Şimdi Ara

Tomb Raider: UnderWorld™ (ÇIKTI) (42. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
855
Cevap
1
Favori
54.652
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Nvidia 181.22 ve 9.09.0121 Physx sürücüleri kurulu 512MB 9600GT de şu anlatacağım olayla karşılaşan var mı: 1.1 patch de kurulu:
    T.R.U'da ahtapotun olduğu yere giderken büyük bir kapıyı iki yılan heykeli bulmacasını çözüp açıyoruz ya işte orada sistem ilk defa kasıldı açılan kapıdan ilerliyorum rahatlıyor geriye dönüyorum ağzından ateş çıkan yılan heykellerinin oraya yavaşlıyor. Sonrasına şu dev ahtapotun olduğu yerde bir ara oyun yine anlamsız şekilde kasım kasım kasılmıştı hareketler yavaş çekime döndü aha dedim sistem çakılacak neyseki geçti sadece orada yaptı... Bende AA yı 2x deyken Kapattım oyun rahatladı sanki.. AF ise 2x de duruyor.. "Triple Buffering" ne anlama geldiğini yararı-zararını bilmediğimden o da Kapalı... 9600GT böyle birşeyle karşılaşacağım aklımın ucundan geçmezdi yani CrySis falan olsa anlarımda CrySis de bile böyle takılma yavaşlama olmadı, T.R.U da neden böyle kasıldı anlayamadım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ravenholm -- 9 Şubat 2009; 13:31:27 >




  • Orda aşağı atlamıyosun benim bildiğim, gemi yan dönünce koridor tavanlarındaki havalandırmalar düşüyor ya o yerlere tutunup yukarı çıkıyosun sürekli...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ravenholm

    Nvidia 181.22 ve 9.09.0121 Physx sürücüleri kurulu 512MB 9600GT de şu anlatacağım olayla karşılaşan var mı: 1.1 patch de kurulu:
    T.R.U'da ahtapotun olduğu yere giderken büyük bir kapıyı iki yılan heykeli bulmacasını çözüp açıyoruz ya işte orada sistem ilk defa kasıldı açılan kapıdan ilerliyorum rahatlıyor geriye dönüyorum ağzından ateş çıkan yılan heykellerinin oraya yavaşlıyor. Sonrasına şu dev ahtapotun olduğu yerde bir ara oyun yine anlamsız şekilde kasım kasım kasılmıştı hareketler yavaş çekime döndü aha dedim sistem çakılacak neyseki geçti sadece orada yaptı... Bende AA yı 2x deyken Kapattım oyun rahatladı sanki.. AF ise 2x de duruyor.. "Triple Buffering" ne anlama geldiğini yararı-zararını bilmediğimden o da Kapalı... 9600GT böyle birşeyle karşılaşacağım aklımın ucundan geçmezdi yani CrySis falan olsa anlarımda CrySis de bile böyle takılma yavaşlama olmadı, T.R.U da neden böyle kasıldı anlayamadım...

    Dev ahtapotun olduğu bölümü geçiyor Natla nın gemisine çıkıyoruz Lara nın annesimi nedir kanatlı kadını buluyoruz ve bir helikopter gelip onu alıyor götürüyor. patlamalar başlıyor gemi batmaya başlıyor. Kaçarken bir ara gemi sallanıyor birden biz içinde koridordayken yan dönüyor işte orada çıkışı bulamadım. Gideceğim yol belli tek yön ama sonunda derin bir boşluk var gemi yan döndüğünden koridor dipsiz kuyuya dönmüş. sallanıp tutunup aşağı inicem ama tam kenara geliyorum aşağı atlarken tutunsun kenara diye Crtl falan basıyorum tutmuyor direkt aşağı atlıyor ölüyor. Lara eskiden böyle yüksekliğin olduğu yere gelince ilerleyip atlamaya kalksan bile aşağı düşmezdi kenara tutunurdu...

    sağ ve sol tarafına iyi bak ve yukarı bak.görüceksin çıkıcağın yeri orda tutunmaya yerler var.

    Ayrıca bişi söylemek istiyorum bu oyun beni o kadar sinir ettiki parçalıcaktım klavyeyi mouseu.
    Bu oyunun save anlayışını yapanın ben varya..Save yerine load a basmışım oyuna bir önceki kaldığım yerden başladı.ondan sonrasını sormayın.İki kere oldu aynı şey.üçüncü defa olursa silerim oyunu.




