Şimdi Ara

Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
149
Cevap
1
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Vehicle_size_class bu linktede hangi kıtada hangi sınıflandırma ya denk geliyor o var .

    Avalon E sınıfı olarak alınmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.

    Ben kiyaslamiyorum ki Ayni safta carpisiyoruz su anda hicbir zan ve tehdit altinda kalmadan aracin E segmenti oldugunu iddia ediyorum , hatta teknik bilgilerle geldim.

    Sana demiyorum ya kıyaslayan arkadaşa dedim.

    Her tarafı deri ile kaplı suberp ne kadar kaliteliyse camry'de o kadar bir araç işte hele accord camryden de beter.Siz fazla abartıyorsunuz bence bu araçları. Şu anda çok hastayım gerçi ama kafayı yemedim hala. Bu yaza yine amerikaya gidicem videolu bir inceleme yaparım fırsat olursa. Kavga dövüş çıkarmayın bayram bayram.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.

    Ben kiyaslamiyorum ki Ayni safta carpisiyoruz su anda hicbir zan ve tehdit altinda kalmadan aracin E segmenti oldugunu iddia ediyorum , hatta teknik bilgilerle geldim.

    Sana demiyorum ya kıyaslayan arkadaşa dedim.

    Her tarafı deri ile kaplı suberp ne kadar kaliteliyse camry'de o kadar bir araç işte hele accord camryden de beter.Siz fazla abartıyorsunuz bence bu araçları. Şu anda çok hastayım gerçi ama kafayı yemedim hala. Bu yaza yine amerikaya gidicem videolu bir inceleme yaparım fırsat olursa. Kavga dövüş çıkarmayın bayram bayram.

    Accord konusunda haklısın hiç canlı olarak görmedim lakin avrupadaki accord ile uzaktan yakından alakası yok gibi duruyor fotoğraflardan bile belli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Sen camry diye neyi inceledin arkadaş. Yukarıda fotoğraflarını koyduğum camry'nin içerisinde elini attığın her yer yumuşak plastik, deri ve ahşap kaplama. Ne B segmentinden bahsediyorsun kafayı mı yedin sabah sabah.

    B segmenti ile ilgisi yok da siz nasıl bir baktınız incelediniz anlamak mümkün değil :) Camry'nin içinde ahşabı geçtim, gerçek alüminyum parça bile yok. hemen her yer sert plastik, koltuklar deriler, kaplamalar gayet basit ve ucuz. düğmeler-kapaklar avrupada kabul edilemeyecek derecede ucuz. ön koltuklarda hafif bir yan destek dahi yok, dümdüz dişçi koltuğu gibi. Volvo servise radyatör sorunu için gelmişti, 3.5 V6 modeli, baya inceledim, hele bagaj bölümünü açıp baksanız bütün nalyon benzeri iç kaplamalar sarkıyor, üstte arkalarda korozyonlu saclar var resmen. bilerek ucuz yapılmış heryer fiyat rekabeti için.

    kabin boyutlarına, fake malzemelere ve güçlü motorlar/yumuşak süspansiyona kanıyorsunuz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Sen camry diye neyi inceledin arkadaş. Yukarıda fotoğraflarını koyduğum camry'nin içerisinde elini attığın her yer yumuşak plastik, deri ve ahşap kaplama. Ne B segmentinden bahsediyorsun kafayı mı yedin sabah sabah.

    B segmenti ile ilgisi yok da siz nasıl bir baktınız incelediniz anlamak mümkün değil :) Camry'nin içinde ahşabı geçtim, gerçek alüminyum parça bile yok. hemen her yer sert plastik, koltuklar deriler, kaplamalar gayet basit ve ucuz. düğmeler-kapaklar avrupada kabul edilemeyecek derecede ucuz. ön koltuklarda hafif bir yan destek dahi yok, dümdüz dişçi koltuğu gibi. Volvo servise radyatör sorunu için gelmişti, 3.5 V6 modeli, baya inceledim, hele bagaj bölümünü açıp baksanız bütün nalyon benzeri iç kaplamalar sarkıyor, üstte arkalarda korozyonlu saclar var resmen. bilerek ucuz yapılmış heryer fiyat rekabeti için.

    kabin boyutlarına, fake malzemelere ve güçlü motorlar/yumuşak süspansiyona kanıyorsunuz.

