Şimdi Ara

Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
1
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sınıf olayını karıştıranlar için dingil mesafesi tarzı yazılar okumaları. Bir sürü yönetici arkadaş var otomobil bölümünde. Biri de desin ki şunun mesafesi bu kadar. Şu sınıfa girer. 1 sayfa tartışmış insanlar ne ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Ön iki koltuk arasındaki genişlik ve tertibata baktığınızda bile aracın D segment olmadığını anlamak mümkün.


    Aynı üretim döneminde üretilmiş avensis ve camry;

    bu ebat farkı sadece farklı pazarlarda büyük ve geniş otomobilin algılanış farkından kaynaklanıyor. Avensis boyutundaki araçlar maksimum compact executive olabilir (veya markaya bağlı olaraktan small-size family), mid-size sınıfa çıkamazlar Amerikada. orda orta sınıf sedan demek Avensis boyutları demek değil. Avensis tarihi boyunca sadece ingilterede üretilmiş, tamamen avrupa pazarına, dar-virajlı avrupa yollarına yönelik bir otomobil, Camry'nin daha büyük olması kadar doğal bişey yok, belki orda aynı motorlu Avensis ile Camry'i satmak zorunda kalsalar Avensis daha bile pahalı olacak. elma ile armutu karşılaştırma yoluna gidiyorsunuz ısrarla.

    Mid-size (US) = Large Family Car (UK) = D Segment (Euro)

    Bunların hepsi aynı sınıftır.

    Bugün ABD sınıflandırmasında aks mesafesi 2667 - 2794mm arası olan otomobiller mid-size olarak sınıflandırılır. Avensis 2700 mm, Camry ise 2775 mm aks mesafesi ile ikiside bu sınıfa girerler. Diğer söylediklerinize katılıyorum




  • @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir. Zira Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Satışta olduğu pazarlarda firma ne olduğunu belirtmiş zaten.Bana göre demeye başlarsak işin içinden çıkamayız.

    Buyrun Resmi sitesinin başlığı
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?

    Dünyadaki otomobil standardizasyona göre Türkiye SI standartlarını kullanır. Avrupa standartlarına göre Mide-size D segmentinin karşılığıdır.
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?



    Referansları sayfaların altında belirtilmiş bir kaç kaynak
    http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Camry
    http://en.wikipedia.org/wiki/Car_classification




    @avensis42
    Kaynak olarak fotoğrafını paylaştığınız oto alım satım sitesi Linea'yı da D segmenti olarak gösteren referans gösterilemeyecek bir sitedir. pek itibar etmemenizi öneririm.
    Ek olarak anektot takma adınzdaki aracın maliyeti camry'den fazla


    edit:
    http://www.toyota.com/camry



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza_007 -- 13 Ekim 2013; 3:43:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir.

    Evet, tam üzerine basmışsınız. Camry, Türkiye'de D segmenti diye satılan araçların yanında D segmenti filan olamaz derken ki iddialarımı bu bahsettiğiniz kriterlere dayandırıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir.

    Evet, tam üzerine basmışsınız. Camry, Türkiye'de D segmenti diye satılan araçların yanında D segmenti filan olamaz derken ki iddialarımı bu bahsettiğiniz kriterlere dayandırıyorum.

    Turkiye'de E segmenti olarak lanse edilip satildi distributor bu karari kafasina gore almiyor burasi onemli (master bilgilerimi akitiyorum), zamaninda bende inceleme sansina erismistim , kesinlikle D diyemem ama Avrupa standartlarina gore cok zayif bir E idi diyebilirim.

    Tipki Vel Satis ve 607 gibi , kimseler sevemedi belki ama bariz E segmenti idiler.

    Ha zaten Toyota Avensis'i USA pazarina surmeye kalksa uzerine Lexus logosunu yapistirir muhtemelen , USA-Spec Toyota Yaris ve Corolla'larin kalitesi rezalet otesi boktan. Avensis fazla kaliteli kacar adamlara...

    Acura TSX konusunda da ayni seyi soyleyip durmustum zaten. Accord , Avrupa standartlarina gore bile cok cok iyi bir arac , -standart- rakiplerinin bir tik uzerinde oldugunu pek cok yabanci kaynakta okudum. Ehh haliyle bu kadar yuksek standartta bir arac USA'de kafadan premium olur.

    Neyse , cok civittim.

    Sonuc olarak Camry Turkiye-Avrupa standartlarina gore E-segmentidir. Ayrica , birileri yukarida passat falan demis neyin kafasi bu arkadaslar VAG gaminda Camry'ye rakip tek bir arac uretilmektedir , o da Audi A6'dir.




