Şimdi Ara

Toyota CHR, Peugeot 408 (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
67
Cevap
1
Favori
4.625
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Citroen de aynı, 3 yıl veya 100.000 km:
    Toyota CHR, Peugeot 408





  • perfectstrangers P kullanıcısına yanıt
    Yani hocam sende haklısın fakat 6 saniyeden 4 e inmek ile 10 Dan 8 e inmek arasında dağlar fark var. Beygir doğrusal artarken süre doğrusal azalmıyor. 1.6 225 likte var sonucta aynı motorda atılan yazılım belirliyor gücü. Ayrıca firmalar artık düşük hacim yüksek beygire çalışıyor. Asıl arge burada. Motor daha çok zorlanıyor ona göre malzeme seçiliyor vesaire. Tabi güvenip güvenmemek size kalmış. Bu emisyon belası er geç herkesi vuracak. 1.2 130 bg motorda iyi gidiyor çekmiyor falan diyenlere çok kulak asmamak lazım önyargı hep bunlar. Aynı adama 1.5 tsi diyin ooo süper falan diyor yokuşta uçar diyor arada 30nm tork farkı var sadece
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    söyledikleriniz doğru .


    uzun ömür konusunda hala birşeyler net değil . Geçmişte yüzbinlerce mil yapan yüksek hacimli ABD araçları yada yüzbinlerce km yapan kamyon otobüs vb yüksek hacimli dizeller veya yüzbinlerce km yapan Japon atmosferik araçları mevcut. Ancak turbo araçlar özellikle düşük hacimler (0.9-1.0 yada büyük kasada 1.2 vb ) yüksek km’lerde bende hala soru işareti . Alana hayırlı olsun derim , kendim kısa dönem kullanıp satacaksam alırım .


    Çekmeme konusu tamamen hikaye 0.9 turbolar bile canavar gibi gidiyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perfectstrangers -- 16 Haziran 2024; 22:32:40 >
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Opel citroen pejo hepsi 3 yıl

  • Eski kasa chr'ı 3 sene kullandım. Şuanda da araçlarımdan biri 1.2 puretech ancak b sınıfı. Bence 408 için o motor yetersiz kalacaktır ve özellikle 408 için çok fazla şikayet mevcut.

    Chr konusunda ise bence toyota türkiye şu an tok satıcı olarak takılıyor. 408 ise iskontolu, özellikle allure paket. Toyota 2020 deki gibi iskonto yaparsa 408 ile chr arasında fiyat farkı oluşacaktır. Kısacası chr 2. elde daha çok zarar ettirecektir. Ancak kafanız inanılmaz derecede rahat olacaktır

    Büyük, albenili, sorunlu ve çok yakan bir araç mı istiyorsunuz?
    Yoksa az yakan, sorunsuz ancak bagajı ufak ve biraz pahalı satılan bir araç mı istiyorsunuz?
  • Bu mastera nickli arkadaşta durup durup 408 kötülüyor acilen yanık kremi öneriyorum ona da.

    Adamın arabası opel 408 hakkında hikaye uyduruyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 16 Haziran 2024; 22:56:9 >
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Evet Chr kesinlikle pahalı. Evet araç güzel hybrid vs ama pahalı. Corolla Cross bile segmentinde küçük bir araç iken CHR de C sınıfı olarak çıktı (yada devam etti) o Crosstan daha da küçük.


    hocam size sorum şu olacak 1.2 Puretech ile ilgili şikayet var sitesinde, şehiriçi yakıt ortalamasından şikayet etmişler 9-10 ltler belirtilmiş. Sizin yakıt tüketiminiz ne kadardır?

  • perfectstrangers P kullanıcısına yanıt

    Hocam ortalama hız 40km/s , yakıt 5.4lt. Aracı genelde eşim kullanıyor. Aynı rotada 2020 suzuki swift 5.1lt yakıyordu ki swift çok tutumlu araçtır. Ayrıca corsa 1200kg, swift 900kg. Toyota chr 4.1lt, alfa romeo tonale 6.3lt yakıyor benzer hızlarda


    Bununla beraber daha yoğun trafikta arkadaşım 308 ile 10lt yakıyormuş. Yani buradan trafik arttıkça yakıt çok hızlı artıyor sonucuna varıyorum

  • Ken Block43 kullanıcısına yanıt
    Sgk girişi olmayanlar şu foruma alınmasın artık.

    Daha düne kadar 1.6tdi 105beygir passatlar waow deniyordu evladım. Senin yaşın tutmaz gerçi.

    1.2 130beygir nereye yokuşta bayılıyormuş? Ehliyetin var mı emin miyiz?