    Sadece konsolun belden aşşağı kalan alt kısmında, ön iki koltuğu ayıran vites konsolunun duvarlarında ve kapılardaki eşya koyma gözlerinde sert plastik var. Oraları da yumuşak istiyorsanız zaten premium markalara yöneleceksiniz orta sınıfta ne işiniz var.



    Bu da yukarıda linki paylaşılan arabam.com'da ki arkadaşın iç mekan yorumu.

    Camry’nin iç mekânı; kalitesi ve şıklığıyla ile göz doldururken konforuyla da rakiplerini aratmıyor. Direksiyon simidi ve kapı kollarındaki ahşap kaplamalar ve şık gösterge tablosu Camry’yi son derece çekici kılarken orta konsol şık görünmesine rağmen kullanılan malzeme kalite hissini düşürüyor. Deri direksiyon simidi ve deri vites topuzunun yanı sıra şık deri koltuklar da lüks ve konforu pekiştiriyor. Yüksek kaliteli ses sistemi, 6 CD değiştiricili ve MP3 uyumlu radyo-CD çalar ve 6 hoparlör gibi müziğin keyfine varacağınız donamlara sahip olan Camry’de çift bölgeli klima da standart. Yükseklik ayarlı ve elektrik ısıtmalı ön koltuklar sayesinde sürücü ve ön yolcu için son derece konforlu bir yolculuk sağlanırken arka koltuklar da rahatlık ve konforuyla Camry’nin makam aracı olarak da çok mükemmel bir tercih olabileceğini gösteriyor.




  • arabam.com'daki arkadaş iç mekan yorumu yapmamış yalnız, bu ney böyle basın bülteni açıklaması gibi :) ezbere bişeyler yazıp çıkmış, işi varmış heralde, 6 hoparlör, çift bölge klima veya direksiyonun deri olması pek müşteriyi alıp da ayrı diyarlara götürecek donanımlar değil gibi sanki. bunlar hemen her büyük sedan araba için yazılabilecek şeyler. ahşap kaplama yazması da ne kadar baktığının aynası zaten, yapıştırma plastik o sarı kaplamaların hepsi. forumda pek beğenilmeyen Passat gibi gerçek ağaç dahi değil. tek dişe değer mevzu içinin büyük, geniş iç mekan buna da itiraz edilemez zaten.

    kaldı ki bunun sadece yumuşak sert plastikle alakası yok, kabinin tamamı, bütünü ile ilgili. E segment hiçbir otomobilde böyle özensiz yapılmış bir kabin yok. yukarılarda öyle bir yazmışsınız ki, bu arabanın avrupa D sınıfları ile alakası yok, çok "farklı" bir araç gibi, gerçekten ben mi yanlış araca baktım, siz mi şaşırtıcı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 13 Ekim 2013; 12:49:16 >




  • bu aracın en sevdiğim yanı harika ötesi performansı, 2.elde çok ucuza alıp böyle performans alacağınız başka araç yok herhalde. tam lpg uyumu da cabası.











  • Arabistanda kullandigimiz camry nin arka camlari manueldi neyin e segmentiymis bu. o kadar teknik aciklamalara dingil mesafelerine ragmen hala e segmenti diye diretenler var mi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    E segment hiçbir otomobilde böyle özensiz yapılmış bir kabin yok. yukarılarda öyle bir yazmışsınız ki, bu arabanın avrupa D sınıfları ile alakası yok, çok "farklı" bir araç gibi, gerçekten ben mi yanlış araca baktım, siz mi şaşırtıcı.

    Hangi E segment otomobillerle kıyasladığınıza bağlı. Bence siz beklentilerinizi çok yüksek tutuyorsunuz. E segment diyince algılarınız otomatik olarak e class'a , 5 serisine kayıyor, yani premium sınıfa. Halbusuki bu otomobil orta sınıfta bir araç. İç mekanı tutup ta premium markaların E segment otomobilleri ile kıyaslarsanız tabi ki sonuç hüsran olur. Orta sınfıtaki markaların E segment araçları ile kıyaslandığında üç aşşa beş yukarı hepsi aynı araçlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trapspeed

    Arabistanda kullandigimiz camry nin arka camlari manueldi neyin e segmentiymis bu. o kadar teknik aciklamalara dingil mesafelerine ragmen hala e segmenti diye diretenler var mi acaba ?

