Şimdi Ara

Toyota GT86 fazla dayanamadı (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: gt86_1907 Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 1 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
15
Favori
14.813
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O aracın alınış sebebi üst devirlerde gezmek zaten yapmayın
  • Toyota-Subaru da olsa neticede kul yapısı Spor otomobil olduğu için çokta şaşılacak bir durum yok açıkçası.
  • Ben bu hale gelmiş şahin motoru görmedim adam boxer motoru yemiş ya

    yazık abi naptın sen 5ten 1e mi çektin arabayı.. yağ maliyetinden kaçıp nebati yağ ya da bim sole yağ mı bıraktın motora bu ne
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.

    diego dur allahını seversen zaten ortalık karışık



    Kahkahalarla güldüm.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • apartmayın üretim hatası olduğu belli
  • işin içinde subaru olunca doğal.
  • Toyota'dan soğudum...
  • Zincir kopunca piston subapları kırmış, bu darbe ile kam mili de yamulmuş.

    Piston bu darbeyle hasar alınca ya pistonun parçaları, ya kırılıp içeri düşen subaplar, ya da piston tamamen parçalandığında tepesinde artık piston bulunmayan biyel kolu bloğu patlatmış.

    Bu tantananın ardından subaplar ve pistonun parçaları da diğer metal kırıklarıyla beraber kartere düşmüş, benim fotoğraflardan anladığım bu.

    Yanma odasının içinde katliam yaşanmış

    Bence de olayı başlatan triger zincirinin kopması ama piston nasıl erimiş o hale gelmiş onu çözemedim
  • Büyük ihtimalle üretim hatasıdır. Olmayan şey değil hiçbir araç %100 hatasız üretilmiyor. Motorlarda hata oranı çok düşük olmasına rağmen yeni çıkan bir araç ve motor olduğu için böyle hataların tek tük olması normal.
  • bence o aracın devir kesicisini iptal etmişler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Off ne yapmış öyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.

    diego dur allahını seversen zaten ortalık karışık


    Hic gulecegim yoktu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Motoru bu hale sokmak büyük başarı gerçekten

  •  Toyota GT86 fazla dayanamadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öyle değil mi olric


    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.

    diego dur allahını seversen zaten ortalık karışık

    Gunun bombasi :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.

    sesli güldüm gerçekten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Helal olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gerçekten tebrikler nasıl başardıysa konuyla ilgili ayrıntılar çıkar umarım.
  • Eğer garantisi devam etmeyen ikinci el bir araba almışsam ve geriye dönük 60000 km boyunca servis kaydı veya triger degişimi gözükmüyorsa, ilk işim yetkili serviste triger kayışını değiştirmek oluyor (bunu iki defa yaptım). Böyle bir hasarın masrafı aracın marka modeline göre 6-7 bin olur en az... Allah muhafaza...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.