Şimdi Ara

TFSI passat ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
34
Cevap
0
Favori
4.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2.0 TFSI motora sahip bir passat var mı? Bir arkadaşım almak için dolaşırken sorduğu bir passat için 2.0 TFSI comfortline demişler. Şaşırdım açıkcası duymamıştım. Eğer böyle bir motor varsa (bildiğim kadarıyla FSIlar beğenilmiyor) sizce güzel bir motormudur. Yoksa FSI gibi beğenilmez mi?

    Duruma göre eğer beğeniliyorsa almayı düşünebilirim böyle bir aracı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dabaya -- 26 Ekim 2009; 18:07:33 >



  • Yok diye biliyorum...
  • Bende aynen yok diye biliyordum ama sahibinden.com vs. gibi sitelerde ilanlarıyla karşılaşınca "acaba" dedim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Yok diye biliyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    Bende aynen yok diye biliyordum ama sahibinden.com vs. gibi sitelerde ilanlarıyla karşılaşınca "acaba" dedim.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şahbaba

    Yok diye biliyorum...


    Alıntıları Göster
    TFSİ Audi'nin motor gamında kullandığı isim.Vw'de yok TSİ ve FSİ var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    TFSİ Audi'nin motor gamında kullandığı isim.Vw'de yok TSİ ve FSİ var.



    Evet. Böyle sanıyorum bende. Ama böyle bir kaç ilan var. Öyleyse bu ilanlar mı sorunlu oluyor.

    http://www.sahibinden.com/passat_2_0_tiptronic_200_beygir_-78WQQaXQQ15628519WQQpXQQdisplayitem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: bianconera

    TFSİ Audi'nin motor gamında kullandığı isim.Vw'de yok TSİ ve FSİ var.



    Evet. Böyle sanıyorum bende. Ama böyle bir kaç ilan var. Öyleyse bu ilanlar mı sorunlu oluyor.

    http://www.sahibinden.com/passat_2_0_tiptronic_200_beygir_-78WQQaXQQ15628519WQQpXQQdisplayitem

    Alıntıları Göster
    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.

    Alıntıları Göster
    ödül almış mükemmel motordur,litre başına 100 hp ve bu güce kıyasla çok düşük yakıt tüketimi.olsa da binsek




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    volvo s60 ecoboost motor
    4 yıl önce açıldı
    Ford Kuga seat ateca honda crv
    2 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.

    Alıntıları Göster
    sanırım ülkemizde sınırlı sayıda mevcut bu araçtan
    şimdi vwnin sitesinden de baktım 98.200 tl fiyatı varmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.

    Alıntıları Göster
    Motor 6 ileri TIPTRONIC vites kutusu ile satılmaktadır. DSG seçeneği (halen) bulunmamakta ve arkada da yine 2.0 FSI yazmakta, ancak jantlar sıradışı MACAU jantları olup Türkiye'de bu farklılığı ile tanınabilir. Motor kaputunu açtığınızda akünün önünde 4 boru giriş ve çıkışlı garip bir parça görebilirsiniz, bu AISIN marka 6 ileri Tiptronic Otomatik Şanzımanın YAĞ SOĞUTUCUSUDUR.


     TFSI passat ?



    6 İleri Manüel Vitesli 2.0 T-FSI 200 HP PASSAT
    MOTOR KAPAĞINDA FSI TURBO yazar.
     TFSI passat ?


    6 İleri Tiptronic Otomatik Vitesli 2.0 T-FSI 200 HP PASSAT
    MOTOR KAPAĞINDA FSI TURBO yazar ve akünün önünde AISIN marka şanzımanın yağ soğutucusu var.


    Daha büyük resim. Araç modifiye. Diğer parçalar standart dışı modifikasyon parçalarıdır.
     TFSI passat ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.



    Ayrıntılı olarak verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim Taner Bey. Yani alındığı zaman düz bir FSI'dan daha kaliteli olacağını ama yeni versiyon olarak üretilen TSI'yı da biraz daha farkla düşürebilirsem daha iyi olacağını anladım. Umarım yanlış bir kanıya varmamışımdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kemal Fırat

    ödül almış mükemmel motordur,litre başına 100 hp ve bu güce kıyasla çok düşük yakıt tüketimi.olsa da binsek



    100 km de 12 litre olarak duydum. Ne derece doğru bilmiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    2.0 T-FSI diye bir motor var VW'de, TURBO-FSI olup 4 silindirli, 16V DOHC ve 200 HP güç üretir. Turbosuz versiyonu 150 HP gücündeyken turbo ile aynı motordan 50 HP daha çıkarılabilmiştir. VW PASSAT forumununda aynı motora sahip arkadaşımız da var. Türkiye'de en pahalı PASSAT'ta satılan bu motor ABD'de 2.0 T olarak geçer ve ABD'deki en ucuz PASSAT iken 3.6 olarak geçen 3.6 V6 FSI motor da en pahalı motordur, 280 HP güç üretir.

