Şimdi Ara

TEŞEKKÜRLER TOSHIBA...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
837
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tecra a8-103 model laptopumun klavyede q ve a tuşları basmadığı için servise götürdüm.Ertesi gün tamir edildi ve aldım.Para iadesi kampanyasına da kayıt yaptırmıştım önceden.Evraklarımı verilen adrese yolladım.Bugün paramı iade ettiler hesabıma yatırdılar.Laptop beleşe geldi... :)



  • Toshiba laptop aldın ve sorun çıkarması nedeniyle para iadesini sorunsuz yaptın, ayrıca 1 günde tamir edildi. Helal olsun firmaya.
  • PUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH[sm=zuhaha.gif]
    süpermiş ya.kimse farketmedimi hala(gerçi daha bugün olmuş olay:)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: onno92

    PUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH[sm=zuhaha.gif]
    süpermiş ya.kimse farketmedimi hala(gerçi daha bugün olmuş olay:)





  • İşte Firma budur
  • Birisi daha bahsetmişti bundan.Aynı muhabbetti o da.1 ay içinde almış parasını geri hem de laptop onda kalmış
  • farkedilirse ne dicen
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Forever79

    farkedilirse ne dicen

    ne farkedilirse?arkadaş yanlış bir şey yapmamış,gerçekten böyle bir kampaanya vardı ve arıza yaptığı için bilgisayarı servise vermiş,bilgisayarı geri alıp parasını da geri almış.kampanya buydu zaten.Kimse farketmedi mi denilen pek cevap gelmemiş bu topice.
  • bilgisayarım bozulsun die dua eden bir topluluk var desenize etrafta:)
  • Tam olarak ne demek istedigini anlamadım. Kampanya bumu:
    Bozuk çıkarsa hem tamir hemde para ödemesi ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: monsteremrah


    quote:

    Orjinalden alıntı: Forever79

    farkedilirse ne dicen

    ne farkedilirse?arkadaş yanlış bir şey yapmamış,gerçekten böyle bir kampaanya vardı ve arıza yaptığı için bilgisayarı servise vermiş,bilgisayarı geri alıp parasını da geri almış.kampanya buydu zaten.Kimse farketmedi mi denilen pek cevap gelmemiş bu topice.
  • şanslısın...
  • Toshibanın bir modelinde bu kampanya vardı. Notebook o kadar sağlamki bozulursa hem tamir ediyor hem de paranızı geri veriyoruz demişlerdi.
    o kampanyadan alınan bir notebooku varmış arkadaşın. Yoksa her tshiba modeli için böyle birşey yok.
  • Peki ben de bir soru sorayım...

    Böyle bir kampanya yapan (yani; ürünüm bozulursa bedavaya tamir ederim, ayrıca ürüne ödediğiniz parayı da geri iade ederim) bir firmaya tam anlamıyla bir güven duymak ve de kampanya ürününü (veya başka bir ürününü) çok fazla düşünmeden satın almak gerekir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pulstar -- 2 Aralık 2007; 12:04:16 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Pulstar

    Peki ben de bir soru sorayım...

    Böyle bir kampanya yapan (yani; ürünüm bozulursa bedavaya tamir ederim, ayrıca ürüne ödediğiniz parayı da geri iade ederim) bir firmaya tam anlamıyla bir güven duymak ve de kampanya ürününü (veya başka bir ürününü) çok fazla düşünmeden satın almak gerekir mi?

    Böyle birşeyi Toshiba yapıyorsa tabii ki gözü kapalı alınır bence.Bundan daha öte bir kampanya olabilir mi?ama müşteri memnuniyetini ön planda tutmak zorunda olan markalar var mesela monster gibi...Ç
    nkü piyasada tutunmak zorunda,bunun için de diğerlerinden bir farkı olmalı.Monster kötü demiyorum kimse atlamasın benim nickim bile monster,bi ara fena sarmıştım monster diye vazgeçtim sonra




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.