Merhaba arkadaşlar 26.12.2013 de Nokia Lumia 925 telefonumun arızası nedeniyle Nokia Care şubesine bıraktım orasıda eğer tamir görecekse İstanbul'a gider dediler öğrendim kadarıyla garantiye Teleservice bakıyormuş.
Sabah sitesindeki cihaz takip bölümüne imei numarımı yazdım; İş emri: 317535943 Kayıt Tarihi: 31.12.2013 Durum: Açık (Kayıt alındı. (317535943)) Yazıyordu.
Şu an; İş emri: 317535943 Kayıt Tarihi: 31.12.2013 Durum: Açık (Cihaz tamire alındı (317535943))
Şu an cihaz tamir işlemi başladımı yoksa incelemeye falan mı aldılar. Sonuçta 4 gün Nokia Care'da kaldı orası incelemeyi bitirmişlerdi herhalde. Ayrıca cihaz tamir işlemine başladıysa garanti kapsamı içinde tamir ediliyordur galiba sonuçta bir ücret isteseler benimle iletişime geçerlerdi herhalde.
Konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar yardım bekliyorum.
Chaoupa
kullanıcısına yanıt
cihazınız tamirde eger garanti dışı kalsaydı belirtirlerdi garanti kapsamında tamir ediyorlar bugun yetiştirirlerse gönderirler veya parça değişimi varsa onun siparişi verebilirler yarın çalışmıyor teleservice perşembe günü tekrardan kontrol edersiniz
quote:
Orijinalden alıntı: ysr.bulut
cihazınız tamirde eger garanti dışı kalsaydı belirtirlerdi garanti kapsamında tamir ediyorlar bugun yetiştirirlerse gönderirler veya parça değişimi varsa onun siparişi verebilirler yarın çalışmıyor teleservice perşembe günü tekrardan kontrol edersiniz
İlgin için teşekkürler hocam çok yardımcı oldun.
benim telefon gideli yarın 5 gün olucak hala açık kayıt alındı yazıyor sizinkini neden bu kadar hızlı yaptılar
quote:
Orijinalden alıntı: Silentmachine
benim telefon gideli yarın 5 gün olucak hala açık kayıt alındı yazıyor sizinkini neden bu kadar hızlı yaptılar
Benim Teleservice'den önce 26 Aralıkta Telecity'e verildi orası arızayı belirleyip üst servise yani Teleservice gönderiyor. 26 Aralık 2013 - 2 Ocak 2014 hala aynı şekilde geçen sene verdim telefonu hala bekliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Chaoupa
quote:
Orijinalden alıntı: Silentmachine
benim telefon gideli yarın 5 gün olucak hala açık kayıt alındı yazıyor sizinkini neden bu kadar hızlı yaptılar
Benim Teleservice'den önce 26 Aralıkta Telecity'e verildi orası arızayı belirleyip üst servise yani Teleservice gönderiyor. 26 Aralık 2013 - 2 Ocak 2014 hala aynı şekilde geçen sene verdim telefonu hala bekliyorum.
anladım hocam bugün baktımda tamire alındı yazıyor
Hala aynı şekilde devam. Servise verdiğim yeri aradım. Üst servise vermişler. Onlar üst servise vermiş. Yani sorun epey ciddiymiş rica ettim biraz araştırdı büyük ihtimalle cihaz değişimi yada anakart değişimi olucakmış. Böyle bir şey çıkarsa para iadesi isteyeceğim. 1450 TL elime geçicecek şu an amiral gemilerin çoğunu temiz şekilde alınabilecek bir para güzel oldu.
Chaoupa
kullanıcısına yanıt
30tl ye kadar olan tamir ücretlerinde onay alınmadan yapılıyor(garanti dışı kalırsa yada kalmışsa)
sadece arıza tespiti yapılırsa ve garanti dışıysa 10 tl alınıyor...
kvk artık nokiaya bakmıyormuş ayrıca boşuna benim gibi dolanıp sıra beklemeyin kvk binalarında
nokia care denilen servis noktaları var.oraya verceksiniz.bir yerden duyduğuma göre nokia shoplara da verebiliyormuşuz...tabi bunları organize eden teleservice
quote:
Orijinalden alıntı: SystemApps
30tl ye kadar olan tamir ücretlerinde onay alınmadan yapılıyor(garanti dışı kalırsa yada kalmışsa)
sadece arıza tespiti yapılırsa ve garanti dışıysa 10 tl alınıyor...
kvk artık nokiaya bakmıyormuş ayrıca boşuna benim gibi dolanıp sıra beklemeyin kvk binalarında
nokia care denilen servis noktaları var.oraya verceksiniz.bir yerden duyduğuma göre nokia shoplara da verebiliyormuşuz...tabi bunları organize eden teleservice
Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Dediğiniz gibi Nokia Care noktasına telefonu verdim. Daha sonra Teleservice'e ulaştığını anladım.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme