Şimdi Ara

Temiz, bütçeme uygun Colt AMT arıyorum...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
2.207
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uzun süredir otomatik vitesli, düşük yakıt tüketimli, bagajı nadiren kullanılsada, gerektiğinde pişman etmeyen cinsinden olan, en az 4 yıldız güvenliğinde, mümkünse 4 airbagli, klima ve abs'yi saymıyorum zaten, ESP olursa süper olur :) Allah izin verirse en az 5 sene gibi uzun bir süre kullanmak istediğim için aslında ikinci eli olsun olmasın pek önemli değil ama son sahibide olmayalım cinsinden otomatik vitesli olması mecburi olan bir araç arıyorum. Bütçem 16.000 TL. Biraz üstüne çıkılır ama fazladan borca girmiş olurum, hala ödemekte olduğum kredim var çünkü. En baştaki seçeneklerim Yeni kasa Sirion, Toyota Yaris, Opel Corsa, Mercedes A160, Mitsubishi Colt gibi araçlardı. Sirionun Türkiyedeki durumu giderek kötüleşiyor gibi geldi çünkü artık sadece Terios ve Materia getiriyorlar ve yetkili servisi azaldı bayaa, yaşadığım yer olan Muğla Merkezde zaten yok, Bodrumda bir tane var oda kapanırsa zor olur. Yaris iyi hoş araba ama haddinden fazla pahalı, kasko değerinin bu kadar üzerinde olan fazla araç yoktur sanırım, demekki çok iyi tutuluyor, ayrıca bagajı varla yok arası. Mercedes A 160 dediğim bütçeye 99 model ve 120-150 binlerde bulunabiliyor. Meşhur Moose test yani yola aniden bir geyik çıkarsa ne olur denemesinde takla atan bir Mercedes diyorlar bu takla attığı video ama 98 yılından sonra ESP standart oldu ve bu videoda gayet stabil görünüyor (40. saniyede slalom denemesi var). Gerçi bu moose testte ne babayiğitler madara oldu, misal Golf. O yıla görede 4 airbagi ve ncap te aldığı 4 yıldız ile iyi bence. Opelin tam otomatiği çok fazla yakıyor, easytronic viteslisi ise easytronic beyni (bu oto sanayi ustalarıda herşeye beyin diyor o ayrı) denen elektronik arıza yaparsa bayaa tuzluya patlıyormuş, gerçi artık tamir edilebiliyormuş. Corsanında 4 airbaglisini bulmak zor bulunsada bayaa pahalı. Geriye kaldı Colt, parça fiyatları Sirionla yarışır gibi çok pahalı diye biliyorum ama emin değilim gerçi kaskosuz binmeyi asla düşünmüyorum ihtiyaç olursa kasko halleder herhalde. Ağır bakımları pahalıdır eminim en azından Siriondaki gibi 7500'de bir değildir. Sirionda aslında 15.000'de bir olsada Türkiyedeki servisleri para kazansız diye herhalde 7.500 de bire çekilmiş galiba.
    Sonuç olarak Colt AMT arıyorum :) Düşük kilometreli, temiz kullanılmış bir tane bulunurmu bu fiyatlara merak ediyorum, sizinde yardımlarınızla belki bulunur. Hem bu forumdaki Colt arayanların nerdeyse hepsi Colt sahibi oldu belki bizde nasipleniriz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cekcak -- 8 Ocak 2010; 9:56:17 >







  • sahibinden.com inceleyebilirsin,umarım istediğin gibisini bulursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Öksürük Şurubu

    sahibinden.com inceleyebilirsin,umarım istediğin gibisini bulursun
    bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:02:48 >
  • Öncelikle, bu yazı tipik bir Colt kullanıcısı tarzını yansıtıyor.. Hangi aracı alırsanız alın, siz hep Colt profiline uyan tarzda araç sahibi olacaksınız ve içinizde biryerlerde Colt hep orada ukde olacak..

    Gelelim konumuza.. Moose testinin 40. saniyesine bile takılan gayet bir titiz Colt adayı için diyebileceğim şey.. Ne sirion, ne de Yaris sizi mutlu etmez.. Eski bir 2005 Opel Corsa 1.2 Twinport Essentia Easytronic araç sahibi olarak, şunu söyleyebilirim.. performans olarak olmasa da konfor olarak Colt'tan biraz daha iyi olacağını söyleyebilirim. Çünkü 2 aracı da kötü lastiklerle kullanmak nasip oldu bana.. ve sadece yol sesinde Corsa birazcıcık daha iyi.. onun dışında Corsa'yı eleyebilirsiniz..

