- Corolla 1.6 Vision MDS 132 HP 159 nm 10.2 sn. 198.950 TL - Astra 1.4 Sport AT 140 HP 200 nm 10.2 sn. 214.950 TL - Civic 1.6 Elegance CVT 125 HP 152 nm 11.5 sn. 231.200 TL - Focus 1.5 Trend X AT 123 HP 150 nm 12.4 sn. 279.600 TL - Megane 1.3 Joy EDC 140 HP 240 nm 9.0 sn. 286.900 TL - Octavia 1.0 Elite DSG 110 HP 200 nm 10.5 sn. 299.800 TL Sizden mantıklı bir açıklama bekliyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Toyota Corolla fiyatları ne kadar arttı? İşte 2021 güncellemesi (5. sayfa)
-
-
Bu motor hele de lpg uyumsuzsa corolla satışları sıfırlanır. Corollanın tek numarası lpg ile ucuza kullanılabilmesiydi.
-
En fazla 6 ay sonra 300 bin altına C segmenti arac kalmayacak.Alacak olanlar icin 210 civarina sifir ayarinda dream 1.6lar var hala, bence kacirmayin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kral100 -- 2 Ocak 2021; 15:25:31 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bunu almak yerine Honda Civic almak daha mantıklı.
-
Biz geyik olsun diye arkadaş arasında konuşurken zam haberlerine “zam değil güncelleme keh keh keh “ diyorduk ama haber siteleri de ciddi ciddi zam kelimesini kullanmamak için takla atar oldu. -
Satilmasi veya satilmamasi tamamen fiyati ve rakiplerinin fiyatina bagli. Benzer mantikta 1.4 benzinli bos paket egealarin da hic satilmamasi gerekirdi. Ancak iyi bir satis fiyati belirlemesiyle satislari gayet guzel olabilir.
Garantici supriz ve sanayi sevmeyen insanlar tarafindan alinmaya da devam edecektir ayrica.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Engelli limitiyle ne almamızı bekliyorlar acaba. El arabasına mı geçsek?
-
quote:
Orijinalden alıntı: K.Kahriman
1.5 125 beygir 152 tork
4800-5000 devirde maksimum torku veriyor
0-100 12.1 saniye
Yazık gerçekten yazık.
1.6 olanı bile yürümüyordu bu hiç yürümez artık.Eski 1.6 motor 2000-2500 devirde mi maximum torkunu veriyor? Veriyor da biz mi bilmiyoruz? Eski 1.6 da 4400 devirde veriyor işte. Yeni 1.5 motor 4500 devirde verse kıyamet mi kopuyor? 1.5 motorlu Corolla sahipleri aracı yokuşta itecekler mi zannediyorsun? Eski motorun laciverdi işte. 7 nm tork 7 beygir güç için kopardığınız yaygaraya bak. Ayrıca korkmayın bu kadar. Genellikle 3 silindirli atmosferik motorlar maximum torklarını 4 silindirli atmosferik motorlara göre daha düşük devirlerde Max torkunu verir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: n a v y_35Bu motorla birlikte corolla satışları düşer. Çünkü corollanın olayı 1.6 valvematic 132 hp motoru ve lpg uyumuydu. Ayrıca 1.6 motor olan ikinci el corollaların piyasası yükselir.
