Allah allah sanki senelerdir piyasadaki 1.2tsi filan uyumlu mu lpg uyumsuz olmasi bu kadar meseleyse neden hb kasayi ulkeye getirdiler? Renault bilmiyor mu bu isi de megane icin hem atm hem turbo benzin cikariyor? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Toyota Corolla fiyatları ne kadar arttı? İşte 2021 güncellemesi (8. sayfa)
-
-
Daha kötü motorla daha zamlı olması saçmalik olmuş.
Açıkçası, bizimkiler almayı düşünüyordu 1.5'i duyunca vazgeçtiler.
Toyota bu motoru cazip kilmak istiyorsan , indirim yapmalısın yoksa , kimse almaz benden söylemesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabaya zam gelmemiş ki yeni modellerin fiyatı bu. Bir kısmına zam gelmiş. -
-
Corolla aksamları kalitesiz hissiyati zayif eski kalitesinde değil alacaklara küçük bir not olsun
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: gbriel
Hibrite 40,000 TL fark verenler hangi kafayla veriyor merak ediyorum. Öncelikle MTV si fazla. Peşin 40.000 TL yi amorti etmek için kaç km yapmak gerek ki bu parayı faize koysanız neredeyse aylık 2 depo benzinlik faiz getiriyor. İleride ikinci el satışı da pillerin yıpranma durumu nedeniyle sıkıntılı olacaktır.Dediğin gibi alanlar para hesabı yaparak kàr etme derdinde değiller sadece teknolojinin tadını çıkarıyorlar para olduğundan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar direk yüklenmişsiniz fakat bilmediğiniz bir şey var. Paketlerdeki standart donanımları arttırdı Toyota. Bunu önceden söylediler de zaten. Ortalama 10k artış bekliyordu piyasa uzmanları.
-
Türkiye'de böyle bir örgütlenme hayal. Benzine kuruşluk zam gelince sokağa dökülen avrupa halkıyla bir değiliz. Onlar bilinçli biz koyunuz. Koyunlar güdülür, adamlar da güdüyor.
-
Golf/Leon 55 ise Passat nasıl 105 oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Alakası yok. Yurtdışında neden aynı fiyata satılıyor? Tüm otomobil firmaları standart donanımları artırıyor zaten zorunlu oldukları için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ben alırım :) 1,5 motor almaktansa 1,6 alırım daha iyi
-
Yillar mi oldu? 1 sene yillar mi oluyor? Adamlar 1.2 tcenin yaninda 1.6 satti.
Corolla hbnin tutmamasinin sebebi sence yaris kadar hacmi ve yuksek fiyati olabilir mi?
Tsi gayet yaygin bir motor. Tdi kadar tutumamasi hic tutmadigi anlamina gelmiyor. Senin mantiga gore vw grubunun tsilari kaldirmasi gerekiyor sanirim. Zira sadece en cok satan motorun tek secenek olmasi gerektigine cikiyor soyledigin.
Honda neden 1.5 turbo motoru getirdi? 1.6 kadar satmayacagini bilmiyor muydu?
Biraz daha ugrasirsan toyota sana gonderir belki ilk aracini
Edit : Bu arada avrupa diyip durmussun. Almanyada kac kisi 1.6 corolla sedan biniyordu mesela? Hepimiz biliyoruz ki 1.2 yine her sekilde bati avrupada gorecegimiz motor olacak. 1.5de burada ya da balkan ulkeleri gibi avrupamsi ulkelerde rusyada vs satilabilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Slim Charles -- 4 Ocak 2021; 10:47:27 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hani dolar düşmüştü, indirim olması gerekirken neden bindirim oldu.
