Şimdi Ara

The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30.334
Cevap
127
Favori
1.629.290
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
11 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 28 Ekim 2016'da Special Edition Çıktı. Işıklandırma, grafikler ve efektler dışında pek bir fark yok, oyun aynı oyun.


    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    Oyunun Linki:
    Special Edition: https://store.steampowered.com/agecheck/app/489830/
    Düz Skyrim: https://store.steampowered.com/agecheck/app/72850/

    Türkçe Yama ve Modlar:
    Special Edition TR: 
    Düz Skyrim TR: 
    steamcommunity.com
    Steam Workshop::Skyrim Turkce Mod (Turkish Skyrim Pack by Crewals)
    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=210598390

    Düz Skyrim Atölye: 
    steamcommunity.com
    The Elder Scrolls V: Skyrim
    https://steamcommunity.com/workshop/browse?appid=72850

    Special Edition Diğer Modlar: 
    Bethesda.net
    Bethesda.net
    https://bethesda.net/en/mods/skyrim

    Düz Skyrim Modlar (Nexus): 
    Nexus Mods :: Skyrim
    Mods :: Skyrim
    https://www.nexusmods.com/skyrim

    Special Edition Modlar (Nexus): 
    Nexus Mods :: Skyrim Special Edition
    Mods :: Skyrim Special Edition
    https://www.nexusmods.com/skyrimspecialedition



    Video ve Görseller (Special Edition)

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

     



    Video ve Görseller (Düz Skyrim)

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]
    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU] The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]

    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >







  • Elder Scrolls ve Mass Effect gibi RPG'leri çok oynarım ve 165Hz monitörü bu yüzden aldım. Ama Skyrim 60FPS üzerine çıkınca sapıtıyormuş. HAVOK fizik motoru max 60FPS de çalışmak üzere tasarlanmış çünkü. Saçmalığa bakar mısın, fizik motoru FPS'ye bağlı...

    Reddit'te bazı tweak'ler buldum, skyrim.ini dosyasında düzenlemelerle 144Hz'de sıkıntı çıkarmayacak şekilde çalışıyor ama oyun kasıp 144Fps'nin altına çok düşerse yine sapıtıyor...

    Ulan Bethesda, endüstri meslek lisesi bilgisayar bölümünde visual basic 6 kullanarak dönem ödevi yaparcasına oyun motoru yapmışsın.

    Allahın Gamebryo'sunu allayıp pullamışlar adını da Creation Engine koymuşlar. Eminim ki Bethesda orasını burasını süsleyip bu motoru kullanmaya devam edecek. Adamların tüm level designerları yıllardır o motoru kullanarak çalışıyorlar, yeni motora geçmek demek tüm çalışanların (programcılar da dahil) baştan eğitilmesi ve motora alıştırılması demek. Üç beş tane daha ses sanatçısı kiralayıp NPC'lerin seslerini çeşitlendirmekten aciz Bethesda hayatta böyle bir bonkörlüğe girişmez. Aynı tas aynı hamam devam.

    Tesellation çıkalı asır oldu, adamlar hala bump mapping ile kaplamalar üzerinde fake çıkıntı oluşturarak günü kurtarma derdinde...

    Gölgeler desen CPU üzerinden render ediliyor.

    Objelerin geometrisi desen ayrı bir hilkat garibesi, teker değil altıgen var... O yüzden SMIM gibi modlar yapıldı.

    Texture'lere hiç girmiyorum zaten...

    O kadar çok kopya sattılar, şu an Skyrim steam'de en çok oynanan oyunlar arasında yıllar geçmesine rağmen. Tüm bunların geliri ile yeni bir teknolojiye yatırım yapabilirlerdi, ama hayır Zenimax'ın patronlarının 9 katrilyon karat elmas kaplamalı iPhone 7 Plus alması gerek.

    Sadece DICE'a baksalar yeter. Adamlar Frostbite ile bilgisayar grafiklerinin ve oyun sektörünün gidişatını belirliyorlar. Hem en güncel teknolojileri kullanan, gerçeğe çok yakın, mükemmel optimize edilmiş motor, hem de bu motorda çalışan efsane oyunlar yapıyorlar.

    Zenimax gidip id Games'i satın aldı ve IDTech 6 gibi dehşet bir oyun motorunun lisansına sahipler, hatta yeni Doom bu oyun motoru ile geliştirildi. Bunu Fallout ve Elder Scrolls'da kullanmalılar...

    Hepiniz oyunun ilk başındaki şu demirciyi hatırlarsınız. İsmi Alvor. Irmakkoru Köyü sakinlerindendir.






    Kendisi oyunun ilk başında çok akıllı bir adama benziyor gibi görünsede tam bir maldır efendim. Bir gün Deadra zırhını kuşanmış şekilde elimdeki malları satmaya gittim. Köye vardığımda hemen bir Ejderha belirdi gökyüzünde. Tabi ben sakin ve kendinden emin bir şekilde EjderDoğan olduğumu belirtmek amacıyla bir nida üfledim gökyüzüne. Ki meydanı boşaltsınlar.