Yeni 1.5 motorun LPG uyumlu olmadığı kanaatine nasıl vardınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 motor direkt enjeksiyonlu oldugu için uyumsuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: fxmaster
1.5 motorda önemli bir iyileştirme görünmüyor. Ayrıca 3 silindir daha gürültülü. Toyotanın olayı sorunsuzluksa 1.5 motordan 140 beygir sorunsuz olarak alınabilirdi. Bu olmuyorsa Corolla hb de kullanılan 1.2 turbo kullanılsa 1.5 e yakın güç ve 1.2 nin vergi avantajı olurdu. Yariste de yeni kasada arka tarafta diz mesafesini iyice daralttılar. CHR nin de hiçbir modeli 50 lik dilimde kalmadı.Corolla hb inde arka diz mesafesini o kadar küçültmüşlerki bir önceki yaris kadar olmuş. Toyota açıkça kendi ayağına sıkıyor. Türkiye gibi 80 milyonluk pazarda çok iyi bir pay alabilecekken kendi pazar payını daraltıyor. Kendileri bilir.1.5 motordan 140 beygiri turbosuz alabilecek motor üreticisi YOK. Turbo koysa maliyet daha artacak. Zaten artmış fiyatlar bu defa niye turbo koydu diye isyan edecektin. HB kasadaki 1.2 motorun torku da beygiri de muadillerine göre düşük ve en önemlisi LPG UYUMLU DEĞİL. Koskoca Toyota için herşey Türkiye pazarından ibaret değil. Yapabileceği en iyi hamleyi yapıp 3 silindirli yeni motorla emisyon değerlerini düşürüp Avrupada araç satabilmeyi hedefliyor hemde LPG uyumlu yeni motorla Türkiyedeki satışlarını korumayı ve/veya arttırmayı hedefliyor. Ama yine de sizin gibiler kadar düşünemiyorlar. Ne yapsınlar işte
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Burakk0131
Bayilerde yine bulamayacaksak istedikleri kadar zam yapsınlar, bizi ilgilendirmez.Sırası geleni ve bayide bulabileni etkiler o zam. Araç yok dedikleri zaman hiçbir şekilde araç yok mu sanıyorsun? Sırası gelene teslimat olmuyor mudur sence?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Teftis1453
1.5 motor direkt enjeksiyonlu oldugu için uyumsuz.Direkt enjeksiyonlu olduğunu kim söyledi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Farfaraway211.5 motordan 140 beygiri turbosuz alabilecek motor üreticisi YOK. Turbo koysa maliyet daha artacak. Zaten artmış fiyatlar bu defa niye turbo koydu diye isyan edecektin. HB kasadaki 1.2 motorun torku da beygiri de muadillerine göre düşük ve en önemlisi LPG UYUMLU DEĞİL. Koskoca Toyota için herşey Türkiye pazarından ibaret değil. Yapabileceği en iyi hamleyi yapıp 3 silindirli yeni motorla emisyon değerlerini düşürüp Avrupada araç satabilmeyi hedefliyor hemde LPG uyumlu yeni motorla Türkiyedeki satışlarını korumayı ve/veya arttırmayı hedefliyor. Ama yine de sizin gibiler kadar düşünemiyorlar. Ne yapsınlar işte
Alıntıları GösterTurbosuz diye birşey zaten yazmadım ONU NERDEN UYDURDUN.Diğer hususlarda cevap vermeye değer bulmuyorum.Çünkü yazdıklarından anladığım kadarıyla araçları gerçekte görmemişsin kullanmamışsın ve teknik anlamda bilgi sahibi değilsin. Veya Toyotan var ve eleştirilmesine tahammül edemiyorsun. Ayrıca okuduğunu anlayamıyorsun.
"KOSKOCA TOYOTA" TANRI MIDIRKİ HATASIZ OLACAK ELEŞTİRİLEMEYECEK. BEN BUNUN PAZAR PAYINI DÜŞÜRECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM VE İFADE ÖZGÜRLÜĞÜM VAR. EVET KOSKOCA TOYOTA DA BENİM GİBİ VEYA DİĞERLERİ GİBİ İNSANLAR TARAFINDAN YÖNETİLİR VE ONLAR DA HERKEZ GİBİ NEFES ALAN YİYEN İÇİN HATTA HAYALLERİNi YIKACAKSA ÜZGÜNÜM AMA GEREKTİĞİNDE TUVALETE GİDEN VARLIKLARDIR.