    Şimdi.. 4 airbag, EBD destekli ABS bunlar mesele değil.. invite modeli size uygundur. Ancak ESP - ASR ve 6 hava yastığı istiyorsanız ancak 2005-2006 Güvenlik paketli Instyle ve nadiren Invite'lara bakmanız gerekiyor.. Ben kendi aracımı 1 ay önce aldım ve ne yazık ki GP'li değil.. hava yastığı değil de ESP olsa tabiki iyi olurdu.. Ben aracımı değerinin çok altında aldım, üstelik ilk sahibinden.. çünkü adamın çok acele ihtiyacı vardı ve saolsun 3ün 5in hesabını değil, sattığı kişiye bakan biriydi.. neyse GP'li Instyle 16 değil de 17-18 arası denk getirebilirsiniz.. ama 6 ay colt aramış biri olarak şunu söyliyim 10 colttan sadece 2'si böyle çıkıyor..

    Colt insanı şaşırtan bir otomobil.. bakımlı ise, konfor olarak sizi memnun edecektir.. yol sesi var diyorsam bunu çok çok çok eski lastikler kullandığım için söylüyorum.. Ben arabamı seviyorum.. Siriona binmedim ama Yaris, Corsa ve Colt'a binmiş biri olarak söyliyim.. Colt 1 numaradır..

    Yanlız şunu da es geçmemek lazım. bu arabalar B sınıfı bir araç.. konfor olarak beklentiniz ona göre olsun.. 140 la giderken arabada fısır fısır konuşamazsınız.. yada hendeklerden çukurlardan bihaber yolculuk edemezsiniz.. Yandan esen sert bir rüzgarı hissetmeden uzun yolculuk yapamazsınız..

    ama kalkışlarda gaza bastıktan sonra önünüzdeki aracın vites değiştirmesini beklemek zorunda kalırsınız.. :)

    yola yukardan bakıp, çok yakışıklı bir araçla şehirde basitçe gezme şansını yakalarsınız..

    arabada 5 kişi ve bavullar varken.. Bir corsa ve Yarise göre çok daha rahat gezer, bayır çıkarsınız..

    Şimdi yemeğe geçmem gerek yoksa daha yazarım :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _opeth

    bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.

    Alıntıları Göster
    Her araçta olduğu gibi colt alırkende dikkatli olun.Ekspertiz olayında bazı servislerde boya kalınlığını ölçen aletten yok.Ben bir akrabaya almak için epey aradım fiyatı çok cazip olanlara pek yaklaşmayın hep sorunlu çıktı.Airbag leri patlak araçlar var.Çamurluktan ufak kazası var bir parça boyalı deyip, lifte kaldırınca alttan daha büyük kazası olduğu anlaşılanlarmı dersiniz , bir parça boya diyenlerde bile sayısı belirsiz yerlerde boya vb...Ben bir türlü temizini bulamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Her araçta olduğu gibi colt alırkende dikkatli olun.Ekspertiz olayında bazı servislerde boya kalınlığını ölçen aletten yok.Ben bir akrabaya almak için epey aradım fiyatı çok cazip olanlara pek yaklaşmayın hep sorunlu çıktı.Airbag leri patlak araçlar var.Çamurluktan ufak kazası var bir parça boyalı deyip, lifte kaldırınca alttan daha büyük kazası olduğu anlaşılanlarmı dersiniz , bir parça boya diyenlerde bile sayısı belirsiz yerlerde boya vb...Ben bir türlü temizini bulamadım.

