Şimdi Ara

Teşekkürler Kahramanelektronik&World PC

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.240
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet ister reklam densin,ister başka bir şey ama ne olursa olsun bunu yazmam gerekiyordu..Hatta yöneticiler loglardan kontrol edebilir direk fatih adlı arkadaşa (kahramandan) attığım pm bile duruyor..

    Gel gelelim konuya kendilerinden aldığım xbox 250 gb slim 4 ay sonra bozuldu,durumu kendilerine ilettim makinanızı getirin bakalım denildi bende öyle yaptım 3-4 gün sonra ise bozulan makinamın yerine sıfır yenisi ile değiştirdiler sağolsunlar..

    Ne mi olabilirdi ;

    Kullanıcı hatası diyebilirlerdi (ne olursa olsun esnaf olmasalar gerçekten böyle bir şey diyebilirlerdi) ama demediler..

    Parça değişecek 1 ay bekle diyebilirlerdi,demediler..

    ücretli servise verebiliriz diyebilirlerdi demediler..

    Tüm bunlar için Öncelikle Kahraman ve worl pc sahibine,tüm bu aşamalarda hep yardımcı olmaya çalışan Hamza bey'e Gökmen bey'e Forumdan attığım pmle hemen ilgilenip çözüme ulaştıran Fatih bey'e sonsuz teşekkürler..Esnaflık böyle olur,tekrar herşey için teşekkür ederim,hayırlı bol kazançlar..







  • Nasıl bozulmuştu peki, sorun neydi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    Nasıl bozulmuştu peki, sorun neydi?
    Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TylerDurden®

    Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..

    Alıntıları Göster
    Adınıza sevidim. Benimde HDMI portu bozulmuştu. Aradığımda yenisiyle değiştiremeyeceklerini söylemişlerdi.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TylerDurden®

    Anakart da bir sorun oluşmuş denildi ilk gün bir iki gün süre istediler ve daha sonra gelin sabah yeni makina vereceğiz diye çağırdılar..muhtemelen yapılamadı,gittim sıfır makinamı aldım sağolsunlar..

    Alıntıları Göster
    Sen anakarta ne yapabilirdin ki kullanıcı hatası desinler. Garantili cihaz bozulmuş yapamamışlar yenisi vermişler. Bunda takdir edilecek bir durum yok. Garantiyi veriyorsa yapacak tabiki.
  • Türkiye'de binada şükredecek durumdayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: theraptorx

    Türkiye'de binada şükredecek durumdayız.
    benim cihazı yollarken hdd nin oradaki kapakta zorlama yapmışlar değiştirin dedim değiştirmediler şimdi söylesem ben senin bizden aldığını nerden bilelim diyorlar günde 10 tane xbox satıyoz diyolar ayriyetten hdmi kabloda yollamamışlardı yanında
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ardack

    benim cihazı yollarken hdd nin oradaki kapakta zorlama yapmışlar değiştirin dedim değiştirmediler şimdi söylesem ben senin bizden aldığını nerden bilelim diyorlar günde 10 tane xbox satıyoz diyolar ayriyetten hdmi kabloda yollamamışlardı yanında

    Alıntıları Göster
    Arkadaşım adam zaten 1 yıl garantili satıyor. Belliki arızayı gideremedi sana yeni konsol vermiş. Büyütecek birşey yok, doğru olanda bu zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evo_4

    Arkadaşım adam zaten 1 yıl garantili satıyor. Belliki arızayı gideremedi sana yeni konsol vermiş. Büyütecek birşey yok, doğru olanda bu zaten.