KOSKOCA TOYOTA VE KARAR ALICILARI İLE İLGİLİ MÜKEMMELLİK VE ELEŞTİRİLEMEZLİK VEYA HAYRANLIĞINA AYKIRI KONUŞULMASI SENİ VEYA SENİN GİBİLERİ BU KADAR RAHATSIZ EDİYORSA ÜZGÜNÜM. BEN OLMASAM "BENİM GİBİ" BAŞKALARI DA "SENİN GİBİLERDEN" ÇEKİNMEDEN "KOSKOCA MUHTEŞEM TOYOTA" yı ELEŞTİREBİLECEKTİR.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 2 Ocak 2021; 21:36:53 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: infom@n
Valla ben müdürlerin ve şoförlerin hatta yol bilgisayarının yalancısıyım. Bence bu motorlar hibrit için üretildi.Valla derken umarım vallahi demek istemediniz. Allah şahidim olsun ki anlamını taşır. 90 km. şehir dışı 8.5 lt. yakit tüketimi icin şıklar;
1. Araçta sorun var.
2. Gözlem yanlış, anlık tüketime veya ortalama tüketime bakılıyor.
3. O gün olağanüstü bir yol şartı ve trafik vardı.
4. Araç manuel vites ise düşük viteste uygun olmayan devirde kullanım yapıldı.
5. Yalan söylüyorlar/ söylüyorsunuz.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: fxmasterTurbosuz diye birşey zaten yazmadım ONU NERDEN UYDURDUN.Diğer hususlarda cevap vermeye değer bulmuyorum.Çünkü yazdıklarından anladığım kadarıyla araçları gerçekte görmemişsin kullanmamışsın ve teknik anlamda bilgi sahibi değilsin. Veya Toyotan var ve eleştirilmesine tahammül edemiyorsun. Ayrıca okuduğunu anlayamıyorsun.
"KOSKOCA TOYOTA" TANRI MIDIRKİ HATASIZ OLACAK ELEŞTİRİLEMEYECEK. BEN BUNUN PAZAR PAYINI DÜŞÜRECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM VE İFADE ÖZGÜRLÜĞÜM VAR. EVET KOSKOCA TOYOTA DA BENİM GİBİ VEYA DİĞERLERİ GİBİ İNSANLAR TARAFINDAN YÖNETİLİR VE ONLAR DA HERKEZ GİBİ NEFES ALAN YİYEN İÇİN HATTA HAYALLERİNi YIKACAKSA ÜZGÜNÜM AMA GEREKTİĞİNDE TUVALETE GİDEN VARLIKLARDIR.
KOSKOCA TOYOTA VE KARAR ALICILARI İLE İLGİLİ MÜKEMMELLİK VE ELEŞTİRİLEMEZLİK VEYA HAYRANLIĞINA AYKIRI KONUŞULMASI SENİ VEYA SENİN GİBİLERİ BU KADAR RAHATSIZ EDİYORSA ÜZGÜNÜM. BEN OLMASAM "BENİM GİBİ" BAŞKALARI DA "SENİN GİBİLERDEN" ÇEKİNMEDEN "KOSKOCA MUHTEŞEM TOYOTA" yı ELEŞTİREBİLECEKTİR.
