Şimdi Ara

Toyota GT86 fazla dayanamadı (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
208
Cevap
15
Favori
14.814
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Bu durumun birçok sebebi var. Araçtan soğuyacak bir duruk yok.

    Piston kırmış ve bir çok hata var.

    Mesela, vitesi 5den 3e çekerseniz görürsünüz gününüzü.

    Bir kaç kere böyle yaptım (5 ten 3 e çekip yapıştırdım) zararı var mı harbiden?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: molarrr

    bu konuyu açan arkadaş toyota yetkili servisinde çalışıyor mu gerçekten?

    50 bin tl hasardan bahsediyor, 0 araç parasına gelir diyor, elde motor yok diyor?????

    mazda rx8 forumlarında 0 motorun 7 bine japonyadan sandıkta gelebileceği söyleniyordu.

    motor bittiğinde araba parasına mal olacaksa bu araçların bir manası yok.

    gerçekten bilgisi olan var mı?

    benim bildiğim bu motor normal bir benzinli motorda olsa 6-7 bine hal olurdu, hadi bu da 12-13 olsun.

    50 bin çok geldi.

    bir rx8 düşünüyorum ilerde, bu araç da olabilir ama kıllandım açıkçası.

    gerçekten bilgisi olan yazarsa teşekkürler şimdiden.



    Evet gercekten servisteyim 50 bin demem parcalar ayri ayri siparis edilmesinden olusuyor yoksa komple motor olsa max 20 bin olur ornek vermek gerekirse yarisin davlumbazinda ufak bi kapak var sadece kapak alirsan 33 lira komple davlumbazi alirsan kapakla brlikte geliyor 10 lira fiyati. Bu araca short blok 2 ust kapak zincir gergi kartel subaplar eksantrik vvti kafalari up uzun bir liste cikar hepsi ayri ayri olarak gelicek o yuzden fiyat ucuyor. Sizin bahsettigiz araclar wankel motorlu zaten 10 liraya rx8 motoru geliyor sandik cunku tek cozumleri o araclarin ki mazda da o yuzden bu fiyatlara satiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • porsche motoru patlatan var memlekette,toyotanın 2.0 motorunu dağıtmalarına şaşmamak lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CKT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Bu durumun birçok sebebi var. Araçtan soğuyacak bir duruk yok.

    Piston kırmış ve bir çok hata var.

    Mesela, vitesi 5den 3e çekerseniz görürsünüz gününüzü.

    Bir kaç kere böyle yaptım (5 ten 3 e çekip yapıştırdım) zararı var mı harbiden?

    aynen krank mili biyel kollarını subapları zorlar motoru harcarsın tabi ne marka ve model bu araç kaç model?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confickerbelasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: CKT

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    Bu durumun birçok sebebi var. Araçtan soğuyacak bir duruk yok.

    Piston kırmış ve bir çok hata var.

    Mesela, vitesi 5den 3e çekerseniz görürsünüz gününüzü.

    Bir kaç kere böyle yaptım (5 ten 3 e çekip yapıştırdım) zararı var mı harbiden?

    aynen krank mili biyel kollarını subapları zorlar motoru harcarsın tabi ne marka ve model bu araç kaç model?

    2001 siena 1.6 16v

    peki 5 ten 3 e değilde 4 e düşürüp bassak yine mi zarar?




  • 5>4>3>2 şeklinde doğrusu oluyor yani zararı olmaz.
  • Muhtemelen forumun tesirinde kalan bir arkadaşının "abi bas bas! red line dilediğin kadar git, bu tsi'ye benzemez safkan japon motoru, yağını suyunu koydun mu tamamdır diyolar" şeklindeki tavsiyesine kurban gitmiştir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: confickerbelasi

    5>4>3>2 şeklinde doğrusu oluyor yani zararı olmaz.

    Doğrusu diye bir şey yok istersen 5'ten 1'e at,yeter ki ayağını debriyajdan dikene basmış gibi çekme..Bilimum araçta sayısı defa denenmiştir,sorun yok.Bunların içinde 400.000'de olan da vardı 60.000'de olan da..Zorlanma olacağı aşikar fakat tolereli üretiliyor nihayetinde bizde zırt pırt yapmıyoruz mevzuyu..Sen deparla merdiven çıkınca bacağın içine mı giriyor hayır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tüylü Bamya

    quote:

    Orijinalden alıntı: confickerbelasi

    5>4>3>2 şeklinde doğrusu oluyor yani zararı olmaz.

