< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Togg'un kaza için servis süresinin en az 2 ay olması rezaleti! (5. sayfa)
-
-
Bence Togg da markayı baltalamaya çalışan yöneticiler var. Ben başka türlü açıklama bulamıyorum. Bende servis mağduruyum. 11 gün kaldı araç, zor bela aldım aracı servisten. Abartmıyorum yüzlerce kez telefonda görüştüm bilgi almak için. Ama nafile twiterden falan yazdım en son öyle cevap aldım. Ondan sonra serviste yapılanlar hakkında servis bilgi fişi vermemişlerdi. Onu da ancak 3 ayda mailime gönderdiler. Yine göndermezdiler ya yine onlarca kez aradım. Yönetimin değişmesi lazım, yoksa şirketi batıracaklar.
Mesela 1.5 güncellemesi yüklenmesi lazım araca adamlardan bilgi alamıyoruz. Uygulamadan talep açıyorum cevap yazmıyorlar. Sosyal medyadan kulaktan dolma bilgiler var elimizde başka birşey yok.
Yönetim sağır dilsiz olmuş resmen.
-
konuyu yeni gördüm
1 ay yedek parça beklmişliğimiz olmuştu ,ama arac Peugeot,
piston kolu beklemiştim , Bizim yerli aracın tamponu için
2 ay beklemek ,uzun bir süre ,sonuçta bu parçalar
fabrikada mevcut ,üretim devam ediyor ,üreticiye siparış ederken ,
100-200adet fazla ,yedek parça olarak verilebilirdi ,
-
Sadece TOGG özel birşey değil anlattıklarınız hemen hemen her kurum için geçerli.Honda Mototsikletim perte çıktı 2 buçuk ay uğraştım.Türkiye de malesef işler böyle birşeyi satmaya gelince güler yüz ilgi alaka Sattıkda sonra ne halin varsa gör düzeni hakim.TOGG piyasada çok yeni bir marka bu işin öyle vatanı milleti bayrağı ezanı yok o iş hikaye bu adamlar özel bir şirket işlerini iyi yapıyorlar yürürler giderler kötü yapıyorlarsa batıp gitmeliler Ticaretin ana kuralı budur.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X