    1.6 FSI 115 HP motor yerini 1.4 TSI 122 HP ve
    2.0 FSI 150 HP motor yerini 1.8 TSI 160 HP'ye bıraktıktan sonra

    2.0 T-FSI 200 HP motor da yerini 2.0 TSI 200 HP motorda bıraktı. Aradaki fark FSI'lerde kullanılan eksantrik kayışının yerine artık TSI'lerde eksantrik zinciri kullanılmasıdır.

    Zamanında 100.000 TL'den yüksek fiyatlarla satılmıştır ve sayısı pek fazla da değildir.



    Ayrıntılı olarak verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim Taner Bey. Yani alındığı zaman düz bir FSI'dan daha kaliteli olacağını ama yeni versiyon olarak üretilen TSI'yı da biraz daha farkla düşürebilirsem daha iyi olacağını anladım. Umarım yanlış bir kanıya varmamışımdır.

    Alıntıları Göster
    Evet doğru bir kanıya vardınız. Zaten Türkiye'ye ithal edilen 2.0 T-FSI / 2.0 TSI motorlu PASSAT'ların hepsi

    1. HIGHLINE
    2. SUNROOF
    3. TIPTRONIC (DSG değil)
    4. MACAU JANT
    5. DERİ KOLTUK

    özellikliere sahip. Manüeli yok ama PASSAT CC modelinin bazı motorlarının 2.0 TSI 200 HP ve 6 ileri manüel vitesli ithal edildiğini biliyorum. Son olarak bir forum üyesi satın almıştı ve çok iyi bir fiyat bulmuştu.

    Bu motor benzinin ülkemizden nispeten daha ucuz olduğu piyasalar için düşünülmüş ve modifiyeye de açık bir yapısı var. Yukarıdaki ilandaki araç için de 63.500 TL bence çok uygun bir fiyat. Kilometresi düşük, araç FULL ve sadece bir RNS 510 navigasyon ve bence olmazsa olmaz ön sis farları ve 1 haftalık delirtecek şekilde ve moleküler seviyede bir temizlikle çok güzel bir araç haline gelir.

    Benim 1.4 TSI 122 HP ile takas etse 1 dakika durmam, aradaki farkı da peşin havale çıkartırım ama şu benzin 3,40 TL olunca ve TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...

    veya siz yakıt parasını dert etmiyorsanız kaçırılmayacak bir araç. 2 yılda değerinin % 40'ından daha aşağıya satılıyor. Kilometresi çok düşük, araç da full. İşte bütçesi hazır olup beğenenler için iyi bir tercih. Eminim fiyatta da bitşeyler yaparlar.

    Şanzıman JAPON markası, bildiğim kadarı ile de İngiliz malı bu arada, hatırlatırım.

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Evet doğru bir kanıya vardınız. Zaten Türkiye'ye ithal edilen 2.0 T-FSI / 2.0 TSI motorlu PASSAT'ların hepsi

    1. HIGHLINE
    2. SUNROOF
    3. TIPTRONIC (DSG değil)
    4. MACAU JANT
    5. DERİ KOLTUK

    özellikliere sahip. Manüeli yok ama PASSAT CC modelinin bazı motorlarının 2.0 TSI 200 HP ve 6 ileri manüel vitesli ithal edildiğini biliyorum. Son olarak bir forum üyesi satın almıştı ve çok iyi bir fiyat bulmuştu.

    Bu motor benzinin ülkemizden nispeten daha ucuz olduğu piyasalar için düşünülmüş ve modifiyeye de açık bir yapısı var. Yukarıdaki ilandaki araç için de 63.500 TL bence çok uygun bir fiyat. Kilometresi düşük, araç FULL ve sadece bir RNS 510 navigasyon ve bence olmazsa olmaz ön sis farları ve 1 haftalık delirtecek şekilde ve moleküler seviyede bir temizlikle çok güzel bir araç haline gelir.

