Şimdi Ara

Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
1
Favori
6.462
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Camry E segmenti mi güldürmeyin adamı ya.

    Acoordla avensisle aynı sınıfta işte ,gidip birde BMW 5 serisine mi kafa tutuyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..




  • amerikaya göre D ancak avrupaya bakarsak D+ gibi duruyor. 3.5 V6 277 hp tadından yenmez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.




  • Avensis D sınıfı, Camry ise E sınıfıdır. Bu forumda bunu bile tartışır hale geldik ve halen de bazı üyeler, özellikle art niyetli savunmaya geçebiliyorlar. Tamam, ben de Toyota'ya karşı sempati besleyen birisi değilim ama olayı bu derece sapkınlığa çevrilmesini de doğru bulmuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.

    Acura hakkında hiçbir fikrim yok çünki hayatımda hiç canlı olarak görmedim. Türkiye'de de zaten hiçbirzaman satılmadı o yüzden yorum yapamam.

    Ben gördüğüm, bildiğim bir araba olan Camry hakkında konuşuyorum. Camry denen araç burada Avensis ile birlikte aynı ürün gamında satıştaydı. Camry'e D segment diyorsan, Avensis'i C ye çekeceksin o zaman. Ha yok Avensis D segment diyorsan da Camry otomatik olarak E ye çıkar. Çünki Avensis ile Camry'nin uzaktan yakından alakası dahi yok. İki araç arasında dağlar kadar fark var. Boyut olarak, kalite olarak, motor seçenekleri olarak, iç mekandaki dizayn detayları olarak. İkisi bambaşka araçlar.

    Tekrar ediyorum ben burası için konuşuyorum. ABD de bu araç hangi kategoriye girer onu bilemem.




  • Bence tüm dünya genelinde, sil baştan standart otomobil sınıflandırması yapılmalı ve bunun sonrasında tüm araçlar bu şekilde üretilmeli.
  • Camry, Avrupa hariç heryerde satılan bir araç.

    Ayrıca kimsenin bu sınıflandırma işine takıldığını sanmıyorum. Fluence da Avrupa'da D segmenti diye geçiyor, ama bize o donanımla gelmediği için bizde C segmenti. Lancer 1,8 CVT de D segmenti, ama bizde satılmıyor, 1,6 versiyonu satılıyor, o da C segmenti. Skoda Octavia da bazı ülkelerde D segmenti diye satılıyor, ama bize o donanımla gelmiyor. Camry'nin satıldığı eski dünya ülkelerinde araç kiralama şirketlerinde BMW 5, Mercedes E serisiyle birlikte aynı klasmanda sunuluyor. Aynı şirketler, Octavia ile Passat'ı da eşdeğer sayıyorlar.

    Segmentasyon kuralları var; bir araç, lüks veya büyükse, D segmenti, hem lüks hem büyükse E segmenti olur. D segmenti saydığınız bir araç, eğer büyükse, C segmenti donanımında olmak zorunda. Skoda SuperB, donanımsız olduğu için D segmentinde. İçine donanım gömerseniz, aracın segmenti E olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.

    Acura hakkında hiçbir fikrim yok çünki hayatımda hiç canlı olarak görmedim. Türkiye'de de zaten hiçbirzaman satılmadı o yüzden yorum yapamam.

    Ben gördüğüm, bildiğim bir araba olan Camry hakkında konuşuyorum. Camry denen araç burada Avensis ile birlikte aynı ürün gamında satıştaydı. Camry'e D segment diyorsan, Avensis'i C ye çekeceksin o zaman. Ha yok Avensis D segment diyorsan da Camry otomatik olarak E ye çıkar. Çünki Avensis ile Camry'nin uzaktan yakından alakası dahi yok. İki araç arasında dağlar kadar fark var. Boyut olarak, kalite olarak, motor seçenekleri olarak, iç mekandaki dizayn detayları olarak. İkisi bambaşka araçlar.