    Alıntıları Göster
    http://www.sahibinden.com/c-30_invite_otomatik-smg_f-1_4_hava_yastigi_abs_bayandan-89WQQaXQQ20216810WQQpXQQdisplayitem

    bakın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Her araçta olduğu gibi colt alırkende dikkatli olun.Ekspertiz olayında bazı servislerde boya kalınlığını ölçen aletten yok.Ben bir akrabaya almak için epey aradım fiyatı çok cazip olanlara pek yaklaşmayın hep sorunlu çıktı.Airbag leri patlak araçlar var.Çamurluktan ufak kazası var bir parça boyalı deyip, lifte kaldırınca alttan daha büyük kazası olduğu anlaşılanlarmı dersiniz , bir parça boya diyenlerde bile sayısı belirsiz yerlerde boya vb...Ben bir türlü temizini bulamadım.



    kaportaya zarar vermeden alltan ne gibi sorun olabilir hocam? ben alırken boya kalınlığını falan ölçtü ama bir sorun çıkmadı (çavuşlarda yaptırdım). o bana yeterli geldi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    http://www.sahibinden.com/c-30_invite_otomatik-smg_f-1_4_hava_yastigi_abs_bayandan-89WQQaXQQ20216810WQQpXQQdisplayitem

    bakın derim


    Söz konusu ilandan alıntı

    "ELEKTRONİK DEBRİYAJ SAYESİNDE DEBRİYAJSIZ OTOMATİK VE MANUEL KULLANIM SEÇENEĞİNE SAHİPTİR,BU SİSTEM F-1 YARIŞ ARAÇLARINDA KULLANILAN SİSTEMİN FABRİKASYON ARAÇLARA UYARLANMIŞ VERSİYONU F-1 SMG VİTES SİSTEMİDİR,İSTENİLEN ZAMANDA GAZA BASTIĞINIZDA VİTES KÜÇÜLTÜP BÜYÜTMENİZE OLANAK TANIR,YAVAŞLARKEN OTOMTK KONUMDA VİTES KÜÇÜLTÜP DURMANIZA YARDIMCI OLUR(ESKİ OTOMATİKLERDE OLDUĞU GİBİ KAYMA YAPMAZ)"

    Bol keseden sallayan Colt'çu ilk defa görüyorum.. SMG F1'in ne olduğundan haberi yok.. hayatında Formula 1 izlemiş mi acaba yada Formula deyince kafasında Rally arabaları falan mı geliyor bilmiyorum...

    Ayrıca geriye kaydırmama konusunda yazdığı zırvalara bakılırsa, bu yazıları yazan kişi bu arabaya hiç binmemiş.. eski otomatikten kastettiği, geleneksel D-P-1-2-3 sistemli tam otomatikler ise asıl onlar kaydırmaz, AMT gayet güzel geriye kaydırır.. Opel'in Easytronic bile daha az kayar.. AMT yokuşta kaldırırken, aynen manuel gibi anında kayar.. hatta benim gibi ön lastikler eski ve 109 beygirse, alışma safhasında pati yaparak kalkarsınız..

    Bu ilandan benim bi ümidim yok..

    Not 1: ilan sahibine aynen yukarıda yazdıklarımı yolladım. bakalım cevabı ne olacak..

    Not 2: Otomobil genel kısmında sanırım insanların karşılaştıkları düzmece ilanları paylaştıkları bir konu vardı, onu incelemenizi öneririm. ilanda 70000 yazıp gerçekte 140000km çıkan araçlar.. boyalı yazıp taklalı çıkan araçlar.. vs..

    Edit: 2 not eklendi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 7 Ocak 2010; 20:07:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    http://www.sahibinden.com/c-30_invite_otomatik-smg_f-1_4_hava_yastigi_abs_bayandan-89WQQaXQQ20216810WQQpXQQdisplayitem

    bakın derim


    Söz konusu ilandan alıntı

    "ELEKTRONİK DEBRİYAJ SAYESİNDE DEBRİYAJSIZ OTOMATİK VE MANUEL KULLANIM SEÇENEĞİNE SAHİPTİR,BU SİSTEM F-1 YARIŞ ARAÇLARINDA KULLANILAN SİSTEMİN FABRİKASYON ARAÇLARA UYARLANMIŞ VERSİYONU F-1 SMG VİTES SİSTEMİDİR,İSTENİLEN ZAMANDA GAZA BASTIĞINIZDA VİTES KÜÇÜLTÜP BÜYÜTMENİZE OLANAK TANIR,YAVAŞLARKEN OTOMTK KONUMDA VİTES KÜÇÜLTÜP DURMANIZA YARDIMCI OLUR(ESKİ OTOMATİKLERDE OLDUĞU GİBİ KAYMA YAPMAZ)"

    Bol keseden sallayan Colt'çu ilk defa görüyorum.. SMG F1'in ne olduğundan haberi yok.. hayatında Formula 1 izlemiş mi acaba yada Formula deyince kafasında Rally arabaları falan mı geliyor bilmiyorum...

