Şimdi Ara

Toyota CHR, Peugeot 408

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
67
Cevap
1
Favori
3.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sıfır araç alacağım. İki araç arasında karar vermek istiyorum. Hangisini alırdınız, neden?


    Toyota C-HR Hybrid passion mu, Peugeot 408 Allure 1.2 mi?


    Fiyatlar birbirlerine yakın.


    Araçlar aynı segment değil biliyorum. Kendimce kafamda bir artı eksi listesi var. Mesela Toyota'nın motoru iyi, Peugeot'un konforu. ,


    Lütfen alternatif bir araç önermeyiniz.




  • Zor karar, ama ben ikisi arasında mutlaka bir seçim yapacaksam motor ve reliability konusunda Toyota'yı üstün bulduğum ve Türkiye'de üretildiği için CH-R derdim. Ayrıca kalabalık bir şehirde yaşıyorsanız CH-R'ın boyutları da işinizi kolaylaştırabilir. 408 neredeyse 4.7 metrelik bir araç, istanbul'da hakikaten kısa araba çok rahat oluyor.


    CH-R 2. neslinde, 408 ise devam eder mi bilmiyoruz. CH-R Türkiye'de üretildiği için ikinci elini de olumlu etkileyecektir bu durum. CH-R'ın artı yönü çok. Bir tek MTV, kasvetli-siyah iç tasarımı ve basık arka alanları akla gelen ilk eksi yönleri.


    Hakkınızda hayırlısı olsun.

    Ben Golf 5 1.6 8v ile 3. viteste başlayıp bitirirdim o yokuşu mis gibi, tamgaz 4le bile çıkardı.. sonra 1.6 Tdci 110luk Focus aldım çok daha rahat çıkıyordu sadece.


    Günümüzde bütün otomobiller gayet güzel çıkar orayı, isteyen yavaş çıkar, bölünmüş yol.


    O yolda 90lardaki gidiş geliş haliyle yüklü 1303s vosvosla, 60hp spring renolarla 20yle giden kamyonları sollamak zorunda kalsaydınız intihar ederdiniz herhalde :) günümüzde her yol, her otomobil, herşey inanılmaz rahat. 40 ülke gezdim bizim gibi ağlayan millet görmedim.

    Kısa süre kullanacaksanız 408 nitekim 1.2 puretech , şikayet var a yazarsanız, burada aratırsanız yada ekşi sözlük vb vb yazarsanız bir çok olumsuz deneyim görebilirsiniz.
    Ancak aracın albenisi çok , harika görünüyor. Eğer 1.6 180 hp motor ile gelseydi kendi Corolla Crossumu satıp ben bile alırdım ancak 1.2 motor ile üstelik ağır bir araç için çok soru işareti.

    Chr ise malzeme kalitesi Toyota ya göre çok çok iyi. Toyota’nın RaV4 Land Cruiser vb araçları hariç en iyi malzeme kalitesi var. 1.8 140 hp hybrid motor şehir içinde yada 120 km ye kadar hızlanmalarda yüzünüzü güldürür. Uzun yola sürekli gidiyorsanız mutlu etmez. Hem uzun yolda tasarruf diğer araçlara göre çok çok az olur belki 0.5 lt hem de atmosferik motorla başbaşa kalırsınız. (Uzun yoldan kastım yeni otobanlar 140-150-160 km süratler vb)
    Hayırlı olsun
  • Zor karar, ama ben ikisi arasında mutlaka bir seçim yapacaksam motor ve reliability konusunda Toyota'yı üstün bulduğum ve Türkiye'de üretildiği için CH-R derdim. Ayrıca kalabalık bir şehirde yaşıyorsanız CH-R'ın boyutları da işinizi kolaylaştırabilir. 408 neredeyse 4.7 metrelik bir araç, istanbul'da hakikaten kısa araba çok rahat oluyor.


    CH-R 2. neslinde, 408 ise devam eder mi bilmiyoruz. CH-R Türkiye'de üretildiği için ikinci elini de olumlu etkileyecektir bu durum. CH-R'ın artı yönü çok. Bir tek MTV, kasvetli-siyah iç tasarımı ve basık arka alanları akla gelen ilk eksi yönleri.


    Hakkınızda hayırlısı olsun.

  • inch kullanıcısına yanıt
    Motoru uzun ömürlülük açısından düşünürseniz iyi denebilir. Yoksa 230nm 130 bg motor son hızı da 220 falan olması lazım. Toyotadan çok yakacağı kesin ama daha performanslı olduğu da kesin.

    Ek olarak şehirlerarası kullanımda 150-160 dan sonra çok fazla gürültü yaptığını düşünüyorum. O sese 200 üstü gitmesi lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 16 Haziran 2024; 12:24:45 >
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Bunları 408 için mi yazdınız?

  • inch kullanıcısına yanıt
    Toyotanın motoru ancak uzun ömürlülük açısından iyi olabilir hocam ayrıca motoru yüksek hızlarda gürültülü.
    Şirkette bazen veriyorlar uzun yol için alan sövüyor çok sesli diye. Toyotanın motor hacmine göre verdiği performansta vasat bence.

    E tabi bu görüşler kişisel olduğu için sürmeden almayın bence ikisinide. Hayırlı olsun şimdiden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goygoy06 -- 16 Haziran 2024; 13:6:34 >
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt

    408 çok yakışıklı. C-HR'a bindim. Önceki nesle göre arka çok basık gelmedi bana. C-HR'ın koltuk kumaşları daha kalitesiz duruyor 408'e göre.