    Tekrar ediyorum ben burası için konuşuyorum. ABD de bu araç hangi kategoriye girer onu bilemem.

    Bak hocam burada birisi 2013 honda accord, öteki de acura tsx yani bizdeki accord. Amerikan accord ucuz midsize araçlar sınıfında camry ile aynı kategoride, acura tsx ise pahalı midsize araçlar içinde bmw,audi,volvo ile aynı sınıfta.Benim dediğim bu. Yani bu işin kesin çizgileri yok. Eğer camry E sınıfı dersek ve onunla aynı sınıfta olan amerikan accord da E sınıfı olursa bu sefer acura tsx de ( onlara göre daha üst kalite bir sınıfta amerikada; ayrıca marka algısı olarak da modaya uyarsak daha 'premium' bir marka) premium E olur(ama BMW3 serisi ile aynı sınıfta olduğu için D olması gerekir). Bu yüzden CAmry vs E sınıfı değildir bence. Bu arada premium arayışlarını sürdüren arkadaşlar Ülkemizdeki honca accord premium bir araçtır, ama garibanın kaputtaki H harfi yüzünden karizması çizik olduğu için yüzüne bakılmaz. Acura diye getirsen herkes peşinde koşardı muhtemelen.
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi evolvo -- 7 Ekim 2013; 22:47:52 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.

    Acura hakkında hiçbir fikrim yok çünki hayatımda hiç canlı olarak görmedim. Türkiye'de de zaten hiçbirzaman satılmadı o yüzden yorum yapamam.

    Ben gördüğüm, bildiğim bir araba olan Camry hakkında konuşuyorum. Camry denen araç burada Avensis ile birlikte aynı ürün gamında satıştaydı. Camry'e D segment diyorsan, Avensis'i C ye çekeceksin o zaman. Ha yok Avensis D segment diyorsan da Camry otomatik olarak E ye çıkar. Çünki Avensis ile Camry'nin uzaktan yakından alakası dahi yok. İki araç arasında dağlar kadar fark var. Boyut olarak, kalite olarak, motor seçenekleri olarak, iç mekandaki dizayn detayları olarak. İkisi bambaşka araçlar.

    Tekrar ediyorum ben burası için konuşuyorum. ABD de bu araç hangi kategoriye girer onu bilemem.

    Bir markanin ayni sinifta iki araci olamaz diye bir kural mi var? Neden Camry D ise Avensis C olmak zorunda kaliyor?
    Fiat Bravo ile Bmw 1 serisi de bambaska araclar ama ayni siniftalar. Dacia Duster ile Audi Q3 de ayni siniftalar ama bambaska araclar. Yani siniflandirmadaki kriter araclarin bambaska olmasi kaliteli kalitesiz olmasi, motor secenekleri, ic dizayn detaylari degil. Aslinda tek somut kriter boyut. Tam gecis noktalarinda bazi araclar yukari segmente cikabiliyor ya da asagi dusebiliyor. Camry Superb`den cok az kisa.
    Ben otomotiv sektorundeyim ve sektor icinde ki firmalarda bile bazen bazi araclarin segmenti konusunda farkliliklar yasanabiliyor. Hatta belki milyon dolar odenip satin alinan kaynaklarda bile farkli seyler olabiliyor. Yani bu isin icinde olanlar bile kesin budur diyemezken burada forumda belki Camry`yi hic gormemis insanlar karsisindaki ile dalga geciyor, onu bilgisiz ilan ediyor vs.(siz degil yanlis anlamayin).

    Bana gore Dunya genelinde D`dir ama Turkiye`de E diyen olursa da haklidir.

    Isin bir de su yonu var tabi segment tuketici icin ne kdar onemli. Isiniz goruyorsa, araci begendiyseniz, fiyati kafasina yattiysa alir tuketici, aaa o segment bu bu segment demez.




  • bugün selçuk ünv. kampüsünün içinde gördüm Toyota Camry, rengi griydi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.