  • Bölgelere göre segment ve kalite çok fark ediyor.

    Arabistan'dayım ve burada Corolla ve Camry, vasat bir iç kabin kalitesine sahip.
    Asıl kalite Aurion ve Avalon'da mevcut.

    Arabistan'a göre konuşursam
    Corolla: B segment
    Camry: C segment
    Aurion: D segment
    Avalon E segment

    Türkiye'ye göre
    Corolla: C segment
    Avensis: D segment
    Toyota'nın E segmenti yok TR'de...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir.

    Evet, tam üzerine basmışsınız. Camry, Türkiye'de D segmenti diye satılan araçların yanında D segmenti filan olamaz derken ki iddialarımı bu bahsettiğiniz kriterlere dayandırıyorum.

    Turkiye'de E segmenti olarak lanse edilip satildi distributor bu karari kafasina gore almiyor burasi onemli (master bilgilerimi akitiyorum), zamaninda bende inceleme sansina erismistim , kesinlikle D diyemem ama Avrupa standartlarina gore cok zayif bir E idi diyebilirim.

    Tipki Vel Satis ve 607 gibi , kimseler sevemedi belki ama bariz E segmenti idiler.

    Ha zaten Toyota Avensis'i USA pazarina surmeye kalksa uzerine Lexus logosunu yapistirir muhtemelen , USA-Spec Toyota Yaris ve Corolla'larin kalitesi rezalet otesi boktan. Avensis fazla kaliteli kacar adamlara...

    Acura TSX konusunda da ayni seyi soyleyip durmustum zaten. Accord , Avrupa standartlarina gore bile cok cok iyi bir arac , -standart- rakiplerinin bir tik uzerinde oldugunu pek cok yabanci kaynakta okudum. Ehh haliyle bu kadar yuksek standartta bir arac USA'de kafadan premium olur.

    Neyse , cok civittim.

    Sonuc olarak Camry Turkiye-Avrupa standartlarina gore E-segmentidir. Ayrica , birileri yukarida passat falan demis neyin kafasi bu arkadaslar VAG gaminda Camry'ye rakip tek bir arac uretilmektedir , o da Audi A6'dir.

    Niye , bizdeki skoda superb(amerikadaki passat) camrye neden rakip olamaz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GAYRI

    Sınıflandırmalar görecedir. Ölçülere bakalım:
    Avensis
    Uzunluk: 4710 mm
    Dingil mesafesi: 2700 mm

    Camry
    Uzunluk: 4805 mm
    Dingil mesafesi:2775 mm

    Aradaki bu 100 mm lik farka rağmen; Amerikan sınıflandırmasına göre (uzunlukları 4953 mm'den dingil mesafeleri 2794 mm'den kısa olduğu için) her ikisi de midsize olarak adlandırılıyor.



    Yani bu araç d segmenti
  • Camry 2013 - Amerikan versiyonun boyutlari

    Uzunluk: 4806mm
    Genislik: 1822mm
    Yukseklik: 1471mm
    Dingil mesafesi: 2776mm

    Mercedes E-Class (makyajli guncel model)

    Uzunluk: 4879 ( +73mm)
    Genislik: 1854 (+32mm)
    Yukseklik: 1474 (+3mm)
    Dingil mesafesi: 2874 (+98mm)

    Goruldugu uzere boyutlarda extreme bir ornek yok ki E-segmenti'nin babasiyla karsilastirdim.

    Amerikan pazarinda, arabanin rakipleri Hyundai Sonata ve Honda Accord olarak gosteriliyor ama dedigim gibi , boyutlari fazla buyuk , dolayisi ile Camry'ler tekrardan ithal edilse muhtemelen yine E-segmenti olarak pazarlanir ama cok zayif bir rakip olur o ayri mesele.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    sizin bu dediginize görede insignia superb filanda e segmenti




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir.

    Evet, tam üzerine basmışsınız. Camry, Türkiye'de D segmenti diye satılan araçların yanında D segmenti filan olamaz derken ki iddialarımı bu bahsettiğiniz kriterlere dayandırıyorum.

    Turkiye'de E segmenti olarak lanse edilip satildi distributor bu karari kafasina gore almiyor burasi onemli (master bilgilerimi akitiyorum), zamaninda bende inceleme sansina erismistim , kesinlikle D diyemem ama Avrupa standartlarina gore cok zayif bir E idi diyebilirim.

    Tipki Vel Satis ve 607 gibi , kimseler sevemedi belki ama bariz E segmenti idiler.

