Şimdi Ara

Toros vs Civic Çarpma (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
90
Cevap
0
Favori
11.311
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Toros arka koltukta oturanları ziyarete gitmiş abartmayın.
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    torosta cizik yok hangi darbeyi emmis de dagilmis bu civic?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    torosta cizik yok hangi darbeyi emmis de dagilmis bu civic?
    evet haklısınız bencede kendi kendine olmuş. ( bakın önceki mesajda dediğim gibi anlatmaya çalıştım anlamayınca sizi de saldım )
  • HondatugraL kullanıcısına yanıt
    valla bence de sal

    honda fanatikleri artik sasirtmiyor beni :)

    araba tursuya donmus hala yasam alani, darbe emme falan filan
  • vututu tutu... görünen o ki toros'un boynuz darbesi çirkin ördeği dağıtmış...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hondanın ciddi kazalarda yaşam alanı koruma ve yolcu güvenliği konusunda şüphem yok. basit kazalarda ise biraz fazla dağılıyor gibi düşünüyordum ama yukarıdaki audi ile olan kaza görüntülerini görünce de aklım karıştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toros'un olaydan haberi yok gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya kötü göçmüş arka taraf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Civic: Sen bir de torosu gör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyaz Toros'a ufak bir ilgim vardı zaten. Şimdi eski araçlar içinde farklı bir yeri oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CLİO SYMBOL

    It is a honda hunter

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondatugraL

    Forumda teneke yazan birine kızmak saçma olur zaten kahvede batak oynayan adam bile gelip burda diyor teneke diye. Ben sallamıyorum mesela. Bilgilensin diye anlatıyorum kafası almıyorsa kendi haline salıyorum. Sizede anlatayım mesela :)

    Arkadan vuran çok hasar almıyor, arkadan vurulan araç çok hasar alır bu elbette kazanın oluşuna arkadan vuran arabanın buyuklugune cinsine göre değişiyor bunu etkileyen birçok husus var. Bu kazada toros bu cıvıcten sağlam demek olmadığı gibi civicin teneke olduğu anlamınada gelmiyor. IIHS testlerinden good notla geçmiş bir araca teneke demek tertemiz bir beynin eseridir. Günümüz araçları darbeyi emerek kabin içine minimum şiddeti yansıtmaya yönelik üretiliyor sen eskı kafayla yapılan bir araçla yüksek hızlarla bu araca vurursan vurdugun araç çok fazla hasar alacaktır ancak diğer araçtaki adam ölürken veya ağır yaralanırken durumu ciddi gorunen bu araçtakı adam kapıyı açarak ınecektır veya ufak sıyrıkla kurtulacaktır. Bugün civic yarın kia farketmez 1-2 kaza fotosuna bakıp dandik demek sizin mevzudan mühendislerden daha iyi anladığınız anlamına gelseydi arabayı tasarlamak için sizi çağırırlardı

    Alıntıları Göster
    Bu yazınızı okuduktan sonra başka bi konudaki "fransızların araba yapamadığını tekrar anladım" tarzı yazınızı okudum

    Alıntı yaptığınız arkadaş ile aynı mantık sizin yazınız da, kahvehane, tertemiz beyin muhabbeti falan ortak yani, 1-2 fransız aracı kullanıp o yorumu yapmak...

    130 yıldır araba üreten, premium markalara motor veren adamlar elbet biliyordur birşeyler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 27 Eylül 2019; 23:24:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Bu yazınızı okuduktan sonra başka bi konudaki "fransızların araba yapamadığını tekrar anladım" tarzı yazınızı okudum

    Alıntı yaptığınız arkadaş ile aynı mantık sizin yazınız da, kahvehane, tertemiz beyin muhabbeti falan ortak yani, 1-2 fransız aracı kullanıp o yorumu yapmak...