    Ayrıca geriye kaydırmama konusunda yazdığı zırvalara bakılırsa, bu yazıları yazan kişi bu arabaya hiç binmemiş.. eski otomatikten kastettiği, geleneksel D-P-1-2-3 sistemli tam otomatikler ise asıl onlar kaydırmaz, AMT gayet güzel geriye kaydırır.. Opel'in Easytronic bile daha az kayar.. AMT yokuşta kaldırırken, aynen manuel gibi anında kayar.. hatta benim gibi ön lastikler eski ve 109 beygirse, alışma safhasında pati yaparak kalkarsınız..

    Bu ilandan benim bi ümidim yok..

    Not 1: ilan sahibine aynen yukarıda yazdıklarımı yolladım. bakalım cevabı ne olacak..

    Not 2: Otomobil genel kısmında sanırım insanların karşılaştıkları düzmece ilanları paylaştıkları bir konu vardı, onu incelemenizi öneririm. ilanda 70000 yazıp gerçekte 140000km çıkan araçlar.. boyalı yazıp taklalı çıkan araçlar.. vs..

    Edit: 2 not eklendi.

    Alıntıları Göster
    Ön sol çamurlukta bir çizik var beyanına karşılık aracı kaldırınca gördüğümüz şey ön tarafta altta kartel ve radyatör korumasını sağlayan plastik bir parça var onun tırnaları kırıktı ve bir kısmında çatlak vardı.Onarılacak bir parça değilmiş.Değişimi için 750 tl ye pazarlık edildi.Kaputta boya altında kalmış toz parçası çapak yapmıştı ayrıca aracın üzerinde gp olmasına rağmen almadık aracı.Diğer bir hususta hazır lifte kaldırmışken fren balataları , ön takım, özelliklede disklerde çizik olup olmadığı konuları gözden geçirilebilir.Disk çizilmesi halinde 60tl ye taşlama yapılıyor fakat kurtarmadığı zaman ön disk takımı için işçilik dahil 600 tl fiyat alındı.Bir araçta gp(güvenlik paketi "esp" dediğimiz sistem,asr,6 hava yastığı demektir) olup olmadığı; sürat göstergesi bölümüne kontak anaktarı takılı ve yarı açık pozisyonda, araç çalışmıyorken baktığınızda kayan araç ışığı yanıyorsa anlaşılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogmatik -- 7 Ocak 2010; 20:29:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Ön sol çamurlukta bir çizik var beyanına karşılık aracı kaldırınca gördüğümüz şey ön tarafta altta kartel ve radyatör korumasını sağlayan plastik bir parça var onun tırnaları kırıktı ve bir kısmında çatlak vardı.Onarılacak bir parça değilmiş.Değişimi için 750 tl ye pazarlık edildi.Kaputta boya altında kalmış toz parçası çapak yapmıştı ayrıca aracın üzerinde gp olmasına rağmen almadık aracı.Diğer bir hususta hazır lifte kaldırmışken fren balataları , ön takım, özelliklede disklerde çizik olup olmadığı konuları gözden geçirilebilir.Disk çizilmesi halinde 60tl ye taşlama yapılıyor fakat kurtarmadığı zaman ön disk takımı için işçilik dahil 600 tl fiyat alındı.Bir araçta gp(güvenlik paketi "esp" dediğimiz sistem,asr,6 hava yastığı demektir) olup olmadığı; sürat göstergesi bölümüne kontak anaktarı takılı ve yarı açık pozisyonda, araç çalışmıyorken baktığınızda kayan araç ışığı yanıyorsa anlaşılır.