  • tamam arkadaşlar bilgileriniz için sağolun.. valla nasıl olduysa fark edememişim tesadüfen anladık dediğiniz gibiymiş yaptık geçtik... Tayland ormanlarında tapınak harabelerine vardık kaplanlarla iguana kertenkeleleriyle köşe kapmaca oynuyorum... Baya yeni T.R. hoşuma gitmeye sarmaya başladı, özellikle grafikler ortam mekanlar gerçekçiliğine detaylar açısından.. ne zamandır böylesini görmemiştik tabiki daha iyisi olabilirdi ama bunda bile gayet yeterli dev ahtapotun olduğu yerde falan suların duvarlardaki yansıması ıslaklık parlaklık efekti güzel kullanılmış. Kayaların taşların duvarların ve bitkilerin halide aynı güzellikte... Ben hala yeni bir "T.R.IV: The Last Revelation" hayaliyle yaşıyorum, T.R. miladının zirve yaptığı oyundu, T.R.Underworld da eski Mısır'a firavunlar diyarına pramidlere anıt mezar odalarına uğrasaydık super olacaktı...

    @ 1337-Killa, valla o save olayı benide sinir ediyor Load Game demisin Save Game demisin o heycanla anlayamıyorsunda.. yahu en azından QuickSave-Load tuşu falan bişey ekleselerdi... Benim durum dahada vahim, bazen Save lemek için ilgili slota tıklıyorsun tam işlem tamamlanacak birden Windowsun klasik hata mesajı çıkıyor; 'exe dosyası (sanırım oyunun) gerçersiz işlem yürüttü kapatılacak' diye çıkıyor masaüstüne atıyor bir kaç kere böyle yaptı. Menüde zaten save-load için dörder slot verilmiş her slotda da save alamıyorsun bazılarında oyun kendi otomatk save aldığındanmıdır nedir üzerine save yapmaya izin vermiyor... Save-Load olayı dışında oyunun diğer en büyük sorunu kamera açılarıydı bazen öyle saçmasapan hal alıyorki napıcağını şaşırıyorsun keşke eski T.R.lardaki gibi farklı kamera açıları için bir klavye tuşu olsaydı. Kamera gerçekten çoğu yerde sorunlu berbat... Birde bu oyunda en sevmediğim durum iki dar duvar arasında karşıklıklı zıplayarak üst tarafa çıkmak kesin Prince of Persia daki Prince den öğrenmişler bu hareketi. Çoğu yerde canınızı sıkacak...

    Birde arkadaşlar oyundaki grafik menüsünde ayarlarında sizde hepsi açıkmıdır-ON ?... ve AA ile AF ne durumda?... Ahtapotun olduğu yere gireceğimiz ilk bulmacayı çözdüğümüz yerde oyun acayip kasıldı nerdeyse kitlenecek sandım, ayarlarda AA:2x deydi ben Kapattım makine rahatladı. CrySis de bile takılma yapmayan T.R.U de neden kasılsın anlayamadım... Birde şu "Triple Buffering" konusu var oyuna grafiklere bir yararı-zararı varmıdır bir bilsek.. Bir açıklama bulmuştum; V-ysnc açıksa, Triple Buffering de açık olmalıymış.. V-sync oyunda Açık bu yüzden Triple Buffering de Açık yaptım. Nvidia Control Panel de zaten Triple Buffering açarsanız V-sync de Açık yapmalısınız diyordu yada V-sync Açıksa diye tam tersi bir açıklama vardı... Bilmiyorum oyuna bir yararı oldumu pek birşey farketmedim bu ayarlar Kapalı durumdaykende böyleydi sanki...




  • burayı nasıl geciyoruz acaba? tesekkürler.

     Tomb Raider: UnderWorld™ (ÇIKTI)
  • up..
  • @ caver
    merdivenden çıktıkdan sonra soluna dön ilk blok-sütun ile duvar arasında yüzünü duvara veya blok-sütuna dönük dur ve duvardan sütuna duvara karşılıklı zıplayarak üst tarafa yüksel sonra kendi tutunacak (S veya D + Space gibi birşeydi)... Oyunda karşılaşmak istemediğim ilk hareket buydu işte; karşılıklı iki dar duvar-sütun arasında zıplayarak yukarı çıkmak.. Bir diğer hareketde, duvardaki halkalara halatımızı atıp duvarda sağa-sola koşturup ters takla atmak... Arkadaşım, senin oyundaki grafik ayarların nasıl hepsi açık-On haldemi? Oyunun setup'undanda ayarları yapılabiliyor Triple Buffering ve V-sync ayarlarını naptın?...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ravenholm

