Şimdi Ara

Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
1
Favori
6.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Land Cruiser'in içinde kalitesiz bir malzeme ya da detay bulmak çok zor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlkerA. -- 7 Ekim 2013; 16:43:01 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm dünya e segmenti diyor, DH neredeyse C segmenti ilan edecek. Önünde VW, Skoda, Seat veya Audi logosu olsaydı, buralarda F segmenti sayılırdı sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ertify

    Ülkemizde satılan mevcut avensis yaşam alanındaki mataryeller açısından Camry den çok çok önde. Camry, Corollanın büyük versiyonundan başka birşey değil. Bunun sebebi de ABD bölgesinde Corolla dan daha büyük araç isteyenlerin başka markalara kaçmasını önlemek. Yoksa kalite anlamında corolla ile aynı seviyede bir araç.

    Yurtdisindayken 3 arkasimda sirasiyla
    1- 2006 coralla
    2- 2005 camry 2.4
    3- 2011 camry 3.5 vardi.
    Ucunude kullanma imkanim oldugu icin camry ye corallanin buyugu demek cok haksizlik olur.

    Ama camry gercektende tam bir E segmenti degil. Varsa D+ gibi bisey odur. Konfor motor genislik olarak E segmentlerle yarisir belki ama fiyati ucuz oldugu icin, accordla yarisiyor yurtdisinda.
    Camry binmis birisi olarak buda benim gorusum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  •  Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Tüm dünya e segmenti diyor, DH neredeyse C segmenti ilan edecek. Önünde VW, Skoda, Seat veya Audi logosu olsaydı, buralarda F segmenti sayılırdı sanırım.

    bakmayın hocam buralara. sabah akşam hangi araç hangi segmentte , premiummu değilmi kavgaları var.gülün geçin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?


    Jetta'yı "D" segmenti sanan bir site referans olamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alpine.

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    quote:

    Orijinalden alıntı: hector81

    Teşekkürler:) Ülkemiz yollarında pek görmediğimiz bi model olduğu için arkadaş karıştırdı sanırım.

    Ankara'da olsaydınız bol bol görürdünüz :)

    Ama hepsi yeşil plakalı

    Geçen konsolosluk aracı gördüm Honda Accord, bizim buralardaki Accord lara hiç benzemiyordu. Baştan sona farklı bir araçtı görünce çok şaşırmıştım.

    Şöyle birşeymiydi accord?

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Biturbo

    quote:

    Orijinalden alıntı: avensis42

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?


    Jetta'yı "D" segmenti sanan bir site referans olamaz.

     Toyota Camry ve Avensis aynı sınıfta mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Tüm dünya e segmenti diyor, DH neredeyse C segmenti ilan edecek. Önünde VW, Skoda, Seat veya Audi logosu olsaydı, buralarda F segmenti sayılırdı sanırım.

    Arkadaşım kim E Segmenti diyor? Hangi dünya?

    ABD ve Orta Doğu en çok satıldığı ülkeler ve rakipleri Honda Accord, Nissan Altima falan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rainmanstern

    quote:

    Orijinalden alıntı: qzwxec

    Tüm dünya e segmenti diyor, DH neredeyse C segmenti ilan edecek. Önünde VW, Skoda, Seat veya Audi logosu olsaydı, buralarda F segmenti sayılırdı sanırım.

    bakmayın hocam buralara. sabah akşam hangi araç hangi segmentte , premiummu değilmi kavgaları var.gülün geçin

    Aynen.

    Sonuçta 21000 Dolarlık bir araçtan bahsediyoruz.

    E segmenti BMW 5 Serisi mesela 49.500 dolardan başlıyor.

    E serisi Avalon ise ABD'de 30000 dolar civarı.
  • Sınıflandırmalar görecedir. Ölçülere bakalım:
    Avensis
    Uzunluk: 4710 mm
    Dingil mesafesi: 2700 mm

    Camry
    Uzunluk: 4805 mm
    Dingil mesafesi:2775 mm

    Aradaki bu 100 mm lik farka rağmen; Amerikan sınıflandırmasına göre (uzunlukları 4953 mm'den dingil mesafeleri 2794 mm'den kısa olduğu için) her ikisi de midsize olarak adlandırılıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.
  • Yok hocam bu değil, gördüğüm aracın arka stopları daha küçüktü değişik bir araçtı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    Camry'nin bir üst sınıfta olduğunu anlamak için iki aracın fotoğraflarına peş peşe bakmak bile yeterli :)

    Camry'nin hangi segmentte olduğu tartışılır oldu ya arkadaş. Birde ciddi ciddi D diyenler olmuş.

    Bu forum iyice batağa sürükleniyor.

    D sınıfı Camry. Forumla ilgisi yok bu olayın.

    Forumdakilere göre Volvo'da premium ona bakılırsa.


    5 Serisi, E Class, Audi A6 gibi araçların yanında zaten çok zayıf ve kalitesiz. OrtaDoğu'da taksi olarak kullanılıyor ve Passat ayarında iç hacim olarak. Ama Passat daha kaliteli iç mekan olarak.

    Ayrıca Avalon modeli var E sınıfında.




  • Toyota camry mid-size sedandır. (Us Accord, Sonata, Nissan altima, Ford fusion) bunlara rakiptir. D segment- E segment gibi terimler yoktur Amerikada, bunlar ingiliz orijinli, Avrupada araç sınıflandırmasını gösteren, avrupa odaklı üretilen araçların konulabileceği sınıflar. bir çok japon üretici, amerika pazarına oranın boyut ve sınıf anlayışını yansıtan otomobiller üretir, mid-size full size, small family car vs. bu yüzden Camry'i burda herhangi bir sınıfa oturtmak zor. Amerikan pazarı sedanı işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Camry D segmenti.

    E falan değil.

    Avensis Avrupa'da satılan aracın ismi ama temelde her ikisi de aynı araç.

    ABD ve Ortadoğu'da çok satılıyor ve bu yüzden büyük motorlar var genelde verimsiz üniteler.

    Toyota'nın E segment aracı Avalon'dur.



    ne içiyorsa bana da ondan
  • D Demek daha dogru olur (Aslinda AMerikada siniflandirma B-C-D fiye degildir, mid size full isze falan seklindedir.). Camry Amerikada Mid-size olarak gecer, yani Accord, Passat, Bmw 3, Mercedes C, vs. ile ayni siniftadir. Bu mantikla bakarsak bir iki istisna disinda Mid-size=D segment diyebiliriz genel olarak. Camry Amerika icin, Avensis Avrupa icin uretilmistir. Amerikada D segmentinde Avrupaya gore biraz daha uzun araba seviyorlar. Bu sebeple Camry Avensisten biraz daha buyuktur o kadar. Mesela Amerikan Passat da Avrupa Passat`dan daha uzun.

    Bilip bilmeden D sinfii diyenlere de sert laflar edenler olmus. Tamam fikrini soyle ama bari karisdakiyle dalga gecmeye calisma emin olmadan.
  • Benim anladığım Linea gibi arada kalmış bişey.
    İhtiyaca göre üretilmiş. Segment muhabbetini bizim forumdan başka sallayan pek yok herhalde.
  • adamlar bilerek getirmiyor camry trde satmaz
  • Yalnız baya ucuzmuş

    22.000 dolara yayla gibi araba.

    Tüp takarız mis gibi
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.