    Ejderha üzerime ayaz üflerken ben ona ateş üflüyordum. Ejderha yere konduğu anda da hemen kılıcımla iki üç hamleyle işi bitirdim. Sonra ticarete kaldığım yerden devam etmek için Alvor'un mekanına gittim. Bi baktım Alvor yok. Dedim bu da Ejderha ölüsünün başına toplanmış kalabalığın içindedir. Gittim baktım yok. Acaba dedim bunu Ejderha mı öldürdü. Köyü dolandım bi baktım Alvor un ölüsünü buldum. Hemen oyunu köye giriş zamanındaki yükleme dosyasından tekrar başlattım.

    Ejderha ile uğraşırken bir baktım Alvor elinde tuzluk hıyara koşarmışcasına baltaylan Ejdere doğru gidiyor ve ölüyor. Restart yapıyorum ve tekrar bu Ejdere en önde karşılık veriyor ve yine nalları dikiyor. Hayır lanet olasıca Ejderhada sırf Alvor için köyü basmış gibi hemen Alvoru bulup öldürüyor. On defadan fazla restart yapmışımdır. Sonunda Ejderhayı köyden uzak bir yere çekip orda öldürüyorum. Daha sonra bu mal demirci ile olan ticaret ilişkisini hemen sonlandırıyorum.

    İşte o mal Alvor un Ejderha ile olan tatsız hadisesinden bir kare :)



    Sen kendini ne sanıyonda o kıçı kırık balta ve önlük ile ejderin karşısına çıkıyorsun.

    Hanimiş benim imrenti sincabım, + olarak miyop veya kör olduğunu bilmiyordum. Haydi güzel zikirler  


    Edit: Loru'u sadece Skyrim kitaplarından öğrendiğini sananlar için varoş bilmişliği taslayayım; TES Lore'u Morrowind ile yazıldı, diğer oyunlarıyla ilerledi. Skyrim'de Skyrim torpaklarını, biraz ucundan Tamriel'i bilirsiniz. Keza türkçe okursanız bir halt anlamazsınız çünkü diğer TES irfanları ingiliççe. Ya İngiliççe bilin yada kılıç+kalkan ile oyunu oynayıp geçin. Ama Jared gibi inigliççe'den anlamayıp oyunların tüğürkçe çıkması için yalvarmayın. Zira bu konuda kaç kişi fantezi dünyalarının lore'una meraklı toplasan 2 kişiyi anca bulursun, yani lore reklamı yapan sonradan oyun görme tiplerin PR çalışmasına salakça bir şey yazmış oldum. ''lan'' kızmış. 

    Yapay Zekanın Yanıtı

    The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016)

    The Elder Scrolls V: Skyrim, 2011 yılında piyasaya sürülen ve 2016 yılında Special Edition olarak yeniden yayınlanan bir açık dünya aksiyon rol yapma oyunudur. Skyrim, oyuncuların devasa Tamriel kıtasında bulunan Skyrim eyaletini özgürce keşfetmelerine olanak tanır.

    Oyun, çeşitli görevler, zindanlar ve düşmanlarla dolu kapsamlı bir ana hikayeye sahiptir. Oyuncular, kendi karakterlerini yaratabilir ve becerilerini, yeteneklerini ve silahlarını geliştirerek özelleştirebilirler.

    Skyrim'de oyuncular, eşyaları taşıma kapasitelerini artırarak maceralarında daha fazla ganimet taşıyabilirler. Ayrıca, kereste kodu kullanarak sınırsız kereste elde edebilir ve böylece hızlı bir şekilde evler ve diğer yapılar inşa edebilirler.

    Oyuncular, ruh cevherlerini doldurarak büyüler için güç kaynağı olarak kullanabilirler. Ruh cevherleri, belirli türde düşmanları öldürerek elde edilir.

    Skyrim'de çok sayıda efsanevi yetenek bulunur ve bunlar karakterlerin yeteneklerini önemli ölçüde artırabilir. Bu yetenekler, belirli görevleri tamamlayarak veya özel eşyalar bularak elde edilebilir.

    Oyuncular, Skyrim'in geniş dünyasını keşfederken ekranlarının bulanıklaştığını fark edebilirler. Bu sorun, oyun ayarlarındaki görüntü kalitesi ayarlarını değiştirerek çözülebilir.

    Skyrim'in kaydedilmiş oyun dosyaları, genellikle "Belgelerim\Oyunlarım\Skyrim Special Edition\Saves" veya "Belgelerim\Oyunlarım\Skyrim\Saves" konumunda bulunur.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Arkadaşlar galiba DH de bir sorun var.Videoyu koydum ama görmüyor.Bende üste direk linki ekledim.Bu arada trailer daki müziğe dikkat........



