Şimdi Ara

Tivibu Samsung Smart TV Giriş Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
5
Cevap
0
Favori
3.832
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Herkese merhabalar, Samsung Smart TV sahibiyim ve Tivibu üyeliğim var. Tivibu uygulamasını televizyona indirdim ancak şifreyi defalarca doğru girmeme rağmen "kullanıcı adı veya şifre yanlış" hatası alıyorum. Bu sorunu daha önce yaşayan var mı? Çözümü nedir? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Tivibu Samsung Smart TV Giriş Sorunları

    Samsung Smart TV'nizde Tivibu Go uygulamasını kullanırken giriş sorunları yaşayabilirsiniz. Bu sorunlar çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir.

    • Tivibu Go uygulaması güncel değil: Tivibu Go uygulamasını en son sürüme güncelleyerek giriş sorunlarını çözebilirsiniz.
    • Samsung Smart TV'niz güncel değil: Samsung Smart TV'nizin yazılımını en son sürüme güncelleyin.
    • İnternet bağlantısı sorunları: Tivibu Go uygulamasının sorunsuz çalışması için güçlü ve kararlı bir internet bağlantısına ihtiyacınız vardır. İnternet bağlantınızı kontrol edin ve gerekirse yeniden başlatın.
    • Uygulama önbelleği temizliği: Tivibu Go uygulamasının önbelleğini temizleyerek giriş sorunlarını giderebilirsiniz.
    • Tivibu hesabı sorunları: Tivibu hesabınızla ilgili bir sorun olabilir. Tivibu web sitesinden hesabınıza giriş yapmayı deneyin ve gerekirse parolayı sıfırlayın.

    Yukarıdaki adımları uyguladıktan sonra hala giriş sorunları yaşıyorsanız, Tivibu müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Sorunu çözdünüz mü?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayyildizx kullanıcısına yanıt
    Hayır, çözemedim.
  • Hocam bence Tivibu üyeliği Smart TV ile kullanmamızı istemiyor.


    Şifreyi doğru girdiğinizden eminseniz müşteri hizmetleri ile görüşmeden önce demo girişi yapabilirsiniz.


    Benzer bir problem yaşıyordum. Sorunu Müşteri Hizmetleri ile gideremedim. Demo kullanıcı olarak giriş yaptığımda yayın hemen açıldı.Amacım sistemim ile ilgili bir problem olup olmadığını kontrol etmekti. Durum böyle olunca konu ile ilgili olarak bir video çektim ve durumu müşteri hizmetlerine aktardıkğımdan beri yayınları sorunusuz izleyebiliyorum.


    Aynı problemi yaşadığınızı iddia etmek mümkün değil ama denemeye değer bulur iseniz böyle bir yol da var.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Tivibu Go LG Smart TV Sorun
    8 yıl önce açıldı
    Vestel Smart tv YouTube sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.