    Ha zaten Toyota Avensis'i USA pazarina surmeye kalksa uzerine Lexus logosunu yapistirir muhtemelen , USA-Spec Toyota Yaris ve Corolla'larin kalitesi rezalet otesi boktan. Avensis fazla kaliteli kacar adamlara...

    Acura TSX konusunda da ayni seyi soyleyip durmustum zaten. Accord , Avrupa standartlarina gore bile cok cok iyi bir arac , -standart- rakiplerinin bir tik uzerinde oldugunu pek cok yabanci kaynakta okudum. Ehh haliyle bu kadar yuksek standartta bir arac USA'de kafadan premium olur.

    Neyse , cok civittim.

    Sonuc olarak Camry Turkiye-Avrupa standartlarina gore E-segmentidir. Ayrica , birileri yukarida passat falan demis neyin kafasi bu arkadaslar VAG gaminda Camry'ye rakip tek bir arac uretilmektedir , o da Audi A6'dir.

    Niye , bizdeki skoda superb(amerikadaki passat) camrye neden rakip olamaz?

    Amerikan Passat'i zaten tamamen farkli artik , Avrupa kasalarin kalitesi daha yuksek oldugu icin inanilmaz bir maliyet getiriyordu bu yuzden de aracin boyutlarina abanip kalitesini ve fiyatini dusurduler. Dolayisi ile;

    Amerikan Passat su anda paralel ithal edilse , Euro-Spec'lere gore rezalet otesi bir E-segmentimsi gibi birsey olabilirdi.

    Keza , bizdeki Superb de oraya gitse , yine Mid-size sedan olcakti yani hem camry hem de accord ile ayni klasmanda satilcakti , ama TR sinirlarina girdigi an avrupa olcutlerine gore de yine D-segmenti olarak adlandirilcakti.

    Bu segment olaylari cok karisik valla bende yetkili mercii degilim acikcasi ama algi-his bakimindan bana pek D gibi gelmiyor , E'ye daha yakin duruyor.

    Tipki Linea gibi aslinda... Bizim pazara ozel uretildigi icin C olarak yedirilmeye calisiliyor ama bastan asagi B'nin krali.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo


    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    @The Division Bell
    Amerikan pazarındaki tüketiciler için kadife koltuk,kaliteli taban halısı, otomatik şanzıman ve klima olmazsa olmazlardandır.Bunun dışında kokpit plastiğin yumuşak olması ve aracın yalıtımının da pek önemi yoktur. Camry'in böyle bir tarife uygun olması avensis'ten büyük olmasını da ele alınca sizde böyle bir intiba bırakmış olabilir.

    Evet, tam üzerine basmışsınız. Camry, Türkiye'de D segmenti diye satılan araçların yanında D segmenti filan olamaz derken ki iddialarımı bu bahsettiğiniz kriterlere dayandırıyorum.

    Turkiye'de E segmenti olarak lanse edilip satildi distributor bu karari kafasina gore almiyor burasi onemli (master bilgilerimi akitiyorum), zamaninda bende inceleme sansina erismistim , kesinlikle D diyemem ama Avrupa standartlarina gore cok zayif bir E idi diyebilirim.

    Tipki Vel Satis ve 607 gibi , kimseler sevemedi belki ama bariz E segmenti idiler.

    Ha zaten Toyota Avensis'i USA pazarina surmeye kalksa uzerine Lexus logosunu yapistirir muhtemelen , USA-Spec Toyota Yaris ve Corolla'larin kalitesi rezalet otesi boktan. Avensis fazla kaliteli kacar adamlara...

    Acura TSX konusunda da ayni seyi soyleyip durmustum zaten. Accord , Avrupa standartlarina gore bile cok cok iyi bir arac , -standart- rakiplerinin bir tik uzerinde oldugunu pek cok yabanci kaynakta okudum. Ehh haliyle bu kadar yuksek standartta bir arac USA'de kafadan premium olur.

    Neyse , cok civittim.

    Sonuc olarak Camry Turkiye-Avrupa standartlarina gore E-segmentidir. Ayrica , birileri yukarida passat falan demis neyin kafasi bu arkadaslar VAG gaminda Camry'ye rakip tek bir arac uretilmektedir , o da Audi A6'dir.

    Niye , bizdeki skoda superb(amerikadaki passat) camrye neden rakip olamaz?

    Amerikan Passat'i zaten tamamen farkli artik , Avrupa kasalarin kalitesi daha yuksek oldugu icin inanilmaz bir maliyet getiriyordu bu yuzden de aracin boyutlarina abanip kalitesini ve fiyatini dusurduler. Dolayisi ile;

    Amerikan Passat su anda paralel ithal edilse , Euro-Spec'lere gore rezalet otesi bir E-segmentimsi gibi birsey olabilirdi.