Alıntıları Gösterİşte daha 1.5 motordan turbo olmadan 140 beygir çıkarılamayacağını bile bilmiyorsunuz. Gelmiş bana teknik bilgiden bahsediyorsunuz. İlginç. Ayrıca bu motor 3 silindir. 4 silindir bile olsa 1.5 atmosferik motordan 140 beygir ÇIKMAZ. Turbo olmadan mümkün değil. En azından şu an ki teknoloji ve emisyon standartlarıyla. Tek bir istisnası var 1995-2001 yılları arasında üretilen 1.6 160 HP Civic VI. Başka yok. 1.5 motorlu Corollayı kim gerçekte görmüş ki ben görmüş olayım? Henüz lansman bile yapılmadı nasıl görüp kullanmış olayım? Teknik bilgim var. Var ki 1.6 yı aratmayacağını iddia edebiliyorum.(0-100 hızlanması hariç) Toyotam yok. Hiç olmadı. Olmasını da istemem. Fikir verecekse Renault sahibiyim. Turbo benzinli otomatik şanzıman. Ve 2si sıfır olmak üzere 3. arabam. Benim tahammül edemediğim dünya yaşadığın ülkeden ibaret sanıp yapılan saçma yorumlar. Abi dünya senin 80 milyon nüfuslu olduğu halde 5-6 milyon nüfuslu İsveç Norveç Belçika kadar bile araç SATILAMAYAN pazarından ibaret değil. Almanyayla aynı nüfusa sahip ülkede Almanya'nın çeyreği kadar bile araç satılmıyor. 80 milyonun hakkını veren bir pazar olsan Toyota sana özel motor bile üretir çünkü AR-GE ve yatırım maliyetini çıkarır. Sen 1.6 motor üretiminin durdurulma nedeni anlayamazsın HATA olarak görürsün ama dünyanın en çok araba satan markası emisyon değerlerini düşürüp Avrupada araç satabilmek için yeni motor yapar ve bunu STRATEJİ olarak görür. Bilmiyorsan öğrenmiş oldun bak Avrupa'da araç satabilmek için emisyon değerlerini karşılamak gerekir. Niye yılbaşında yeni motora geçiş yapıldı? Çünkü her sene Euro normları daha sıkılaşıyor. 1.6 motorla nasıl karşılayacak bu normları? Hadi diyelim senin hatrına üretime devam etti ve 1.6 ları Avrupa Birliği hiç bir ülkeye kabul etmedi 1.6 motorları sen ve küçücük pazarın alacak mı 1 yıl boyunca üretilecek milyon tane Corollayı? Alamazsın ama aldın diyelim ülkeye döviz getiren bir kanal kapansın mı? Yani nerden baksan tutarsızlık. Adamlar yeni 3 silindirli motorla emisyon değerlerini karşılayarak hem Avrupa pazarından olmuyor, ayni yeni motorla LPG uyumlu olacağı için TR pazarından da olmuyor. 1 taşta 2 kuş. Buna STRATEJİ denir işte.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
https://global.toyota/en/mobility/tnga/powertrain2018/engine//
4 silindirli 2.0 motor üretmişler. bunun 3 silindirli 1.5 versiyonu yariste de kullaniliyor sanirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Teftis1453https://global.toyota/en/mobility/tnga/powertrain2018/engine//
4 silindirli 2.0 motor üretmişler. bunun 3 silindirli 1.5 versiyonu yariste de kullaniliyor sanirim.
Bu motor manifolddan enjeksiyonlu. Direkt enjeksiyonlu değil. Yani çok nokta enjeksiyonlu. Bu demek oluyor ki LPG uyumlu. Bu da Yaris
https://www.auto-data.net/tr/toyota-yaris-xp210-1.5-120hp-cvt-38793
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 2 Ocak 2021; 21:53:13 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Silindir adedi
3 Silindir, Sıralı
Yakıt Sistemi
Çok Noktalı Direkt Enjeksiyon
Subap mekanizması
DOHC VVT-i ve VVT-iW, 4 supap
Motor hacmi
1490 cc
Motor hacmi
1490 ccm
Maks. Güç
125 PS
Maksimum güç
/6600 KW/dd
Maksimum tork
153/4800-5000 Nm/dd
Çap x strok
x mm
Benzinli motor maksimum güç (hp)
125 PS
Yaris motorundaki yazan bilgiler bunlar Toyota Türkiye sitesinde. Direkt enjeksiyonlu olmasina rağmen çok noktalı olmasi halinde lpg ye uyumlu olduğu anlamına mi geliyor ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X