Bence bu araç yeni gelen 1.5 motor ile bütün cazibesini yitirdi. Çünkü bu motor direk enjenksiyonlu. Bu direk enjeksiyonlu motorları iyi pazarlıyorlar ancak kullanıcı açısından bir sürü sakıncası mevcut.
|
Toyota Corolla fiyatları ne kadar arttı? İşte 2021 güncellemesi (6. sayfa)
-
-
V3 1.5lt us de 2lt $22k bu copun degeri -
Direkt enjeksiyonlu motor ile düz atmosferik motorun lpg uyumu konusu çok ortada. Bu yüzden hyundainin gdi motorları hiç tutulmadı. Mutlaka uyumlu olduğu söylenen kitler vardır, gdi motorlara da uyumlu kitler yapıldı ama klasik sistem uygulanamıyor.
Direkt enjeksiyon kitler de pahalı ve hatrı sayılır şekilde benzin de tüketiyor. Düz atmosferik motorlara ise atikerin en ucuz kiti bile takılıyor ve yıllarca sorunsuz ve ekonomik şekilde kullanılıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: orcnd2019 ocak ayında en baz paketin liste fiyatı 105 bin tl idi.
2 yılda 100 bin tl zam gelmiş.
2019 yılında corolla =52 asgari ücret
2021 yılında corolla =72 asgari ücret
umarım bu yıl otomobil sektörüne yeni düzenlemeler gelir. salgın döneminde en temel ithiyaçlardan biri otomobil oldu.
özellikle a ve b sınıflarına teşvik gelmesi gerekiyor. toplu taşıma artık sağlıklı bir seçenek değil. büyük otomobiller de şehirler için dezavantaj yaratıyor.
özellikle a sınıfı otomobillerin istanbul özelinde teşviği düşünülmeli. hatta orta vadede londrada yapılan g-wiz örneğindeki gibi elektrikli kısa menzil küçük araçlar teşvik edilmeli. yoksa mutasyon falan derken kayıplarımız sürekli artmaya devam edecek
Araç 2019 un şubatinda tanitildi 😜
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sadece 0-100e bakarak arabanın gücü ya da seriliği insanı yanıltır. Örneğin 0-100 12 saniye olan dizel ya da turbo araç, yüklüyken ya da yokuş çıkarken 0-100 ü 10.2 saniye olan aracı rahatça geçebilir. Turbo benzinli, atmosferik ve dizel araba sahibi olan biri olarak konuşuyorum. Atmosferik arabanın tüpe uyumu ve sorunsuzluğu dışında artısı yok maalesef.
-
Bu greencard bana bu sene çıktı çıktı , çıkmadı tarağı yedik bu memlekette..
-
quote:
Orijinalden alıntı: mamlamozAraç 2019 un şubatinda tanitildi 😜
Alıntıları Göster1 ay için birbirimizi kırmayalım şu fani dünyada, değil mi mümin kardeşim
-
İstikrar devam ediyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: electrun
Motoru kuculen arabanin fiyati artiyor. Tam tersi olmasi gerekmez miydiNormal ülkelerde tam tersi olurdu fakat siyasal islamla yönetilen ortadoğu ülkelerinde öyle olmuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
para pul oldu dayiii
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: coskunserceBence bu araç yeni gelen 1.5 motor ile bütün cazibesini yitirdi. Çünkü bu motor direk enjenksiyonlu. Bu direk enjeksiyonlu motorları iyi pazarlıyorlar ancak kullanıcı açısından bir sürü sakıncası mevcut.
- Direk enjeksiyonlu motorlara normal LPG kitleri olmuyor. Çok pahalı sıvı sistem LPG kitlerine mecbursunuz.
- Direk enjeksiyonlu benzinli motor sübaplar kurum birikimi yapıyor. Bu kurum dizelledeki gibi katkı ile temizlenemiyor. Kapak açılmak zorunda. Sübapları tıkadığı için aracın performasını düşürüyor.
- Yağ tüketimi nedeni ile motor ömürleri çok kısa. Uzun km leri göremeden motor rektefiye istiyor.
Kesin mi hocam lpg uyumsuz olacağı?
-
LPG oluyor. Prins'in sıvı sistem LPG kitleri. 2000 Euro cuk. Klasik sıralı sistem LPG kitleri olmaz. Lovato'nun daha hesaplı kitleri var ama onlarda tam randıman vermiyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: ali119Sadece 0-100e bakarak arabanın gücü ya da seriliği insanı yanıltır. Örneğin 0-100 12 saniye olan dizel ya da turbo araç, yüklüyken ya da yokuş çıkarken 0-100 ü 10.2 saniye olan aracı rahatça geçebilir. Turbo benzinli, atmosferik ve dizel araba sahibi olan biri olarak konuşuyorum. Atmosferik arabanın tüpe uyumu ve sorunsuzluğu dışında artısı yok maalesef.
Performansı geçin. Bu motor direk enjeksiyonlu. Külliyen sıkıntı. Benzinde direk enjeksiyonun bir takım avantajları var görünüyor ancak uzun vadede çıkardığı sorun çok fazla.
-
quote:
Orijinalden alıntı: coskunserceLPG oluyor. Prins'in sıvı sistem LPG kitleri. 2000 Euro cuk. Klasik sıralı sistem LPG kitleri olmaz. Lovato'nun daha hesaplı kitleri var ama onlarda tam randıman vermiyor.
E bu araba direk ölü doğdu o zaman. Hem atmosferik hem lpg takılamıyor. Bari 1.2 turbo koysalardı da performanstan kazansaydı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Umarım 1990 lara donmeyiz. Her ay %10 vurmaz hersey. Hersey dolar degil. Ulkemizde enflasyon var ve bu cok acı veren bir durum. Cok uretelim para eden urunler ureteleimki ulkemiz gelişsin. Ama kimse nasıl bunu yaparız nasıl ilerlemiz gerek demiyor. Umarım iyi liderler cıkar ve bunu basarırlar. Halka umut verecek birisi gelirse senden olmasın.
-
quote:
Orijinalden alıntı: coskunserceLPG oluyor. Prins'in sıvı sistem LPG kitleri. 2000 Euro cuk. Klasik sıralı sistem LPG kitleri olmaz. Lovato'nun daha hesaplı kitleri var ama onlarda tam randıman vermiyor.
Bu bilgi halk arasında yayılmaya başlayınca corolla defteri kapanmaya başlayacaktır...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2021 modelse zam okeyde, 2020 modele kur düşerken zam yapmak neyin kafası acaba ? 😂
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yeni skoda octavia en boşuna 300 çekildiği bir piyasada corollanın bu fiyatları normal değilmi. Noolucak şimdş 6 ay sonra octavia 300 den 150 ye mi düşecek. Yoksa ufak ufak artmaya devammı edecek. Bu motor hybrit için geliştirildi. Bu saatten sonra tüp tüp demenin alemi yok. Hybrite ve elektrikliye alışsak iyi olur.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
daha dün arkadaş sordu fiat'a ötvsiz kızı engelli 85 bin tl dediler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X