    Alıntıları Göster
    Hocam zaten yazınızdanda anlaşıldığı gibi sizi colt'tan başkası mutlu edemez
    İnşallah temiz bir colt bulurda aramıza katılırsınız

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    http://www.sahibinden.com/c-30_invite_otomatik-smg_f-1_4_hava_yastigi_abs_bayandan-89WQQaXQQ20216810WQQpXQQdisplayitem

    bakın derim


    Söz konusu ilandan alıntı

    "ELEKTRONİK DEBRİYAJ SAYESİNDE DEBRİYAJSIZ OTOMATİK VE MANUEL KULLANIM SEÇENEĞİNE SAHİPTİR,BU SİSTEM F-1 YARIŞ ARAÇLARINDA KULLANILAN SİSTEMİN FABRİKASYON ARAÇLARA UYARLANMIŞ VERSİYONU F-1 SMG VİTES SİSTEMİDİR,İSTENİLEN ZAMANDA GAZA BASTIĞINIZDA VİTES KÜÇÜLTÜP BÜYÜTMENİZE OLANAK TANIR,YAVAŞLARKEN OTOMTK KONUMDA VİTES KÜÇÜLTÜP DURMANIZA YARDIMCI OLUR(ESKİ OTOMATİKLERDE OLDUĞU GİBİ KAYMA YAPMAZ)"

    Bol keseden sallayan Colt'çu ilk defa görüyorum.. SMG F1'in ne olduğundan haberi yok.. hayatında Formula 1 izlemiş mi acaba yada Formula deyince kafasında Rally arabaları falan mı geliyor bilmiyorum...

    Ayrıca geriye kaydırmama konusunda yazdığı zırvalara bakılırsa, bu yazıları yazan kişi bu arabaya hiç binmemiş.. eski otomatikten kastettiği, geleneksel D-P-1-2-3 sistemli tam otomatikler ise asıl onlar kaydırmaz, AMT gayet güzel geriye kaydırır.. Opel'in Easytronic bile daha az kayar.. AMT yokuşta kaldırırken, aynen manuel gibi anında kayar.. hatta benim gibi ön lastikler eski ve 109 beygirse, alışma safhasında pati yaparak kalkarsınız..

    Bu ilandan benim bi ümidim yok..

    Not 1: ilan sahibine aynen yukarıda yazdıklarımı yolladım. bakalım cevabı ne olacak..

    Not 2: Otomobil genel kısmında sanırım insanların karşılaştıkları düzmece ilanları paylaştıkları bir konu vardı, onu incelemenizi öneririm. ilanda 70000 yazıp gerçekte 140000km çıkan araçlar.. boyalı yazıp taklalı çıkan araçlar.. vs..

    Edit: 2 not eklendi.

    gerçekten çok dandik bir ilanmış haklısın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Ön sol çamurlukta bir çizik var beyanına karşılık aracı kaldırınca gördüğümüz şey ön tarafta altta kartel ve radyatör korumasını sağlayan plastik bir parça var onun tırnaları kırıktı ve bir kısmında çatlak vardı.Onarılacak bir parça değilmiş.Değişimi için 750 tl ye pazarlık edildi.Kaputta boya altında kalmış toz parçası çapak yapmıştı ayrıca aracın üzerinde gp olmasına rağmen almadık aracı.Diğer bir hususta hazır lifte kaldırmışken fren balataları , ön takım, özelliklede disklerde çizik olup olmadığı konuları gözden geçirilebilir.Disk çizilmesi halinde 60tl ye taşlama yapılıyor fakat kurtarmadığı zaman ön disk takımı için işçilik dahil 600 tl fiyat alındı.Bir araçta gp(güvenlik paketi "esp" dediğimiz sistem,asr,6 hava yastığı demektir) olup olmadığı; sürat göstergesi bölümüne kontak anaktarı takılı ve yarı açık pozisyonda, araç çalışmıyorken baktığınızda kayan araç ışığı yanıyorsa anlaşılır.


    hocam bana 30.000 bakımda ön altta motoru koruyan parçanın eksik olduğunu, kırıldığını, söylediler. tam olarak anlamadım ama ne zararı var diye sordum. motoru sudan çamurdan falan koruyor dedi. o parça eksik dedi. böyle fazla önemli birşey değilmiş havasında söyledi. senin dediğin ile aynı sorun mu? bi sıkıntı olur mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Ön sol çamurlukta bir çizik var beyanına karşılık aracı kaldırınca gördüğümüz şey ön tarafta altta kartel ve radyatör korumasını sağlayan plastik bir parça var onun tırnaları kırıktı ve bir kısmında çatlak vardı.Onarılacak bir parça değilmiş.Değişimi için 750 tl ye pazarlık edildi.Kaputta boya altında kalmış toz parçası çapak yapmıştı ayrıca aracın üzerinde gp olmasına rağmen almadık aracı.Diğer bir hususta hazır lifte kaldırmışken fren balataları , ön takım, özelliklede disklerde çizik olup olmadığı konuları gözden geçirilebilir.Disk çizilmesi halinde 60tl ye taşlama yapılıyor fakat kurtarmadığı zaman ön disk takımı için işçilik dahil 600 tl fiyat alındı.Bir araçta gp(güvenlik paketi "esp" dediğimiz sistem,asr,6 hava yastığı demektir) olup olmadığı; sürat göstergesi bölümüne kontak anaktarı takılı ve yarı açık pozisyonda, araç çalışmıyorken baktığınızda kayan araç ışığı yanıyorsa anlaşılır.


