işbortacıdan aldığımız telefonlarda bile yaparlar. Alırsın telefonu sorun çıkar gidersin al kardeşim böyle böyle dersin en azından hemen cevap alırsın. Biz en az o da şansın varsa 2 ay bekliyoruz.

    Arkadaşlar benim yeterince dilim yandı bari sizin yanmasın. Diyeceğim o ki böyle telefon kullanıyorsanız garanti filan var demeyin. Oldu da elinizden düştü ekranına bir şey oldu Sony marka cep telefonunu çöpe atın. Yoksa sonraki yasal süreçler sadece sinir hastası olmanıza yarar. Başka bir esprisi yok.







  • Kardeşim büyük geçmiş olsun Lg g3 ve z2 arasından kararsızım sony den soğudum gerçekten g3 daha doğru bir seçim sanırım.
  • sky_35 kullanıcısına yanıt
    Ben akıllı telefonlardan soğudum malesef :) Telefon almadan önce servisini iyi araştır derim. Sorun marka filan değil birazda şans olmalı. Ama ülkemizde tüketicilerin düştüğü durum bu işte en iyi alırken kasko yaptır o şekilde ne alırsan al
  • Elektronik sans işidir. Ben Motorola almıştım teleservis 20is gününde yapamadı aradım ücret iadesi istedim dalga geçtiler hakem heyetine gittim paramı aldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende kullanıcı hatasından gittiği için 20 gün filan beklenmiyormuş. Benim korktuğum serviste ana karta zarar vermiş olmaları. Yoksa nasıl tamiri mümkün olmaz. Telefonu teslim ederken açık bir şekilde teslim etmiştim sadece ekranın üst tarafı çalışmıyordu alt tarafı bile çalışıyordu. Telefonu teslim almadım. Yarın gidip incelesem mi diyorum teslim almadan
  • delta garantisi iyidir.
  • Hiç muhatabı olmadım ama bu mağduriyette orada bile aynı sorunu yaşardım sanırım. Sony marka telefon bu ülkeye fazla. Ekran kırılmasından servise gidip tamiri daha pahalı olabilir mi hiç bir telefon yahu
  • nette bazı kötü yorumlar var g3 alacağım delta garantili inşallah pişman olmam :)
  • Ben 4 aydır hergün teleservice garantili telefon aldığım için tövbe ediyorum. Moto G nin ekranını kırdım. 2 ay yapmadılar. Sonrada müşteri tamir istemiyor diye iade etmeye çalıştılar. Kargo dan almadım. Beni de aramadılar hiç. Şu an telefon toplam 4 aydır servisde. Motorolaya şikayet ettim onlar dahi yaptıramadılar. Mail atıyorum hala tamir etmiyorlar. En azından seni arayıp bilgi vermişler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sky_35 kullanıcısına yanıt
    Servisin suçunu markaya neden atıyorsun z2 g3 den daha iyi
  • Yazıklar olsun valla. Benimde sony telefondan dolayı teleservice ile kötü bir anım var. Ama aleyhime sonuçlandırmadım ücret iadesini almıştım çok uğraştırdılar ama aldım paramı. Tehdit + bağır çağır mekana gidip. Tüketici hakem heyetine başvurmadan almıştım paramı. Ve cihazı vermeden tüm resimlerini çektim, video çektim cihazın şura şurasında sıkıntı yok şurasında var diye. Ama onalr cihazı daha beter etmişler bende video ve görüntüleri çıkarınca tutuşmuşlardı. Reziller bunlar. Ondan sonrada ne sony'e ne de teleservice'ye bulaştım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ystipi -- 30 Eylül 2014; 1:56:05 >
  • Ystipi kullanıcısına yanıt
    Sony, Samsung ya da LG hiç farketmez hocam. Gidip tonlarca para verip garantili diye telefon alıyoruz. Ekranı kırılıyor ve tamir etmiyorlar bu duruma ne diyeceksiniz peki? Suç kimde? Hakkımızı nerede arıcaz? O zaman telefon elimizden düşünce bir tekme de biz vuralım zaten çöp oluyor.
  • BuZ-MaViSi kullanıcısına yanıt
    Beni de arayıp bilgi filan vermediler hocam. 1 ay oldu baktım cevap yok arıyorum zaten telefonlara bakan yok. İhtarname çektim o şekilde cevap aldım. İhtarnamenin de son gününde cevap geliyor zaten 10 günde oradan kazanıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.