    Acura hakkında hiçbir fikrim yok çünki hayatımda hiç canlı olarak görmedim. Türkiye'de de zaten hiçbirzaman satılmadı o yüzden yorum yapamam.

    Ben gördüğüm, bildiğim bir araba olan Camry hakkında konuşuyorum. Camry denen araç burada Avensis ile birlikte aynı ürün gamında satıştaydı. Camry'e D segment diyorsan, Avensis'i C ye çekeceksin o zaman. Ha yok Avensis D segment diyorsan da Camry otomatik olarak E ye çıkar. Çünki Avensis ile Camry'nin uzaktan yakından alakası dahi yok. İki araç arasında dağlar kadar fark var. Boyut olarak, kalite olarak, motor seçenekleri olarak, iç mekandaki dizayn detayları olarak. İkisi bambaşka araçlar.

    Tekrar ediyorum ben burası için konuşuyorum. ABD de bu araç hangi kategoriye girer onu bilemem.

    Bak hocam burada birisi 2013 honda accord, öteki de acura tsx yani bizdeki accord. Amerikan accord ucuz midsize araçlar sınıfında camry ile aynı kategoride, acura tsx ise pahalı midsize araçlar içinde bmw,audi,volvo ile aynı sınıfta.Benim dediğim bu. Yani bu işin kesin çizgileri yok. Eğer camry E sınıfı dersek ve onunla aynı sınıfta olan amerikan accord da E sınıfı olursa bu sefer acura tsx de ( onlara göre daha üst kalite bir sınıfta amerikada; ayrıca marka algısı olarak da modaya uyarsak daha 'premium' bir marka) premium E olur(ama BMW3 serisi ile aynı sınıfta olduğu için D olması gerekir). Bu yüzden CAmry vs E sınıfı değildir bence. Bu arada premium arayışlarını sürdüren arkadaşlar Ülkemizdeki honca accord premium bir araçtır, ama garibanın kaputtaki H harfi yüzünden karizması çizik olduğu için yüzüne bakılmaz. Acura diye getirsen herkes peşinde koşardı muhtemelen.
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?
     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?

    Aramızdaki anlaşmazlık en başından beri şuradan kaynaklanıyor.

    ABD de ki Camry ile Türkiye'de ki Camry aynı araç değil.

    Türkiyede satılan Camry, ABD de ki Avalonun ta kendisidir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell


    Aramızdaki anlaşmazlık en başından beri şuradan kaynaklanıyor.

    ABD de ki Camry ile Türkiye'de ki Camry aynı araç değil.

    Türkiyede satılan Camry, ABD de ki Avalonun ta kendisidir.



    Burada bir yanlisiniz var sanirim. Turkiye`de satilan Camry tum dunayda satilan Camry ile ayniydi.
    Bakin bu 2008 Camry`nin arabam.com testi:
    http://www.arabam.com/Test/Toyota-Camry-35-V6/Detay-483

    Amerika`daki ile ayni Camry. Avalon degil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.

    Sener doğru söylüyor, amerikadaki accord ile buradakini karıştırmayın, amerikan accordu camry gibi bayağı geniş bir iç hacime sahip bir o kadar da sert plastikten bir araç.
    Boyut olarak bakılırsa bizdeki superb de amerikadaki passat ile aynı araç. Ülkeler arası sınıflandırmalar birbirini tutmayabilir..

    Herkes ABD standartlarına göre yorumlar yapmış ama ABD'de yaşamıyoruz. Orada midsize olarak geçebilir lakin Avensisin D segment olarak satıldığı yerde Camry'nin D segment ile uzaktan yakından alakası olamaz. Ne boyutları, ne motor seçenekleri ne de kalitesinin avensis ya da türevi d segment araçlarla uzaktan yakından alakası yok. Bambaşka bir araç.



    peki buradaki accord D, amerikadaki accord E sınıfı mı ? Camry amerikadaki accord ile boyut ve kalite olarak aynı seviyede .Araç da amerikada olduğu için amerika standartlarına göre yorum yapmak durumundayız.