    hocam bana 30.000 bakımda ön altta motoru koruyan parçanın eksik olduğunu, kırıldığını, söylediler. tam olarak anlamadım ama ne zararı var diye sordum. motoru sudan çamurdan falan koruyor dedi. o parça eksik dedi. böyle fazla önemli birşey değilmiş havasında söyledi. senin dediğin ile aynı sorun mu? bi sıkıntı olur mu?

    Alıntıları Göster
    Serviste ustaya bu bizi bir süre idare edermi dediğimde hayır acilen değişmesi lazım dedi.Uzun süredir kullanıyorlarmış bu şekilde dedik şu ana kadar bişey olmaması olmayacak demek değildir dedi.Radyatörü koruyan bir parça olduğu için önemliymiş.Yan sanayide bu tip parça bulmak zor dedi.anca çıkma bulunursa ucuza çıkarmış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Serviste ustaya bu bizi bir süre idare edermi dediğimde hayır acilen değişmesi lazım dedi.Uzun süredir kullanıyorlarmış bu şekilde dedik şu ana kadar bişey olmaması olmayacak demek değildir dedi.Radyatörü koruyan bir parça olduğu için önemliymiş.Yan sanayide bu tip parça bulmak zor dedi.anca çıkma bulunursa ucuza çıkarmış.


    araca ne zaman bakmıştın, sahibi falan hatırlıyon mu? senin baktığın aracı almış olmayayım :)) garanti kapsamında değişiyor mu bu parça :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Serviste ustaya bu bizi bir süre idare edermi dediğimde hayır acilen değişmesi lazım dedi.Uzun süredir kullanıyorlarmış bu şekilde dedik şu ana kadar bişey olmaması olmayacak demek değildir dedi.Radyatörü koruyan bir parça olduğu için önemliymiş.Yan sanayide bu tip parça bulmak zor dedi.anca çıkma bulunursa ucuza çıkarmış.


    araca ne zaman bakmıştın, sahibi falan hatırlıyon mu? senin baktığın aracı almış olmayayım :)) garanti kapsamında değişiyor mu bu parça :)

    Alıntıları Göster
    Colt kullanıcıları genelde araçlarına karşı titiz oluyorlar tabi.Bence o parçayla ilgili fazla endişelenmeye gerek yoktur.sebebine gelince bir çok araçta alt koruma yok bile.Servisteki ustanın o şekil davranışı bize karşı faydalı olabilme adına belki fiyatı düşürebilme çabasındanda olabilir.Dediğim yere bir sor en iyisi pm attım o araçla ilgili burada afişe etmek belki doğru olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Colt kullanıcıları genelde araçlarına karşı titiz oluyorlar tabi.Bence o parçayla ilgili fazla endişelenmeye gerek yoktur.sebebine gelince bir çok araçta alt koruma yok bile.Servisteki ustanın o şekil davranışı bize karşı faydalı olabilme adına belki fiyatı düşürebilme çabasındanda olabilir.Dediğim yere bir sor en iyisi pm attım o araçla ilgili burada afişe etmek belki doğru olmaz.


    eyvallah hocam sağolasın. gerçi şu ana kadar gayet memnumum, araçta bir sıkıntı yok ama içim rahat etsin diye bir ara oraya gidecem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Colt kullanıcıları genelde araçlarına karşı titiz oluyorlar tabi.Bence o parçayla ilgili fazla endişelenmeye gerek yoktur.sebebine gelince bir çok araçta alt koruma yok bile.Servisteki ustanın o şekil davranışı bize karşı faydalı olabilme adına belki fiyatı düşürebilme çabasındanda olabilir.Dediğim yere bir sor en iyisi pm attım o araçla ilgili burada afişe etmek belki doğru olmaz.


    eyvallah hocam sağolasın. gerçi şu ana kadar gayet memnumum, araçta bir sıkıntı yok ama içim rahat etsin diye bir ara oraya gidecem.