    130 yıldır araba üreten, premium markalara motor veren adamlar elbet biliyordur birşeyler

    Alıntıları Göster
    Fransızların araç yapamadığı birçok model gözlemiyle ortaya çıkan bir sonuçtur. Bol keseden sallamıyorum yani. Elektronik arızalarını inkar eden at gözlüklü fandır. Arabayı üretmekle araba yapılmış olmuyor. Üretebildikleri tek şey dizel motor oda bana uymuyor zaten tercih etmem. Motor verdikleri premium araçlar elektronik arızalarla boğuşmuyor aynı motoru yapan fırmanın arabası 5-6 yıl sonra saçma sapan arızalar vermeye başlıyor. Abimlerin 508 den önceki arabası 407 di sorunları arttığı için satıldı. Yani benım yazımla arkadaşın yazısındakı mantık aynı değil ben deneyimlerimi yazıyorum. Tabi bu sizin mantıktan ne anladığınıza göre değişir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondatugraL -- 28 Eylül 2019; 1:37:28 >




  • Civicin bu modelini geçenlerde test ettim.
    Araç tamamen rezalet, görsel aldatmacadan ibaret.
    Araç yolda rüzgara karşı çok zayıf hemen yolda gezmeye meyilleniyor, tır falan sollarken hemen savruluyor, ses yalıtımı yeteri kadar iyi değil, kaborta kalitesi çöp. Motoru bu devirde kesinlikle yetersiz. Japon aracı kullanan birisi olarak düşüncem artık atmosferikten vazgeçmeleri gerekiyor.
    Bu arabaya istenen/ödenen bu paralara yazık. Gerçi dandik en boş clionun bile ülkedeki fiyatları ortada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı kasa civic le yan yana sürtüştük .bendeki sandero ...hondacı oturdu ağladı .okadar teneke bu civicler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Evet bu tasarım whiplash yaralanmları en az indirmek için yapılmış. Torosla böyle bir kaza yapsaydı o adamın boyun bölgesinde kalıcı hasar olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    It is a honda hunter

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat8361

    Aynı kasa civic le yan yana sürtüştük .bendeki sandero ...hondacı oturdu ağladı .okadar teneke bu civicler.
    ama sorunsuz otomatiği var şimdi hakkını yemeyin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cseyfe

    hani arkadan vuran daha cok hasar aliyordu

    noldu o is?

    civic teneke diyenlere kizmayin bundan sonra
    bu söz hala geçerlidir. civic in arkasına bakılınca torosun şasisi yukarda olduğu için direk şasiyle civic e gömmüş. belkide fren bile yapmadığı için torosun önü yere basmamış havada kalmıştır. günümüzde bir araç olsa ani frenden önü yere basar şasi altta kalır direk kaput ve radyatör kısmı ile öndeki aracın şasisine vurur ve arkadaki araç daha çok hasar gösterir.

    2 araç aynı hızla aynı yönde aynı bölgeden 4 farklı hasar ile sonuçlanabilir:

    1. öndeki araç ani fren yapar arka öne yığılır ön basar arka yukarı kalkar, arkadaki araçda ani fren yapar ön basar ve öndeki aracın altına doğru hasar yaşar çok hasar görünür. çarptığı araç daha az hasar görünür.

    2. öndeki araç ani fren yapar arka öne yığılır ön basar arka yukarı kalkar, arkadaki araç fren yapmaz bu sefer üretime göre şasi x şasi denk gelir hasarlar neredeyse eşit görünür yada arkadaki araç şasi altta kalır daha fazla hasar alırken önde fazla bişi gözükmez.

    3. öndeki araç durur haldedir şasi düz kalır, arkadaki araçda ani fren yapar ön basar, üretime göre şasi altta kalabilir, 1 e göre daha az ama yine çarpan araç daha fazla hasar görebilir.


    4. öndeki araç durur haldedir şasi düz kalır, arkadaki araç fren yapmaz bu durumda şasi x şasi denk gelir hasarlar neredeyse eşit görünür. eğer arkdan çarpan araç toros gibi şasi yüksekse bu sefer öndeki aracın arka bagaj kapağına hasar verir hasar daha çok önde görünür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MetalWave -- 28 Eylül 2019; 10:33:2 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.