    Alıntıları Göster
    aldığın ürün dükkan garantili onlarca dükkan var doğubankta aldığın bişey bozulunca git bakiim neler yapıyorlar,kaldıki resmi satışlı garantilerde bile firmalar gına getiriyor Türkiyede resmi bir satışı olmayan ürünü değiştiriyorsa bir yer benim gözümde büyük iş yapmıştır..Belki olması gerekeni yaptılar ama olması gerektiği gibi olmayan bizim esnaflarımızın arasında bu olay hatrı sayılır nitelikte benim için..ben teşekkür için yazdım gerisi teferruattır..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TylerDurden®

    aldığın ürün dükkan garantili onlarca dükkan var doğubankta aldığın bişey bozulunca git bakiim neler yapıyorlar,kaldıki resmi satışlı garantilerde bile firmalar gına getiriyor Türkiyede resmi bir satışı olmayan ürünü değiştiriyorsa bir yer benim gözümde büyük iş yapmıştır..Belki olması gerekeni yaptılar ama olması gerektiği gibi olmayan bizim esnaflarımızın arasında bu olay hatrı sayılır nitelikte benim için..ben teşekkür için yazdım gerisi teferruattır..

    Alıntıları Göster
    Zaten normalde yapılması gerekeni yapmışlar, ben anormal bir durum göremiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: slicer

    Zaten normalde yapılması gerekeni yapmışlar, ben anormal bir durum göremiyorum.

    Alıntıları Göster
    Adam zaten 1 yıl garantili satıyor bu gibi durumlarda yardımcı olmak zorunda gayet normal bir durum.Hatası giderilecek birşey olsa çok beklerdin sen yeni konsolu.Tamir edemeyip yenisini vermiş zaten vermeyecekse 1 yıl garanti lafını ortaya atmasının bir anlamı kalmazdı.Hem sana 1 konsol vermeleri onların kar'ına adamların işleri iyi zaten jasper ve sonrası da pek arızalanan ürünler değil öncekilere göre arada çıkan konsollardaki hataları giderecek gideremediklerini değiştirecek ki biz kullanıcılarda bu adamların 1 yıl garanti lafı üfürükten değilmiş demekki bizde oradan alalım diyeceğiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sentez*

    Adam zaten 1 yıl garantili satıyor bu gibi durumlarda yardımcı olmak zorunda gayet normal bir durum.Hatası giderilecek birşey olsa çok beklerdin sen yeni konsolu.Tamir edemeyip yenisini vermiş zaten vermeyecekse 1 yıl garanti lafını ortaya atmasının bir anlamı kalmazdı.Hem sana 1 konsol vermeleri onların kar'ına adamların işleri iyi zaten jasper ve sonrası da pek arızalanan ürünler değil öncekilere göre arada çıkan konsollardaki hataları giderecek gideremediklerini değiştirecek ki biz kullanıcılarda bu adamların 1 yıl garanti lafı üfürükten değilmiş demekki bizde oradan alalım diyeceğiz.

    Alıntıları Göster
    Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.

    Alıntıları Göster
    arkadaşım tepkisi gayet normal helal olsun Fatih'e ve firmadaki diğer arkadaşlara, en basiti geçenlerde başıma geldi 799 TL 'ye alınan samsung cep telefonu 6-7 ay sonra anakart arızası verdi, samsung yetkili servisine gitti 10 gün ses seda çıkmadı, aradık parça bekliyor dediler, 4-5 gün sonra birdaha aradık, parça bulunamadı yenisiyle değiştiricez dediler, 1 hafta geçti üstünden, yenisi kalmamış (samsung s8000 jet) halbuki çok eski bir model değil, ee napıcaz dedik o zaman para iadesi yapalım , iyi dedik falan , tam tamına 2 ay sürdü bu süreç ve toplamda 2 ay sonunda ücreti iade ettiler. SAMSUNG YETKİLİ SERVİSİ bu yani , 2 ayda kesin cevap gelirken, 2-3 günde birebir değişim mükemmel ötesi, harbiden takdir ettim,esnaflık budur hocam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spawn1984

