Selam arkadaşlar 2 ay kadar önce telefonla tivibu uydu aboneliği aldım, aynı gün gelip cihazı taktılar, sinyal iyi dediler ama kuruluma gelince sinyal alamadılar ve sitenin tekniği halletsin diyerek gittiler, sitenin teknik elemanları geldi, bizim site uydu sistemin tivibu için uygun olmadığını sadece dsmart ve digitürk uyumlu olduğunu söylediler, tabi bu bana saçma geldi ama neyse o başka konu. birkaç gün sonra iptal etmek için online işlemlere girdim 805 tl. gibi bir cayma bedeli çıktı, 1,5 ay önce telekomun şikayet kısmına mağduriyetimi yazdım. bugün aklıma geldi online işlemlere girip iptal etmek istediğimde cayma bedeli çıkmıyor, acaba bana öyle bir ayrıcalık mı yapıldı, yoksa sonradan bir bedel çıkarlar mı anlayamadım ne yapayım sizce? |
Tivibu abonelik iptali
-
-
Hocam öncelikle geçmiş olsun,tivibu ekipleri daha önce uydu altyapısı uygunmu diye bakması gerekirdi,ve her merkezi sistemde mutlaka turksat uydusu olması gerekirdi onun olmaması çok sıkıntılı site sakinleri normal TV izlemek istese izleyemez. Dsmart,digiturk abone olması gerekir bu aşırı saçma olmuş millet mağdur oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sağol hocam, doğru diyorsun gelen ekiplerin bunu bilmesi gerekirdi, şikayet için müşteri hizmetlerini aradım talebinize göre takıyoruz sizin bilmeniz gerekir tarzında bir şeyler dedi, ben de yazılı şikayet etmiştim. Karasal yayın var ama çok karlı bir görüntü oluyor, tv de uydu alıcısı varsa onda da sürekli mozaiklenme oluyor, balkona çanak kurayım desen yasak diyorlar, yani saçma sapan bir durum.
Tivibu sadece internet üzerinden olurmuş. Odanın birinde digitürk var, diğerine de yan oda taktıralım dedim 2 kere başvuru yaptım 3 aydır geri dönüş yapmadılar, o da ayrı bir saçmalık.
Ne yapalım artık müşteri hizmetlerini arayıp cayma bedelinden emin olayım da en azından şunu iptal edeyim.
-
Benden sizlere tavsiye tivibu ya da telekom şirketine güvenmeyin. Belki de yabancılar işlettiği için midir bilmiyorum çok ilgisiz ve umursamazlar. Siz tüketici hakem heyetine başvurun mutlaka. Kendilerinin bilmesi lazım. Ben sattım oldu bitti diyemezler. Verdikleri hizmetin ulaşılabilmesi önemli.
-
bu ülkede hangi kuruma güvenilir ki zaten, herhalde bana kıyak geçtiler cayma bedelini iptal ettiler dedim müşteri temsilcisini aradım, 800 tl olan cayma bedeli 1.100 tl. olmuş, site yönetiminden yayına uygun olmadığına dair bir yazı alacakmışım da onunla ofislere başvuracakmışım, bir sürü saçmalık sonra ona da bir kulp bulurlar kesin, en iyisi birine vereyim kullansın bitince de iptal ederim artık.
-
oda bişeymi 22 haziranda bitiyor bugün iptal edeyimde tatile çıkacam uydu kutusunu geri vereyim 7 gün geçmeden dedim birde ne göreyim sistemde 263 TL cayma çıkıyor 15 güne !!!
arkadaş arıyorum kem küm cihyaz bedeli vs olabilir ya hastamısınız dur bi iade edeyim etmezsen şu kadar denir değilmi valla büyük konuşmayayım ama 10 ay sonra internet ve tivibu ev bitiyor onlarıda geri verecem bu gerizekalılar la uğraşılmaz !!!
-
arkadaşlar 10 gün kalan aboneliğe online işlemlerden iptal veriyorum 258,50 TL cayma bedeli diyor şakamı bu başına gelen var mı kutuyu iade etmezssem mi 250 küsür cezası var anlamadım gitti müşteri hizmetleri salak salak ödeyeceksin diyor la kardeşim 10 gün var diyorum 30 TL ödüyorum zaten hepsini al diyorum salak salak konuşuyorlar
-
Tivibu go üyelik sözleşmesi iptal etmek istiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X