    Benim 1.4 TSI 122 HP ile takas etse 1 dakika durmam, aradaki farkı da peşin havale çıkartırım ama şu benzin 3,40 TL olunca ve TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...

    veya siz yakıt parasını dert etmiyorsanız kaçırılmayacak bir araç. 2 yılda değerinin % 40'ından daha aşağıya satılıyor. Kilometresi çok düşük, araç da full. İşte bütçesi hazır olup beğenenler için iyi bir tercih. Eminim fiyatta da bitşeyler yaparlar.

    Şanzıman JAPON markası, bildiğim kadarı ile de İngiliz malı bu arada, hatırlatırım.

    Taner Göde

    Alıntıları Göster
    Jantların MACAU olduğu bilgisini veren değerli arkadaşım VW_Passat Yasin'e teşekkür ederim ayrıca.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...



    Bu lpg uygulanamama durumunu hep duyuyorum. Lpg dönüşümü uygulandığı zaman araç ne gibi tepkiler veriyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Kemal Fırat

    ödül almış mükemmel motordur,litre başına 100 hp ve bu güce kıyasla çok düşük yakıt tüketimi.olsa da binsek



    100 km de 12 litre olarak duydum. Ne derece doğru bilmiyorum.


    bu forumda başlığı açılmıştı,herkesten çok övgü almıştı,o kadar yüksek değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...



    Bu lpg uygulanamama durumunu hep duyuyorum. Lpg dönüşümü uygulandığı zaman araç ne gibi tepkiler veriyor ?




    Lpg uygulanamamasının sebebi bu motorların direkt enjeksiyon sistemine sahip olmasıdır.Yani bildiğimiz klasik çok nokta enjeksiyonlu araçlardaki gibi manifolddan besleme yoktur.Takarsanız ne olur? Benzinin soğutucu etkisi lpg de bulunmadığı için benzin enjektörleri bu araçlarda çok ısınmakta ve erimektedir.Şu an 2.0 fsi lara lpg takılabiliyor.Ama bildiğimiz klasik sıralı sistem değil.Aynı anda hem benzin hem lpg tüketen bir sistem uygulanabiliyor.
    Bu sistemin dezavantajı ise klasik sıralı sistemler gibi %40 lara varan ekonomi sağlayamaması ve daha çok yeni bir sistem olmasıdır.Ama direkt enjeksiyon gittikçe yaygınlaşıyor.Mercedes bile bu sisteme geçmeye başladı.Herhalde bu lpg olayını zaman içinde çözerler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...



    Bu lpg uygulanamama durumunu hep duyuyorum. Lpg dönüşümü uygulandığı zaman araç ne gibi tepkiler veriyor ?

    Alıntıları Göster
    Almanya'da (Avrupa'da) FSI ve T-FSI'lere büyük uğraşlar sonucu uygulanıyor, araç % 12,5 benzin yakmaya ve rölantide benzinle çalışmaya devam ediyor. TwinCharger 1.4 litre 140-150-160-170 HP motorlara BRC uygulaması var ama ülkemizde yok. Turbo 1.4 litre 122 HP motora hiçbiryerde LPG uygulaması yok.

    Pahalı benzine devam. 2,64 TL'yken ne kadar ucuzmuş da haberimiz yokmuş meğer...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: w.antilles

    quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya


    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    TSI/FSI'lere LPG uygulanmadığından bu proje de derin dondurucunun karanlık mahzenlerine doğru yol almaya mahkum...



    Bu lpg uygulanamama durumunu hep duyuyorum. Lpg dönüşümü uygulandığı zaman araç ne gibi tepkiler veriyor ?




    Lpg uygulanamamasının sebebi bu motorların direkt enjeksiyon sistemine sahip olmasıdır.Yani bildiğimiz klasik çok nokta enjeksiyonlu araçlardaki gibi manifolddan besleme yoktur.Takarsanız ne olur? Benzinin soğutucu etkisi lpg de bulunmadığı için benzin enjektörleri bu araçlarda çok ısınmakta ve erimektedir.Şu an 2.0 fsi lara lpg takılabiliyor.Ama bildiğimiz klasik sıralı sistem değil.Aynı anda hem benzin hem lpg tüketen bir sistem uygulanabiliyor.
    Bu sistemin dezavantajı ise klasik sıralı sistemler gibi %40 lara varan ekonomi sağlayamaması ve daha çok yeni bir sistem olmasıdır.Ama direkt enjeksiyon gittikçe yaygınlaşıyor.Mercedes bile bu sisteme geçmeye başladı.Herhalde bu lpg olayını zaman içinde çözerler