    Konu sahibine yanıt. Toyota iyi güzel arabalar yapıyor ama CHR bana çok küçük geliyor. Büyük şehirde yaşamıyor ya da park sorununuz yoksa 408 alınır mis gibi binilir. Corolla Cross bakın illa toyota olacaksa
  • masterap M kullanıcısına yanıt

    sağolun hocam. Belirttiğim gibi bende polo kullandım 3 silindir 1.0 tsi az trafikte ve ortalama hızlarda 6 lt civarı yakarken , ciddi trafiğe girildiğinde 8-10 ltleri görüyordu .

  • 1.2 motora sahip 408 almazdım hocam.çok şikayet duydum bu motor için. Aracı kullanmadığımdan başka bir yorumum yok.


    CHR;


    (+) zor bozulan bir araç, saçma problemleri yok, yeni kasasında sürüş dinamiğini iyileşmiş buldum (sürüşü lexus hissiyatı verdi bana), corolla crosstan daha rijit buldum, malzeme kalitesi de iyileşmiş, şehir içi sürüşü rahat bir araç, trafikte yormuyor. Yine de eski kasada da bulunan ve “tipik toyota’ diyebileceğim bazı izler taşıyor. (Örneğin; door check straps denilen kapı yayları daha sert olmalı, zamanla çok yumuşuyor)


    (-) ikinci elde bir vw kadar değer kazanmayabilir, mtvsi yüksek, fiyatı yüksek, 6 hoparlör, uzun yolda hala istenilen performansta değil (motoru biraz daha güçlendirseler keşke)

  • Yakıt tüketimleri aşağı yukarı şehir içinde


    Toyota C HR : 3 ile 5 arası


    Peugeot 408 : 8 ile 10 arası


    Motor gürültüsü 2 otomobilde de var ama Toyota markasında 130 dan sonra daha fazla olmakta.


    Peugeot'nun PureTech motoru ile ilgili bir çok şikayetler var üstelik 408 gibi devasa otomobile bu motor hiç uygun değil.


    Toyoto Hybrid 1.8 ( 98 HP ) ve bir çok kişiye göre sorunsuz motor.


    İç mekan genişliği ve kalite algısı 408


    Çoğunlukla şehir içinde kullanılacaksa ( en az yakan otomobillerden biri olduğu için ) vede geniş bir aile yoksa Toyota C HR


    Bana görede tek - yönü uçuk fiyatta satışta olması ...



    Çıkış

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Parayı verince hepsi arttırıyor ama genelde içerik değişiyor

  • masterap M kullanıcısına yanıt

    Arttiriyorsa garanti var demektir,garanti varsa kafan rahat demektir

    Arkadaşa sordum cevap vermemiş chr ile 408 arada kalınacak araçlar bile değiller, alakaları yok

  • zotacing kullanıcısına yanıt
    Hayatında kaç kere araba kullandın?
  • Genelde yoğun trafik şehir içinde, tek başına veya az kişiyle geziyorsan, fazla uzun yol yapmıyorsan ve alan ihtiyacın yoksa 408 epey mantıksız olur zaten. hele ki uzun yıllar kullanmayı planlıyorsan kat kat ekonomik ve teknolojik Toyota hybrid'ini bir kenara atıp sabıka kaydı kabarık küçük bir Psa motoruna maruz kalmanın anlamı yok derdim ki, ciddi Mtv farkı düşündürüyor.


    Ama uzun yol yaparım, daha oturaklı araç severim, sürüşü daha iyi olsun, şanzımanı-motoru daha geleneksel ve keyifli tatta severim, geniş alan da olsun bagaj da olsun kullanırım diyorsan 408 tabi ki. ortada sınıf farkı da var.


    ben 408 alırım mesela, benim koşullarıma, kullanım şeklime ve görüşüme 408 uyuyor.. en baba 3 sene biner satarım. bunlar birbirine rakip araçlar değil, farklı ihtiyaçlara göre üretilmiş modeller komple.. tamamen senin koşulların belirler tercihini.

  • Metufkcr kullanıcısına yanıt

    Arabanın tank gibi olduğundan haberin vardır sanırım. Ayrıca 1.2 motorun da problemli olduğundan da. Klima açık bagaj dolu 3-4 kişi binsin bakalım elmadağ yokuşunu çıkabiliyor mu Toyota CHR, Peugeot 408 

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Uzatılmış, ek (ücretli garanti) bu yalnız. Standart (ücretsiz) üretici garantisi 3 yıl.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 17 Haziran 2024; 13:8:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Uzatılmış, ek (ücretli garanti) bu yalnız. Standart (ücretsiz) üretici garantisi 3 yıl.

    1.5milyona araba alıp garanti bitiminde sanayiye sokmayı planlıyorsan evet ek garanti

    Yetkilide devam edeceksen zaten yaptırırsın,özetle 5 yıla kadar kafa rahat

  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.