-
Hocam lütfen yapmayın bu saydığınız özellikler benim 2004 seat aracım da var bu yazdıklarınız en boş pakette bile vardır
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kaçıncı el olduğu belli olmayan 10 yaşına gelmiş 200.000 km'deki arabaya 200 bin'e yakın isterseniz, adamlarda sıfırını 400 e kitlemeye çalışır :D
-
Kayınpedere aldığımız 1.6 Dream MDS aracı bugün teslim alacağız. Biz araç için yazıldığımızda 20 eylül gibi fiyatı 185.000TL idi. Satın aldığımızda fiyatı 218.150TL oldu.
Yanında iteledikleri aksesuarlar;
- Cam filmi
- Kaput filmi
- Seramik kaplama
- Garanti uzatma
Metalik renk farkıyla (1200TL) araç bize 223.000TL'ye geldi.
1.6 motorun LPG uyumlu olması ve sorunsuzluğu cazip. 1.5 motor LPG uyumlu değilse Corolla satışları çok düşer. 3 silindirli motorlarn çalışma sesini ve titreşimini sevmiyorum. Ben tercih etmem.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Slim CharlesYillar mi oldu? 1 sene yillar mi oluyor? Adamlar 1.2 tcenin yaninda 1.6 satti.
Corolla hbnin tutmamasinin sebebi sence yaris kadar hacmi ve yuksek fiyati olabilir mi?
Tsi gayet yaygin bir motor. Tdi kadar tutumamasi hic tutmadigi anlamina gelmiyor. Senin mantiga gore vw grubunun tsilari kaldirmasi gerekiyor sanirim. Zira sadece en cok satan motorun tek secenek olmasi gerektigine cikiyor soyledigin.
Honda neden 1.5 turbo motoru getirdi? 1.6 kadar satmayacagini bilmiyor muydu?
Biraz daha ugrasirsan toyota sana gonderir belki ilk aracini
Edit : Bu arada avrupa diyip durmussun. Almanyada kac kisi 1.6 corolla sedan biniyordu mesela? Hepimiz biliyoruz ki 1.2 yine her sekilde bati avrupada gorecegimiz motor olacak. 1.5de burada ya da balkan ulkeleri gibi avrupamsi ulkelerde rusyada vs satilabilir.
2019 da 1.6 SCe üretimi bitti. Haberin yok galiba 2021 deyiz. 2 takvim yılı oluyor değil mi? Çoğul olan bişeye -lar -ler eki eklenir. Bu saatten sonra sana Türkçe dersi mi verelim?
Herkesin hacimle işinin olduğunu mu sanıyorsun? Bekar adam veya kadın hacmi ne yapsın? Hacim çok önemliyse Clio,Corsa,i20 gibi B sınıfı arabalar niye Türkiyenin en çok satan arabaları? Kimse almasın o zaman bu arabaları. Pahalı olmasının nedeni ithal olması olabilir mi sence? Bir düşün bunu. İngiltereden sterlinle gelen arabanın ucuz olması beklenemez değil mi? Yerli üretim daha ucuzu varken çok satması abes olur değil mi? Hele birde LPG uyumlu değilse çok satmasını beklemek saçmalık olur değil mi? Megane a gelince 1.2 TCe sorunlu bir motordu kimse almadı 1.2 tce meganeı onu geç. SCe 1.6 yı niye o zamana kadar üretip satabildi biliyor musun? Emisyon standardı,Euro normları,CO2 emisyon değerleri bunların ne olduğunu biliyor musun? Bir fikrin var mı? 1.6 SCe Meganeların üretiminin bitmesi bu yüzden olabilir mi? Bir düşün istersen. Tane tane yazayım belki anlarsın.
