Evet ister reklam densin,ister başka bir şey ama ne olursa olsun bunu yazmam gerekiyordu..Hatta yöneticiler loglardan kontrol edebilir direk fatih adlı arkadaşa (kahramandan) attığım pm bile duruyor..
Gel gelelim konuya kendilerinden aldığım xbox 250 gb slim 4 ay sonra bozuldu,durumu kendilerine ilettim makinanızı getirin bakalım denildi bende öyle yaptım 3-4 gün sonra ise bozulan makinamın yerine sıfır yenisi ile değiştirdiler sağolsunlar..
Ne mi olabilirdi ;
Kullanıcı hatası diyebilirlerdi (ne olursa olsun esnaf olmasalar gerçekten böyle bir şey diyebilirlerdi) ama demediler..
Parça değişecek 1 ay bekle diyebilirlerdi,demediler..
Tüm bunlar için Öncelikle Kahraman ve worl pc sahibine,tüm bu aşamalarda hep yardımcı olmaya çalışan Hamza bey'e Gökmen bey'e Forumdan attığım pmle hemen ilgilenip çözüme ulaştıran Fatih bey'e sonsuz teşekkürler..Esnaflık böyle olur,tekrar herşey için teşekkür ederim,hayırlı bol kazançlar..
Nasıl bozulmuştu peki, sorun neydi?
quote:
Orijinalden alıntı: bluelabel
Nasıl bozulmuştu peki, sorun neydi?
Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..
quote:
Orijinalden alıntı: TylerDurden®
Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..
Alıntıları Göster
Adınıza sevidim. Benimde HDMI portu bozulmuştu. Aradığımda yenisiyle değiştiremeyeceklerini söylemişlerdi.
< Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
quote:
Orijinalden alıntı: TylerDurden®
Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..
Alıntıları Göster
Sen anakarta ne yapabilirdin ki kullanıcı hatası desinler. Garantili cihaz bozulmuş yapamamışlar yenisi vermişler. Bunda takdir edilecek bir durum yok. Garantiyi veriyorsa yapacak tabiki.
Türkiye'de binada şükredecek durumdayız.
quote:
Orijinalden alıntı: theraptorx
Türkiye'de binada şükredecek durumdayız.
benim cihazı yollarken hdd nin oradaki kapakta zorlama yapmışlar değiştirin dedim değiştirmediler şimdi söylesem ben senin bizden aldığını nerden bilelim diyorlar günde 10 tane xbox satıyoz diyolar ayriyetten hdmi kabloda yollamamışlardı yanında
benim cihazı yollarken hdd nin oradaki kapakta zorlama yapmışlar değiştirin dedim değiştirmediler şimdi söylesem ben senin bizden aldığını nerden bilelim diyorlar günde 10 tane xbox satıyoz diyolar ayriyetten hdmi kabloda yollamamışlardı yanında
Alıntıları Göster
Arkadaşım adam zaten 1 yıl garantili satıyor. Belliki arızayı gideremedi sana yeni konsol vermiş. Büyütecek birşey yok, doğru olanda bu zaten.
quote:
Orijinalden alıntı: evo_4
Arkadaşım adam zaten 1 yıl garantili satıyor. Belliki arızayı gideremedi sana yeni konsol vermiş. Büyütecek birşey yok, doğru olanda bu zaten.
Alıntıları Göster
aldığın ürün dükkan garantili onlarca dükkan var doğubankta aldığın bişey bozulunca git bakiim neler yapıyorlar,kaldıki resmi satışlı garantilerde bile firmalar gına getiriyor Türkiyede resmi bir satışı olmayan ürünü değiştiriyorsa bir yer benim gözümde büyük iş yapmıştır..Belki olması gerekeni yaptılar ama olması gerektiği gibi olmayan bizim esnaflarımızın arasında bu olay hatrı sayılır nitelikte benim için..ben teşekkür için yazdım gerisi teferruattır..
quote:
Orijinalden alıntı: TylerDurden®
aldığın ürün dükkan garantili onlarca dükkan var doğubankta aldığın bişey bozulunca git bakiim neler yapıyorlar,kaldıki resmi satışlı garantilerde bile firmalar gına getiriyor Türkiyede resmi bir satışı olmayan ürünü değiştiriyorsa bir yer benim gözümde büyük iş yapmıştır..Belki olması gerekeni yaptılar ama olması gerektiği gibi olmayan bizim esnaflarımızın arasında bu olay hatrı sayılır nitelikte benim için..ben teşekkür için yazdım gerisi teferruattır..
Alıntıları Göster
Zaten normalde yapılması gerekeni yapmışlar, ben anormal bir durum göremiyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: slicer
Zaten normalde yapılması gerekeni yapmışlar, ben anormal bir durum göremiyorum.
Alıntıları Göster
Adam zaten 1 yıl garantili satıyor bu gibi durumlarda yardımcı olmak zorunda gayet normal bir durum.Hatası giderilecek birşey olsa çok beklerdin sen yeni konsolu.Tamir edemeyip yenisini vermiş zaten vermeyecekse 1 yıl garanti lafını ortaya atmasının bir anlamı kalmazdı.Hem sana 1 konsol vermeleri onların kar'ına adamların işleri iyi zaten jasper ve sonrası da pek arızalanan ürünler değil öncekilere göre arada çıkan konsollardaki hataları giderecek gideremediklerini değiştirecek ki biz kullanıcılarda bu adamların 1 yıl garanti lafı üfürükten değilmiş demekki bizde oradan alalım diyeceğiz.
quote:
Orijinalden alıntı: Sentez*
Adam zaten 1 yıl garantili satıyor bu gibi durumlarda yardımcı olmak zorunda gayet normal bir durum.Hatası giderilecek birşey olsa çok beklerdin sen yeni konsolu.Tamir edemeyip yenisini vermiş zaten vermeyecekse 1 yıl garanti lafını ortaya atmasının bir anlamı kalmazdı.Hem sana 1 konsol vermeleri onların kar'ına adamların işleri iyi zaten jasper ve sonrası da pek arızalanan ürünler değil öncekilere göre arada çıkan konsollardaki hataları giderecek gideremediklerini değiştirecek ki biz kullanıcılarda bu adamların 1 yıl garanti lafı üfürükten değilmiş demekki bizde oradan alalım diyeceğiz.