    Doğrusu diye bir şey yok istersen 5'ten 1'e at,yeter ki ayağını debriyajdan dikene basmış gibi çekme..Bilimum araçta sayısı defa denenmiştir,sorun yok.Bunların içinde 400.000'de olan da vardı 60.000'de olan da..Zorlanma olacağı aşikar fakat tolereli üretiliyor nihayetinde bizde zırt pırt yapmıyoruz mevzuyu..Sen deparla merdiven çıkınca bacağın içine mı giriyor hayır...

    genelde pek tavsiye edilen birşey değil olasılıkları düşünmek gerek boşu boşuna paranın havaya uçmasına gerek yok.
  • Konuyu açan arkadaş hangi servis. Açıklama yapmadan, motora ne olduğunu söylemeden foto paylaşmış.
  • merakla neden olduğunu bekliyorum tahminim devir kesici iptali + yazılım
  • Bu araç övgüler alırken, bazıları 'bu aracı subaru yaptı, toyota değl' diye yırtınıyordu. Şimdi yine o bazıları 'bak toyota'nın motoru patladı' diye seviniyor . Kaldı ki motor, Subaru 'boxer'ı . Bu ne ikiyüzlülüktür anlamıyorum ?
  • kimbilir nasıl kullanıyordu? belki triger zinciri koptuysa? ki bunu başardıysa tebrik edip onu test sürücüsü olarak işe almaları gerek.
  • Olacak o kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mumenu

    Hor kullanıma benziyor , kullanıcı hatası da olabilir hemen üreticiye saldırmaya başlanmış.

    Bende bu yoruma katiliyorum. Belki triger kayisi/zinciri hangisini kullaniyor bilmiyorum, onda sorun olmus olabilir. Triger cok onemli onda olusabilicek bir sıkıntı ve aracin o sekilde calistirilmaya devam etmesi bu olaya sebep olabilir diye dusunuyorum. Aracin zorlanarak bu hale getirilebilecegini acikcasi pek dusunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar gerekli cevabı vermiş. Doğru olanı sıra ile azaltmak ama, tabi bu durum illa öyle olacak demek değil.
    Burada hız ve devir önemli bir mesele. Araç zaten 5 - 6 bin (yani hacme göre yüksek) devir çevirirken siz tutar 5'den 3'e alırsanız bu ve benzeri durumlar olabilir.

    Ama örneğin 5. Viteste 2-3 bin devirde ilerlerken yavaş yavaş frene bastınız aracın hızı iyiyce düştü o zaman 5'den 3'e yada 2'ye vs bile alırsınız. Bu durum hep böyledir. Uygun devir ve vites oranı...

    Konuyu sizde biliyorsunuz ama faydalanan birileri olur diye yazıyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 28 Ekim 2013; 1:53:11 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Bu aracin kalitesine gore en fazla 70.000TL edecegini aylar önce yazmistim.

  • Toyota sağlamdır der kaçarım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arifomer

    Konuyu açan arkadaş hangi servis. Açıklama yapmadan, motora ne olduğunu söylemeden foto paylaşmış.

    Aracla ilgili bilgiler ilk sayfada var yola giderken boyle olmus diye bir acikalama var tabi ki yalan bu arac garantiye girsin diye. Triger icin konusan arkadaslarda bu olay kopma sonucu meydana gelmez gordugunuz gibi piston erimis yani yuksek isi var burada bu aracin enjeksiyon sistemi farkli 8 enjektor var 4 u direk 4 tanesi mpi dedigimiz cok noktadan enjeksiyon ilk 4000 devire kadar direk enjeksiyon sonrasnda diger 4 enjektorde devreye giriyor. Bizimde tahminlerimiz bu aracta yazilim var ve yapan yakit avans haritalariyla bilincsiz oynamis cunku araci motoru sistemi bilmeden yapilmis. İncelemesi suruyor ben bilgilendrmeleri buradan yapicam cikan liste fiyatlar garanti olacak mi gibi ama arac uzun sure serviste yatacak bu belli birsey.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aaa sorunsuz Toyota motorumuymuş o ?
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.