    Alıntıları Göster
    quote:


    Lpg uygulanamamasının sebebi bu motorların direkt enjeksiyon sistemine sahip olmasıdır.Yani bildiğimiz klasik çok nokta enjeksiyonlu araçlardaki gibi manifolddan besleme yoktur.Takarsanız ne olur? Benzinin soğutucu etkisi lpg de bulunmadığı için benzin enjektörleri bu araçlarda çok ısınmakta ve erimektedir.Şu an 2.0 fsi lara lpg takılabiliyor.Ama bildiğimiz klasik sıralı sistem değil.Aynı anda hem benzin hem lpg tüketen bir sistem uygulanabiliyor.
    Bu sistemin dezavantajı ise klasik sıralı sistemler gibi %40 lara varan ekonomi sağlayamaması ve daha çok yeni bir sistem olmasıdır.Ama direkt enjeksiyon gittikçe yaygınlaşıyor.Mercedes bile bu sisteme geçmeye başladı.Herhalde bu lpg olayını zaman içinde çözerler



    Öyleyse benzin ile kullanmalı ve bu yeni sistem sıralı lpg hakkında detaylı bir araştırma içine girmek ve tam anlamıyla avantaj, dezanavtaj ve sağladığı kar durumunu öğrenmek gerekiyor. Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dabaya -- 25 Ekim 2009; 12:20:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dabaya

    quote:


    Lpg uygulanamamasının sebebi bu motorların direkt enjeksiyon sistemine sahip olmasıdır.Yani bildiğimiz klasik çok nokta enjeksiyonlu araçlardaki gibi manifolddan besleme yoktur.Takarsanız ne olur? Benzinin soğutucu etkisi lpg de bulunmadığı için benzin enjektörleri bu araçlarda çok ısınmakta ve erimektedir.Şu an 2.0 fsi lara lpg takılabiliyor.Ama bildiğimiz klasik sıralı sistem değil.Aynı anda hem benzin hem lpg tüketen bir sistem uygulanabiliyor.
    Bu sistemin dezavantajı ise klasik sıralı sistemler gibi %40 lara varan ekonomi sağlayamaması ve daha çok yeni bir sistem olmasıdır.Ama direkt enjeksiyon gittikçe yaygınlaşıyor.Mercedes bile bu sisteme geçmeye başladı.Herhalde bu lpg olayını zaman içinde çözerler



    Öyleyse benzin ile kullanmalı ve bu yeni sistem sıralı lpg hakkında detaylı bir araştırma içine girmek ve tam anlamıyla avantaj, dezanavtaj ve sağladığı kar durumunu öğrenmek gerekiyor. Teşekkürler...

    Alıntıları Göster
    FSI'lere ve bazı TSI'lere takılan LPG sisteminde 7 döngü LPG ve 1 döngü benzin püskürtülüyor. Daha önce ikisi aynı anda püskürtülürken bunun yakıtların farklı ısılarda birbirleri ile temas etmesi nedeni ile mahzurlu olduğu düşünülerek (Alman TÜV bizzat itiraz etmiştir) simültane yerine sekansiyel sisteme geçilmiştir.

    VW acaba bu sorunu EcoFuel araçlarda hangi yöntemle çözdü çünkü EcoFuel araçlarda CNG ve benzin kullanılabilen 150 HP'lik 1.4 TSI TwinCharger motor kullanılıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    FSI'lere ve bazı TSI'lere takılan LPG sisteminde 7 döngü LPG ve 1 döngü benzin püskürtülüyor. Daha önce ikisi aynı anda püskürtülürken bunun yakıtların farklı ısılarda birbirleri ile temas etmesi nedeni ile mahzurlu olduğu düşünülerek (Alman TÜV bizzat itiraz etmiştir) simültane yerine sekansiyel sisteme geçilmiştir.

    VW acaba bu sorunu EcoFuel araçlarda hangi yöntemle çözdü çünkü EcoFuel araçlarda CNG ve benzin kullanılabilen 150 HP'lik 1.4 TSI TwinCharger motor kullanılıyor.

    Alıntıları Göster
    Yarın veya salı günü bir T-FSI için görüşeceğim ( telefon numarasının gelmesine bağlı olarak). Bakalım neticeyi burada paylaşırım. Araç için yaptığınız yorumlar için hepinize teşekkür ediyorum.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.