    Arka camı manuel bir sürü E Class ve 5 serisi de var merak etme. Çoğu da orda burda halkın hizmetinde taksi olarak kullanılıyor zaten.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    Superb hangi segmentte değerlediriliyorsa Camry'de o segmentte ben bunda bir kusur olduğunu düşünmüyorum. Superb motor gamı haricinde Camry'den eli sağlam bile sayılır.Zaten üretici firma da ben gibi düşünüyor olsa gerek araca Mid-Size car demişler.
  • @Muss@

    Araç köpek gibi gidiyor. 0-100 7 sn, 0-200 22sn.


  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    yıllık 3-4 bin vergisi olmasa gidip alacam şeytan dürtüyor
  • konuya @Fantastic Light bekleniyor kendisi şu an 2008 Camry 3.5 V6 kullanıyor, önceden de son kasa passat sahibiydi. Passatla en iyi kendisi kıyaslar herhalde.
    konudaki yorumlarla araç B ile E segmenti arasında gidip geliyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Muss@ -- 13 Ekim 2013; 13:20:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ertify

    Ülkemizde satılan mevcut avensis yaşam alanındaki mataryeller açısından Camry den çok çok önde. Camry, Corollanın büyük versiyonundan başka birşey değil. Bunun sebebi de ABD bölgesinde Corolla dan daha büyük araç isteyenlerin başka markalara kaçmasını önlemek. Yoksa kalite anlamında corolla ile aynı seviyede bir araç.

    Ülkemizde satılan hangi kasa Avensis'i getirirsen getir, benim Camry ile karşılaştıralım ve farkı kendin gör.

    Araca binmeden yorum yapmayalım lütfen ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: rainmanstern

    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Tüm dünya e segmenti diyor, DH neredeyse C segmenti ilan edecek. Önünde VW, Skoda, Seat veya Audi logosu olsaydı, buralarda F segmenti sayılırdı sanırım.

    bakmayın hocam buralara. sabah akşam hangi araç hangi segmentte , premiummu değilmi kavgaları var.gülün geçin

    Aynen.

    Sonuçta 21000 Dolarlık bir araçtan bahsediyoruz.

    E segmenti BMW 5 Serisi mesela 49.500 dolardan başlıyor.

    E serisi Avalon ise ABD'de 30000 dolar civarı.

    Şener sen Kayaşehir civarındaymışsın, bende sık sık (hergün 1-2 defa) oradan geçerim, yolda hiçmi denk gelmedim sana...

    Binmeyi bırak yakından bir kere görsen bu sözlerinin ne kadar yanlış olduğunu anlarsın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    ''Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.''


    B7 Passat'tan Camry'ye geçmiş biri olarak bu dediğine sadece gülünür diyorum..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NDT Man

    Camry E segmenti mi güldürmeyin adamı ya.

    Acoordla avensisle aynı sınıfta işte ,gidip birde BMW 5 serisine mi kafa tutuyor...

    Perormans olarak sadece 5.30'dan sonrası ile boy ölçüşemez.

    Konfor olarak 5'ten bir farkı yok desek kıyamet kopacak şimdi ama ne yazıkki öyle ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tansutnr

    D mi E mi bilmen ama Dubai'deki taksilerin tamamı Camry


    Aynı Bulgaristandaki E serileri gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newmonarch

    Bence Passat konfor, yalıtım ve sorunsuz olarak Camry ile boy ölçüşemez.

    Ancak tabi Passat'ın sunduğu bazı "uç" teknolojileri Camry'de bulamayabiliriz ama kaç tane Passat o kadar aşırı donanımla satılıyor ki?

    Yani Camry'nin Passat'a ezileceğini hiç sanmıyorum.

    Son kasa Avensis ile son kasa Passat bile birbirine çok yakın hatta Avensis'in konforuna ben çok şaşırmıştım. Çok rahat ve oturaklı.

    Daha büyük olan Camry'i düşünemiyorum.




    Güzel ve doğru bir yorum.

    Ben ikisinede sahibi olarak kullanmış ve halen Camry kullanan biri olarak söylüyorum ama millete anlatamıyorum.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.