Hocam Karayollarının çağrı merkezi var. Bir ara derim kayıt oluşturursun hem. |
Tem de Lastiğe Çarptım (2. sayfa)
-
-
Aynı olay, hemen hemen aynı yerlerde yakın bir arkadaşımın başına geldi. Polis tutanağı ile kaskodan işlem yaptı, hasarsızlığı bozulmadı ama malesef değer kaybı da alamadı. Çok geçmiş olsun. Değer kaybı zor gibi.
-
Yaklaşık 3 yıl önce aynı yolda ben de 150-160 km gibi bir hızla giderken en sağ şeritteki kamyonun lastiği parçalanıp üzerime doğru gelmeye başlamıştı.
Sağa sola hafif manevralarla tekerlere gelmesini engelleyip arabanın altına vurmasını sağlamıştım parçanın.
Egzoz borusunu yamultmuştu şiddetli vurmayla, teker veya cama gelse muhtemelen çok ciddi sonuçları olurdu.
-
Çok geçmiş olsun, gerçekten yolda giderken başımıza ne geleceği hiç belli değil.
-
Çok geçmiş olsun hocam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Gece de olsa hız yapmamak lazım, yol boşsa, tenha ise, yolda bir şey çıkma ihtimaline karşılık uzunları çak gitsin. Kornaya da basın, kaza yapmaktan iyidir. Ben her yol ağzına geldiğimde iki tane bip bip yaparım. Geçen ters yola bir mal motorcu ile çarpışacaktım az daha, korna yapınca benim tarafa dönmüş hemen göz göze geldik.
Bende hız yapmaktan çekinirim hep, altında Corvette bile olsa diskler soğukken fren mesafesini 1.5 kat ile çarpın.
Yüksek süratte ara ara da çok hafif balataların ısırmasını sağlayın.
VW'in ticarilerinde silecekleri açınca her 6 saniyede bir araç hissettirmeyecek kadar fren yapıyormuş, bu sayede diskler sıcak/ılık kalıyormuş. Katalog içinde yazıyordu hatta.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-EC8695C07 -- 31 Mayıs 2024; 15:34:32 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: byebladeTesekkür ederim hocam, yaklaşık olarak böyle bir şeydi. Hem gecenin karanlığından hem de asfalt ve lastiğin renginin yakın olmasından dolayı son anda fark edebildim. Fark etmemle beraber zaten olan oldu.
Suv olsaydı kurtarırmıydı bilemiyorum fakat belki radyatör vs. daha az hasar alabilirdi.
Teşekkür ederim. Bayağıdır taktırmayı düşnüyordum fakat hep erteliyordum. İşte böyle durumlarda lazım oluyor. Keşke taktırsaydım.
Aynı dediğiniz gibi oldu. Görmemle çarpmam arasında anca 1 saniye falan vardır. Ortaya denk geldiği için çarptığım gibi arabanın altına girdi biraz zıplattı. tekerleğe denk gelseydi Allah korusun daha kötü sonuçlar olabilirdi.
Teşekkürler hocam.
Hocam SUV olmasından ziyade tampon demiri ve ön panelle alakalı bir durum, tamponun altında destek olsa veya ön panel hizasında olsa lastiğe çarpıp atardı (Tofaş ön paneli gibi)
Senin araçta su radyatörü patladıysa klima radyatörü de sıkıntı yapabilir, serviste klima gazı, yağı, kondansatörü değişmeli.
Hasar kaydı önemli değil, ön panel değişirse bir tık sorun olabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
çok geçmiş olsun, taklaya yol açabilirdi gerçekten
Gece en korktuğum şey 120 ve üzeri hızlarda giderken yol ortasında bulunan yabancı cisim, kedi köpek domuz çıkması
-
Çok geçmiş olsun.
Size birşey olmadıysa gerisi önemli değil kafaya takmayın.
Kedi çıkar köpek çıkar çukur olur yada biri lastik atar...
Gece vakti yola daha dikkatli bakmak gerekiyor ve hızlı gitmemek gerekiyor bu da 2 kat daha yorucu oluyor.
Bu yüzden her zaman gece yolculuklarından nefret etmişimdir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçmiş olsun hocam aynı güzergahı kullandık dün yada önceki gün iki parça görmüştük yolda kaza oldu herhalde diye düşündük ama lastikler yol ortasında duruyordu iki gündür sakaryaya gidip geldik bu gün de sabah aynı yoldan düzceye gitik geldik bugünde
-
Ağır vasıtalar veya yük kamyonları otoban yada diğer yollardan tehlike saçıyor.
Bunların oluşturacağı kazaların önüne geçmek için Bu tür otomobiller için ayrı bir yol olmalı ve sadece Tır - Kamyon vs. dışında araç olmamalı bu yollarda.
-
otobanda bile tırlar kamyonlar 3 şerit bir birini sollamaya kalkıyor tamam belki zamanında gitmeleri gerekiyor olabilir ama soldan hızlı gelen arçlarında önünü kesmemeleri lazım kimse kural tanımıyor malesef
-
140 gecenin köründe, bilumum ne oldugu belirsiz işiksiz yolda dahs once de lastik gordugun bir yolda bence yüksek bir sürat.
100 ile gitseydiniz, o lastigi gordugunde kurtarabilir manevra yapabilir ya da en kotu halde vurdugunda daha az hasarla sadece tamponla kurtarabilirdiniz.
Sucunuz yok. TR de her an her şey olabiliyor. Bu tamamen şanssizlik. Gecmis olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
mantıken dava ile falan alman lazım. kara yolları bir sürü adam besliyor,anca da yatıyorlar.
-
konuyu hortlatmış gibi olacağım ama edirne istanbul yolu üzerinde 110-120 civarı bir hızla max akşam 19.11 civarıydı karanlıktı , tır tekerinin üzerinden geçtim ve araç ön tampon kırıldı radyatör kırıldı, jandarma tutanağında 52-1b den işlem yapmış benim yola havaya aracın durumuna göre hızı ayarlamamadan tutmuş, bu nasıl bir saçmalık ki edirne istanbul otoyolunda hız sınırı 130 ben onun altında gidiyordum sizde tutan oldu mu tutanağı kaskoya yaptırıcam büyük ihtimal ama bu durum canımı sıktı tavsiyesi olan var mıdır arkadaşlar.
-
Hocam selamlar mesajinizi yeni gordum
Benim durumumda polis geldiginde olaya 2 adet arac karistigi icin cift tarafli tutanak tuttu ve suruculerde kusur bulunamadi diye bir ibare yazmislardi.
Kasko ile yaptirmak icin yetkili servise cektigimde iscilik haric 200 bin kusur masraf cikarildi. Kaskoda aracin parasini verdi. Airbag bile acmamis arac perte ayrildi malesef. Tampoonlar haric kaportada hasar yoktu.
Elinizde tutanak oldugu icin kasko devreye girer onemli olan o. Fakat kusur size verildigi icin kasko bozulacaktir. Bir sonraki kaskoda fahis fiyat teklifleri gelebilir.
Ben sizin yerinizde olsam aracta cok bir hasar yoksa tanidik guvenilir usta var ise sanayine yaptirmayi tercih ederim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X