Şimdi Ara

Sıfır C SUV araç önerisine ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
70
Cevap
4
Favori
5.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhaba, sıfır C SUV bir araç almayı istiyorum. Üç dört ay gibi bir süredir Ducia Duster, Ford Kuga, Citröen C5 aircross, 3008, Renault Austral, Nissan Qashqai, Cupra Formentor, Seat Ateca, Skoda Kamiq, VW Tiguan incelediğim araçlar.

    Bunlar içinde, Duster fiyat olarak en avantajlısı ancak iç kalite nedeni ile geride kaldı. Renault Duster görmeyi bekliyorum ancak onunda fiyatı sanki diğer alternatiflere göre avantajını azaltacak. 1600tl civarı bir laf dönüyor son günlerde.

    Kuga eski kasa St line modeli idi. Şimdi yeni kasa var. Ancak motor gücü 182 den 186 ya çıksa da 3 silindir olması nedeni ile istemedim.

    C5 aircros: arkada 3 koltuk var ancak koltuklar dar gibi geldi ve baş mesafesi kısa, geri görüş kamera çözünürlüğü düşük.

    3008: direksiyon ekranı kapatıyor. Diesellerde adblue sorunu korkutuyor. Arka süspansiyon torsiyon. Şanzıman iyi.

    Formentör: spor tasarım fazla sert süspansiyon. En ufak çukurda güm diye ses geldi test sürüşünde.

    Austral: donanıma göre alternatiflerinden uygun fiyatlı olması ayrıca 20k de bir bakım, Renault servis ağının geniş ve uygun fiyatlı olması avantajları. Süspansiyon bana sert geldi. Arka torsiyon, lastik 20” 45 genişlik. Diğer taraftan, Renault un model değişiklik hızı biraz düşündürüyor.

    QQ: e-CVT benim için olumsuz değil. Yeni kasalarda 20” jant ve 4x4 lerde arka bağımsız. Paket olarak skypack 4x4 aklıma yatıyor ancak şehiriçi tüketimi hakkında net bişey bulamadım. Nissan daki 4x4 de iyi sistem: ihtiyaç halinde arkaya güç veriyor. Arka kapı 85’ açılıyor ancak giriş dar gibi.

    Ateca ve Skoda da kuru dsg ve skoda nın vw den pahalı olması :)

    Tiguan da ise bütçe life donanım ancak. Şanzıman ıslak dsg olaması iyi ancak yine de bir tereddüt var. Elektrikli bagaj, hafızalı koltuk yada elektrikli bagaj çok da önemsemiyorum ancak kör nokta uyarı olsaymış bari demeden edemiyorum. Ancak arka genişliği en çok hoşuma giden seçenek oldu. Arka bağımsız süspansiyon olumlu tarafı. Fiyat olarak kampanya-indirim olmaması negatif.

    Sonuç olarak; 3008, QQ skypack ve Tiguan Life arasında kararsız kaldım. 3008 de fiyat avantajı var. QQ da 4x4 avantajı var. Tiguan Life ise sadeliği ve ferahlığı hoşuma gitti.

    Durum bu iken öneriniz ne olur acaba? Şimdiden teşekkürler…



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cemal82 -- 8 Temmuz 2024; 20:15:22 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >







  • Başkan sen zaten hepsine bakmışsın. Bi tucsonla çinliler kalmış. Tucson ve T7 yi de incele sonra ver kararını derim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 5 yil Kuga kullandim sorun yasamadim, 3008 1 hafta kiralamisdim, araca bayildim.

    Ben Kuga'dan sonra Kodiaq almisdim, ona da bakabilirsiniz.

  • ALBAY kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkür ederim. Tuscon a da aslında ilk ay bakmıştım. İçi konforlu duruyodu. Ancak fiyat yüksek diğer alternatiflere göre tabi benim bütçeye göre de. Çin olayında fiyat avantajı baya yüksek ancak satış sonrası belirsiz. Servis ağı ve uzun vade durum net değil henüz. Buarada sanırım eklemedim; al-sat için değil uzun dönem kullanmak için bu kadar didikliyorum.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • forumusr F kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Kodiaq D suv oluyor hocam, fiyat da benim bütçeyi aşar.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bütçe nedir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mow_ kullanıcısına yanıt
    2milyon son hocam

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Bu modellere baktığına göre 4x4 elzem değil, zor koşullarda sürmeyeceksin demektir, o yüzden QQ elenir.


    VW son modellerinde çok güç kaybetti, eski segmentinin "benchmark" araçlarını mumla arar olduk, ayrıca Life donanım çok boş, o da elenir.


    Ben olsam onu da almam ama bu 3 araç arasında sizin için en makulü 3008.

  • 3008 sakın alma kasa degistiricek . Bence bunların arasından kamiq derim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Tiguan life, elegans ve R line ile kıyaslanınca “boş” gibi ancak donanım yeterli hocam. ACC, diferansiyel kilidi, sürücü-yolcu koltuk ısıtma, direksiyon ısıtma vb var. Davlumbazlar dahi kaplamalı. Ses yalıtımı iyiydi. Koltuk soğutma olmadıktan sonra deri yerine kumaş koltuk daha iyi kullanım açısından, deri daha fazla terletiyor sanki. Açılır cam tavan yok. Zaten olanlarda da su sızması şikayetleri yaşanmış. Bence güvenlik açısından da sıkıntı yaratan bi durum cam tavan.

