Bak sen şu japona delinmeyen sızdırmayan radyatör ve hortum icat etmişler pahalıdır vardır bir hikmeti ucuzdur vardır bir illeti. |
Toyota Avrupa, ilk 9 ayda tüm zamanların rekoruna ulaştı (3. sayfa)
![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
![](/static/forum/img/close.png)
-
-
Sasirmakta haklisin bende ayni saskinligi bu dedigin parcalari ariza veren delinen isinan avrupa araclari icin yasiyorum. Ne kadar kalitesiz yapiyorlar anlamak mumkun degil.
Hele bir japon kullanicisi icin.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Sanırım bilgi olmadan konuştun.. Corolla Cross Hybrid araç var, sor ne istersen söyliyeyim hatta fotoğraflarıyla sunayım.. Şehir içi 5.2 lt ortalama ile geziyorum dağ bayır.. Şehir içi trafikte daha da düşer de o da senin güzel hatrın için peki diyelim.. Vasta malzeme kalitesi derken mesela hangisiyle vs ledin de vasat dedin hele bi de bakalm.. Aşırı vasat ses sistemi de nasıl oluyor onu da anlasak, renault'taki mi mesela?
yani arkadaş bizim milletin genel hastalığı, bilgi sahibi olmadan salla dur işkembeden..
-
İşine bak kompleksli fake üyelik.
Toyota'nın malzeme kalitesi tüm Dünya'da vasat altı olarak kabul görür.
-
Ustam ayıptır sorması. Bu klima motora bağlı olmayınca kışın fan açınca motorun ısınmasını beklemeden direk sıcak üfleme yapıyor mu yani elektirikli bir ısıtıcı gibi bir görev mi görüyor
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Corolla satışının kaliteyle alakası yok. Bizde Egea neyse, Dünya'da Corolla odur. Tamamen fiyat odaklı.
Bu arada Türkiye'de satılan Corolla ile dışarıda satılan aynı değil. Corolla sahipleri hemen böbürlenmesinler.
-
Isitma sistemi diger arabalar gibi motor suyu sicakligi ile oluyor, benzin motoru ara ara calisarak sicakligi istenilen seviyede tutuyor.
Bu sebepten yaz kis mevsimleri arasinda tuketim farki oluşuyor yaklasik 0.5-1 litre kadar. Sizin ne kadar sicakliga ayarladiginiza gore değişiyor.
Diğer arabalarda yazin tüketim artıyor bunda kisin :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 31 Ekim 2024; 10:33:0 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Süper yorum..müthiş bir arac , bilmeyene anlatamazsın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şikayetvar.com sanırım ana kaynağınız
Günümüzde düzgün markaların çift kavrama ve turbo motorları yüzbinlerce kilometre gitmek üzere tasarlanmıştır.
Bu binlerce parçası olan mekanik bir alet, bakımlarınızı düzenli yaptığınız her düzgün araç üreticisinin aracı yıllarca sorunsuz çalışır.
Ha eğer senede 1 kere götürmek zorunda olduğumuz araçları teknik servise orjinal parçalarla işlem yaptırmazsanız, Mercedes'ten de şikayet edersiniz.
Kore malı araçlar son 15 yılda hem teknolojide hemde sorunsuzlukta en yukarı sıralamalardadırlar.
-
-
Triger ile şanzıman ne alaka :)
triger her içten yanmalı motorda vardır.
şanzıman başka bir konu. Cvt’de zincir veya çelik kemer denen kayış var. Toyota ve honda e-cvt’de bu kayış yok. Şekli şemali çalışma sistemi elma ile avakado kadar birbirinden farklı. Dişliler sabit kendi aksında döner. 2 elektrik motoru ve 1 benzinli motor aynı anda çalışır. Bilinen geleneksel diğer otomobil sistemlerinden daha hafif ve daha basittir
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
%90 ı hatalı mesaj. Nerden uyduruyosunuz. Şanzıman olmadığını? @zotaing cevap vermiş size
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Şanzıman denilen şey kavrama ve değişken dişlilerle aktarma organıdır.
e cvt’de ne kavrama var ne değişken dişli var. O yüzden buna aktarma organı deniyor. Veya transaxle diyebilirsiniz.
-
Ananemin lafı. Kuzen olabilir miyiz
-
şaka maka o dandik attragge götürgeçi birine iyi kitlemişsin.
satabilmen mucizeydi
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aliveli90 -- 23 Kasım 2024; 23:56:22 > -
Hibrit toyotalarda mekanik bir şanzıman yok. Alıntı yapılan mesajdaki her ifade doğru
Bir ekleme de ben yapayım, fren diskleri x marka bir aracınkinden 2 kat daha dayanıklıdır ve parça fiyatı aynıdır. Çok rahat 100bin km götürür
Bir araç hem avrupa hem de amerikada çok satıyorsa tartışılacak bir yanı yoktur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Chr'ı satalı 1 seneyi geçti, hala özlüyorum keratayı. Şimdi alfa romeo tonale var, bana göre sınıfının en iyi tasarımı ama ne zaman chr görsem ben de dönüp bakarım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tabi tabi oyledir
Yazdiklarini okuyanda birsey bilerek yaziyor sanacak ona yaniyorum sirf mesaj kasmak icin mesnetsiz temelsiz yazayimda nasil yazarsam yazayim mesajlari
Anlamsiz mesaj yaz daha da anlamsiz emoji koy oldu bitti
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ne diyorsunuz hocam siz? Ecvt de planet dişli kasnak sistemi var. Nerede yazıyor olmadığı?
Üretici şanzıman diyor. Forum ne duruma gelmiş.
E-CVT, kayış ve zincir yerine planet dişlilerin kullanıldığı Elektronik Kontrollü Sürekli Değişken Şanzıman anlamına gelir.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X