    Alıntıları Göster
    Bu aracı bir incelemeye alın derim.Yada arkadaşlarda değerlendirsinler.Hangi şehirdesinizi bilmiyorum fakat plakası açık, trafikle ilgi sorunu varmı ona bakılabilir.Araç sahibinden şasi numarası alınıp bulunduğunuz şehirdeki servisten bakım bilgileri ve yapılan işlemlerle ilgili bilgi alabilirsiniz.Hatta Antalyadaki yetkili servisle görüşün bilgi alın sonrasında karar verirseniz ücret karşılığı siz gitmeden ekspertiz yaptırabilirsiniz.

    http://www.sahibinden.com/2008-27000_km-klima-abs-esp-4_airbag-mitsubishi_colt-09WQQaXQQ20061328WQQpXQQdisplayitem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dogmatik -- 7 Ocak 2010; 22:39:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Bu aracı bir incelemeye alın derim.Yada arkadaşlarda değerlendirsinler.Hangi şehirdesinizi bilmiyorum fakat plakası açık, trafikle ilgi sorunu varmı ona bakılabilir.Araç sahibinden şasi numarası alınıp bulunduğunuz şehirdeki servisten bakım bilgileri ve yapılan işlemlerle ilgili bilgi alabilirsiniz.Hatta Antalyadaki yetkili servisle görüşün bilgi alın sonrasında karar verirseniz ücret karşılığı siz gitmeden ekspertiz yaptırabilirsiniz.

    http://www.sahibinden.com/2008-27000_km-klima-abs-esp-4_airbag-mitsubishi_colt-09WQQaXQQ20061328WQQpXQQdisplayitem


    ama otomatik değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aserrus

    quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Bu aracı bir incelemeye alın derim.Yada arkadaşlarda değerlendirsinler.Hangi şehirdesinizi bilmiyorum fakat plakası açık, trafikle ilgi sorunu varmı ona bakılabilir.Araç sahibinden şasi numarası alınıp bulunduğunuz şehirdeki servisten bakım bilgileri ve yapılan işlemlerle ilgili bilgi alabilirsiniz.Hatta Antalyadaki yetkili servisle görüşün bilgi alın sonrasında karar verirseniz ücret karşılığı siz gitmeden ekspertiz yaptırabilirsiniz.

    http://www.sahibinden.com/2008-27000_km-klima-abs-esp-4_airbag-mitsubishi_colt-09WQQaXQQ20061328WQQpXQQdisplayitem


    ama otomatik değil

    Alıntıları Göster
    Evet aracı görünce hızlı davranmışım manuelmiş meğer.Bu arada bilenler vardır muhakkak coltlarda vites değiştirme bir robot sayesinde oluyor.Gerçekte araç normal baskı balata sistem , kullanıcının yerine değişim yapan cihazın fiyatı 750tl :) .Bunuda ekspertizler sırasında öğrenmiş oldum.Aracın şanzımanı çok mühim orada bir sorun olmamalı.Örnek olarak bir araç vardı km si ile oynanmış aynı zamanda şanzıman değişmiş alttan vurarak kaza yapmış bir araçtı.sigortadan değişmiş faturadaki tutarı 7bin tl.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dogmatik

    Evet aracı görünce hızlı davranmışım manuelmiş meğer.Bu arada bilenler vardır muhakkak coltlarda vites değiştirme bir robot sayesinde oluyor.Gerçekte araç normal baskı balata sistem , kullanıcının yerine değişim yapan cihazın fiyatı 750tl :) .Bunuda ekspertizler sırasında öğrenmiş oldum.Aracın şanzımanı çok mühim orada bir sorun olmamalı.Örnek olarak bir araç vardı km si ile oynanmış aynı zamanda şanzıman değişmiş alttan vurarak kaza yapmış bir araçtı.sigortadan değişmiş faturadaki tutarı 7bin tl.

    Alıntıları Göster
    bir sorun nedeniyle mesajlarımı siliyorum. sorunuz var ise bana pm ile ulaşınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _opeth -- 5 Şubat 2010; 0:04:02 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.