Megane 4 1.6 SCe Emisyon standardı:Euro 6b CO2 Emisyon Değeri:142 gr/km
Corolla 1.6 Emisyon Standardı:Euro 6 AG CO2:Emisyon Değeri:133 gr/km
Emisyon standartları yıldan yıla sıkılaşır. Megane 2019 sonuna kadar 142 gr/km ile Euro 6b standardını karşılayabilidiği için 1.6 SCe nin üretimine devam edebildi. Fakat aynı motorla 2020nin standartlarını karşılaması mümkün değildi. Bu yüzden yeni motora geçti. Geçmese ne olurdu? AVRUPADA ARAÇ SATAMAZDI. Sırf TR pzarının hatrına üretime devam etseydi yılda 500-600 bin araç satılan pazar için 5-6 milyonluk Avrupa pazarından olsaydı elde kalan 1.6 meganeları senin küçücük pazarın eritebilecek miydi? Şimdi aynı şey Corollanın başına geldi. Eski 1.6 motorla 2021 standartlarını karşılayamazdı. Bu yüzden yeni motora geçti. Bu kadar basit. Şimdi diyeceksin ki Honda niye üretime devam ediyor? Niye 1.6 Civicleri deli gibi satıyor? Honda TR nin ihracat yapma gibi bir hedefi olmayabilir. 1.6 ları sadece iç pazara satıyorlar. Avrupada 1.6 Benzin veya Benzin/LPG li Civic satılmıyor. Çünkü satılamaz. 156 g/ km emisyon değeri var Civicin. 1.6 Civici Sarp sınır kapısından geçirtmez bile. Avrupada satışı yok ahanda kanıt:
Avrupanın en büyük iki pazarında 1.6 benzin veya benzin lpgli Civic satışı yok. Türkiyede var. Kim takar çevre kirliliğini,küresel ısınmayı,emisyon değerlerini. Devlet takmıyor ki vatandaş taksın. Devletin ve müşterinin takmadığı yerde üretici niye taksın. Ama Avrupada öyle değil işte. Devleti de takıyor vatanadaşı da takıyor. Aklınca Türkiyede 1.5 in az satılmasıyla alay ediyorsun 1.6 nın çok satılmasıyla mutlu oluyorsun. İşte bu yüzden muassır medeniyetler seviyesine ulaşamıyoruz.
''Tsi gayet yaygin bir motor. Tdi kadar tutumamasi hic tutmadigi anlamina gelmiyor. Senin mantiga gore vw grubunun tsilari kaldirmasi gerekiyor sanirim. Zira sadece en cok satan motorun tek secenek olmasi gerektigine cikiyor soyledigin.''
Ne alakası var? Ben ne diyorum o ne diyor. VW grubunun araç sattığı tek pazar türkiye ise evet tsi ları kaldırması lazım. Ama öyle mi? TR pazarı almanyanın çeyreği bile değil. Tüm avrupanın %7 si bilemedin 8 i kadar pazar payı ya vardır ya yoktur. Kim takar TR pazarını? VW der ki ben bunu üretiyorum işine geliyorsa al gelmiyorsa alma. Sende gider paşa paşa alırsın. Yada fahiş fark verip dizel alırsın. Avrupada üretim yapan avrupalı üreticinin kararlarını ve stratejilerini etkileyecek bir pazar değilsin çünkü. Umarım anlamışsındır.
Son olarak okuduğunu anlama ile problemin yoksa yukarıda yazmıştım. Hiç toyota almadım almayı da düşünmüyorum. Bedava verseler binmeden satar kafama yatan başka model alırım. Fikir verecekse Renault Clio 5 im var sıfır aldıö. Ve 2. sıfır km olmak üzere 3. arabam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Farfaraway21 -- 4 Ocak 2021; 12:55:19 >
-
Toyotada absurt seyler oluyor dogru ancak bakis acin yanlis.
Chr icin 18bin tl hibrit farki odemistik. Su an 40bin tl ise degmeyebilir. Dusunen km hesabini yapsin
Mtv farki yillik 1.6 motora gore su an tam 1.359tl, kolay amorti edilebilir bir rakam bence
Son kisima gelince; aracin 10 sene garantisi var. 10 senede 10bin tl masraf acmayan arac var mi ? Agir bakim servislerde ucmus gitmis, 4 lastik 5bin tl olmus. 10 yilda 10-15bin tl batarya degisimi onemsiz bir rakam bence
Ha ben bunlar icin mi aldim ? Hayir :) tamamen keyfi. Cok memnun kaldim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Farfaraway212019 da 1.6 SCe üretimi bitti. Haberin yok galiba 2021 deyiz. 2 takvim yılı oluyor değil mi? Çoğul olan bişeye -lar -ler eki eklenir. Bu saatten sonra sana Türkçe dersi mi verelim?