    Keza , bizdeki Superb de oraya gitse , yine Mid-size sedan olcakti yani hem camry hem de accord ile ayni klasmanda satilcakti , ama TR sinirlarina girdigi an avrupa olcutlerine gore de yine D-segmenti olarak adlandirilcakti.

    Bu segment olaylari cok karisik valla bende yetkili mercii degilim acikcasi ama algi-his bakimindan bana pek D gibi gelmiyor , E'ye daha yakin duruyor.

    Tipki Linea gibi aslinda... Bizim pazara ozel uretildigi icin C olarak yedirilmeye calisiliyor ama bastan asagi B'nin krali.

    Amerikadaki passat bizdeki superb ile bire bir aynı değil mi?
    Ayrıca şöyle bir şey var, amerikadaki accord eğer bu camrynin rakibi ise bizdeki superb bir üst sınıf araç bile olabilir. Camryye de accorda da uzun uzun binme şansım oldu ikisi de bizdeki B segmenti kalitesindeki araçların balonla şişirilmiş halinden başka bir şey değil. Yine Türkiye'de az olduğu ve az görüldüğü için uzaktan davulun sesi hoş gelir misali, haddinden fazla popülerliğe sahip olma durumu var ortada... Bu araçlar inanılmaz yol sesi alan ve Türkiye'de kalilte kriteri olarak alınan bir çok özelliğe sahip olamayan araçlar (Amerikdaki kullanıcı kriterlerine göre dizayn edildiği için).




  • Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    Camryye de accorda da uzun uzun binme şansım oldu ikisi de bizdeki B segmenti kalitesindeki araçların balonla şişirilmiş halinden başka bir şey değil. Yine Türkiye'de az olduğu ve az görüldüğü için uzaktan davulun sesi hoş gelir misali, haddinden fazla popülerliğe sahip olma durumu var ortada... Bu araçlar inanılmaz yol sesi alan ve Türkiye'de kalilte kriteri olarak alınan bir çok özelliğe sahip olamayan araçlar (Amerikdaki kullanıcı kriterlerine göre dizayn edildiği için).

    Sen camry diye neyi inceledin arkadaş. Yukarıda fotoğraflarını koyduğum camry'nin içerisinde elini attığın her yer yumuşak plastik, deri ve ahşap kaplama. Ne B segmentinden bahsediyorsun kafayı mı yedin sabah sabah.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.

    Ben kiyaslamiyorum ki Ayni safta carpisiyoruz su anda hicbir zan ve tehdit altinda kalmadan aracin E segmenti oldugunu iddia ediyorum , hatta teknik bilgilerle geldim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.

    Ben kiyaslamiyorum ki Ayni safta carpisiyoruz su anda hicbir zan ve tehdit altinda kalmadan aracin E segmenti oldugunu iddia ediyorum , hatta teknik bilgilerle geldim.

    Sana demiyorum ya kıyaslayan arkadaşa dedim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    Bizdeki Superb , yine bizdeki Passat'in sadece dingil mesafesinin uzatilmis hali... USA versiyonla artik yakindan uzaktan alakalari kalmadi. Hatta Usa passatta ic mekanda sert plastik falan var deniyor ne derece dogru bilemiyorum.

    Vallahi , bir eski kasa Camry'yi kullanmasam da binme sansim olmustu , yalitim ve konfor bence olaganustu basariliydi ama dizayn igrenc otesiydi o da zaten subjektif bir mevzu.

    amerikan versiyonlardaki dandiklikte haklisiniz , yillarca bunu yazdim inandiramiyorum milleti. Ya en basidinden amerikan Jetta'larda sert plastik var , arkada torsiyon cubugu var, klimasi manuel , yol bilgisayari ekrani dandik , arkaya havalandirma izgarasi yok, navigasyon sadece kucuk ekranda var falan filan. Araba agzina kadar cost-cut kayniyor.

    Misal , eski nesil Jetta bu yuzden satamadi orda , Corolla-Civic gibi arabalara gore daha kaliteli ve pahaliydi , simdi ic mekani yayla gibi oldu , kalitesi rezalet, dolayisiyla da satislari artti.

    Superb çok abartılıyor passatan bile kalitesiz bir araç bırak camry ile kıyaslamayı.

    aynen hacı...

    şu süperb yi bu forum ne kadar abartıyor anlamıyorum...




  • http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Camry burada mid size sınıfında olduğunu söylüyor yani d segmenti araç coronna avensis gibi T karoseri ile üretilmiş

    Mid-size car
    mid-sizers are referred to as D segment or large family cars.

    Arkdaşlar bu araç d segmentidir .
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.