Sıfır km tesla model y 1.7 milyona düştü. 160kw motor 450km menzil. Arkadan itiş Lfp batarya ( güvenli ve uzun ömürlü) 0_100 7.5 saniye < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 19 Nisan 2024; 13:19:22 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Tesla model Y fiyat düştü.. . 1.7 milyon
-
-
Yani?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hâlâ ucuz olduğu söylenemez.
-
tek motorlu versiyonu satışa çıkacakmış yazın. hemen düşmedi. 2.8 milyona satılan araç değil o yani.
-
avrupada mercedes c serisi ile aynı fiyata satılıyor, bizde yarı yarıya ucuz demek. tesla büyük bir hamle yapmış
-
2.ele bir darbe daha geldi ilanlarda Model Y ler 3 milyon en ucuzu 2300 bayide 1800
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Isı pompası olacak mı tek motor RWD versiyonda..
Bilen var mı?
-
Elveda Taq tuq toqq
-
yav ısı pompasına ne gerek var çakmaklığa tak saç kurutma makinesi 2-3 dk da ısıtır arabayı ben kışın koca banyoyu bile öyle ısıtıyorum ankara soğuğunda
-
Hamle sırası TOGG da .. İndirim yapamzlar ama kredi musluklarını açabilirler
-
honda civic benzinli bile aynı fiyat daha nolsun
-
Bu fiyatlarla bedava.Teşekkürler Tesla.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.2 milyona geldiginde alinir olacak
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ne olursa olsun sensörsüz, her şeyi kamera ile halletmeye çalışan, çok fazla trim sesine ship, gauge cluster'ı bile olmayan, koltukları çok sıradan, 19 jantla bile çok sert ve dönüş çapı kötü bir araç.
Fiyatının TR şartlarında bu pazara özel spece rağmen pahalı olduğunu düşünüyorum.
-
bu araç gücü revize edilmemiş hali ile 30.000$... (900-950bin)
biz kalkmış 1.800.000₺'lik araca ucuz diyoruz.
sövmeden konuşmak zor...
-
Sinyal kolu yok. Sellektor bile atamiyirsun. Vitesi bile ekrandan yapiyirsun. Ileri geri vites dokunmatik
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Selektör atma hususunu kullanmadığım için yokluğuna bir şey diyemem ama sinyal kolu ve vites seçim meselesi konusunda haklısın, onları da eklemem gerek.
İnsanların bazı "temel" alışkanlıklarını değiştirmek, onları basitleştirmek adına fayda sağlasa da kullanımda zararlı olabilir kanaatindeyim. Kabaca 90 yıllık sinyal kullanımı, vites seçme işlemi gibi alışkanlıkları kapitalizm şemsiyesi altında maliyetten kısmak için kaldırıp adına da teknoloji demek bana mantıklı gelmiyor.
Hıncım tesla'ya değil bu arada, havalandırma kumandaları konusunda da aynı düşünüyorum, ekran aracılığı ile dokunmatik havalandırma sunan hiçbir otomobili de almam mesela.
-
sinyal ve vites kolu olmayan yeni model 3
bu araç model Y,
bunda sinyal kolu da vites kolu da mevcut
-
Selektor atabiliyormuyuz ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Ne olursa olsun sensörsüz, her şeyi kamera ile halletmeye çalışan, çok fazla trim sesine ship, gauge cluster'ı bile olmayan, koltukları çok sıradan, 19 jantla bile çok sert ve dönüş çapı kötü bir araç. Fiyatının TR şartlarında bu pazara özel spece rağmen pahalı olduğunu düşünüyorum. |
avrupada mercedes c serisi ile aynı fiyata satılıyor, bizde yarı yarıya ucuz demek. tesla büyük bir hamle yapmış |
Hâlâ ucuz olduğu söylenemez. |
abi her şeyi geçtim. türkiye'de kaç tane elektrikli araç satabilecekler. yine de adamların buradaki insanlar için bir opsiyon sunması güzel bir şey. c segmenti araçların başlangıç olmuş 1.5 milyon. tesla gelmiş bu fiyatlara araç satıyor. tesla y bmw 3, mercedes c serisiyle aynı paralara avrupa'da. peki 3 serisi, c serisi kaçtan başlıyor türkiye'de? 3 milyondan başlıyor. bütün muadil araçları %80 vergiliyken, adam türkiye'deki kanunları düşünerek, kullanıcılarına bir indirim yapmış. benim aklımı karıştırdı. aklımı karıştırmanın da ötesinde, bir kullanıcı olarak teşekkür ediyorum. çok değil 1 sene önce, elimizde paralarla, el altından rüşvet isteyip sıfır araç sattı koca koca kurumsal bayiler. hiçbir marka da bir şey yapmadı. ben i20n için, tamamen karaborsa, ve el altından satıldığını kore'deki ana şirkete mail atmıştım. cevap bile gelmedi. tek tek tüm fiyatları, sahibindendeki en ucuz ilan fiyatını, her şeyi ingilizce anlatıp, türkiye'deki sistemi anlatmıştım. geri dönüş olmadı. komik gelebilir ama adamlar sitesinde 600 bine gösteriyordu, sahibinden de en ucuz ilan milyondu. rakamları tam hatırlamıyorum ama benim dikkat çekmek istediğim konu, maruz kaldığımız muamele. dünya devi dediğimiz markaların, hepsi karaborsaya göz yumdu. ben tesla'nın bu atılımlarını faydalı buluyorum. çin'in atılımlarını da faydalı buluyorum. 2023 yılında her şeyin yazılımla döndüğü yerde, bir internet üzerinden satış işini getiremediler. bizleri bayilere muhtaç ettiler. tesla en azından bu kaf dağındaki firmaların otoritesini sarstı, bunun için bile değer. herneyse, beni düşündüren tek konu, kurdan dolayı fiyat %40 lık ötv dilimine gider mi? %10 kur yükselse, fiyat gidiyor gibi. bir başka konu, opsiyonlar ötv dilimini değiştiriyor mu? en boş halini almayalım %10'da kalacağız diye. |
2.ele bir darbe daha geldi ilanlarda Model Y ler 3 milyon en ucuzu 2300 bayide 1800
|
Selektör atma hususunu kullanmadığım için yokluğuna bir şey diyemem ama sinyal kolu ve vites seçim meselesi konusunda haklısın, onları da eklemem gerek. İnsanların bazı "temel" alışkanlıklarını değiştirmek, onları basitleştirmek adına fayda sağlasa da kullanımda zararlı olabilir kanaatindeyim. Kabaca 90 yıllık sinyal kullanımı, vites seçme işlemi gibi alışkanlıkları kapitalizm şemsiyesi altında maliyetten kısmak için kaldırıp adına da teknoloji demek bana mantıklı gelmiyor. Hıncım tesla'ya değil bu arada, havalandırma kumandaları konusunda da aynı düşünüyorum, ekran aracılığı ile dokunmatik havalandırma sunan hiçbir otomobili de almam mesela. |
Benzer içerikler
- clio 4 eco tuşu
- türkiye"de dizel araç yasaklanır mı
- arabanın altından yağ akması
- spor susturucu
- ev alırken eft limiti
- togg şarj ücreti
- honda civic 2024 fiyat listesi
- togg batarya kapasitesi
- renault logan
- ford fiesta sıfır
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X