    Amerikan standartlarına göre yorum yapmak durumunda değilsin çünki Camry Türkiye Cumhuriyeti'nde de satıştaydı.

    Ürün gamında Avensis ile birlikte.



    peki amerikan accord ile avrupa accord aynı anda türkiyede satılsa ne olur? Amerikada birisi luxury midsize(acura TSX) birisi moderately priced midsize .Luxury midsize olan bmw3 merc C ile aynı sınıfta diğeri camry ile aynı sınıfta.

    Acura hakkında hiçbir fikrim yok çünki hayatımda hiç canlı olarak görmedim. Türkiye'de de zaten hiçbirzaman satılmadı o yüzden yorum yapamam.

    Ben gördüğüm, bildiğim bir araba olan Camry hakkında konuşuyorum. Camry denen araç burada Avensis ile birlikte aynı ürün gamında satıştaydı. Camry'e D segment diyorsan, Avensis'i C ye çekeceksin o zaman. Ha yok Avensis D segment diyorsan da Camry otomatik olarak E ye çıkar. Çünki Avensis ile Camry'nin uzaktan yakından alakası dahi yok. İki araç arasında dağlar kadar fark var. Boyut olarak, kalite olarak, motor seçenekleri olarak, iç mekandaki dizayn detayları olarak. İkisi bambaşka araçlar.

    Tekrar ediyorum ben burası için konuşuyorum. ABD de bu araç hangi kategoriye girer onu bilemem.

    Bir markanin ayni sinifta iki araci olamaz diye bir kural mi var? Neden Camry D ise Avensis C olmak zorunda kaliyor?
    Fiat Bravo ile Bmw 1 serisi de bambaska araclar ama ayni siniftalar. Dacia Duster ile Audi Q3 de ayni siniftalar ama bambaska araclar. Yani siniflandirmadaki kriter araclarin bambaska olmasi kaliteli kalitesiz olmasi, motor secenekleri, ic dizayn detaylari degil. Aslinda tek somut kriter boyut. Tam gecis noktalarinda bazi araclar yukari segmente cikabiliyor ya da asagi dusebiliyor. Camry Superb`den cok az kisa.
    Ben otomotiv sektorundeyim ve sektor icinde ki firmalarda bile bazen bazi araclarin segmenti konusunda farkliliklar yasanabiliyor. Hatta belki milyon dolar odenip satin alinan kaynaklarda bile farkli seyler olabiliyor. Yani bu isin icinde olanlar bile kesin budur diyemezken burada forumda belki Camry`yi hic gormemis insanlar karsisindaki ile dalga geciyor, onu bilgisiz ilan ediyor vs.(siz degil yanlis anlamayin).

    Bana gore Dunya genelinde D`dir ama Turkiye`de E diyen olursa da haklidir.

    Isin bir de su yonu var tabi segment tuketici icin ne kdar onemli. Isiniz goruyorsa, araci begendiyseniz, fiyati kafasina yattiysa alir tuketici, aaa o segment bu bu segment demez.

    Boşa tartışıyoruz çünki aynı araçlardan bahsetmiyoruz.

    Türkiye'de satılan benim bahsettiğim camry, abd deki avalonun ta kendisidir.

    Abd de ki camry'nin Türkiyede'ki camry ile uzaktan yakından alakası yok.




  • Ikiside abd de mid-size olarak gecer. Ingilterede large family car, avrupada d segmenti olarak gecerler. Ikiside ayni segment otomobildir. Bunu tartismanin geregi yok, farkli pazarlar icin uretilmis otomobiller. Camry nin daha buyuk ve daha guclu olmasi ona segment atlatmaz iste cehaletiniz burada aslinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Anket yapılsın...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • D mi E mi bilmen ama Dubai'deki taksilerin tamamı Camry

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.