    3008 1.5 allure paketde haziran sonu 1.750k fiyat vermişlerdi. Aynı fiyatı bulursam alabilirim.

    4x4 olayı için illa off-road gerekmiyor hocam. SUV araçların 1400-1650 kg arasında kendi ağırlığı. Araç kalkışta dahi daha rahat kalkıyor 4x4 ile. Zaten Nissan ı eleyememe nedenim 4x4 sadece 80k fark ile alınıyor. Diğer markalarda daha pahalı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Yeni kasa sanırım şarj edilebilir elektrikli model olacak. Ben hafif hibrit motora dahi zor ikna oldum hocam. Bir adım ötesi seçenek değil. Üstelik tork konvertörlü şanzımanı bırakıyor sanırım yeni kasada. Bir de yeni kasa geleceği için indirim oranı yüksek sanırım.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • oneyy1905 kullanıcısına yanıt

    Yerden yüksek araçlarda 4x4 yol konforu olarak ciddi derecede fark yaratıyor,net yeni qq yu alırım bu listeden


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ds7 dyecektim ama bütçeyi aşar herhalde 3 milyon ppapel olmuştur belki iyi ihtimal 2.5

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. Hocam 4x4 ün yakıt şehiriçi trafikte 100km de ne yakar kullanıcısindan öğrenemedim. 12 yıldır diesel arac kullanıyorum, test sürüşü yaptığım qq 4x4 tü ve araçta 20lt ortalama gördüm gözlerim yerinden fırlıyodu :), Üstelik test rotası düz ve aşırı hız vs yapılacak bir rota değildi. Yine de en yakın olduğum iki seçenek QQ ve Tiguan şuan.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cevap için teşekkürler. Aynen dediğiniz gibi 2,5 -2.6 milyon gibi idi. DS 4 bir araç varmış 2m na bırakırız dediler ama HB arac almak istemedim o kadar paraya.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 3008 ve cupra leon sahibiyim. Beklenti çok önemli. C segment suvda boş donanım çekilmiyor o sebeple tiguan elenmeli. Tasarım da pek iyi değil zaten.

    cupra formentor suv gibi değil. Kendim de cupra sahibi olarak söylüyorum c suv gibi değil de genç arabası işinizi görmez bir de spor sürüş vs beklenti dahilinde değilse olmaz.


    3008 çok iyi kasa değiştirmek üzere olduğu halde halen çoğu modelden güncel ve kaliteli ancak kendim 1.6 180 lik versiyonu kullanıyorum dizel almazdım şahsen. Adblue düzgün kullanımda ve kaliteli ürün kullanımında sorun çıkarmıyor. Artık dizel bittiği gibi c suv alınca insan bir performans arıyor dizel de o ihtiyacı karşılamıyor. Ama derseniz ki dizel olur 3008 candır. Bence en tercih edilesi araç.


    yine sizin için en ideal tercihlerden biri gırtlak dolu bir seat ateca olabilir. Hem performans hem konfor hem donanım hepsi bir arada. Sıfır faiz kredi ile çok iyi fiyatlara veriyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vetenes -- 8 Temmuz 2024; 23:29:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • vetenes kullanıcısına yanıt
    Cevap için teşekkürler. 3008 de 180hp şuan yok o nedenle onu inceleyemedim. Sanırım dieselden daha iyi bir seçenekmiş. Atecayı inceledim hocam, kuru tip dsg (dq200-yada dq250) var o nedenle eledim o seçeneği. Yoksa dediğiniz gibi FR+opsiyonlar tümü ile 1880 fiyat almıştım mayısta. Alıcı olsan pazarlık vs 1850ye alınırdı.

    3008 konusunda da sordum. Sağolsun cevap verenler artık adblue sıkıntısı eskisi gibi görülmüyor dedi. Tank ile ilgili bir durummuş sanırım. Bu ay sonu tekrar fiyat soracağım eğer diğer iki seçenek arasında yine 200k 250k fark kalırsa 3008 allure diesel alabilirim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Cemal82 C kullanıcısına yanıt

    seçeneklere bakınca evet, ikinci bir araç alacak durumu olmayan kişilerin tek araç olarak bu seviye ama düşük segment alması doğru olmaz, rica ederim iyi seçimler bunlar tatlı telaşlar olmalı

  • Tucson'u elemişsin fiyattan dolayı ama 2 milyona gayet de alabilirsin. Şuan fiyatları güncelliyorlar ama prime paket alabilirsin diye düşünüyorum. Yada ikinci el N-line da olabilir. Onlar 4x4 üstelik.

    Bir diğer seçenek de makyajlı 3008 olabilir. Gelmesi yakındır.

  • forumusr F kullanıcısına yanıt
    En çok memnun kaldığınız peki hangisi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.