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yeniada -- 13 Aralık 2010; 11:33:44 >


  • Ağlayasım geldi.
  • harika haber
  • şaka yapmıyorsunuz dimi... Nerden öğrendiniz kaynak neresi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Qulhanbeyi

    şaka yapmıyorsunuz dimi... Nerden öğrendiniz kaynak neresi?

    Birinci mesajdaki linki tıkla.......
  • Video şimdi oldu.....

  • Yıllardır beklediğim şey oldu.Şimdi 11.11.11 gelene kadar uykuya dalma zamanı.
  • aydeeee oynayun ulaan dı dı dıt :d cümleten hayırlı olsn
  • TES IV den sonra umarım oyun mekanikleri değişmiştir. 300+ saat oblivion takılınca böööö geliyo adama artık

    1) NPC'ler çok anlamsız bakıyodu adama. Bu diyalog sisteminin değişmesi gerek.

    2) Silah çeşitliliği azdı.

    3) Büyü diye birşey yoktu aslında. Elektrik, ateş, buz destruction büyüleri bir de conjuguration, gerisi hikaye...

    4) Şu uyku saçmalığına bir el atması lazım artık bethestanın. Ayrıca level sistemi de değişmeli

    Bunlar aşıldıysa (kesin aşılmıştır)tadından yenmez bu oyunun
  • The Elder Scrolls V: Skyrim (2011) / Special Edition (2016) [ANA KONU]


    Bethesda işini bilir.
    Bu kadar birbirine benzeyen oyun arasından çıkıp farklılık yaratacaktır.
    Bekliyoruz.
  • Valla süper haber umarım level scaling olayı olmaz konsolda rpg oynayanlar berbat etti rpg olayını! Konsollar için baby versiyon yapsınlar pc için normal versiyon olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Travis Touchdown

    TES IV den sonra umarım oyun mekanikleri değişmiştir. 300+ saat oblivion takılınca böööö geliyo adama artık

    1) NPC'ler çok anlamsız bakıyodu adama. Bu diyalog sisteminin değişmesi gerek.

    2) Silah çeşitliliği azdı.

    3) Büyü diye birşey yoktu aslında. Elektrik, ateş, buz destruction büyüleri bir de conjuguration, gerisi hikaye...

    4) Şu uyku saçmalığına bir el atması lazım artık bethestanın. Ayrıca level sistemi de değişmeli

    Bunlar aşıldıysa (kesin aşılmıştır)tadından yenmez bu oyunun


    Evet, NPC'ler çok boş bakıyordu. Bütün oyun boyunca 3-4 kere silah değiştirmiştim sadece. *Tamam bu biraz abartı olabilir.*
    Bu arada, Oblivion modsuz oynanabilecek bir oyun değildi benim için.




  • Süper haber
  • Çok sevindim bu habere vay be hiç duyrulmayacak sanıyodum premierdeki müzik de çok hoşmus warcraft da da benzer müzikler vardı şimdi gelde bekle 1 yıl nerdeyse.
  • hayırlı olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NinovaTR


    quote:

    Orijinalden alıntı: Travis Touchdown

    TES IV den sonra umarım oyun mekanikleri değişmiştir. 300+ saat oblivion takılınca böööö geliyo adama artık

    1) NPC'ler çok anlamsız bakıyodu adama. Bu diyalog sisteminin değişmesi gerek.

    2) Silah çeşitliliği azdı.

    3) Büyü diye birşey yoktu aslında. Elektrik, ateş, buz destruction büyüleri bir de conjuguration, gerisi hikaye...

    4) Şu uyku saçmalığına bir el atması lazım artık bethestanın. Ayrıca level sistemi de değişmeli

    Bunlar aşıldıysa (kesin aşılmıştır)tadından yenmez bu oyunun


    Evet, NPC'ler çok boş bakıyordu. Bütün oyun boyunca 3-4 kere silah değiştirmiştim sadece. *Tamam bu biraz abartı olabilir.*
    Bu arada, Oblivion modsuz oynanabilecek bir oyun değildi benim için.



    o mod olayının da dizginlenmesi lazım. hem ipini koparan mod çıkartıyo (mod kirliliği) hem oyun yapımcıları biraz fazla kaytarıyo (nasıl olsa yapan çıkar hesabı).




  • Diablo 3 daha erken çıkar diye düşünüyorum yaza bekliyorum ben onu kışada bu çıkar işte. Ama aynı dönemde çıkma riskini alamazlar D3 ile...
  • Çıkış tarhi 11.11.11 diye belirtmişler daha bir yıl var ohooo...

    Ben bu tarz kılıçla ilerlemeli oyunları çok severim. Obliviondan önceki serinin oyunlarını oynamadım ama merak ediyorum.

    Hala benim için bu tarz kılıçla savaşma falan tarzı oyunlarının kralı Blade Of Darkness'tır. Eskiler bilir çok klas ve muhteşem bir oyundu. Bence hala o oyundaki gölge efektini hiçbir oyun veremedi. Keşke onun yenisini yapsalar..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.