Herkesin hacimle işinin olduğunu mu sanıyorsun? Bekar adam veya kadın hacmi ne yapsın? Hacim çok önemliyse Clio,Corsa,i20 gibi B sınıfı arabalar niye Türkiyenin en çok satan arabaları? Kimse almasın o zaman bu arabaları. Pahalı olmasının nedeni ithal olması olabilir mi sence? Bir düşün bunu. İngiltereden sterlinle gelen arabanın ucuz olması beklenemez değil mi? Yerli üretim daha ucuzu varken çok satması abes olur değil mi? Hele birde LPG uyumlu değilse çok satmasını beklemek saçmalık olur değil mi? Megane a gelince 1.2 TCe sorunlu bir motordu kimse almadı 1.2 tce meganeı onu geç. SCe 1.6 yı niye o zamana kadar üretip satabildi biliyor musun? Emisyon standardı,Euro normları,CO2 emisyon değerleri bunların ne olduğunu biliyor musun? Bir fikrin var mı? 1.6 SCe Meganeların üretiminin bitmesi bu yüzden olabilir mi? Bir düşün istersen. Tane tane yazayım belki anlarsın.
Megane 4 1.6 SCe Emisyon standardı:Euro 6b CO2 Emisyon Değeri:142 gr/km
Corolla 1.6 Emisyon Standardı:Euro 6 AG CO2:Emisyon Değeri:133 gr/km
Emisyon standartları yıldan yıla sıkılaşır. Megane 2019 sonuna kadar 142 gr/km ile Euro 6b standardını karşılayabilidiği için 1.6 SCe nin üretimine devam edebildi. Fakat aynı motorla 2020nin standartlarını karşılaması mümkün değildi. Bu yüzden yeni motora geçti. Geçmese ne olurdu? AVRUPADA ARAÇ SATAMAZDI. Sırf TR pzarının hatrına üretime devam etseydi yılda 500-600 bin araç satılan pazar için 5-6 milyonluk Avrupa pazarından olsaydı elde kalan 1.6 meganeları senin küçücük pazarın eritebilecek miydi? Şimdi aynı şey Corollanın başına geldi. Eski 1.6 motorla 2021 standartlarını karşılayamazdı. Bu yüzden yeni motora geçti. Bu kadar basit. Şimdi diyeceksin ki Honda niye üretime devam ediyor? Niye 1.6 Civicleri deli gibi satıyor? Honda TR nin ihracat yapma gibi bir hedefi olmayabilir. 1.6 ları sadece iç pazara satıyorlar. Avrupada 1.6 Benzin veya Benzin/LPG li Civic satılmıyor. Çünkü satılamaz. 156 g/ km emisyon değeri var Civicin. 1.6 Civici Sarp sınır kapısından geçirtmez bile. Avrupada satışı yok ahanda kanıt:
Avrupanın en büyük iki pazarında 1.6 benzin veya benzin lpgli Civic satışı yok. Türkiyede var. Kim takar çevre kirliliğini,küresel ısınmayı,emisyon değerlerini. Devlet takmıyor ki vatandaş taksın. Devletin ve müşterinin takmadığı yerde üretici niye taksın. Ama Avrupada öyle değil işte. Devleti de takıyor vatanadaşı da takıyor. Aklınca Türkiyede 1.5 in az satılmasıyla alay ediyorsun 1.6 nın çok satılmasıyla mutlu oluyorsun. İşte bu yüzden muassır medeniyetler seviyesine ulaşamıyoruz.
