Tofisa'dan birkaç ürün aldık.Ürünler aynı beden fakat biri tam olurken,diğeri çok bol.Bu nedenle iade etmek istediğimi müşteri hizmetlerine bildirdim.Kargo kodu verip 35,5 tl kargo ücretini vererek iadeye gönderin dediler.Bende kargo ücreti iade edilecekmi diye sordum ,hayır dediler.Neden dedim şirketimiz bu şekilde çalışıyor dediler.Bende yine mesafeli satış yönetmeliğine göre böyle bir ücret alınamaz dedim.Bana yine şöyle böyle deyince tamam dedim kapattım. Sitesinde iade için talep seçeneği yok sadece kargo kodu ile gönderim yapınca iade oluyor.Kargo ücreti için tüketici hakem heyetine başvurursam sonuç alırmıyım ? |
Tofisa'dan Geri İadelerde Kargo Ücretini Müşteri Öder
Tofisa'dan yapacağınız alışverişlerde, iade durumunda kargo ücretini karşılamak müşterinin sorumluluğundadır.
Tofisa'nın güvenilirliği sayesinde müşteriler, alışverişlerini gönül rahatlığıyla yapabilirler. Ancak, iade sürecinde kargo ücretinin müşteriye ait olduğunu hatırlamak önemlidir.
Tofisa, kargolarını anlaşmalı olduğu kargo şirketleriyle göndermektedir. İade sürecinde kargo ücreti, seçtiğiniz kargo şirketine göre değişebilir.
İade işlemi başlatmadan önce Tofisa'nın iade politikasını dikkatlice incelemeni ve kargo ücretini karşılamanın sorumluluğunun sana ait olduğunu unutmaman önerilir. Böylece, iade süreciyle ilgili herhangi bir sürprizle karşılaşmazsın.