Alıntıları Göster
Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.
quote:
Orijinalden alıntı: bluelabel
Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.
Alıntıları Göster
arkadaşım tepkisi gayet normal helal olsun Fatih'e ve firmadaki diğer arkadaşlara, en basiti geçenlerde başıma geldi 799 TL 'ye alınan samsung cep telefonu 6-7 ay sonra anakart arızası verdi, samsung yetkili servisine gitti 10 gün ses seda çıkmadı, aradık parça bekliyor dediler, 4-5 gün sonra birdaha aradık, parça bulunamadı yenisiyle değiştiricez dediler, 1 hafta geçti üstünden, yenisi kalmamış (samsung s8000 jet) halbuki çok eski bir model değil, ee napıcaz dedik o zaman para iadesi yapalım , iyi dedik falan , tam tamına 2 ay sürdü bu süreç ve toplamda 2 ay sonunda ücreti iade ettiler. SAMSUNG YETKİLİ SERVİSİ bu yani , 2 ayda kesin cevap gelirken, 2-3 günde birebir değişim mükemmel ötesi, harbiden takdir ettim,esnaflık budur hocam.
quote:
Orijinalden alıntı: spawn1984
arkadaşım tepkisi gayet normal helal olsun Fatih'e ve firmadaki diğer arkadaşlara, en basiti geçenlerde başıma geldi 799 TL 'ye alınan samsung cep telefonu 6-7 ay sonra anakart arızası verdi, samsung yetkili servisine gitti 10 gün ses seda çıkmadı, aradık parça bekliyor dediler, 4-5 gün sonra birdaha aradık, parça bulunamadı yenisiyle değiştiricez dediler, 1 hafta geçti üstünden, yenisi kalmamış (samsung s8000 jet) halbuki çok eski bir model değil, ee napıcaz dedik o zaman para iadesi yapalım , iyi dedik falan , tam tamına 2 ay sürdü bu süreç ve toplamda 2 ay sonunda ücreti iade ettiler. SAMSUNG YETKİLİ SERVİSİ bu yani , 2 ayda kesin cevap gelirken, 2-3 günde birebir değişim mükemmel ötesi, harbiden takdir ettim,esnaflık budur hocam.
Alıntıları Göster
Adamlar sonuçta el altından makine satıyor, yenisini vermese vermez. Tanırım Fatih'i iyi çocuktur
quote:
Orijinalden alıntı: bluelabel
Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.
Alıntıları Göster
Resmi satışı olmayan bir ürüne, bir yıl garanti verip sorgusuz sualsiz değişim yapmaları, diğer arkadaşların pek garantiyle ilgili bir problemle karşılaşmadıkları anlamına geliyor.
Ülkemizde bir çok büyük marka 2 yıl garanti vermesine rağmen. Herhangi bir sorun olduğunda kırk takla atıp kırk dereden su getiriyor. Onlarda istediği bahaneyi ileri sürebilirdi. Sende uğraşır durursun. Garanti vermiş tabiki hakkını eninde sonunda alırsın ama lanet edersin.
quote:
Orijinalden alıntı: MAD MAX
Resmi satışı olmayan bir ürüne, bir yıl garanti verip sorgusuz sualsiz değişim yapmaları, diğer arkadaşların pek garantiyle ilgili bir problemle karşılaşmadıkları anlamına geliyor.
Ülkemizde bir çok büyük marka 2 yıl garanti vermesine rağmen. Herhangi bir sorun olduğunda kırk takla atıp kırk dereden su getiriyor. Onlarda istediği bahaneyi ileri sürebilirdi. Sende uğraşır durursun. Garanti vermiş tabiki hakkını eninde sonunda alırsın ama lanet edersin.
Alıntıları Göster
arkadaslar dun 2 cı makıne mı aldım gercekten ıyı esnaf ınsanlar herkese tavsıye edıyorum ilhan abime bodrumdan slmlar kı ben bodrumdan sadece telefonda ve gozum kapalı ıslem yaptım ve hıc bır sorun cıkmadı HERKESE TAVSIYE EDIYORUM...
valla ben bu spot firmalardan bir şey anlamadım, bir gün biri 'kahrol kahraman elektronik' diye başlık açıyor, diğer gün yaşa 'kahraman elektronik' şeklinde, bence adamların burçlarını öğrenip sabahta gazeteden o günkü ruh hallerine göre alış veriş yapalım bu arada konuyu açan arkadaş sorunu çözmüş . zaten olması gerekende bu ama piyasa öyle bir hal almışki artık adamların yapmaları gereken şeylere bile Teşekkür eder duruma gelmişiz.
quote:
Orijinalden alıntı: Cirrus Ice
Adamlar sonuçta el altından makine satıyor, yenisini vermese vermez. Tanırım Fatih'i iyi çocuktur
fatihin iyi çocuk olması bir şeyi değiştirmez ki, orası bir müessese, ve fatihin değil