''Tsi gayet yaygin bir motor. Tdi kadar tutumamasi hic tutmadigi anlamina gelmiyor. Senin mantiga gore vw grubunun tsilari kaldirmasi gerekiyor sanirim. Zira sadece en cok satan motorun tek secenek olmasi gerektigine cikiyor soyledigin.''
Ne alakası var? Ben ne diyorum o ne diyor. VW grubunun araç sattığı tek pazar türkiye ise evet tsi ları kaldırması lazım. Ama öyle mi? TR pazarı almanyanın çeyreği bile değil. Tüm avrupanın %7 si bilemedin 8 i kadar pazar payı ya vardır ya yoktur. Kim takar TR pazarını? VW der ki ben bunu üretiyorum işine geliyorsa al gelmiyorsa alma. Sende gider paşa paşa alırsın. Yada fahiş fark verip dizel alırsın. Avrupada üretim yapan avrupalı üreticinin kararlarını ve stratejilerini etkileyecek bir pazar değilsin çünkü. Umarım anlamışsındır.
Son olarak okuduğunu anlama ile problemin yoksa yukarıda yazmıştım. Hiç toyota almadım almayı da düşünmüyorum. Bedava verseler binmeden satar kafama yatan başka model alırım. Fikir verecekse Renault Clio 5 im var sıfır aldıö. Ve 2. sıfır km olmak üzere 3. arabam.
Alıntıları GösterAlıntı
metni:"Avrupanın en büyük iki pazarında 1.6 benzin veya benzin lpgli Civic satışı yok. Türkiyede var. Kim takar çevre kirliliğini,küresel ısınmayı,emisyon değerlerini. Devlet takmıyor ki vatandaş taksın. Devletin ve müşterinin takmadığı yerde üretici niye taksın. Ama Avrupada öyle değil işte. Devleti de takıyor vatanadaşı da takıyor. Aklınca Türkiyede 1.5 in az satılmasıyla alay ediyorsun 1.6 nın çok satılmasıyla mutlu oluyorsun. İşte bu yüzden muassır medeniyetler seviyesine ulaşamıyoruz. " Ben 1.6 civic dışarıda satılıyor demiş miyim? Okuduğunu anlama problemi olan birisi varsa o da sensin. Lpgli model burası içinmiş. Vay be ne kadar derin bilgiler veriyorsun. Demediğim şeyleri demişim gibi aktarıyorsun. Burada emisyon sallanmıyor. Sen de dile getirmişsin. Bu durumda honda 1.6 motoru satabiliyorken pekala toyota da satabilir. Hedefi şu bu deyip cart curt lafı dolandırmanın anlamı yok. Avrupa avrupa demişsin. Nerede bu avrupa? 1.5 corolla Almanya'da İngiltere'de satılıyor mu mesela? Hani şu ikide bir büyüklüğünden bahsettiğin pazarlarda.
Alıntı
metni:Ne alakası var? Ben ne diyorum o ne diyor. VW grubunun araç sattığı tek pazar türkiye ise evet tsi ları kaldırması lazım. Hayırdır KOSKOCA firmalardan daha mı iyi biliyorsun? Ha dersen sadece toyota koskoca o zaman ben de sana fanboy derim rahatlıkla.
Alıntı
metni:İngiltereden sterlinle gelen arabanın ucuz olması beklenemez değil mi? Eh tamam ben de zaten fiyatı yüksek demedim mi?
Bu arada motorlar burada üretilmiyor. Pekala 1.2t sedan kasaya konup yine hbden ucuza satılabilirdi, tıpkı megane sedandaki 1.3 tce gibi.
Neyse bir 5 kere filan Türkiye pazarının küçüklüğünden ve Almanya'da çok araba satıldığından filan bahsettin. İtirazım da yok buna. Peki bu araba bu çok zengin ülkelerin hangisinde 1.5 motorla satılacak? Buna da güzel bir kulp bulursan lansman rengi full paketi kaptın.
-
Yeni motorun tüketim değerleri 1.6'ya göre çok fark eder mi?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X