    @ caver
    merdivenden çıktıkdan sonra soluna dön ilk blok-sütun ile duvar arasında yüzünü duvara veya blok-sütuna dönük dur ve duvardan sütuna duvara karşılıklı zıplayarak üst tarafa yüksel sonra kendi tutunacak (S veya D + Space gibi birşeydi)... Oyunda karşılaşmak istemediğim ilk hareket buydu işte; karşılıklı iki dar duvar-sütun arasında zıplayarak yukarı çıkmak.. Bir diğer hareketde, duvardaki halkalara halatımızı atıp duvarda sağa-sola koşturup ters takla atmak... Arkadaşım, senin oyundaki grafik ayarların nasıl hepsi açık-On haldemi? Oyunun setup'undanda ayarları yapılabiliyor Triple Buffering ve V-sync ayarlarını naptın?...



    evet aynen arkadaşın dediği gibi...zaten bu oyunda genellikle böyle şeyleri yapıyorsun...takıldığında yapabileceğin hareketleri aklından geçir kesinlikle biri orda işe yarayacaktır...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ravenholm

    @ caver
    merdivenden çıktıkdan sonra soluna dön ilk blok-sütun ile duvar arasında yüzünü duvara veya blok-sütuna dönük dur ve duvardan sütuna duvara karşılıklı zıplayarak üst tarafa yüksel sonra kendi tutunacak (S veya D + Space gibi birşeydi)... Oyunda karşılaşmak istemediğim ilk hareket buydu işte; karşılıklı iki dar duvar-sütun arasında zıplayarak yukarı çıkmak.. Bir diğer hareketde, duvardaki halkalara halatımızı atıp duvarda sağa-sola koşturup ters takla atmak... Arkadaşım, senin oyundaki grafik ayarların nasıl hepsi açık-On haldemi? Oyunun setup'undanda ayarları yapılabiliyor Triple Buffering ve V-sync ayarlarını naptın?...




    tesekkürler deniyorum..

    triple on v-sync off geri kalan hersey on ve 8x aa
    gectim..
     Tomb Raider: UnderWorld™ (ÇIKTI)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caver -- 13 Şubat 2009; 14:55:56 >




  • 5 dk. once bitirdim.

  • ..up



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caver -- 19 Şubat 2009; 14:01:30 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caver

    arkadaşlar burayı nasıl geciyoruz acaba..

     Tomb Raider: UnderWorld™ (ÇIKTI)


    kapının yanında kol falan yok mu?...yada bulunduğun açıya göre arkanda yukarı tırmanmak için bişeyler vardır mutlaka...bu açıdan tam hatırlayamadım bölümü...




  • Kapıya doğru bakarken sol duvarda tırmanacağın yerler var...
  • arkadaslar bende takıldım yalnız PS2 de oynuyorum
    tomb raider underworld:Jan mayen ısland:valhalla
    bu bolumde koprude ilerlerken cekıcler cıktı kopru yıkıldı sagdakı yukarıdakı cekıcın odasına ulasamıyorum
    bır dıger kapıya ulastım ordakı canavarı oldurdum ama obur kapıya ulasamıyorum ayrıca tam oldugum yer
    kopruye gelırken durdugumuz yer (su an yıkılı vazıyette) ama karsıya ulasamıyorum sagdakı kapıya.
    screet shot koyamıyorum pc de oynamadıgım ıcın kusura bakmayın arkadaslar..
    şimdiden tesekkurler
  • 1.1 yaması neler getirdi arkadaşlar. geforce 6 ve 7 serisindeki kasmalar giderilmiş gibi yazıyordu da . next gen özelliğini kapatabiliomuyuz bi de .
  • akyurt merlinin kazanından tam çözüme bakabilirsin...
  • Oyunu yeni bitirdim XD biraz geç oldu biliyorum okul felan neyse oyun kısa ama oyun içindeki sırlı şeyler gerçekten çok zor yani hatta bu seri en zoruydu diyebilirim oyun gayet güzel halen oynamayanlar varsa hiç durmasın direk alsın...
  • Oyun güzel ama çok kısa, oyunu kırpıp xbox a özel 2 bölüm olarak piyasaya sunan Eidosa
    Eidos u Square Enix aldı Tombraider i Final Fantasy gibi kaliteli bir oyun yapmalarını umuyorum.
  • arkadaşlar oyunu indircemde önerirmisnz zewkli olsa yeter grafik fln önemli değil birde yaması fln varmı yardımcı olursanız sewinirm zor oyunları severim yorumlara bakılırsa bir hayli zor
  • oyun güzelti brende ancak bugün bitirebildim.tavsiye ederim
  • 
Sayfa: önceki 3940414243
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.