    arkadaşım tepkisi gayet normal helal olsun Fatih'e ve firmadaki diğer arkadaşlara, en basiti geçenlerde başıma geldi 799 TL 'ye alınan samsung cep telefonu 6-7 ay sonra anakart arızası verdi, samsung yetkili servisine gitti 10 gün ses seda çıkmadı, aradık parça bekliyor dediler, 4-5 gün sonra birdaha aradık, parça bulunamadı yenisiyle değiştiricez dediler, 1 hafta geçti üstünden, yenisi kalmamış (samsung s8000 jet) halbuki çok eski bir model değil, ee napıcaz dedik o zaman para iadesi yapalım , iyi dedik falan , tam tamına 2 ay sürdü bu süreç ve toplamda 2 ay sonunda ücreti iade ettiler. SAMSUNG YETKİLİ SERVİSİ bu yani , 2 ayda kesin cevap gelirken, 2-3 günde birebir değişim mükemmel ötesi, harbiden takdir ettim,esnaflık budur hocam.

    Alıntıları Göster
    Adamlar sonuçta el altından makine satıyor, yenisini vermese vermez. Tanırım Fatih'i iyi çocuktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluelabel

    Bazı arkadaşlar normal demiş ama, büyük mağazaların resmi garantiye rağmen insanlara çektirdiği sıkıntıları unutmuşlar. Evet firma yapması gerekeni yapmış ama, ülkemizde maalesef böyle şeylere sevinir olduk. Bence arkadaşın tepkisi çok da abartı olmamış.

    Alıntıları Göster
    Resmi satışı olmayan bir ürüne, bir yıl garanti verip sorgusuz sualsiz değişim yapmaları, diğer arkadaşların pek garantiyle ilgili bir problemle karşılaşmadıkları anlamına geliyor.

    Ülkemizde bir çok büyük marka 2 yıl garanti vermesine rağmen. Herhangi bir sorun olduğunda kırk takla atıp kırk dereden su getiriyor.
    Onlarda istediği bahaneyi ileri sürebilirdi. Sende uğraşır durursun. Garanti vermiş tabiki hakkını eninde sonunda alırsın ama lanet edersin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MAD MAX

    Resmi satışı olmayan bir ürüne, bir yıl garanti verip sorgusuz sualsiz değişim yapmaları, diğer arkadaşların pek garantiyle ilgili bir problemle karşılaşmadıkları anlamına geliyor.

    Ülkemizde bir çok büyük marka 2 yıl garanti vermesine rağmen. Herhangi bir sorun olduğunda kırk takla atıp kırk dereden su getiriyor.
    Onlarda istediği bahaneyi ileri sürebilirdi. Sende uğraşır durursun. Garanti vermiş tabiki hakkını eninde sonunda alırsın ama lanet edersin.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar dun 2 cı makıne mı aldım gercekten ıyı esnaf ınsanlar herkese tavsıye edıyorum ilhan abime bodrumdan slmlar kı ben bodrumdan sadece telefonda ve gozum kapalı ıslem yaptım ve hıc bır sorun cıkmadı HERKESE TAVSIYE EDIYORUM...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: daseg

    Bu mesaj silindi.

    Alıntıları Göster
    Kahraman Elektroniğin değilde Fight Club'un reklamını yapıyorsun sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ronaldinho820

    Kahraman Elektroniğin değilde Fight Club'un reklamını yapıyorsun sanırım

    Alıntıları Göster
    şansa iyi günlerine denk gelmişsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur106

    şansa iyi günlerine denk gelmişsin

    Alıntıları Göster
    valla ben bu spot firmalardan bir şey anlamadım,
    bir gün biri 'kahrol kahraman elektronik' diye başlık açıyor,
    diğer gün yaşa 'kahraman elektronik' şeklinde,
    bence adamların burçlarını öğrenip sabahta gazeteden o günkü ruh hallerine göre alış veriş yapalım
    bu arada konuyu açan arkadaş sorunu çözmüş .
    zaten olması gerekende bu ama piyasa öyle bir hal almışki artık adamların yapmaları gereken şeylere bile Teşekkür eder duruma gelmişiz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cirrus Ice

    Adamlar sonuçta el altından makine satıyor, yenisini vermese vermez. Tanırım Fatih'i iyi çocuktur


    fatihin iyi çocuk olması bir şeyi değiştirmez ki, orası bir müessese, ve fatihin değil
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.