Şimdi Ara

TOYOTA COROLLA MULTI MOD VİTES

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
18.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • TOYOTA COROLLA HATCBACK ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM. MULTİ MOD VİTES İSTİYORUM AMA KARARSIZIM. BU KONUDA BİLGİSİ OLANLAR YARDIM EDERSE SEVİNİRİM.



  • Benim aracımda MMT.MMT ve otomatik şanzıman aynı değil.MMt tamamen vitesli araç şanzımanı burda amaç Otomatik kolaylığı ve düz vites yakıt ekonomisini aynı anda yakalamak bunuda başarmışlar.MMT de vites geçişlerini düz vites gibi hidedersin senin yerine debriyaja basar ve vites değiştirir.MMT den benim bir şikayetim yok.Şehir içi kullanımda büyük kolaylık sağlıyor ama eşim düz vites kullanabilseydi tercihim düz olurdu.Son olarak manuel olarak vites değiştirme şansında var tabiki



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi göbeklisüpermen -- 21 Mart 2006; 18:09:44 >
  • MMT VİTESTE TEK OLUMSUZ TARAF , ARACIN YOKUŞTA GERİ KAÇMASI ONUN DIŞINDA SORUNSUZ VE KULLANIŞLI.....
  • yeni aldığım corolla multimod aracımdan çok memnunum..ne tam otomatik ne manual kırma bişey ...:) zaten araçta yokuş kalkış desteği olduğu için kalkış için yokuşta laylaylom yapmazsanız kalkış için 1-2 saniye yeter.frenden ayağını çekip gaza basman arasında 1-2 saniye oynarsa araba milim kaçmaz geriye..ayrıca tam otomatiklerin geri kaçırmadığı yalan.tam dik yokuşta denedim bi tanesini sonuç hüsran...araba ilanlarında yazar kesinlikle geri kaçmaz diye inanmayın yalan...40-45 derece yokuşta kaçmaz doğru 60-65-70 derece bir yokuşa çık bakalım...Görürsün kedi gibi kaçtığını :)
  • EDİT: Konu hortmuş. Bende sorunlu diye yazılar okudum bu vites hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxjokerxxx -- 24 Temmuz 2013; 4:16:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dadasahmet

    yeni aldığım corolla multimod aracımdan çok memnunum..ne tam otomatik ne manual kırma bişey ...:) zaten araçta yokuş kalkış desteği olduğu için kalkış için yokuşta laylaylom yapmazsanız kalkış için 1-2 saniye yeter.frenden ayağını çekip gaza basman arasında 1-2 saniye oynarsa araba milim kaçmaz geriye..ayrıca tam otomatiklerin geri kaçırmadığı yalan.tam dik yokuşta denedim bi tanesini sonuç hüsran...araba ilanlarında yazar kesinlikle geri kaçmaz diye inanmayın yalan...40-45 derece yokuşta kaçmaz doğru 60-65-70 derece bir yokuşa çık bakalım...Görürsün kedi gibi kaçtığını :)

    Biraz hort olmuş ama 45 derecelik yokuş demek %100 eğim demektir yani önden çekişli binek bir aracın böyle bir rampayı tırmanması imkansız hocam




  • Yokuşlarda geri kaydırmayı önleyen hill holder sistemi olmaması daha iyi serviste yarı otomatik şanzımanların bu sistem yüzünden daha çok problem açtığını sölediler en iyi el freni yardımıyla kalkmak bu aman aman bir özellik değil bana göre araştıranların dikkatine
  • Geçenlerde honda 'nın i shift ini bir inceledim. Berbat bir şanzıman. Yarı otm uzak durun. Tam otm olsun kafa rahat olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.