  • Tartışmasız 408.
  • inch kullanıcısına yanıt

    Ya arabadaki hacimin yeterli ya da yetersiz kalacağı tamamen sizin beklentiniz ile belli olacak bir şey. Malzeme kalitesi olarak da Peugeot daha iyi olabilir, lafım yok, bence artık trimlerde işçilikleri de bayağı iyi. 408 hakikaten tasarım olarak çok yakışıklı bir araba, kendini belli ediyor. Ama gelin görün ki o koca arabadaki 3 silindirli motor konusu bende soru işareti. Ayrıca bana 408'in 2. eli de çok iyi gidiyor gibi gelmedi.


    Her iki arabanın da kendine göre artısı eksisi mevcut, neye öncelik vereceksiniz artık o sizin kararınız oluyor. Araba seçmek gerçekten zor iş :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -FoundeR- -- 16 Haziran 2024; 13:30:39 >
  • Yetkili servis şikayetlerini de inceleyin bence. ben 2008/3008 yerine troc aldım okuduklarımdan sonra.
  • Uzun ömür ve dayanıklılık yalanlarını bir kenara bırakacak olursak, CHR bir de Türkiye'de üretiliyorsa ekstra Toyota dandikliği + yerli üretim dandikliği ile 2-0 geriye zaten düşüyor.


    408 yanında hiç bir şansı yok. Hybrid diye atmosferik motorla milleti dolandırıyorlar 2024 yılında hala turbosuz araçlar ile.

  • 408 net
  • Kısa süre kullanacaksanız 408 nitekim 1.2 puretech , şikayet var a yazarsanız, burada aratırsanız yada ekşi sözlük vb vb yazarsanız bir çok olumsuz deneyim görebilirsiniz.
    Ancak aracın albenisi çok , harika görünüyor. Eğer 1.6 180 hp motor ile gelseydi kendi Corolla Crossumu satıp ben bile alırdım ancak 1.2 motor ile üstelik ağır bir araç için çok soru işareti.

    Chr ise malzeme kalitesi Toyota ya göre çok çok iyi. Toyota’nın RaV4 Land Cruiser vb araçları hariç en iyi malzeme kalitesi var. 1.8 140 hp hybrid motor şehir içinde yada 120 km ye kadar hızlanmalarda yüzünüzü güldürür. Uzun yola sürekli gidiyorsanız mutlu etmez. Hem uzun yolda tasarruf diğer araçlara göre çok çok az olur belki 0.5 lt hem de atmosferik motorla başbaşa kalırsınız. (Uzun yoldan kastım yeni otobanlar 140-150-160 km süratler vb)
    Hayırlı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perfectstrangers -- 16 Haziran 2024; 17:16:51 >




  • perfectstrangers P kullanıcısına yanıt
    0-100 1.2 motorun 10 saniye hocam 10.4 gibi birşey. 1.6 hybrid motorun 0-100 ü 8.4 saniye. Aşırı bir fark yok.
  • -FoundeR- kullanıcısına yanıt
    Hocam ben olsam ben de CH-R derdim Toyota olduğu için reliability anlamında hiç şüphesiz. Ancak Türkiye üretimi olmasının ne faydası var? İngiltere üretimi Toyota araçlar da gayet kaliteli modele göre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 16 Haziran 2024; 19:44:7 >
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Ya bahsettiğim şey aslında üretim kalitesinden ziyade ithal bir araca kıyasla Türkiye'de üretilen bir aracın sunabileceği daha iyi bir satış sonrası hizmet.


    Çok uç örnek olacak belki ama Chery ülkeye yeni giren bir marka ve son olan olaylardan sonra Türkiye'den çekilirse satış sonrası hizmete dair Chery için kimse bir garanti veremez ve bu da 2. eli etkileyecek. Ama Toyota yıllardan beri Türkiye'de Corolla üretimi yapıyor ve üstüne yeni bir model ekleyerek CH-R'ı da TR'de üretmeye başladılar. E bu da CH-R için yedek parça maliyetlerinin, tedariğinin, stoklarının vs. Pejo 408'e göre daha iyi yönetilmesini sağlayacaktır diye düşünüyorum. Yoksa İngiltere'de ya da başka yerde üretilen araçlara lafım yok.

  • Yokuşlarda bayılayım dersen 408 geri kalan için chr
  • goygoy06 kullanıcısına yanıt

    Hocam Sadece 0-100 olarak bakmayın. Hem ara hızlanma, hem son hız ,hem de uzun ömürlülük ve motorun zorlanması açısından ciddi fark var. Üstelik ben eski kafadayım tek silindirin (3 silindir , 5 silindir vb) uzun ömürlülüğüne inanmıyorum. Nitekim Polo 3 silindir de 1.2 tsi dan daha verimsizdi. Ben 1.2 tsi ı 1.0 tsi a tercih ederdim.

    neyse 2 sn bence ciddi bir fark. Özellikle belli seviyeden sonra otomobil üreticileri 2 sn için ciddi Ar-Ge yaptılar yıllarca örneğin 6 sn den 4 sn inebilmek için vb .

  • Arada kalacak birşey yok,408 4+ kişilik aile aracı c HR 3+ kişilik,bu bile belirlemek için yeterli.

    Bekar veya tek çocuk varsa c HR

    Diğer durumda direk 508

    5 yıl garanti var zaten pejolarda ,

  • en1gma kullanıcısına yanıt
    3 yıl veya 100.000 km:
    www.peugeot.com.tr
    PEUGEOT Türkiye | Sözleşmeli Araç Garantisi
    https://www.peugeot.com.tr/satis-sonrasi/mobilite-cozumleri-ve-sozlesmeler/garanti.html
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Vay be,Citroen in verdiği garantiyi aynı altyapıya sahip pejo vermiyor demek, üzücü

  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.