< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
TOYOTA COROLLA CROSS SEVENLER BİLGİ VE PAYLAŞIM PLATFORMU 29.12.2024 GÖKHAN AYDIN (11. sayfa)



-
-
Selamlar herkese
dün gece aracı ben çalıştırıp garajda bir turladım sizdekinin aynısı bizim araçtada mevcut
stopdan sonra bir sinyal sesi gibi sonrası daha tok bir ses bendede mevcut...)
aracınız normak yani sadece size has değil üzülmeyin.
zaten 2024 yönerge ve düzenlemelerle aracın içindeki bazı alarmları dahi kapatamıyorsun
araç elektrik ve içten yanmalı bir motoru birleştirip güç üretiyor bunları yöneten sistem
zaten yeteri kadar elektronik iken,içerideki çalışma ikaz yönlendirme uyarma,müdahele komut ve sesleri birbirine karışıyor..
ne dertlerimiz var arkadaş..
neyse adblue ile yolda kalmaktan,yağ içinde çalışan kayışın eriyip motoru tıkamasından,ısınan çift kavrama disk ve mekatronik arızası ile sağa çekip yakınmaktan
her türlü iyidir.
diyorum özetle..
-
İlgilendiğiniz için çok teşekkürler. Bu arada sizin de aracınız yeniymiş, hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kullanın.
Ben de dün servise uğradım, usta ile baktık o da sesi duydu, sonra test aracına baktık onda da aynı ses vardı. Sistem böyle çalışıyor, ve bu ses bir sorun kaynaklı değil.
Güvenlikle ilgili ikaz seslerinden beni en çok trafik tabela hız uyarısı rahatsız ettiğinden yola çıkar çıkmaz aklıma gelirse RSA uyarısını kapatıyorum. 2024 öncesinde sanırım bu ayarının sesi tamamen kapatılabiliyor ama 2024 sorasında her çalışmada RSA kendinş aktif ediyor.
Bir de PDA yı kapalı bıraktım, yavaşlayan trafikte benim yerime freni kontrol etmesi pek hoşuma gitmedi. Belki duruma göre ara ara açabilirim.
Bu üçüncü Toyota oldu kullandığım, 2008 Auris, 2022 Corolla' dan sonra.
Toyota dışında 2006 Micra, 2015 Hyundai İ30, 2017 Subaru XV, 2014 Mitsubishi Space Star, 2021 Honda City, 2009 Mitsubishi Outlander' da kullandım.
İ30 sıfır alınmıştı, çift kavrama dct şanzımanın çalışma karakterinden kaynaklanan sıkışık trafikteki 1 ve 2 inci vites geçişlerindeki kararsızlık çok can sıkıcıydı. Garantiden volan değişti vs., şanzıman yönünden çift kavramaya bulaşmamam gerektiğini öğrendim.
Aynı şanzıman halen Hyundai-Kia modellerinde kullanılırken Tuscon yada Sportage almayı; yine aynı şekilde çift kavramalı VW Tiguan, Yeni Peugeot 3008 yada Opel Grandland tercih etmeyi ben düşünmem. Ki bu sadece şanzıman kısmı, motorlarının da Toyotaya daha fazla soruna açık olduğu gerçeği de var.
Ama tabiki sonuçta tercih meselesi ve kişinin öncelikleri önemli.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
Selamlar
rica ederim yardımcı olabildimse kendim ve arkadaşlar adına ne mutlu sayfayı ben kurdum ve takibindeyim bir nevi acil servis gibi hatta whatsap hattıda kurdum
0530 109 34 52 numarası orayada sizi bekleriz.
anlık yazabilir fikir alışverişi ve sohbet oluyor .
bu benim ilk japon aracım fransız aracından geliyorum daha doğrusu sorun yumağından..(
aracın adblue arızasını satarak çözebildim emi..(
sonra en sorunsuz araba araştırmam beni japon grubuna götürdü..
toyota çıkış kapım oldu,kullanıcı yorumlarına bakarak görüp test etmediğim ürünü sipariş ettim o denli bir gözükaralılık örneği şahsım adına..
araç düz sorunsuz ve sade,arıza yapabilecek nerdeyse hiç bir detayı yok..
atmosferik düz motor,güneş dişlisi ve planet grubu sonsuz devir ve hızlanma eğrisi baskı balata tork konvertörü çift kavrama disk,marş triger kayışı alternatör gibi parçalar bu araçta yok.
bir dişliyi nasıl bozabilirsiniz bu imkansıza yakın..
-
Selamlar o kontak kapanırken duyduğunuz ses hybrid bataryanın sistemden kesildiği anda geliyor, batarya yüksek voltajlı olduğu İçin kesicinin sesini duyuyorsunuz
Kontak kapattıktan sonra dinleme devam ederseniz bir süre fren hidrolik pompasının devreye girdiği de duyulur, bunlar normal.
Son olarak B modu balatayı değil bataryayı aşırı şarjdan korumak İçin önemli bir moddur
Bu araçlar yüksek doz frenleme ve durmaya yakın hızlar hariç sürekli rejeneratif frenleme yapar.
Uzun rampalarda B moduna alınmazsa hem batarya aşırı şarja gider hem de fazla ısınabilir, bu durumu önlemek için aracı motor freni ile yavaşlatmak gerekiyor bu amaçla B modu mevcut.
Ancak bu moda uzun rampalar dışında günlük kullanımda ihtiyaç duyulmaz
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar selamlar hepinize.
konuyu otomobil genele açtım hem daha kolay ulaşım hemde daha fazla kişi görüp ulaşabilecek
linkini buraya bırakıyorum
oradan devam edelim hep beraber.
https://forum.donanimhaber.com/toyota-corolla-cross-hybrid-5-nesil-hibrit-tekenolojisi--160888628
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TEPEE PREMİUM PACK -- 8 Mart 2025; 18:16:28 > -
güzel bilgiler teşekkürler kafa karıştıran bir mod
zaten soğutma ve filtre
ayrıca b modunda araç yavaşlatma içinde sürekli yakıt harcıyor
yeni ve güncel konumuza ve whapsap grubuna sizi de görmek isteriz
https://forum.donanimhaber.com/toyota-corolla-cross-hybrid-5-nesil-hibrit-tekenolojisi--160888628
0530 109 34 52 numaramız.
-
Arkadaşlar konuyu otomobil genele taşıdık hepinizi oraya bekliyorum
saygı ve sevgilerimle
gökhan AYDIN
https://forum.donanimhaber.com/toyota-corolla-cross-hybrid-5-nesil-hibrit-tekenolojisi--160888628
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X